Spomenik crnogorskim komitima u Nikšiću biće otkriven 26. decembra. Radovi se privode kraju, a spomenik će biti visok tri metra.
Djelo akademskog vajara Sretena Milatovića kombinacija je bijelog autohtonog nikšićkog kamena i stakla.
Spomenik će biti sa dva kamena stuba koji predstavljaju komitske pokrete, dok će između njih biti stakleni stub kao simbol savremene Crne Gore.
Stubovi su na vrhu spojeni kamenom gredom u obliku crnogorske kape sa komitskim grbom, dok će na Spomeniku pisati “U slavu crnogorskih komita koji su se borili za pravo, čast i slobodu Crne Gore 1916-1929”.
S.B.
Srbi su izmisljeni narod, oni nisu postojali do 1850. a tada su ih Rusi sa pricom o slavnoj proslosti albanskih Nemanjica katolika podigli protiv Turaka kao sto se to radi svuda po svijetu. Srbin je sinonim za pravoslavac i nista vise.
Popis stanovništva u CG u prošlom vijeku:
– Godina 1953, Crnogoraca 86,70% a srba 3,30%
– Godina 1961, Crnogoraca 81,40% a srba 3,00%
– Godina 1971, Crnogoraca 67,15% a srba 7,46%
– Godina 1981, Crnogoraca 68,54% a srba 3,32%
– Godina 1991, Crnogoraca 61,86% a srba 9,34%
Laži, proklete laži, statistika !
Statistika su zvanični podaci Države. Druga stvar je što ste vi posrbice naučile na laži pa vam se laži svuđe priviđaju. Ne bi me čudilo da kažete da je DPS to pokrao 1953, 1961, 1971, 1981
Lazna mantra o statistici. Niko ozbiljan ne spori da je to nauko zasnovana na matematckim modelima.
E pa ti strucnjace napravi korelaciju izmedju podataka iz gornje komunisticke statistike i podataka koji su dobijeni na zadnjem popisu u Crnoj Gori ! Inace nijesam ni posrbica ni Srbin ni Crnogorac srpskog porekla, ja sa Crnogorac !
Godina 1906, oko 300.000 stanovnika; Srba 95%, Albanaca 5%
London, 27 januara – The Daily Chronicle je objavio intervju sa Kraljem Nikolom >> “Malo sam vijesti dobio iz moje zemlje. Jedine izvještaje su prokrijumčarili moji prijatelji, rizikujući živote.” “Čini se da zaista postoji vladavina terora. Muškarce, žene i đecu ubijaju bez suđenja. Bombe se bacaju na kuće mojih sljedbenika. Ne štede novac da moju đecu odviknu od vjernosti.” “Nema… Više »
Ko nije vjerovao sad neka se uvjeri kako je govorio navodni Srbin Kralj Nikola.
Odlično je rekao. …”na kuće mojih sljedbenika”, “…moju djecu odviknu od vjernosti”…ostalima nije dlaka falila…
Ovako su nas braća “oslobađala”
.Živojin Mišić 1918. Godine piše:
…da se na teritoriji koju je naša vojska okupirala, uguši svaka agitacija, svim sredstvima, koja možete raspolagati bez ikakvog prezanja
Akademik Lakic u stilu srbijanskog lakeja je rekao da ovo nije tacno. Iako je ovo istorijski izvor koji nije osporio niko u Srbiji.
To je tačno i to niko ne osporava! Sporno je što se to odnosi na teritorije koje je Austrougarska okupirala. A medju njima i teritorija Crne Gore.
Mišić… Dobar junak, da je čojek taki..
DA JE VJEČNA!
Idem na Google da gledam budva na pjenu od mora. 👍😆
Mene je pradjed bio komita. 👍
ČUVAŠE NAM PRECI OVU RODNU GRUDU NISU ZBOG SLOBODE GINULI ZA LUDU
TU NA NAŠOJ ZEMLJI NAŠ SE BARJAK VIJE CRNOGORSKI BARJAK VIŠE SE NE KRIJE
ZALUDU ili ZA LUDU ?
Zadrzi Milo jedno ime vec imas 6..Milo Vujovic,Milo Vujovic CT,Sekula Drljevic,Velimir…itd ispregni vise covjece
Kad ce taj monument od stakla sa srecom bilo.Pracka mi je u pripravnosti a nisan podesen
Šta li bi Njegoš i kralj Nikola rekli da im je viđeti koliko neki Crnogorci mrze Crnu Goru? I to sve se na njih dvojicu pozivajući-a Srbija im od rodne zemlje draža. Jesu li Njegoš i kralj Nikola isto tako više Srbiju od CG voljeli? Razmislite o tome, ristogorci!
Koliko je Njegoš volio Srbiju i srpstvo, najbolje govori činjenica da nikada u svom životu njegova noga nije kročila u tu zemlju. Nikada!
Nikola Tesla je samo jednom u životu bio u Beogradu. Pretpostavljam da to znači da nije bio Srbin. A o Njegoševom srpstvu govore bolje njegova djela nego komentator na portal. A morao si makar Gorski vijenac pročitati ako ništa drugo. “Ох, да ми је очима виђети Црна Гора изгуб да намири! Тад би ми се управо чинило да ми св’јетли… Više »
Sir Alex pročitaj o Tesli. Ukucaj Canada-Montenegro pa pročitaj desetine novinskih čkanaka starijih od 120 godina. Gorski vijenac je napisan ne bi li se Srbi digli protiv Turaka. Ali uzalud. I ne samo Njegoš,nego ni jedan vladar Duklje, Zete i Crne Gore, prije Nikole nije bio u Srbiji.
Nema što Kotor, potpuno si u pravu. Ova rečenica dokazuje da Njegoš definitivno nije bio Srbin. Sve one knjige i pisma što je pisao su pobijeni ovom rečenicom. A Stara Podgorica ne razumije concept modernih nacionalnih država koje su nastale u 19.vijeku, posle francuske revolucije. U srednjem vijeku nisu postojale nacionalne države, pa je tako bilo 100 raznih njemačkih državica,… Više »
Kad već “poznaješ” Gorski Vijenac, evo čitaj što Njegoš zaista misli o srbima: »A DA ČOČE, BOŽIJA TI VJERA, ZNAM JA TU VESELU SRBADIJU, NO KUD SU JOJ TI SINOVI JUNACI BILI, DOK JOJ NIJE BOG DA KARAĐORĐA? TA VI SVI TAMO FASTATE JEDNOGA NJEGA JUNAŠTVOM; A KAD VI BOG NJEGA UZE IZMEĐU VAS, A VI SVI SUNOVRAT U TURSKI… Više »
Kotoranine, kad već spominješ Njegoša, vjerovatno znaš njegove stihove:
Mi smo Srbi narod najnesrećniji
Svaki Srbin koji se prevjeri
Prosto vjeru što zagrli drugu
No mu pravo ne bilo pred Bogom
Što ocrni obraz pred svijetom
Te se zvati Srbinom ne hoće.
Sir Alex, odguslaj nam to, biće efektnije 👍
Kotoranine, koliko je puta Njegoš bìo u Podgoricu, Nikšić, Bar, Bijelo Polje…
kad je bilo u Srbiju Srba jado malo ta Sumadija ovo ostalo Srbi gori no na Cetinje,znavaje NJegos djeje Srbstvo no menise cini da ti ne znas
Ha ha Generale, čudna je to sorta. Navijaju za Dansku protiv Crne Gore, a pozivaju se na Njegoša i Nikolu. Što bi reka M.Miljanov: ” Čojek bez domovine više i nije čojek”.
Ne znam, psihopatološki fenomen! Ne smeta meni njihovo srpstvo, vjeruj mi- ali otkud ovolika mržnja na sve što ima crnogorski predznak? Je li to u duhu Njegoša?
Vitko, Spuž je uvijek u pripravnosti.
Vitko, Vitko! Mora da su ti preci bili u srbijanskim zlocinackim potjerama za crnogorskim slobodarima.
Samo pazi dobro Vitko da te ja ne vidim jer te policija nece moc zastiti od mene!
vala Niksicki cuku
Komiti od 1916-18 su bili glavna snaga za ujedinjenje Crne Gore i Srbije. Ne znam da je bilo nekih drugih.
Ostavi Komite njima brate nemaju jadni nit jednok junaka koi Srbin ne bijase
Borili su se za Crnu Goru, ko god da su bili. A ti bi se borio protiv Crne Gore, a za Srbiju; ako bi skupio hrabrosti… Eto ti Kosova, blizu je. Kosovo je sused Srbije, što pjesma reče😁
Pa što ih onda pobi srpska vojska, “dijalektičaru” mudri?
ZDRAVICA
VOJVODE MAŠA ĐUROVIĆA ZVANOG DEJAN KNJAZU NIKOLI NA ĐURĐEVDAN 1889 GOD. NA CETINJU
SAČUVAJ TE BOŽE , GOSPODARE, OD:
….
40. PESTOKUPLJEVINE NIKŠIĆKE
Duh junastva, genij rada, krasili ti divno lice.
Istocnog mi kraja strazo, zdrav Niksicu perjanice.
Nikola Mirkov Petrovic, Car junaka i Pobjednik sa Vucjeg dola
Bobo, ako te baš zanima, Nikola Mirkov Petrović je došao na vlast 1860. a prva bitka u kojoj je učestvovao i omirisao barut izdaleka, je bitka na Vučjem dolu 1876, kada je dobio titulu Car junaka!
S J A J N O !!!
Volio bih da budem KOMITA
Komite su bili Srbi iz Crne Gore. Za ujedinjene pod dinastijom Petrović.
Ziva istina !
Na ovaj nacin ih ponovo ubijate Radule.
Pa sto su ih pobili ujedinitelji kad su bili za ujedinjenje. Tuzno je izgledao Predrag Bulatovic, slicno kao i ti, kad je rekao da je ponosan na svog slavnog djeda zato sto je bio za ujedinjenje. A djeda su mu ubili ujedinitelji.
Treba napraviti muzej i iznijeti sve eksponate,dokaze iz tog vremena o stradanju svih Crnogorskih junaka i njihovih porodica u tim strasnim trenucima za nasu zemlju.
Ahaaaa a koje eksponate e tosu muke na vas.Zato ste i opljackali Muzej CT prije nezavisnosti ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ne brini ti za dokaze ,ima ih mnogo.Neka sila iz Univerzuma se potrudi da zlocini kad tad izadju na vidjelo,a ti imas danas toliko mogucnosti da doznas istinu,ali nesto ti ne ide,nemas volju.
Pozdravljam podizanje spomenika casnim i besmrtnim komitima koji dadose svoje zivote za “pravo cast i slobodu Crne Gore”.
Zivio i vjecna slava komitskom komadantu generalu Krstu Zrnovom Popovicu koji bi rodjen u Lipi Cuckoj a junacki poginu u Cucima, Katunska nahija.
Ubise ga komunisti, partizani, milatovic v …..
Ko je i zašto ubio Krsta Popovića?
Ubiše me zbog lira i talijanskih makarona!
Slobodna Boka
Ovome “nick-brozomora” nije mjesto da se nadje medju komentatore ovoga portala. Niti nikome da vrijedja casne komite koji su dozivjeli najveca ponizenja muke i pogibiju poslije balkanskih ratova i prvoga svjetskoga rata. Stidite se , a vama moderatoru preporucujem da pazite na ove komentare i ne pustate ih u javnost da nam ne truju nove narastaje. Ovakvo tumacenje istorije je… Više »
Zandari su imali 5 dinara dnevno. Kada ne gone a 10 kada gone komite. Djed mi skoro nikad nije ubijao domace zandare kada ih povata , samo srbijanske komadante uvjek.
U davna vremena su se đeca igrala komita i žandara. Ovo što se sad plasira kao da su komite i žandari bili na istoj strani bi ondašnoj đeci bilo smiješno i naravno da su žandari bili omraženi kao negativci.
Šta je tu čudno Ljubo? Murja ko Murja.
Oće li na otvaranje doć’ Šok Radojičić, naša intelektualna gromada … Valjalo bi da održi govor, on ovu temu zna najbolje u Crnoj Gori… Takođe, treba angažovati našu policijsko-intelekualnu agenturu da spriječe incidente na dan otvaranja…
@ Budimo realni, i ja sam protiv falsifikovanja istorije – kao što je falsifikovanje u slučaju Budve koju su oslobodili komiti, a ne “oslobodilačka” srpska vojska koja je samo ušetala u već oslobođenu Budvu. Komiti zaslužuju i spomenik i da se zna istina o njihovoj borbi protiv okupatora – Austrougara za vrijeme rata i poslije toga srpske vojske i žandara.… Više »
Svaka cast! Zao mi je sami sto oko skvera nije podignut betonski cok od 50-60cm pa onda u njemu ovaj spomenik , ali barem od 8 metara.
A sto 8 metara Jole,tih komita je bilo svega stotinak u cijeloj Srpskoj Crnoj Gori.
Bog i pravda na našoj su strani kao i vazda kroz vjekove sto je bilo.Živjela slobodarska Crna Gora.
Zivjela Crna Gora !
Autohtoni niksicki kamen, ahahahahaha hahahah
Da ponovim, Marko Miljanov rece sastali se Turcin, Latin i Srbin. Samo Turcin nije Turcin no nas mudliman Bosnjak, Latin nije Italijan no Albanac katolik Malisor, A Srbin nije Srbin no Crnogorac pravoslavne vjere. Vjera nam je bila “srpska” kako smo zvali pravoslavlje, zato i zovemo pravislavnu novu godinu srpskom. Uzmite braco posrbljena DNK nalaze pa cete vidjeti da smo… Više »
Kako ga dobro rece!!!
Svaka ti cast! Odrzi im cas,posto nijesu skole gledali…tj.pogresno su uceni od istih izdajnika kao sto su sami. Nidje nema ovoga da se mrzi svoja zemlja kao odje,nidje…a sve sto im po Srbiji valja su Crnogorci.
Crna Goro,vjecna da si!
Ja se deklarišem kao crnogorac, što i jesam ali mi ne smeta da se ljudi deklarišu kako hoće. Ako neko smatra da je Srbin, Albanac, Bosanac, Srbijanac…itd onda je to kako se deklariše i tačka. Valjda on bolje zna šta je nego mi ođe…ili u koju će crkvu da ide, svejedno mi je da li si pravoslavac SPC,CPC,RPC,UKC, katolik, musliman…moli… Više »
A ko nas je porobio ? Da li neko odavde ili neko odande ? Dje je to odande ? Dje je to odavde ? Ko nas je oslobodio ? Da li neko odavde ili neko odande ? Dje to odande ? Dje je to odavde ?
Meni je pradjed bio komita i borio se protiv austrougara,iz bjelopavlica,isao po sumama berana,bijelog polja..stid me je ko im i u kakvo ime podize spomenik.nikada komite nisu bili protivnici srpstva,vec si se svi redom izjasnjavali kao srbi i svi redom bili za ujedinjenje,a o cemu postoji i deklaracija komita iz 1918.o tome kako i protiv kogansu se borili su mi… Više »
Hahahhahah samo nastavi ko ti brani? Zlo govedo dovijeka june!
Mlasvam pamet prevrnu..😂Visee neznate koste ni staste i koje vjere i nacije😂
Prađed ti je bio komita i do 1918 se borio protiv austrougara. U redu. Isto ka i moj. Ni moj prađed nije bio protiv srbije i srpstva i ujedinjenja. Međutim , nije mu se svidio razvoj situacije poslije dolaska srpske vojske i sve što se dešavalo u to vrijeme pa je nastavio da se bori, ovaj put protiv drugog neprijatelja.… Više »
E tvoj je postao bandit koji je na granici sa hercegovinom cinio zulum po stanovnistvu,pljackao i ubijao crnogorce,i te bandite danas nazivaju komitama,tu sacicu odmetnika,koji nisu cinili ni 1% stanovnistva.gotovo stoprocentno je narod crne gore bio za ujedinjenje,a sto se tice komita,opet te podsjecam na njihovu deklaraciju iz 1918,gdje se svi potpisuju kao srbi i svi do jednog izrazavaju slobodnu… Više »
Dobro zboriš Ron, a neka si mu pojasnio šta mu je đed činio poslije 1918….ma mi se čini da se poslije ovog zuluma od 91 pa na ovamo nećemo skoro oporaviti. Smiju se ovuda velji crnogorci, neka kroz ulcinj prošetaju za dan opštine, dan albanske zastave, ljeti po plažama…niđe se crnogorski barjak ne vijori, a slabo se i crnogorski priča.… Više »
Slaga te neko dobro. Sama rijec komita znaci da su bili privrzeni-posveceni kralju. A kralj nije bio za ujedinjenje. I komita je bilo mozda plafon tu do 10-12 hiljada,daleko je Berane I Bijelopolje bilo u to vrijeme . Pravi komita je za Independent Montenegro bio ,rodjace sa sela..
Tačno serdare! Kralj Nikola je bio protiv ujedinjenja. Toliko da je posle Podgoričke skupštine u Neju kod Pariza 1919.godine poslao novogodišnju poslanicu Crnogorcima u kojoj kritikuje ponašanje srpskih vlasti I kaže između ostalog:”…Зато што знају да је жеља сваког Црногорца да ступи у јединство југословенско на равној нози са Србијом, а никако друкче, и што би да им се дала… Više »
Ma htio je on jednu zemlju dje ce on vladat, ne treba vala ni da on njega pravimo sveca ali on nikad ne bi okupirao Srbiju oruzjem i nikad ne bi ubijao , mucio, silovao po Srbiji! Eto to je ta razlika, on je samo bio naivan ( kao i ostali ) kad su mislili da se sa Srbijom moze… Više »
Nek` im je vječna slava i hvala!!!
Revizija je majka mudrosti. Bitno je da se pedalj popedalj osvaja Sloboda. Nije se dala istina ‘staviti u zatvor’.
I onda kada je ustanak propao oni odluče malo da pljačkaju,pošto nisu smjeli u gradove zbog žandarmerije oni udare po sirotinji po selima,posebno se isticao Zvicer i njegova družina pa kad mu dosadi a on malo i u Hercegovinu da pljačka i otima a od tuda začudo ga ne proćeraju Srbi nego muslimani,naravno o tome se ne piše
E moj Kokote neka sto lazu no stosu umislili da su jeinstvene patriote Crne Gore
Sram te bilo,ali mi se cini da obraza nemas,.
Sve shto nosi znak anti- srpskoga ks i onije dukljanski spomenik u Tudje- Milu…znajte bice: rusheno ! 🙂
Necete vi nam Srbima nametati neku novu g..u ideologiju !
Ti si idealan da se pokažeš na Kosovu.. što? Nećeš, strah te? Ljepše ti je iz ugodne tople fotelje iz CG pljuvati po istoj… Čudi me da je moderator dozvolio komentar sa pozivom na rušenje.
Pokaži se na Kosovo, to je vaše a cg je naša
Brozomorni,tvoja je Ravna gora,nije Crna Gora.
Kako se ono zvase onaj film? Ah da – TROL!
Nevidjah da su vijesti ovo objavile njima su bitni medo i pipun i ova saka srbadije oko njih izdajnici sto o ovome nepisu tako im se sve vratilo nikad vise 1918 svaka cast za nk ajde milo rasceraj ovu gamad
Niko nas nece naconalno osvijestit ka okupatori srbi
Dok je takvih junaka ko tebe SEKULA ne boim se za CG veliki su tvoi pogledi i za sigurno idemo u istrebljenje i nestanak malo je mozgova kao sto si ti,samo da te vecina podrzi
Evo vidim koliki si ti mozak, nepismeni.
Hoće li biti trobojke pod kojom su su se borili ili cete da stavite ovu novokomponovanu?
Nasu vjekovnu zastavu naravno, sto moramo mi pravit iste greske ka oni???
A zasto je u obliku slova “P” ćirilice ?
I Trijumfalna kapija je u obliku slova P cirilice u Parizu. Da ti sad cujem repliku ?
Ali ovo nije trijumfalna kapija u parizu nego spomenik u niksicu ! Razlika je ka nebo i zemlja !
P kao Pariz
Podrzavam gradnju spomenika i Komite ga zaista zasluzuju. Ne podrzavam danasnje podjele i prekrajanja cinjenica.
@ Budimo realni, ni ja – kao što je falsifikovanje u slučaju Budve koju su oslobodili komiti, a ne “oslobodilačka” srpska vojska koja je samo ušetala u već oslobođenu Budvu. Komiti zaslužuju i spomenik i da se zna istina o njihovoj borbi protiv okupatora – Austrougara za vrijeme rata i poslije toga srpske vojske i žandara. Vazda istina izađe na… Više »
Будву је као што пише на табли ослободила Српска војска. Комити су као и Сви Црногорци били и јесу Срби. Србијанци су други појам. А понављам Наравно да Комити заслужују споменик и да га не подиже ко га подиже Врло би радо донирао за њега.
Sto je uradila slavna srpska vojska od Sarajeva Vukovara Kosova Srebrenice pa hladnjace pa Strpci .tako su nesrecnici zaveli policijski cas na Cetinje,zabranili da se nosi oruzje,nijesu znali a tobos isti narod da u crnogorsku nosnju spada i oruzje
Nek je vijecna slava Crnogorskim domoljubima
Nemoj se vise zalit da ti ime neko otima…Milo Vujovic..Milo Vujovic CT…Sekula Drljevic….itd skrasi vec jednom na jednom imenu
Napraviti tik uz ovaj i spomenik narodnim herojima Veljku Milatovicu i Jovu Kapicicu kao simbol narodnog pomirenja. Ovi su gonili i ubijali CG komite. Nikad vise 2018.
Može li još jedno 15 dana ? Ako dozvoliš.
A po svjetlosti dana sve odluke donesene u tami daju se lagano revidirati.
Bitno je da je juce ostvarena pobjeda. Da je probijen obruc oko slobodarskih snaga. Slobodaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
Pobjedaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Ako misliš na ove dvije … ljucke veličine … neće dugo bit napolje. Samo neka se posloži nekakva pravna procedura pa će u prdaru na mnooogo duže. Veruj mi. Videćeš. Strpljenja malo, kile.
Nikad ne cuh ni jednog Albanca ili Hrvata ili Bosnjaka da rekose da Crnogorci ne postoje, da nemaju crkvu i da Crna Gora ne treba da postoji. Samo od nase “brace” Srba to cuh. Pri tome zaboravljaju da je Crna Gora 500 godina cuvala lucu “srpske” vjere kako smo zvali pravoslavlje. I pored toga umjesto da nam budu zahvalni oni… Više »
Neces ih ni cut CMARKO kralju Vazalina oni da mogu napravili bi od Crne Gore Zetcki kolac velicine,zato su oni Albanci u CG Hrvati u CG Bosnjaci u CG itd jedino sto se Gabelji izjasnjavaju kao rodoljubivi Montenegrini
“Procackaj” uši! Uzeli bi ti Boku da im može biti! Po njima je to i dalje dio Dalmacije 😉
Ko zna kad je zadnji put oprao svoje palamare pa ne cuje
Nego ih od tebe strah, sigurno… Takvi kao ti bi Boku branili ko Srpsku Krajinu. Žestoke ulične borbe kao u Kninu bi se vodile :-)))
Samo ti vodi racuna u Tuzima gore, a za Boku se ne sekiraj 😉
Kad vidim kakvi bi je junaci branili- moram se sjekirati! Boka je naša- crnogorska nevjesta Jadrana. Šteta što je naseliše u dobroj mjeri čobani iz Hercegovine, kao ti što si.
E pa aj ti sa tom tvojom bratijom,a ja cu sa srbijancima pa kakvi god da su..ako te ovi syo si ih nabrojao priznaju,nece vas dugo jos biti …
Od njih ćeš čut što nećeš od drugih, njihovu istoriju
Ovi danas nijesu srbi no posrbice, povampireni ideolozi iz 1918-te. Ali ne mrzimo mi vas, samo osjecamo prezir. I ne zamjerite sto, mi samo branimo nase.
Spomenik je super,samo se bojim da će uz njega morati stražariti policajac.Zna se zbog koga.
Slava Savu Raspopoviću,Muju Bašoviću i ostalim komitama koji nakon izdaje za 120.000 din. hrabro poginuse u selu Rubeza ( Šcepan do) kod Nikšića.
Svaka cast. Neka je vjecna slava borcima za slobodu.
Morate razumjeti nasu posrbljenu bracu. Tesko je svakoga dana po malo saznavati da nijedi ono sto si mislio da si. Vidite smanjuje im se broj. 5% se na zadnjem popisu se edukovalo i na ovom slijedecem ce 7-8% sve dok broj posrbljenih Crnogoraca ne padne na onaj od 91 god. tj. 9%. Moramo pokazati nasoj posrbljenoj braci da oni ne… Više »
Mi smo Srbi narod najnesrećniji
Svaki Srbin koji se prevjeri
Prosto vjeru što zagrli drugu
No mu prosto ne bilo pred Bogom
Što ocrni obraz pred svijetom
Te se zvati Srbinom ne hoće
Njegoš
A zamisli da su Venecijance vidjeli brda NASA Po vedrom vremenu pa I nazvali Zelena Gora. Danas bi to bio Zelenogorac
Aooo a cuti jadan 48. Ih nije bilo 2% jer se nisu smjeli tako pisati! Najbolje da to opet sprovedene pa da mi ti mirno spavaš 😂😂😂
bullshit ,komentari su ti u skladu sa nikom
Znam da nemaš ništa pametnije za reci zelE(n)ko. 😂😂
Znaci cmarko, veliko srpskom zlocinackom korpusu pripadaju njegos, Sv.Vasilije, M.miljanov, kralj nikola ….. i oni nisu znali sta su bili za zivota nego im ti sad ovjasnjavas.blago njima, i nama sa takvim
Treba podići spomenik Kolašinskim herojima, koji su branili Rovačku Republiku od srpskih okupatora, do 1929-e godine. I ignorišite ovu blesu što koristi moj nick.
Cus tvoj! Patent na sunce da vidimo ko je plagijator 😂😂😂😂
Na ignore je odavno. U prva dva slova komentara ga prepoznamo 😉
Slava im..
Svako vrijeme i svaka nova vlast ima neke svoje heroje…nekad su bili izdajnici pa sad heroji i sve u krug
Borci protiv okupatora su vazda bili heroji u Crnoj Gori. Da nijesi ti iz neke od okolnih zemalja đe se spomenici dižu slugama okupatora, pa tako zboriš?
Kadce mom imenjaku Ljubo spomenik te Ustasu Pavelica osusi i dusamu ispade na pasji nacin kako i dolikuje
Sram te bilo Blagota, Poglavnik i Duče su naši prijatelji! Eviva Duče! Eviva Montenegro! Eviva Džogaz i Lukić!
Hoces da kazes da je Srbija okupirala Crnu Goru…Zalosna vam je ta istorija dje slavite saku izdajnika koji su zasluzeno pogubljeni jer su izdali Crnu Goru i sto su velicali onu kukavicu Kralja Nikolu sto utece sa zlatom iz zemlje
grad jadnika nema na što pare trošit
Govoriš samo o sebi!
Aoj Pracko uboito sredstvo udarices ti na Austrougarski presto,nije ovo sala podizese spomenik od stakla da isproba pracko tvoju silu od djetinstva meni jako milu
Oj Nikšiću perjanice Crne Gore uzdanice,pa nije Nikšić Leskovac ili Marinkova bara
E evo vidj, bi neki sa njima da ga porede al se ne daju Nisicani! Rock ‘n Roll, vracanje objekata nasoj crkvi, spomenici herojima… Svakim svojim potezom Niksic odusevljava! Stvarno bi trebala vlast malo vise paznje obratit!
Oj bedeme oburdani i niksicanu pun pogani rece nikola petrovic
Rece on dosta toga …
Jasenovo polje, dzigerica i ti si mi meso.
Bravo Crna Goro i cojski Nikšiću, zaslužili su borci za Slobodu i borci protiv Okupatora
Super je spomenik,trebalo bi I u ostalim gradovima postaviti spomenike,narocito u sredinama dje je komitski pokret bio izrazen, okolina Cetinja. Inace komiti-zelenasi su se borili I dugo nakon 29te. Mnogi su poginuli od strane KPJ 40tih God. . Pozdrav
Tako je, borili su se i nakon 29-te. Umrli su za Crnu Goru. I nadam se da ce ovo zazivjeti u svim gradovima.
Kolašin zaslužuje najviše. Najbolji komiti su bili iz Kolašina! Čak ni Cetinje nije kao Kolašin stalo u odbranu Crne Gore od okupatora.
Vjerovatno si upravu Nick. Ja sam upoznat sa ovima prostorima tuda oko Cetinja kakvi su to hajduci bili. Bjelasa kolko oces, pravi gerilici su zelenasi bili.
VJEČNA SLAVA HEROJIMA.
SAMO MUKE BRACE DAMMJANOVICA STO IH CETNICINA KALABIC NA ZVJERSKI NACIN POBI ,SU DOVOLJNE ZA JEDAN OVAKAV SPOMENIK,
A KAMOLI ZA MNOGE OSTALE RODOLJUBE!
A,VI,KOJI NEKE FUKARSKE KOMENTARE DAJETE,STIDITE SE GU.ICE KAD OBRAZA NEMATE,RDJE I POGANI LJUDSKE!
Velimire istoricaru Novo Komponovani Ovdje je rijec o Komitama iz 1918 a Slavni Nikola Kalabic se proslavijo 1943 …Povedi racuna o domocim izdajnicima prije no sto okrivis strance…
Tata kalabic je u pitanju, neznalice
Tako je, četnik od 1918.
Za obavijest o smrti mog pretka Scepana Mijuskovica grad je oblijepljen tada najhrabrijom plakatom tog vremena. Veterane, rado cu ti pokloniti njenu kopiju. I ne zamjeram ti sto si neobavijesten. Samo nemoj se vise ovako glupirati, jer makar danas je svaka informacija dostupna.
U pitanju je otac Nikole Kalabica zandarmerijski oficir Milan Kalabic koji je nacinio mnoga zvjerstva po CG nakon 1918. Morate malo procitati o tim desavanjima, eto koliko znate ko je bio vas “slavni” Kalabic.
Veteran, često komentarišeš i stalno pokazuješ da nemaš osnovno znanje o dešavanjima 1918-e. Pročitaj malo prije no se zaletiš.
Pa pgledaj sta ovaj CUK napisa od Velja rece Cetnik Kalabic ili ja dobro ne procita…A tu vasu istoriju te pisu ovi od 1990 pa nadalje okacite magarcu o rep ,vasieh falsifikata se i Austrija stidi
Pokušaj vađenja,ali neuspješno. Drži se ti 90ih,jer u njima,izgleda,još živiš!
Tako Vam je sve znaje. Pročitaj šta je Kalabić uradio Šćepanu Mijuškoviču i kako ga je rođeni brat osvetio.
Veteranu ,totalno si nepismen i neobrazovan.
SVAKA CAST NA KOMENTAR GOS.VELIMIRE! TAKO SE POSTUJE I VOLI NASA CRNA GORA! CESTITAM OD SRCA!
Bravo,svaka cast!vrl9 bitna stvar..a ne zapeli o nekom minimalcu oce li se povecati ili smanjiti..uzgred minimalac ostaje isti je li?
Vđi to sa sindikatom, smrdejavi. O nečemu drugome pričamo.
Dobro fudbal da se igra
Jedno pitanje za nepismene Dukljane: Komiti ( prvi stub ) su ljudi koji nisu priznali Nikolinu kapitulaciju nego su se borili protiv Austrougara. Znajući to, šta mislite na čijoj su strani bili 1918. Nikolinoj ili Aleksandrovoj ?
Stara Podgorica, misliš, onog Aleksandra Karađorđevića koji je kršten na Cetinju u Crnogorskoj pravoslavnoj crkvi…
Tako je znalac! Krstili ga Srpski popovi!
Svako ko je bio za drugu državu i drugog Kralja bio je izdajnik. I oni su koristili crnogorska imena, taman ka ti što svoje nemaš no tuđa uzimaš. Kao što je tebi milija tuđa država no svoja i za pare pišeš svakakve gluposti o Crnoj Gori.
Crbske laži. Kralj Nikola, pa ni CG nijesu kapitulirali. To je učinio srbski špijun Janko Vukotić po želji Nikole Pašića. Pobrkali su jedino što po ustavu CG jedino kralj može podpisat kapitulaciju, a on je izričito odbio.
No, paščad laju karavani prolaze.
Copy-Paste
Za pravo, čast i slobodu Crne Gore! Da je vječna! Slava herojima i mučenicima! Ristogorci, znam da vam je teško, ali… džebi ga! Ovo je Crna Gora a ne Ravna gora!
Hihihih, a komiti bili Srbi i pridružili se srpskoj vojsci.
Ako su i bili Srbi- borili su se za Crnu Goru. A vi se borite protiv Crne Gore. Nije problem njihovo srpstvo, već vaše anticrnogorstvo. Oni su bili crnogorski Srbi, a vi ste Ristogorci, mrzitelji svega crnogorskog!
Kakvi crnogorski srbi ? Odakle taj izraz? Odakle ti uopste ideja da su komiti bili crnogorski “srbi”!? Ne, nego bosanski japanci, madjarski palestinci! Kakvih idiota ima… sve sto cujete iz srpske kuhinje lazi i mita upijate kao sundjeri… cus crnigorac srbin :)))) e, ako ovo mogu vjerovat! Voljeli bi srbi da imaju svijetlu crnogorsku istoriju, umjesto 500 godina davanja sv9jih… Više »
Ne vala u CG nema Srba iz Japana dosli ko Prepelice a ni Bosnjaka nema dosli iz Bosne a i Albanci stigli iz Albanije juce…Muci nesretnjice
Druže dragi.. ja sam 100% Crnogorac. Ipak, ne sporim činjenicu da postoji i da je postojala srpska nacionalna svijest u CG. Čini li me to manje Crnogorcem? Ja sam Crnogorac po nacionalnosti, ali mi Srbi ne smetaju ako vole svoju rodnu Crnu Goru.. Ristogorci su već nešto drugo, njima je Srbija draža od CG, i oni su opasnost.
Ti 100% Crnogorac? ahhahaha Ti si Arbanas jadi te ne znali.
Arbanas ti je Risto (pleme Hoti, katolik), Karađorđe (pleme Klimenti, katolik). Nek mi oproste sjeni hrabrog Karađorđa što mu ime uz Ristovo stavljam. A ti si posrbljeni Vlah iz Hercegovine, Srbin po direktivi Garašanina i popova srpskih.
Ti si u pravu kad kažeš da je to “srpstvo” u velikoj mjeri posljedica indoktrinacije, propagande..ali, JBG, ono je tu, i bilo je tu, i biće tu. I neka bude i hiljadu godina sve dok nas Crnogorce ne ugrožava i dok nije upereno protiv CG-.. Ne idi u ekstrem i mržnju prema Srbima kao narodu, to nije rješenje.
Vječna slava svim koji su se borili i žrtvovali za CG!
Crna Gora crnogorcima!
Nepsimeni Dukljanin se osramotio
hvala Duškovoj vladi, ovo su pametno uložene pare koje smo uzajmili od Evropske razvojne banke. Ovakavu prekretnicu u razvoju ekonomije nije niko mogao bolje osmislit. Predlažem da se podiže više spomenika širom CG, ali bih vas zamolio da promijenite temu, recimo na neki dogadjaj iz 1920te, kako ne bi smo krenuli naprijed, poako. 😻😻😻
Slazem se..vrlo mudro je ovo vlada osmislila dje da ulozi pare koje cemo mi vratiti..Crna Gora je ovim dokazala koliko je razvijenija u odnosu na region..i dokazala je koliko je spremna da koraca rame uz rame sa najrazvijenijim evropsim zemljama..minimalac treba jos smanjiti i ulagati novac u ovako ozbiljne projekte
Nosite ovo na Cetinje djesu izdajnicke sve svetinje,Niksicu ovaj nesojluk netreba
Veteranu 99 ili bolje reći profiteru ratni , većeg nesojluka nije bilo nego ratovanje tvoje i tvoje družine sa nedužnim i nenaoružanim Hrvatskim narodom po konavlima , gdje ste palili kuće i terorisali pošteni narod i brukali Crnu Goru.
Nikad ja RASO Konavalja vidio niesam date rastuzim.Ja sam bio Benkovac,Sibenicki Most,na ciscenju Topuskoga itd jer su ustase okipirale moju bracu Crnogorce .90% Srbskog zivlja u HR vodi porieklo iz CG i Hercegovine ako pogledas ta prezimena bice ti jasno. A Konavlji i Dubrovnik kad tad ce doc s Skadrom u Crnogorske ruke polako bitnoje dase Hrvati sele i da… Više »
Kakav Um …
Da niesi ti Crnogorac s junackog Cetinja ?
Ovo je onaj Veteran sto je promasio Kalabice u gornjim komentarima. Ili je nenacitan ( sto se moze zakljuciti iz pravopisa) ili je toliko zadojen povampirenom ideologijom velike srbije ? Ako je ovo prvo, ne zamjeram mu. E ako je druga rabota u pitanju, zalim ga 😉
Samo ti sanjaj veliki ratniče o velikoj Srbiji i Srbstvu. To kako ste branili Srbe i Crnogorce po tim sramnim ratištima veoma dobro mi je poznato. Poznata su mene veoma dobro ta vaša junaštva nad nedužnim stanovništvom, i Hrvatskim i Bosanskim. Ko je ubijao zarobljeni nevini narod. KO i zbog čega. To nije bilo junaštvo, to je bio zločin Veliki… Više »
Okle je prezime Zec te ti tvoi junacki ubise u Zagreb ? Ajde ajde pravdaj se ti velikom Srbijom za vece junastvo nieste znam i ja vas jako dobro,bolje no iko…Svecete vi bit samo da metka ne omrcite
Vetetrane dragi… Po pismenosti bi se reklo da si tek u školu krenuo.
Jesi li popio Whisky sa Cilipa….pojeo prsut iz Konavala…sjedis li na trosjed iz Cavtata….
Cijenim da priučei novinari ne znaju da su se komiti priključili srpskoj vojsci 1918. godine.
Vodje komita u Cg u prvom svjetskom ratu i saradnici Koste Pecanca u podizanju cuvenog Toplickog ustanka bili su braca Vlahovici jedan otac a drugi stric cuvenog Veljka Vlahovica.Ti su se komiti pridruzili 1918 trupama regenta Aleksandra i ucestvovali u bojevima preko Drine kao dio srpske vojske.
vesko, u svakom žitu ima kukolja. Danas se taj kukolj naročito vidi. Slava crnogorskim komitima kojima je Crna Gora bila važnija od sopstvenog života! Slava svim crnogorskim rodoljubima! Ponosni smo na njih, i čast nam je što smo njihovi potomci!
Za mene su rodoljubi bili.ovi koji su sa svojom bracom Srbijancima bili na istoj strani a ovi sto su za interes Italije dizali bune po Crnoj Gori dok su im ti isti Italijani pod okupacijom drzali Ulcinj i Bar vrebajuci priliku da ugrabe i ostatak primorja i Boku su za mene izdajnici.Izdajnik je i Nikola Petrovic jer je na kraju… Više »
To se ne broji!
Nije bez veze reka Andric,Kad Srbinu ucinis dobro od njega se samo nadaj zlu
Bravo a na vrh dase postavi Skultura najveceg junaka CG Baja Stanisica ili zlice Vlada Sipcica …
Bravo! Bajo Stanišić je oslobodio Danilovgrad 1941. To niko ne pominje.
Radice ovdje pracka rodoljubi
R.P.: Samo ti viđi da ne budeš kamen u praćku…
Zastida grada Nuksica no mozeimse,okupator svaki se slavi pa i Taliansko Austrougarski,nekome je u interes da Crna Gora NE stane zato se lazi i propagiraju jer dabi jednu drzavu unistiju pocinjese od istorije,pa pisma itd
Zastiđe si ti kad tako zboriš za Crnogorske patriote koji su živote dali za pravo , čast i slobodu Crne Gore !
Bravo Nikšićani , nadam se da će se i u Podgoricu naći mjesto za spomenik Crnogorskim patriotima !
Ko to slavi “svakog okupatora , talijanskog i austrougarskog” ?
Nama je svaki okupator isti , italijani , njemci ili srbi i austrougari , a vi ste četnici sarađivali sa fašistima i jeli sa njihovog kazana , pa zajedno sa nijemcima bježali !
Što reče Njegoš “Crnogorski mač opipaše Nemanje , Murati i Bonaparte ..” !
Jesi li završio makar osnovnu školu?
Neka VETERANU OD 1990 🙂
Dakle, u Nikšiću se podiže spomenik Srbima. Dukljani na aparatima
Nepismeni Dukljani navalili na dislajk umjesto da se malo edukuju.
Ti iz “stare Podgorice”nemaš pojma o Podgorici, jer patiš od kompleksa Aga i Begova mladoturcine !
Bogomi si Relja u pravu !
Relja? Čije li je to ime 😂😂😂😂😂 U pravu si za PG, Turska kasaba bila. 😂😂😂😂
BRAVO !SVAKA CAST! CASNE LJUDE NIKADA NE TREBA ZABORAVITI!
Dakle, danasnja Crna Gora na staklenim nogama. Bogami, slikovito.
DANGRAD, ne nadaj se. Malo kasnimo, ali uvijek stižemo! To nam je usud da uvijek pobijedimo!