Društvo

Cerović: Crna Gora rob SPC

Rajko Cerović

Publicista Rajko Cerović uputio je juče otvoreno pismo predsjedniku Vlade Dušku Markoviću povodom njegove osude gesta trojice ambasadora Miodraga Vlahovića, Nebojše Kaluđerovića i Željka Perovića da plate kaznu bivšoj službenici Ministarstva vanjskih poslova Mirni Nikčević, koja je prekršajno osuđena zbog polemike koju je imala sa poznanicom, piše Pobjeda.

<<<Marković: Neprimjerena reakcija ambasadora, nije kardinalna greška<<<

“Vidim da osuđujete gest trojice crnogorskih ambasadora koji su jednoj službenici svoga ministarstva, inače samohranoj majci, pristali da plate globu na koju je osuđena. Nije gospođa Mirna Nikčević svoj bijes izrazila na javnom mjestu, u novinama ili na televiziji, već u potpuno privatnom i javnosti nenamijenjenom razgovoru. Doduše, motiv joj je bio isti kao i u svih nas koji volimo i cijenimo svoju zemlju: riječ je o otporu protivu tridesetogodišnjeg poniženja građana Crne Gore, čija vlast ponizno, čitavo pomenuto vrijeme, kleči pred institucijom tuđe države. Nijeste, možda, razumjeli da vam trojica naših ambasadora, pomenutim gestom, neverbalno stavljaju do znanja da im je slično ropstvo, kao i mnogima od nas, temeljno dojadilo”, poručio je Cerović.

Nijedan gest, nijedan rušilački potez ponižavanja, bagatelisanja i uništavanja crnogorske nacionalne kulturne baštine, upozorio je on, Srpska pravoslavna crkva nije učinila bez prećutnog blagoslova države.

“Samo je na Ostrogu napravljeno toliko falsifikata i nesojluka da za čitav jedan vijek štetu ne možemo popraviti. Drugi bi narod od slične pošasti svoje svetinje i krvlju branio. No, pitanje je čiji je Oštrog? U vrijeme stare vlasti bio je naš. Sve su crnogorske crkve i manastiri bili u sastavu crnogorskih granica, izuzevši Crkve Svete Trojice u Pljevljima. Nemojte mi slučajno reći da ovo što kažem nije tačno, jer sam prvo isnimao sve naše hramove, a zatim više od trideset godina uzaludno pisao, p’olemisao, preklinjao da se spriječi očigledna nacionalna izdaja koju vlast čini u odnosu na Srpsku pravoslavnu crkvu. Nijesam, naravno, bio jedini koji se nije mogao pomiriti sa takvim ponašanjem vlasti naše, bar od 26. maja 2006. godine, suverene države”, istakao je Cerović.

On je poručio da nije tačno da je Srpska pravoslavna crkva pripisivala sebi hramove i crkvenu imovinu države Crne Gore, posebno krajem devedesetih godina prošlog vijeka, nego su to nezakonito i sa izdajničkim merakom, činili službenici crnogorskog katastra.

“Mislite li da ih neko namjerava kazniti? Ne, gospodine predsjedniče, vlast im odavno govori: Aferim! Prirodno očekujete da će ona limena crkva na Rumiji biti uklonjena? Bar tako ste nam lično obećali? Gospodine, predsjedniče, neće, jer je izdaja pažljivo od vlasti njegovana i utvrđivana više od tri decenije”, naglasio je Cerović.

Poručio je premijeru i da je jasno da zakon o slobodi vjeroispovijesti neće biti usvojen.

“Odavno njihovim nacrtom mašete, ali prolaze mjeseci, a pomenutl zakon ne mrda s mjesta. Očigledno da do kraja godine nećete stići. Sljedeća godina je izborna, pa ćete sve odložiti za nikad. Vaš je strah od Srpske pravoslavne crkve, iako naopak, donekle razumljiv, ali Vas molim da shvatite i naš višedecenijski, vjerujem opravdani gnjev”, naveo je Cerović.

Naveo je da izuzetno cijeni rad Markovića i da se raduje svakom uspjehu Vlade, posebno na polju unapređenja i konsolidacije domaće ekonomije.

“Znam da Vam nije lako, jer pored eventualnih dobronamjernih protivnika imate stotine zlonamjernih, ali se sa tim nezahvalnim bremenom nosite hrabro i uporno. Jedino Što Vam do kraja ne vjerujem, kao ni drugim granama domaće vlasti, tiče se položaja Srpske pravoslavne crkve u Crnoj Gori”, zaključio je Rajko Cerović.

NAJNOVIJI NAJSTARIJI POPULARNI
malterski vitez
Gost
malterski vitez

црна гора робује једино еуру и долару као свака друга земља. све друго је скретање пажње

Radošev
Gost
Radošev

Cerović rob DPS-a.

Tomos
Gost
Tomos

Jedino argumenti koji se ponavljaju zbog kojeg amateri traže da se sruši ono što se čuvalo 1000g Crkva, je da Mitropolit ima džip i nikad više 1912-16-18-22g kako imkad koja godina odgovara

Tajnovidac
Gost
Tajnovidac

Popovi Oprem dobro i Tomos da rade na zbirci bajki “Rastko Nimani i njegove avanture”. Pa će to njegovo superpreosveštenstvo da blagoslovi i zakrsti da se edukuje omladina. 🧙 Neka vam dangubljenje u botovanju po portalima.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Tajnividac, tvoje je pravo da ti smeta pominjanje Svetog Save i ostalih Nemanjića, ali valjda znaš za stihove Kralja Nikole ,, Slobodi je kolijevka, Nemanjina Crna Gora”.

Tomos
Gost
Tomos

I ja mislim da biti na portalu gubljenje vremena. A ki kada vidim koliko truda ulažete u širenju lažnih podataka i nspadanju Crkve sa svih aspekata a Mitropolit je samo jedan od njih, e onda moramo po malo da oponiramo, za razliku od vas koje motiviše želja za rušenjem, nama po a u Petrovići, priznajem bez njih bilo bi vam… Više »

amo
Gost
amo

Lijepo rece u jednom intervju Slavko Perovic,,ne treba mijenjat drzavu,nego narod,,

Cetinje
Gost
Cetinje

Mirna kraljice crnogorska!

Joko
Gost
Joko

Malo im je rekla koliko treba.

Bozo Bjelica
Gost
Bozo Bjelica

@ Cetinje kaje u Grad Heroj Titov imali jos koja prezivjela boracka penzija iz 1945

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Cerovicu mozete vi samo gospodinu Amfilohiju ppd prozor da pljunete

Samo kažem...
Gost
Samo kažem...

Gospodinu? Hahahahahaha ne sprdaj se…

Bada Boom
Gost
Bada Boom

E moj Rajko sve sta govorase vjecni LSCG je tacno,a crnogorcima nije valjao,e sada dolazi na naplatu zaludjenim crnogorcima za DPS-om,od nepotizma,kriminala,korupcije,pohara drzave od strane vladajuce vrhuske i zarobljene drzave,uzas,tuga i beznadje!

zzzz
Gost
zzzz

Toliko samoziv i kvaran covjek.Vasi istonovcanici pokusavaju da porobe Srb.Nece moci.

KapetanRitzudis
Gost
KapetanRitzudis

CG je trenutno rob zatrovanih mrzitelja kao sto je ovaj stari i zalutali covjek. Koliko je samo mrznje i otrova konkretno on prosuo ovih zadnjih godina nije cudo da se svakodnevno pojavljuju razne Nikcevicke,Mostrokoli…kod kojih se njegov otrov(i njemu slicnih) primio.

Rolex
Gost
Rolex

Dok god je DPS na vlasti bice tuga i ocaj za crnogorce,dzabe pisati i moliti,treba im pokazati dje im je mjesto na izborima!

Bozo Bjelica
Gost
Bozo Bjelica

Ne mlati ROLEX vi bi najrecni bili kad biste Srbstvo Crnogoraca istrijebili.Zamisli osobu koja oce da bude veci Crnogorac od Njegosa,K Nikole,Janka Vukotica,Peka Pavlovica,Marka Miljanova,SV Petra itd

Bada Boom
Gost
Bada Boom

BozoBjelica@Za tvoju informaciju i nauk do 2018 god u Crnoj Gori nije bilo Srba pa ti vidji ko si i sta si eto toliko!

Bada Boom
Gost
Bada Boom

Ispravka 1918 god.

Mura PG
Gost
Mura PG

tako ada Boom sve sami Bosnjaci u Karadag.Da nas Posrbica Acika 1918 ne okupira danas bi zivjeli ko kraljevi u Albaniju svoi na svome

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Koji crnogorci, takvi ko ti su nebitni

GNK
Gost
GNK

Sve ovo reče komunista i bezbožnik.
Žalosno

PERA LOŽAČ
Gost
PERA LOŽAČ

Koliko je meni poznato naprimer manastir Ostrog je bio u Staroj Hercegovini i bio je kilometrima udaljen od CG a u njemu je sahranjen Srbin Hercegovac a ne Crnogorac.Jedini značajniji manastir koji je pripadao CG je bio cetinjski.

Katunjanin
Gost
Katunjanin

Koja ti je to drzava hercegovina, dje je ona evidentirana i u kojim dokumentima je postojala istoricaru? A evo i cetinjaki Manastir drze okupatori srpske crkve.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Crna gora nije država do 1878 i zivjela samo 38 godina, država Hercegovina Stjepana Kosace postojala 44 godina.

Ćićo
Gost
Ćićo

“Stjepana” Kosače , sinovca Sandeija Hranića Kosače , tipična srpska imena Stjepan i Sandeij ha , ha. …
Inače Stjepanova kćerka Katarina je katolička svetica , a Stjepan je počiva na katoličkom groblju u Stonu , sve veliki srbi ha , ha …

Niksicanin
Gost
Niksicanin

Boga mi ti ništa ne znaš. Za tvoju informaciju, manastir Oštrog nikada nije pripadao Hercegovini jer je granica bila tunel Budos 😉 a Sv. Vasilije je sam odabrao medju koji će se narod upokojiti i posle smrti se javio crnogorskom svestreniku a ne srpskom ni hercegovačkim i zbog toga je crnogorski svetac jer su ga Crnogorci proglasili za sveca a… Više »

Tus
Gost
Tus

Kad se Tusina pridruzila Crnoj Gori?

MIRASKO
Gost
MIRASKO

Ukratko ko je dotični?

Mina
Gost
Mina

Bas si Cerovicu ugrozen ,zajedno sa Mirnom,od Mitropolije.Kako to da jedan bivsi komunista, odjednom,postade vjernik?Uvrede koje je ona zenska spodobica,su bile na racun gradjana ,koji su onog dana bili ispred hrama,tako da je vasa odbrana nesuvisla.Ambasadore,pod hitno,vratiti doma,a nije ih takve kakvi su,nije tamo trebalo ni slati.A Mirna,eto vam je,vodite je kuci,onako finu,kulturnu ,empaticnu,slobodno,niko vam je ukrasti nece.Sto posto.

Katunjanin
Gost
Katunjanin

Svaka ti cast Cerovicu. Rekao si ono sto svaki cestiti Crnogorac svakodnevno trpi a nemoca je od ove vlasti.

Jovo
Gost
Jovo

Crnogorci su vazda bili srbi, i naravno da pripadaju spc, a milogorci ne pripadaju nikom i sigurno nemaju nikakve veze sa njegoševo crnogorcima.

Sasa B.
Gost
Sasa B.

Tako je Jovo srbine od Nis ! Moj djed iz Pipera je vazda nosio šajkaču i krive opanke,vazda je govorio ,BRE, a zvali su ga čarapan ! A kad si se ti posrbio Jovo?

KapetanRitzudis
Gost
KapetanRitzudis

Ne nose svi Srbi sajkacu i ne govore bre,to su obiljezja odredjenog regiona ali ti to ne mozes ili ne zelis shvatiti.

JesK
Gost
JesK

Da li je za nacionalnu pripadnost dovoljno to koju kapu stavis naglavu ? Napr. sombrero i budes gonzales !!!

daka
Gost
daka

od kad se ti pocrnogorci Sale ti si pametan po potrebi se izjasnjavas kao i vecina cija vlast vi ste njegovi imate po par partijskih knjizica pa dje upali e ovi stari Crnogorci da ustanu iz groba vratili bi se brzo kad vide kakvi su novi

Sitting Bull
Gost
Sitting Bull

Govor mržnje je samo to – govor mržnje i kao takav nije primjeren ni u privatnom a nikako u javnoj i službenoj komunikaciji sa bilo čije strane dolazio ! Kao takav se mora sankcionisati i osuditi i nikako se ne smije davati podstrek i ohrabrenje takvoj vrsti ponašanja i komunikacije. Ipak kao kulturna i civilizovana ljudska bića moramo se držati… Više »

POJK
Gost
POJK

E nije ni čudo dokle smo stigli, samo je čudo što još nije gore kad na ovakav komentar pojedinci lupaju minuse.

MONTENEGRO
Gost
MONTENEGRO

Svetosavska sekta je najveće zlo na Balkanu i Crna Gora će biti normalna država onoga dana kad sa njene teritorije proćeramo to fašističko zlo.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Svetosavlje je stvorio Crnu Goru, mili moj “montenegro”

Dule
Gost
Dule

A sto ti je stvorilo Kosovo, pa ti sad dozvola treba do tamo srpce ?

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Crnogorci su stvorili, odnosno Srbi iz Crne Gore.

DAKA S-400
Gost
DAKA S-400

Da Ti ista znas o Kosovu i Metohiji nebi slova progovorio.

Katunjanin
Gost
Katunjanin

Svetosavska sekta je zlo koje je pokrenula ratove devedesetih, ali su dobili sto su trazili. Kosovo je srce Srbije.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Katunjanin, tvoji preci se prevrću u grobu jer oni su ginuli za to svetosavlje

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Katunjanine, znaš li da je Njegoš za Katunsku nahiju pisao da je srce srpske Crne Gore.

POJK
Gost
POJK

E moj administratore vi podržavate liberale, a ovamo svaki slobodoumni komentar koji vam ne odgovara blokirate. Ti bi za sebe liberalizam, a za druge staljinizam.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Liberalni fasizam

SrbiSuTurci
Gost
SrbiSuTurci

Srbi = fašizam!!!

21 MAJ
Gost
21 MAJ

Svaka vam čast Ceroviću…znam da ovo štl ste napisali neće dotać nikoga ali će gospoda iz vlasti ubrzo trazit nase mišljenje…

Mrki
Gost
Mrki

Ma i da je cpc postojala milijardu godina, do Berlinskog kongresa CG je pripadalo samo Cetinje,sve ostalo je bilo vani,kakve veze je u to doba imala sa manistirima van tadasnje teritorije koja je obuhvatila samo Cetinje,cak su neke opstine pripale CG tek posle Balkanskih ratova,nevjerojatno mi je da je tadasnje stanovništvo imalo ikakve veze sa cpc.

Cuca
Gost
Cuca

A sa kim su imale veze mudracu “mrki” valjda nijesu sa Srbijom koja je stotine kilometara of Crne Gore bila udaljena Sandzackim Vilajetom. Pa izmedju Crne Gore i Srbije nije mogla tica preljecet neznjakovicu.

Veteran od 1990
Gost
Veteran od 1990

Sto znas ti o Crkvi iz Cuca jado ajde malo pricaj o petokraki i Cetinju gradu heroju

Cuca
Gost
Cuca

Na Tresnjevu je grobljanska crkva u kojoj je sahranjena sestra vladike Rada – Petra I Petrovica Njegosa. Tu crkvu srpski okupatori nijeste uspjeli prepisat na vasu okupatorsku mitropoliju. Eto to Cuce znaju I vise im ne treba od toga. A ti vetreranu javi za koga si se borio i sto si osvojio?

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Petar I nije bio vladika Rade, crni Cucla

Bozo Bjelica
Gost
Bozo Bjelica

@ Cuca odma dase ta crkva prepise na mitropoliju nasu svetu a vi sektasi gradite

Marko
Gost
Marko

Stotine kilometara? A sa kim se graniči Crna Gora? Čus Crna Gora udaljena od Srbije stotine kilometara ahaha

Katunjanin
Gost
Katunjanin

Pa vi ste bili pod Turcima pet vjekova, mi smo se sa njima ( turcima ) granicili . Jes li ikad cuo za Sandzak vilajet srpski istoricaru . Ma mi se cini da je Erdogan prije godinunu-dvije rekao da je dosao u Tursku.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Koliko mi je poznato, Zeta je pala pod tursku vlast 1499. Barem tako piše u istoriji. Toliko o tome da smo se graničili sa Turcima

Mrki
Gost
Mrki

Tvoj komentar mi je presmijesan i nevjerojatno plitak,jeli ti znas da citava jedna opština i mozda pola druge i dan danas u CG pripada eparhiji Milesevskoj,ne mcp,a da ne govorimo o nvo cpc,bila je podijeljena teritorijalno fizicki ali ne i duhom,vecina naroda je ostala vjerna svojoj vjeri i nije se klonulo duhom,dali znas da je CG dala jednog Srpskog patrijarha,da… Više »

Cuca
Gost
Cuca

Ne znas ti nista o Cucima i Katunskoj Nahiji. Trebas neznalico da upamtis da je Pirocanac srpski spijun javljajuci svojem pretpostavljenom Iliji Garasaninu srpskom ministru unutrasnjih poslova javio: Da Crna Gora nema Katunsku Nahiju i Velikog Vojvodu Mirka lako bi sa njom izasli na kraj.

Ljepota
Gost
Ljepota

Pljevlja Prijepolje 36 km,Pljevlja Mojkovac 90 km,Pljevlja Podgorica 180 km,Pljevlja Cetinje 215 km

Mitar
Gost
Mitar

A da li tije poznato MRKI da su svi pravoslavni hramovi na primorju (koje je bilo pod Austrougarskom ) bili pod jurisdikcijom Cetinjskog Manastira. Prema tome prica obicne gluposti.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Mitre da li ti je poznato da cetinjski manastir je slavilo Svete Nemanjice 1494 god.

Nenad
Gost
Nenad

Cerovicu, mi smo svi zajedno u paketu robovi ove vlasti..nije crkva unistila fabrike i rasprodala sve zivo..ta crkva je kazete prepisala sebi hramove..a dos je prepisao na sebe cijelu drzavu..ta crkva je obnovila hramove u koje smo mi koze cuvali a preko noci postali veliki vjernici..oustite nek se svako moli dje oce ..crkva je odvojena od drzave..ako vi pripadate cpc… Više »

Haris
Gost
Haris

Vrnite oteto, što je vaše ete vi ga neće vam ga niko.

Lucije
Gost
Lucije

Kada budeš gledao na tv-u ispred Hramova kolko ljudi dolazi, viđet ćeš da su Hramovi na sigurno i tačno tamo đe treba, kod Pravoslavaca

Ceklin
Gost
Ceklin

Slazem se sa Mirnom sto se tice publike u srpskim hramovima

Mrcevo polje
Gost
Mrcevo polje

Ja znam da je u manastiru Pod Lastva koji smatraju i slave 800 godina svetosavlja bila obicna stala grbaljska u kojoj su Grbljani drzali goveda i ovce. Javite se Grbljani je li ovo istina.

Radica
Gost
Radica

Zašto uporno odbijate da mi objavite komentar? Ja ću uporno da ga pišem jer mi je istina važnija od svega: ovaj Rako Cerović je predavao srpski jezik mojoj majci u ginaziji u Bijelom Polju. Bio je veliki Srbin. Mislite da brisanjem komentara možete izmijeniti istinu? To je nemoguće.

PRAVEDNIk
Gost
PRAVEDNIk

Radica.sve je istina.sto si napisala.
I ne samo to.Cerovic je u B.Polje.bio veliki prijatelj onim u dubacke kozne mantile.
Tada su se.njegove kolege cuvale od CERA.i mali broj je sa njime komunicirao.Bio je izopsten.od strane kolega.

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

A Risto pukovnik srpske UDBA- e! To vam ne smeta, mangupi?😎

Podgorica
Gost
Podgorica

Koje gluposti

Cuca
Gost
Cuca

Pa. srpskom patrijahu Pavlu je koliko se sjecem brat bio jedan od sefova, ako ne i glavni hrvatske UDBE.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Generale, nije lijepo da za Mitropolita pišeš neistine.

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Ja to za Rista nijesam izmislio. Ograđujem se: ako su lagali mene i ja lažem vas. 😁 Bio sam isprovociran ovim pričama o Ceroviću kao nekom strašnom udbašu, sa dokazima tipa: pričala mi ujna. Meni nije pričala ujna o Ristovoj udbaškoj biografiji, već je o tome pisala BG štampa, i to ne jednom.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Generale, možeš li navesti koja beogradska štampa?

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Politika, Telegraf, B 92… Jelko Kacin ga u intervjuu Politici tako naziva, “pukovnik”. Ako hoćeš još… Sve liberalne novine beogradske pišu o tome nakon njegovog sramnog govora kraj Đinđićeva odra, kada je mimo volje familije i protokola sam sebi dao riječ, sjećaš se?

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Generale, Politika je objavils intervju gospodina Kacina gdje on naziva Mitropolita pukovnikom, a u istom intervjuu gospodin Kacin traži rušenje crkve na Rumiji, u sledećem napada Mitropolita zbog njegovih izjava o ,,paradi ponosa”, čak traži od Crne Gore da ,,smiri” Mitropolita. Bolje pročitaj Mitropolitov govor na odru Đinđića, pa ga onda komentariši, nemoj da padaš pod uticaj Čede Jovanovića i… Više »

Haris
Gost
Haris

Bio – je ključna riječ! Dok se učilo iz srpskih knjiga i po srpskom naređenju što učiti bilo je dosta srba. Ma kad je došlo na viđelo da je to što smo učili jedna velika laž i da sa Crnogorcima i Crnom Gorom nema nikakve veze, Crnogorci dolaze sebi.

Sistem
Gost
Sistem

Koje su najpoznatiji Srpske knjige, svako zna Gorski Vjenac – povevećen “Prahu oca Srbije” , Ogledalo Srpsko, Luča…
Iz tih se učilo, i ima nas dosta koji i dalje iz tih učimo, slušaju gusle

Bnjj
Gost
Bnjj

Harise ti juče Ugljanina podržavaš a kako si danas za CG

Mladen
Gost
Mladen

Jeste ti bosnjak ces nas da naucis ko su srbi a ko crnogorci. Srbi i crnogorci jedna te ista nacija.

Blok
Gost
Blok

Može kod ovih danas, dva puta kažu da je bio na olimpijadi i ako se ne složiš sa time ti si protiv CG

Neko Tamo
Gost
Neko Tamo

Pomiješao Cerović skraćenice, niej rob SPC nego DPS, DPS stari.

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Ceroviću, zemljače, pročitao si ih i jedne i druge kao bukvar. Mogao si obuhvatiti i naše sudove, za koje je Risto nedodirljiv. Razlog: vjerovali ili ne- boje se njegovih kletvi.😁 Eto, to je Crna Gora danas. Ristoslavlje cvjeta!

Atos
Gost
Atos

Sad Bukvar ima 32-33 slova

Haris
Gost
Haris

Sad nema bukvar.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Generale, u Crnoj Gori ne cvjeta kako ti kažeš ristoslavlje, već se pravoslavna crkva svakodnevno bori sa ateistima, raskolnicima, nepravoslavcima i ostalim koji bi da je uređuju prema svojoj mjeri.

Milos obilic
Gost
Milos obilic

To je crkva na koju je carigradski patrijah proje 700 godina bacio kletvu . A sto se tice popova to su obicni seocki popovi kakvih nije bilo ni u staroj Crnoj Gori. Zaostali u svakom pogledu za civilizacijom XXI vijeka. Zamislite onu pastvu koja ide za Amfilohijem, koji kune, prica besmislice da te Bog mili sacuva.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Obiliću, uzeo si ime najvećeg srpskog junaka kako je pisao Njegoš, a pišeš protiv srpske crkve. Mijenjaj nick.

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Crkva se bori, kažeš? Šta je to vaša crkva, neka vojska? Zato se i ponaša tako ratoborno.. Je li Hrist bio ratoboran, Oprem? Ti znaš da nije. E, baš zato ste vi ristoslavci a ne pravoslavci. Po ugledu na Rista, vi bi samo s nekim ratovali. Zato ste otpadnici od Hrista.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Naravno da se bori Generale, isto kao što su se u teškim vremenima borili i Vladika Danilo Petrović i Vladika Vasilije Petrović i Sveti Petar Cetinjski i Vladika Visarion Borilović i Sveti Aleksandar Nevski i Sveti Car Konstantin i Sveti Dimitrije i mnogi drugi borci za pravoslavlje i hrišćanstvo.

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

A đe su Hrist i njegovo učenje u tvojoj priči, Oprem? Vama je i sv. pop Maca ispred Hrista. Zato i jeste jeretici, tzv. ristoslavci.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Generale, Hrist je uvijek na čelu crkve. Krsti se, počni da dolaziš na liturgije, pa ćeš vidjeti da sam u pravu.

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Tamo đe su kletve, uvrede, odnosno govor mržnje- tamo Hrista nema, dobri moj Oprem. Razmisli malo o tome. To nije jezik niti način djelovanja Isusa Hrista, i ti to znaš..

Младен
Gost
Младен

Церовићу изречени став на друштвеним мрежама је јавни став било ко да га изрекне и напише. Особа о којој причаш је фашисоидно наступила и то је санкционисано. Ово што ви причате Церовићу и ваши истомишљеници из ЦП је за жаљење али и за строге санкције новчане и затвором. Али полако доћи ћете ви на ред.

Tomos
Gost
Tomos

Postavi ću tri jednostavna pitanja, izaberite samo jedno i odgovorite, koje god samo nemojte da odgovarate pitanjem, jer će se smatrati da nema što da kažete… 1.Kada je Crna Gora tražila Autokefalnist 2. Kada je Crna Gora dobila Autokefalmost 3. Kako je Vladika Crnogorski mogao biti planiran za Tron Pećki ako nije bila ista Crkva i ako se pominje tek… Više »

Kako je
Gost
Kako je

Oslobodjenjem Metohije od strane Crne Gore
Metohija je ušla u granice Crne Gore a to ovoj vlasti nije padalo na pamet 2006 da to pokrene

Jovo
Gost
Jovo

Dodaću još jedno pitanje, da li iko zna u cg dal je i jedan sveštenik 1918 bio protiv ujedinjenja ili dal je ijedan bio proceran iz svoje crkve.

knn
Gost
knn

Da protiv ih je bilo vise ,a ja znam i za jednog kojeg su ubili istog dana kad se vracao sa takozvane pg.skupstine.Ubijen jer nije htio potpisati da sevidiraju oni koji nijesu za Karadjordjevice.A i kako pop da stavi potpis da se bilo ko ubije. lik

Pravi građanin
Gost
Pravi građanin

DaL je il daL nije ? Odakle su te dognali, pape ? Iz bosne ponosne ?

Agnostik
Gost
Agnostik

Ja cu ti odgovoriti TOMOSE. Dobrica Cosic otac srpske nacije je rekao: LAZ I SAMO LAZ JE SRPSKI NACIONALNI INTERES. Prema tome vi samo lazete i samo lazete. A ti odgovori je li ili nije ovo reka Dobrica Cosic.

anoniman
Gost
anoniman

ovakvi kao sto je cerovic i ostali nije briga za ekonomsku situaciju njima je samo u glavu spc srbija jezik i ostalo a za gradjane koji gladuju koji su dovedeni na prosijaski stap sto mladi odlaze iz zemlje to ih ne interesuje

Terra nova
Gost
Terra nova

Tako je Ceroviću neka si mu rekao, neka zna da će njihova vlast zavisiti od Crnogoraca a ne od onih koje štite. Doći ćemo mi do svoje crkve sa ili bez nji pa neka biraju kojiu će stranu izabrat. Došlo se do kraja nema nazad ako mislimo da opstanemo.

Mujo
Gost
Mujo

Sada zavisi od manjina a i u buduće će

Petar
Gost
Petar

Još samo da gospodin objasni da li je Sv. Vasilije Ostroški, slava mu i milost, bio Srbin ili Crnogorac, bio srpski ili crnogorski sveštenik? To je veoma bitno jer su sve oči Vučinića, Cerović i ostalih uprte samo u veliki novac koji se tamo ostavlja, i zbog toga im je i bitna ova tema, zbog toga se u svakom njihovom… Više »

Danko
Gost
Danko

Nema problema, samo ti objasni kakve veze ima nacionalnost Svetog Vasilija sa manastirom Ostrog?!?! Kad si vec tu reci i kakve ima to veze sa ovim clankom?!?!?

Murga
Gost
Murga

Ima veze jer je Cerovic u clanku govorio o manastiru i o svetom Vasiliju,sv.Vasilije je bio Srbin iz Hercegovine i manastir je izgradjen tada na teritoriji Hercegovine,izgradio ga je bjezeci od Turaka namjerno na nepristupačnom terenu,kasnijim političkim odlukama CG prosiruje svoje granice i zauzima dio Hercegovine,tako i manastir ulazi u sastav CG,kao i praktično svi ostali.

Gile
Gost
Gile

A ti dokazi da je bio srpski…srbi ne mogu se vratit dva pasa u rikverc.em ne znaju ko im je đed a i kad saznaju je cincar,vlah,bugarin…itd

Filipini
Gost
Filipini

Malo si nepismen, možda si mislio na Srbijance. Jer kada kažeš Srbi tu su i Crnogorci i Hercegovci i Srbijanci, pa moraš znati na koga ciljaš

Sasa
Gost
Sasa

Ovome sa Filipina srbi i srbijanci su dva različita naroda ! Nije ni čudo da su srbi zbunjeni jer 580 godina dobrovoljnog ropstva nije malo !

Filipini
Gost
Filipini

Srbijanci su Srbi, ali nusu samo oni Srbi, pa ako nešto pričaš a naSrbibance misliš to i kaži. I nije tako meni, ko onome ko nešto zna

Mitar
Gost
Mitar

A sto ce mo sa zakonom o prvoj bracnoj noci “braco Srbi”?

FENIKS
Gost
FENIKS

PETRE,JEL BEOGRAD BIO DO PRIJE 150 G. SRPSKI?

Region
Gost
Region

Beograd je 10g bio manje pod Turcima od Podgorice, pa ti sad reci čiji je

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Feniks, možda ne znaš, Beograd je prvi put postao dio srpske države početkom 14.vijeka za vrijeme Kralja Dragutina Nemanjića.

Mitar
Gost
Mitar

Sa turske karaule je 1868 godine skinut turski barjak. Preko Save i Dunava nijesu dosezali Srbi a Zabljak i Cetinje zavijeka su bili Crnogorski.

Region
Gost
Region

Cetinje pa i unjegacsu dva puta vojno Turci ulazili, i zbog ovih Rusa koje sada pljuješ oba puta izlazili… a što je sa 90% Crne Gore be 5 ili 25 već 90% Crne Gore je bilo duže pod Turcima i 10g od Srbijanaca

veljko
Gost
veljko

Crni petre, htio bi da su i sveci srpski? Što je mnogo, mnogo je. Je li vaš svetac Petre i sveti pop Maca? Čiji su sveci sveti Petar, Jovani Pavle? Jesu li to sveci svih hrišćana ili nijesu, a sva trojica su rođeni kao Jevreji.

Pivljanin
Gost
Pivljanin

Crnogorac nego sto. Odakle Srbin i kako je zavrsio u Crnu Goru i ko je gradio manastir Ostrog. Da ga nijesu slucajno gradili srpske haraclije odnosno srpski despoti koje su proglasili svecima. Nidje u svijetu nema da su despoti sveci, a koljaci i krvnici naroda kao nekakvi Maca svetitelji naroda.

Sistem
Gost
Sistem

A sigurno si mnogo od svijeta vidio

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Pivljanine, ko je gradio Pivski manastir?

Mitar
Gost
Mitar

Crnogorci iz Pive, ko bi drugi.

mačor
Gost
mačor

Bravo Ceroviću !

Pjer
Gost
Pjer

Cudo jedno da niko ne progovori nista o ekinomskoj situaciji
Ili je tu sve bajno

Mojsije
Gost
Mojsije

Nije bajno ali ste vi Srbi dosta tome krivi, jer vlast sa vama koketira i ako ste obicni buhaci i lajete na vlast.

Tivat
Gost
Tivat

Tako je Milošević je kriv i Draža i Kralj Petar i Miloš Obilić

Hari Nata Kari
Gost
Hari Nata Kari

I Dušan silni

Floyd
Gost
Floyd

Samo CDM ovakvim “pojavama” daje prostora… Dajte ljudi ne hulite vise! Vidite li da trese na sve strane! Pokajte se, izmirite se!!!

ILUMINACIJA
Gost
ILUMINACIJA

Vi ste zarobili ovu zemlju kvazi Crnogorci na baterije od 1.5V.Ovaj narod treba miriti i spajati,a ne svadjati i dijeliti.Malo nas je da bi bili ovako posvadjani.Svi smo mi ovdje svoji na svome.Razlika je u tome sto dio stanovnistva mjeri svoj patriotizam kolicinom mrznje prema Srbima,MCP…Kao i punocom svojih dzepova i stomaka.Nazalost taj dio stanovnistva ima privilegije i poluge moci,… Više »

Haris
Gost
Haris

Svi svoji na svome, a neko doša i okupira crkve i manastire i ukinuo Crnogorsku Crkvu! Ko li je to? Možda katolička crkva? Ili Islamska zajednica? Ili okg spc???

Tivat
Gost
Tivat

Kolko je Crnogorskih Sveštenika maknuto, smjenjeno nakon 1920 ili 1922, da ti ja kažem, niko. I svi su ostali na istim položajima, toliko o toj okupaciji

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Harise, kako je neko okupirao i ukinuo CPC, a sveštenici koji su služili prije ujedinjenja crkve, služili i posle ujedinjenja?

Haris
Gost
Haris

Rajko svaka čast, sve točno kako i je.

Mrgud
Gost
Mrgud

SPC drži vlast u šaci,a zajedno narod u ropstvu. Njima dobro,a nama kost.

Tivat
Gost
Tivat

Vlast je napada a narod je uz Nju

Mrgud
Gost
Mrgud

Ko napada?Amfilohije ne uzima iz usta vlast,pa razni sveštanici na čelu sa Irinejem. Ko naziva Crnogorce kopiladima,volovima,koga treba na Vezirov most razapinjati,ko govori da su crnogorci izmišljeni,a sad kad je Kosovo otišlo sad smo cvijet,srce srpstva. Davno je ovu svetosavsku sektu trebalo kući poslati. Ima i ovde poštenih sveštenika,a ne da dovlače iz šumske i Srbije.Država Crnogorcima,crkva Crnogorcima sve jasno.… Više »

Radošević
Gost
Radošević

Ja sam Crnogorac i mene tako mitropolit nije nazivao, nego tebe, Dukljanoida, povampirenog Sekulu druga Pavelićevog. Vidiš kako si se ti prepoznao a ja nijesam. Mi Crnogorci cjelivamo svetu desnicu vladici našem, a vi Dukljanoidi možete paši skadarskome, sad kad pođete tamo kod njih da im pružate pomoć.

mahala
Gost
mahala

Da te sram bude ako obraza imaš Radoševiću!!!

Mrgud
Gost
Mrgud

Nemoj ruku….

Tomos
Gost
Tomos

Već napisah, da tako je, pogriješio je to za kopilad. Kopile je neko kome se ne zna otac, a za ovo se zna da je Đilas izmislio Crnogorsku naciju.. Kasnije je Đilas rekao da su Crnogorci “drugačiji Srbi”… Uvjek su postojali Crnogorci i Lacnani, Vasojevići i Bokelj, i ali ne kao posebne nacije… To Njegoš fino objašnjava.. No se više… Više »

Bozo Bjelica
Gost
Bozo Bjelica

@ Mrgude ojadjeli naziva one tese srbstva odrijecu i one izdajnike Crne Gore te im je u Srbiju srbstvo…Mozeli nacija bit Gorac Crni po Gori ?Moze tebi i po Kakarickoj izgleda

Samo istina
Gost
Samo istina

Neka,Rajko.Znamo se od davnina.Imas urodjenu osobinu,da si svakoj vlasti odan preko mjere.
Razumijes ti,sta zelim da ti kazem.

JesK
Gost
JesK

Odakle spc-u tolika snaga ? Sto treba promijeniti da bi uticaj spc bio beznacajan ?

Mrgud
Gost
Mrgud

Opismeniti narod. Obrazovanog čovjeka teško mogu ovako vući za nos.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Mrgude, u pravu si da treba opismeniti narod, jer ko je išta čitao nikada neće napadati crkvu, koja je stvorila Crnu Goru.

Duklja
Gost
Duklja

Ko je išta čitao zna da je ta crkva o kojoj ti pričaš nasilno došla u CG tek 1922 godine.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Duklja, da si čitao djela Vladike Vasilija Petrovića, znao bi da je on za sebe napisao da je Arhijerej srpske crkve.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Opet Oprem neistine. Srpska pravoslavna crkva se prvi put pominje 1922-e a Mitropolija Crnogorsko-primorska 1931-e. Počelo je objavljivanje dokumenata o Crnogorskoj autokefalnoj crkvi starijih od 120 godina. Svi normalni to već vide. A naša jedina greška je što smo preblagi prema okupatoru.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, Sveti Sava je osnovao Zetsku Eparhiju, koju je u rang Mitropolije uzdigao Car Dušan. Naša Mitropolija je naslednica Zetske Mitropolije ili što je rekao Lazar Tomanović, jedina svetosavska Eparhija, koja nikad nije prekidala svoj rad.

Terra nova
Gost
Terra nova

Opreme ne budula – dosadio si sa svojim lažavinama i izmišljenom istorijom. Put pod noge i vrći se okle si doša. Ako si domaći pokri se ušima – nikad više 1918.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Terra, pošto ne znaš istoriju, ostaje ti samo neumjesno ponašanje. Uzmi malo i čitaj crnogorsku istoriju.

Mrgud
Gost
Mrgud

Neće napadati svoju crkvu,a to nije svetosavska građevinska operativa.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Mrgude, koja je tvoja crkva?

Terra nova
Gost
Terra nova

Opreme dosta je bilo sa tvojom demagogijom, dosta je i previše vaših lažavina – prećerali ste svaku mjeru !!!

Podgorica
Gost
Podgorica

Ispravi ga ako laže, ajde reci gdije je pogriješio ili pređi na drugi tekst

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Terra, naravno da ne možeš da demantuješ ništa što sam napisao i još jednom ti savjetujem da počneš da učiš istoriju.

Petar
Gost
Petar

Po tebi obrazovan čovjek je i ateista, stoga pusti ti “neobrazovane” da idu u Crkvu a ti je se kloni, valjda težimo EU i demokratiji?

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Mrgude, pa toliko ljudi u CG su protiv crkve i srpskih korijena zbog nepismenosti. Citaj malo pa ces vidjet da si Srbin.

JesK
Gost
JesK

Dje to ima da je narod opismenjen ? Nas narod je sto se tice pismenosti jaci od francuza, naprimjer !

Region
Gost
Region

To su se i Turci pitali

Mark
Gost
Mark

Bravo Rajko.Sve je 100% kako si im skresao.Ako iko unisti Crnu Goru to ce je unistiti ova vlast svojim necinjenjem.Zajedno su sa djavolom tikve sadili.

Gaeta
Gost
Gaeta

Pušti ovaj narod da živi normalno dosta ti i tvoj stevica ispirate mozak vašim bljuvotinama.

rambo
Gost
rambo

u ovom slucaju su ambasadori pokazali humanost i to su privatne stvari

Atos
Gost
Atos

Privatno bi bilo da su platili anonimno

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Jeste rob, ali pokusaja male sacice pojedinaca koji bi neku NVO da nazovu Crkvom moj dobri Cerovicu.

Slavko
Gost
Slavko

Neka Rajkooo.

Mirko
Gost
Mirko

Neka slaavkooo

Tomos
Gost
Tomos

Crna Gora je turistička destinacija u kojoj možemo da nudimo sledeće.. Dođite i biće te ono što poželite na pr Ekspert za Rusiju ili Bliski istok. Možete biti Publicista, uvaženi saradnik… Možete biti i Sveštenik i otvoriti svoju Crkvu, čak možete tražiti i da vam se daju Manastiri…Stavićemo vas u žiri za 13.julsku nagradu ako ostanete duže od mjesec kao… Više »

Pracka
Gost
Pracka

hahahahhahahahaha pa ima li jos koga da se peca na ovakve demagogije i propagande…..cush veli rob spc….hahahahhahahahhaha privatna drzava je neciji rob hahahahhahaha a ciji je rob hahahhahha pa valjda svi to znaju….hahahhahaha ko je vlasnik drzave hahahahhahhaprivatna drzava hahahhaha

djuradj
Gost
djuradj

…osvajacki ratovi se sad vode olovkom…

Tomos
Gost
Tomos

Evo teksta kada je ovaj novinar vidio Srpsku zastavu prije 5-6g…. “пише: “Мислим, што то толико руководи људе да се прсе туђом заставом, па чак и онда ако су по сопственом увјерењу умислили да су Срби. Могу бити Срби, али не морају због тога парадирати заставом друге државе“. Važinli ovo samo za one Crnogorce koji se i dalje pišu kao… Više »

Pera Kojot
Gost
Pera Kojot

Gosn publicisto Cerovicu, nije sporno da volimo svoju zemlju ali ne mozete kazati da to sto je ona izjavila i ako je privatno misao svih nas, ako nijeste zaboravili, jer uputila je jednom narodu pogrdne rijeci da se stidjet mora svako ko zaista cijeni multi etnicki sklad, to nije uputno za mlade da cuju od bjelih vlasi istaknutog publiciste izjavu… Više »

Zoran
Gost
Zoran

Može ovaj to da kaže a da ne trepne po sto puta

Hazbo
Gost
Hazbo

Jes, jes, crkva je kriva sto I ovaj Dautovic iz DIKa maznjava lovu za putne troskove do mjeseca?! A sprdnje ove od taster analitucara

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

E sta radi SPC. I aerodrume ce nase sjutra prodati drugoj drzavi.

Filip
Gost
Filip

Hahaha

Agnostik
Gost
Agnostik

Prodaje Amfilohije i bratija oko njega sve sto mogu prodat. Izmedju jednih i drugih je mala razlika, no se nadam da ce posteni doci na vlast i sve ove krvopije crnogorske stavit iza brave.

SrbiSuTurci
Gost
SrbiSuTurci

Svaka čast Rajko, ali jedino tačno i ispravno o toj sekti je rekla Mirna. Mirna kraljice!!!

Lale
Gost
Lale

A ciji si ti rob ? SPODOBO !

Montenegrin
Gost
Montenegrin

Lale,Ljepoto!!

Lale
Gost
Lale

Hvala lepotane

Dragi
Gost
Dragi

Cerovicu lako je tebi imas dobru penziju a imas I imovinu lijepu

Mrgud
Gost
Mrgud

Kako ovi Ristovi jurišnicu kidišu na ličnost čovjeka. Šta nije tačno što je čovjek rekao. U nedostatku argumenata pokušavaju da uvredama ponize čovjeka.

Zoran
Gost
Zoran

Ne sprdaj se

Mrgud
Gost
Mrgud

Hajde pameti,odgovori šta nije tačno što sam napisao. Komentar kao i komentator.

Zoran
Gost
Zoran

Tebi je nelogično što se komentatori bave sa ličnošću pisca teksta. Pa naravno, a sa čim da se bave bez sa njim. A tekst je copy paste, taj isti tekst objavio makar triput Adžić, Nikolaidis

NaSaCg
Gost
NaSaCg

Katastrofa kako Crna Gora postrada od Spc. Sigurno Spc dijeli ovoliko stanova, namete, ovolike poreze, cijene goriva, struje, hrane. Privredu unistila. Radi Spc ljudi bjeze iz Cg. Ako ostanu, mogu da rade po marketa za mizerne pare(ljudi koji nemaju veze). Politicki podobni rade kao fine poslove. Podijeli su gradjane na nizu i visu vrstu. Ovoliko afera, kradja, mita… da, da… Više »

Agnostik
Gost
Agnostik

Vi ste Srbi sa SPC jos veci lopovi, a svi zajedno unististe Crnu Goru.

skols
Gost
skols

Ovaj se pali na dugme. Opusti se Rajko,nece nam niko nista,ne dijeli raju bez potrebe. Uzivaj u limitiranoj penziji

Region
Gost
Region

Da nema džip Amfilohije, Gaga to mu je mana i što citira Petroviće. Nemoj nam ti Crtoviću pomagati no radi ono što i do sad. A to je napiši tekst o uticaju kašnjenjub banana iz Afrike na ekonomiju u Kini, recimo, i drži se toga

Podgorica
Gost
Podgorica

Makar 400.000 Pravoslavaca podržava Crnogorsku Mitropoliju. I svalimfanomsve više, jer kada se vidi ko je protiv nje, kako je znati da je treba podržati

Mojsije
Gost
Mojsije

Koliko vas god ima i koga god podrzavate vi ste okupatori i rusitelji svega crnogorskog, i morate vratiti tudje Crnoj Gori, a vlast treba phapsit katastarske cinovnike.

Podgorica
Gost
Podgorica

Nisi shvatio Mojsije, ne nisu rušitelji, me optužuju ih za rušenje no građenje haha. Obnovili su 700 Crkvi i Manastira, to smeta verovao ili ne

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Podgorice, baš se razumiješ u temu. Mitropolija Crnogorsko-primorska pokriva samo trećinu Crne Gore. Ostalo pokrivaju tri Eparhije, od kojih dvije imaju sjedište van Crne Gore. Pod tim imenom je nastala 1931-e godine. No ti da čitaš, zna bi ko si i što si.

Podgorica
Gost
Podgorica

Odgovorio sam tri put, sli ne objavljuju

Tomos
Gost
Tomos

Njegoš je bio planiran za Tron Pećki, i sam je pisao o tome, a to ne bi moglo valjda tolko znaš “načiitani” da su to bile dvije odvojene i posebne Crkve. Ili ćete za Crnogorskog Vladiku reći da se nije razumio u Religiju. Kao što pričate sa je bio nepismen ili lud čak, da nije znao da se izrazi… Da… Više »

Zabjelo
Gost
Zabjelo

Svim pokušavaju da svih dana napadati Crkvu, i čak podržavati one izjave koje navode a rušenje, spaljivanje. I čude se što i Sud to ne podrži, Premijer

visoki nivo
Gost
visoki nivo

Svaka ti čast Rajko, velika podrška trojici ambasadora i Mirni! Jeste, godinama mrzitelj svega crnogorskog Amfilohije i njegovi sljedbenici pokušavaju na sve načine da negiraju Crnu nGoru i Crnogorce, ali sve im je uzalud. Zar ne vide da ih cijeli svijet osuđuje, jer izazivaju ratove, falsifikuju istoriju, mrze svakoga ko nije tzv. Srbin…

Tomos
Gost
Tomos

“Publicista Cerobić” haha, zašto koristimo riječi “publicista”, imalo mi riječ za to a to je “NOVINAR”.
I znsči evo da jedan novinar koji misli…
Slomoše se sa opravdaju da je paraf. “spaljivanje Srama u Podgorici sa svima unutra”, tako nešto, potpuno normalna izjava…

REPUBLIKA SRBSK
Gost
REPUBLIKA SRBSK

Ojj kud na uranku ovoliko gluposti procita lele

boki
Gost
boki

Evo ga i ovaj pripejd patriota. Dajte mu tih 300 eura i da mu je dobro.

Zabjelo
Gost
Zabjelo

300 se daje ozbiljnim novinari a, ovi to rade za manji iznos. Možda i džabe, ako je predhodni tekst bio preplaćen

Tajnovidac
Gost
Tajnovidac

U DPS-u su uglavnom sujevjerni ateisti koji se boje da Rista ne baci prokletstvo na njih. A i moćniji je Rista parom i lojalnim članstvom od DPS-a.

Rumica
Gost
Rumica

I sve ovo napisa čovjek koji je po struci profesor srpskog jezika, hehehe. Sad ga sramota da to kaže pa sebe naziva publicista. Takvo zvanje ne postoji, šta ti piše u diplomi Cerovićuuu?! Ako ne priznaješ svoju diplomu, onda si bez škole, nepismen, a drobiš tu nešto. Ako je priznaješ, onda si profesor SRPSKOG JEZIKA! Đe si studirao, Cerovićuuu? Koji… Više »

murko
Gost
murko

To Rajko. Neko da im kaze. Oštrog vratiti pravim vlasnicima, a to je CPC. Ako nema dovoljno svestenika, a nema, neka osnivac, a to je policija na Cetinju, da odredjen broj policije koji ce vrsiti svestenicke funkcije, a to je brojanje novca. Ako ronjac bude sam brojao nece biti dobro. Ako nema vernika, a nema, neka Kinezi budu. Kada mogu… Više »

Filip
Gost
Filip

Manastir je đe je vazda i bio, i u njega dolazi ko je dolazio. I nisu se čuvali 1.000g da bi Nvo sektoru dali

FENIKS
Gost
FENIKS

SPC,DUHOVNI ZLOSTAVLJAČ CRNOGORSKOG NARODA.
OKUPATOR CRKVI I MANASTIRA CRNOGORSKE PRAVOSLAVNE CRKVE

NaSaCg
Gost
NaSaCg

Ne budali

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Sekula, kako može biti okupator onaj ko je osnovao pravoslavnu crkvu u Crnoj Gori i da li ste konačno ustanovili kada je osnovana CPC?

Dule ct
Gost
Dule ct

I Mi LIBERALI SA CETINJA KOJIH DA NIJE BILO NE BI BILO NI NEZAVISNE CRNE GORE NI OBNOVLJENE CPC MI SMO ROBOVI DPS.jer ne mozemo naci posao u drzavu za koji smo htjeli zivite da damo.Totalno smo diskriminisani samo zaposljavaju podobne SRAMOTA STIDITE SE

brko mali
Gost
brko mali

tacno, mi crnogorci smo manjina u svojoj zemlji, a sto se tice cerovice price o okupatorskoj SPC to svi znamo i drzava ali cute i pustaju rista da radi, pitanje je zasto i dokle?

Zabjelo
Gost
Zabjelo

Nemamo mi Crnogorci druge Crkve niti smo je imali, a on piše ka i vazda što se nsruči

Send this to a friend