Društvo Odbijena krivična prijava Crnogorskog pokreta protiv MCP

Za tužioca gradnja spomen kapele u dvorištu manastira Dajbabe nije sporna

Manastir Dajbabe

Osnovno državno tužilaštvo odbilo je krivičnu prijavu Crnogorskog pokreta koji je tužio Mitropoliju crnogorsko primorsku, zbog izgradnje objekta, bez dozvole Zavoda za zaštitu spomenika kulture, u dvorištu manastira Dajbabe. Uz Manastir Dajbabe MCP gradi spomen kapelu.

<<<Nedopustivo ozakoniti objekat kod Manastira Dajbabe<<<

Iz Crnogorskog pokreta podsjećaju da su 30. maja prošle godine Osnovnom državnom tužilaštvu Podgorica protiv Mitropolije crnogorsko primorske podnijeli krivičnu prijavu zbog krivičnog djela oštećenja kulturnog dobra, odnosno, zbog izgradnje objekta, bez dozvole Zavoda za zaštitu spomenika kulture, u dvorištu manastira Dajbabe, koji je zaštićen Zakonom o zaštiti kulturnih dobara kao kulturno dobro trajnog istorijskog, umjetničkog i arhitentonskog značaja.

<<<U rješenju mora pisati da je porta sastavni dio Manastira Dajbabe<<<

“Državnom tužilaštvu je, dakle, trebalo čitavih godinu i pet mjeseci da lakonski odgovori na našu tužbu. A kako je odgovorilo, bolje da nije ni odgovaralo. Jeste da smo kvalifikovani kao volovi, kopilad, lažni ljudi, ljudi bez stida, uz blagoslov crnogorskog tužilaštva, ali makar zaslužujemo trunku poštovanja od državnog organa kojeg svi plaćamo, a koji, izgleda, nije još izašao iz “vunenih” vremena. A evo i zašto. U odgovoru državnog tužioca, Miroslava Turkovića, koji nam je poslat tek 15. oktobra 2019, odbijeni smo bez ikakvog obrazloženja”, saopšteno je CdM-u iz Crnogorskog pokreta.

<<<Još se ne zna što će biti sa divljom kapelom u Manastiru Dajbabe<<<

Prema njihovim riječima iako su podnijeli fotografije iz kojih se vidi da je unutar zidina manastira Dajbabe podignut, kako navode, kičasti objekat koji nema nikakve veze sa arhitekturom ovih prostora, a i da ima, u svim državama zemljine kugle nije moguće graditi bilo što unutar zaštićenog kulturnog dobra, posebno ne bez dozvole odgovarajuće državnog organa.

“Ako je Zakon izričit da je nedozvoljeno bilo kakvo oštećenje zaštićenog kulturnog dobra i ako propisuje način na koji se jedino može intervenisati na zaštićenom kulturnom dobru, zar je zaista teško utvrditi činjenice u ovom slučaju? Zar neko ko vrši funkciju državnog tužioca i ko bi trebalo da ima završen pravni fakultet ne zna da je dužan, prvo da poštuje zakon, a drugo da u odgovoru na podnijeti tužbeni zahtjev obrazloži razloge zašto smatra da zakon nije prekršen, u slučaju da je odbijen? Ili državni tužilac smatra da nijesmo vrijedni da nam obrazlaže išta?”, pitaju u Crnogorskom pokretu.

Ako su, pak, kako naglašavaju, pojedini državni tužioci poklonici SPC i Amfilohija Radovića, mole ih da tu svoju privrženost ispoljavaju nakon radnog vremena, a da u toku radnog vremena štite zakone države Crne Gore.

Napominju da se u ovom slučaju ne radi o bezazlenom prestupu, jer je za krivično djelo oštećenja, uništenja kulturnog dobra, predviđena kazna zatvorom od jedne do osam godina.

“Tim prije što su Ministarstvo kulture, Uprava za zaštitu kulturnih dobara, gradnju u manastirskoj porti manastira Dajbabe definisali kao nezakonitu i neprihvatljivu. Mora da nijesu ni oni dovoljan autoritet za pomenutog državnog tužioca? Da ne pominjemo da smo takođe tražili da se sudski utvrdi na osnovu kojih vlasničkih dokumenta je manastir Dajbabe upisan na MCP? Valjda je Velibor Džomić inkorporirao novu pravnu kategoriju u pravosuđe Crne Gore da je sve crkveno – vlasništvo SPC.? Najavljeno je usvajanje Nacrta zakona o slobodi vjeroispovjesti pa se pitamo koje to pravosuđe će primjenjivati taj zakon ako nemaju elementarne predstave kako se utvrđuje vlasništvo nad nekretninama i pokretnim dobrima, kad tolerišu poklanjanje na bazi ničega, ili nečije samovolje, državne imovine organizaciji iz druge zemlje, koja čak nije ni registrovana u Crnoj Gori”, ističu u Crnogorskom pokretu.

Tvrde da je odavno jasno da državno tužilaštvo Crne Gore ima ozbiljne probleme i da ne obavlja u potpunosti svoju funkciju na Ustavom propisan način.

“Veliki broj građana Crne Gore smatra da je ono pod političkim uticajem, a to nikako nije dobra percepcija za atmosferu poštovanja zakona i izbjegavanje nelegalnih aktivnosti. Selektivna pravda nije pravda i ona nije instrument odvraćanja od kriminalnih aktivnosti, već povod za koruptivne radnje. Mi, pak, nijesmo sigurni da se ne radi i o opstrukciji administracije u kojoj rade kadrovi iz devedestih godina i koji još uvijek vode politku iz tih vremena. Očigledno je da je u pravosuđu Crne Gore potrebno izvršiti lustraciju i, unutar samog pravosuđa, raščistiti sa kadrovima koji svoje odluke ne donose na zakonom propisan način i na neprikosnovenim činjenicama”, zaključuju  za CdM u Crnogorskom pokretu.

Manastir Dajbabe osnovao je 1897. godine kaluđer Simeon Popović koji je u prirodnoj pećini formirao crkvu posvećenu Uspenju Bogorodice, a sam je i oslikao njenu unutrašnjost.

Mitropolija crnogorsko primorska u Dajbabama podiže crkveni objekat u slavu ruske carske porodice Romanov, a na to ukazuje i kupola u prepoznatljivom ruskom stilu.

A.O.

NAJNOVIJI NAJSTARIJI POPULARNI
Bjelopavljici
Gost
Bjelopavljici

Samo braco Crnogorci ne budite ko Cetinjani i Katunjani (cast izuzecima) ako su Cetinjani za naciju Crnogorsku mi moramo bit Srbi ako su uni Srbi mi moramo bit Crnogorci…sva izdaja je Crne Gore potekla iz Cetinja i da Kralj Aleksandar ne rodi se na Cetinje nikad 1918 Srbija nebi otisla u ne stanak i Sugoslaviju

Palisad
Gost
Palisad

Naravno da nema nista sporno,crkva je stvorila ovu drzavu,i zato moze da gradibsta oce i dje oce!podrska za mpc

Fileopg
Gost
Fileopg

Kad bi tužiocima reka da su nakot, kopilad i volovi onda bi te tužili do groba, a kad to Amfi reče a Crnogorce onda je to za njih čin milosrđa….

mugabe
Gost
mugabe

@ File…kad bi ti bio pametan pa da rasudis zasto je Amfilohije ima potrebu da to kaze,svebi bilo lakse

Dejo baba stana
Gost
Dejo baba stana

Okokok

FENIKS
Gost
FENIKS

NAJGORI,NAJPERFIDNIJ NEPRIJATELJ KOJEG JE CRNA GORA IKAD IMALA SA ELEMENTIMA KULTURNOG I FIZICKOG GENOCIDA

Mirza Hakalaj
Gost
Mirza Hakalaj

Davno su oni to postali jos od 1945 kad je Djilas stvorio CG naciju FENIKSE

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Feniks, jesi li čitao stihove Kralja Nikole:
Slobodi je kolijevka
Nemanjina Crna Gora.

Titograd
Gost
Titograd

Pope, zašto ne smiješ na Kosovo? To je vaše srce, pope.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Titograde, zašto ti smetaju stihovi Kralja Nikole:
Slobodi je kolijevka
Nemanjina Crna Gora

Bajo Stanisic
Gost
Bajo Stanisic

Pod hitno se moramo ujedinit sa Republikom Srbskom da nam se drzava zove Republika Srbska Crna Gora….Pod hitno referendum nema cekanja

Hahaha
Gost
Hahaha

A Kosovo? Hahahahahahaha

FENIKS
Gost
FENIKS

OKUPATORI I NJIHOVI POMAGACI NA DIJELU .
IPAK OVO NIJE 1918

@ Feniks
Gost
@ Feniks

ovi su gori okupatori no oni Austrougarski 1916 sve prodase i unistise sad je nared Mitropolija i svetinje

Mirza Hakaj
Gost
Mirza Hakaj

@ FENIKSe kad bi ti znava staje s Crnom Gorom bilo 1916 mozda bise stidio pomenut 1918 kad Cetinjanin unisti Veliku Srbiju i napravi Sugoslaviju

Punisa Racic
Gost
Punisa Racic

Moju istoriju (FENIKS) je pisa K Nikola,Serdar Janko Vukotic,Peko Pavlovic,Njegos a tvoju Serbo Rastoder i ostali DPS lobisti u tome je razlika izmedju neseg patriotizma i toj okupaciji od 1916

mugabe
Gost
mugabe

@ FENIKS ….Kakva okupacija te snasla 1918 da te Miras nije krstijo ? Od 2006 mi smo okupirani i ostali bez drzave i icega svoga.

Pit BUL
Gost
Pit BUL

Da se pod hitno ove rijeci izmijene i umjesto sto pise Crna Gora da pise Gora prvo pa Crna…

CT nesojsko
Gost
CT nesojsko

@ pIT bUL pametan si pa dase zovemo Gorci Crni ahaaaaaa

Milo Vujovic ct
Gost
Milo Vujovic ct

Jedna jedina je crkva kanonska i priznata Mitropolija Crnogorsko primorska koja sjedi na svom Nemanjica posjedu i ziva nam bila s nasim Svetim vladikom Amfilohijem.Onima koima smeta nase Srbstvo pravac Lovcenac

MONTENEGRO
Gost
MONTENEGRO

Milo, imamo mnogo prijatelja u Lovćenac, ali je naša država Crna Gora. Bojat se da će svetosavci put Ćićevca.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Milo, ustvari pope koji uzimaš tuđe nickove. Da je crkva, bila bi crkva ne bi bila Mitropolija. A inače pokriva samo trećinu Crne Gore. Ostali dio Crne Gore je pod tri Eparhije, od kojih dvije imaju sjedište van Crne Gore. No tebi Amfilohije, daje platu, pa moraš da srbuješ.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, je li to tvrdiš da Mitropolija nije crkva?

Titograd
Gost
Titograd

Vi ste sekta. I to svetosavska.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Titograd, Sveti Sava je osnovao našu crkvu. Znaš kako je posao Kralj Nikola:
Srpska crkva bi plakala
Da se Rastko ne pojavi
Srpskoj knjizi i prosvjeti
Kam temeljac on postavi.

Fileopg
Gost
Fileopg

kralj Nikola
ukra vola
pa uteka preko mora…

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Oprem, za koga pišeš te gluposti? Mitropolija Crnogorsko primorska je dio Srpske pravoslavne crkve. I ta Srpaska pravoslavna crkva se prvi put u zvaničnim dokumentima pominje 1922-e godine. Crnogorska pravoslavna crkva, se od 1855-e pominje u ruskim, vaseljenskim, grčkim, srpskim i crnogorskim dokumentima.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, Mitropolit Vasilije u Istoriji Crne Gore, koju je objavio 1754.god.u Moskvi, za sebe piše da je Arhijerej srpske crkve. Kao i obično, Petrovići te demantuju.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

U to vrijeme Oprem, pojam srpska značio je pravoslavna i ti to dobro znaš. Zato je i nema u zvaničnim dokumentima. Opet citiraš memoare, novinske članke i sl. Zvanični dokument, pope. Znaš ti dobro da srpska crkva tada nije postojala a srećom to zna i sve veći broj ljudi u Crnoj Gori.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, u to vrijeme pojam srpska ne znači isto što i pojam pravoslavna, jer Vladika Vasilije pored sebe navodi imena još 22 Arhijereja srpske crkve. Moraš da počneš da čitaš Petroviće.

Brdjanin
Gost
Brdjanin

Domoljubi,Patriote,Vjernici itd Gore Crne i svi vi sto neznate koste potrazite WIKIPEDIA CROWN LAND ZETA tamo fino pise bez falsifikata koste i staste a sveje univerzitet Cembridge i Michigen izvadio iz arhiva Beca i Carigrada okanite se nasih istoricara sto mijenjaju vjeru po geografskoj konfiguraciji terena.

Serdar_mne
Gost
Serdar_mne

Kako koristis ti wikipediu kad si nepismen da mi je znati ? Umijes li rastumaciti sta tamo pise ?

Mirza Hakaj
Gost
Mirza Hakaj

Evo ja ko Bosnjak da ti prevedem Serdare….Tamo fino pise da je ZETA najstarija i prva Srbska drzava….

Śole
Gost
Śole

Oćeš li da ja dodam u taj tekst da si ti prvi kralj Zete? Toliko o vikipediji i koliko znaš što je vikipedija. Čuj njega “bez falsifikata”? Milion posto da je to napusao neki Srbin, jer sumnjam da su se Englezi bavili našom istorijom. A ti si zvijuk kad ne znaš da bilo ko može da se registruje i piše… Više »

NE utralan
Gost
NE utralan

Sole ahaaaaaaaaa kad ces otic do Beca i arhive ili Carigrada ? Ocemoli da ostanemo za zvek na istoriji DPSa i Liberala od 2006. Ono Srbijanci pisali nijesu nikad nit ima ijednog Srbijanskog imena a sto Englezi skandirase na stadion PG You are partc of Serbija ko ih je to naucio?

Bajo Stanisic
Gost
Bajo Stanisic

Ahaaaaaa Sole evo Montenegrini pisu po Wikipediji da je Njegos Bosanac ajde ispravi Crnogorsko Montenegrinsku Wikipediju ti si strucnjak za to…Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaa CROWN LAND ZETA pisa Srbin ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

NA KOLJENA
Gost
NA KOLJENA

pred SRBE ….Crna Gora je unistitelj imena slavne Zete Balsica i Crnojevica.Zasto kvazi istoricari Mone Negra ne pojasne zasto je do ovoga doslo? Zasto je Kralj Nikola 1878 posle Berlinskog kongresa slavijo s poklicima Blago NAMA CRNOGORCI DOBISMO JOS JEDNU SRBSKU DRZAVU ?

NE avetajte
Gost
NE avetajte

Satraste se da unistite slavno Srbstvo Gore Crne i Zete,jos kadbi stvorili naciju Primorsku,Ravnicarsku,Kakaricku,Crnu,Zelenu,Zutu djebi vam bio kraj

Titograd
Gost
Titograd

Svetosavska sekta ne miruje.

Milo Vujovic ct
Gost
Milo Vujovic ct

@ Titov Grade bolje i Svetosavska no Mirasa i Antonijeva….

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Titograd, jesi li vidio koliko je Crnogoraca posle 1999. proćerano sa Kosmeta?

Titograd
Gost
Titograd

Pope da je vječno nezavisno Kosovo i herojska NATO 1999!!!

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Titograde, sa Kosmeta od 1999.god., nekoliko hiljada Crnogoraca je proćerano sa Kosmeta, a desetine ubijeno. Ali ti, što je i razumljivo, uz tvoju albansku braću.

Titograd
Gost
Titograd

To nijesu bili Crnogorci nego srbi pope. Nešto si pobrkao

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Titograd, valjda toliko znaš da je Metohija bila naseljena stanovništvom.iz Crne Gore. Znaš li da je samo u Peći sa okolinom živjelo preko 2.000 porodica iz Crne Gore?

Titograd
Gost
Titograd

Kakve veze ima, pope, što su porodice iz CG??? To su srbi pope.

Buto Maniti
Gost
Buto Maniti

Dabogda sve u dim splamcelo akocemo ka ovi sa Cetinja Titovog heroj grada da budemo Crnogorci koima Srbstvo nije u srcima e bolje da nas nema no da sam takavi

bubreg u loj
Gost
bubreg u loj

Pod hitno uvest zakon o vjeroispovijesti i ZASTITIT MITROPOLIJU CRNOGORSKU i njenu imovinu sa svetim Srbskim narodom koi je stvori i sacuva vjerom u Krst ,Boga i dvoglavog orla Nemanjica. Isto tako zastitit Bosnjacku vjeru,Romsku i Katolicku

Mandarinica
Gost
Mandarinica

Bogu hvala!

Brdjanin
Gost
Brdjanin

Za pojedine kvazi Crnogorce je najveca svetinja da je Srbstvo u Srbiji i daga nikad bilo nije u Crnu Goru toliko o tim domoljubima nepismenim IQ=43%

Bozo Bjelica
Gost
Bozo Bjelica

Zivjela nasa Crnogorska Mitropolija i nas zivi svetac Amfilohije Radovic ponos Crne Gore i svekolikog Srbstva.

V. M. Luburić
Gost
V. M. Luburić

I ja bih baš volio tog živog sveca sresti negdje, po mogućstvu nasamo.

Milo Vujovic ct
Gost
Milo Vujovic ct

Vjekosav je bio sin Ljubomira Luburica rodom iz Drobnjaka

V. M. Luburić
Gost
V. M. Luburić

Tko ti je tu bajku ispričao? Svi Luburići su katolici iz zapadne Hercegovine, Ljubuškog i Širokog Briga. Luburići u Crnoj Gori su otpadnici od njih koji su prešli na pravoslavlje.

NE utralan
Gost
NE utralan

V M ajde potrazi malo porijeklo prezimena Luburica pa ces vidjet jadan, fala bogu pa je napredovala tehnika. Luburic Maks je porijeklom iz Drobnjaka i svi Luburici.Otac Maksa Ljubo je ozenijo Hrvaticu i presli su u Katolike jedino je tacno dasu se naselili u Zapadnoj Hercegovini

V. M. Luburić
Gost
V. M. Luburić

Djed Vjekoslava Luburića se zvao Franjo, što se lako dade provjeriti. Da je bio pravoslavni, teško da bi nosio to ime, ne? Inače, u Stanju duša katoličke crkve prezime Luburić je evidentirano još sredinom 18. stoljeća u Hercegovini. Pravoslavci tada nisu ni imali prezimena. To malo Luburića pravoslavnih u plemenu Piva su potomci hrvarskog roda Luburića, koji su tamo pošli… Više »

Sprdnja
Gost
Sprdnja

Niko nije iz hrvatske dolazio u CG, te migracije nije bilo. Ali ako ti je to tako draže to ti tako misli

V. M. Luburić
Gost
V. M. Luburić

Možda iz Hrvatske nije, ali iz Hercegovine jeste. Neka prezimena katolička svjedoče tome. Grgur, Šimun, Antunović…Jesu li to pravoslavna prezimena? Nisu, ali ih nose pravoslavci iz Pive, npr.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Luburiću, Luburići su Drobnjaci, a ne Pivljani. Dio Luburića se preselio u Ljubuški i primio katoličanstvo. Tako da je Vjekoslav Luburić, porijeklom Srbin, pa je naravno morao da se dokazuje da je veći katolik od Pape.

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

E, moj Oprem.. evo ja Drobnjak pa nikad za Luburiće u Drobnjaku ne čuh. Pitah i stare ljude, niko ne zna đe su to u Drobnjaku ti fantomi Luburići živjeli. I laknu mi što nemamo ništa sa tim zlikovcem epskih razmjera. Eto ga vama Katunjanima ako vam se toliko sviđa😁, pa mu nađite porijeklo s Čeva ili Njeguša 😏

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Generale, u pravu si, moja greška, Luburići nemaju dodira sa Drobnjakom.

V. M. Luburić
Gost
V. M. Luburić

Luburići su u Hercegovinu došli iz okolice Sinja, tj. Cetinske krajine, gdje su živili u 16. stoljeću. O svemu tome postoji bogata arhivska građa, kao i popisi Katoličke crkve. Vi imate jedino bajke bez ijednog dokaza.

Brdjanin
Gost
Brdjanin

Mora da si sa Cetinja komunista cim tije Jovo svetac Kapa

Sistem
Gost
Sistem

Da se za normalne uobičajene i logične stvari dijele nagrade, ovaj tužioc bi trebao da je dobije

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Mitropolija gradi vjerski objekat u slavu Romanovih, da se bar na ovaj način zahvali za ono šta su uradili za Crnu Goru.

Titograd
Gost
Titograd

Smiješ li na Kosovo pope?

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Titograd, koliko je Crnogoraca ubijeno i proćerano sa Kosmeta posle 1999.?

Titograd
Gost
Titograd

Pope što se ti brineš za Crnogorce kad si ti svetosavac srbin? Da je vječno nezavisno Kosovo!!!

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Titograde, pa ti si kao Bjelopavlić ( potomak Bijelog Pavla, koji je potomak Kralja Milutina Nemanjića) porijeklom Srbin. Mada je tvoje pravo da ne budeš ono što su bili tvoji preci.

Podgorica
Gost
Podgorica

Trenutno je okupirano. A smiješ li ti sa Crngorskom zastavom u pola Crne Gore

Titograd
Gost
Titograd

Naravno da smijem pope svetosavski. Trenutno je okupirano, hahahahahaha

Podgorica
Gost
Podgorica

Pa što ne pođeš haha ideš ti ali ne sa Crnogorskom

Roro
Gost
Roro

Što zabadate nos u tuđe dvorište?

Atos
Gost
Atos

Ima li koji Manstir ili Crkva a da je po volji ovih anticrnogoraca

Celo
Gost
Celo

A ja moradoh potrošiti tolike pare da BiH legalizova kuću

21 MAJ
Gost
21 MAJ

Jača SPC i Risto od Ustava i drzave….propala se takva drzava..

Mićaš
Gost
Mićaš

Nije nego je sve po Ustavu i sve u skladu sa državom, a to vas šoviniste boli.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Propala je 21. maja

Lucije
Gost
Lucije

Da je do vas davno bi propala, ali ima ko misli o tome

Tomos
Gost
Tomos

Hipotetički, ajde da neko pomisli kada bi glavna meta bio napada Crkvu i Pravoslavlje uopšte, kako bi to on radio. Kako bi počeo, kako bi dalje to razvijao… Možda ba li bi gledao prvo da podeliš vjernike, Možda bi podržavao ostale religije u svemu kako bi do bio podršku od njih, Možda bi podržavao vlast u svemu kako bi dobio… Više »

Bar4me
Gost
Bar4me

Hipotetički, ti si normalna osoba, ne radiš za sendvič, hipotetički.

Danko
Gost
Danko

Sto jes jes. Ajmo hipoteticki , ako oces da osvajas tudje teritorije a nemas …. da napanes ( ka sto se nijesi nikad ni odbranio bez pomoci ovih koje oces da okupiras), sto bi uradio??? Pa upravo sve ono sto satanisticka organizacija srpske crkve radi!!!!! Vidis? Sve ima dvije strane!!!

Tomos
Gost
Tomos

Podgorica i svi gradovi sem Cetinja su bili i 10g sume pod Turcima od Beograda, to zspamti. “Samo” je Cetinje bilo slobodno, ali zahvaljujući Rusima, jer su i u Cetinje Turci vojno ulazili dva puta i zbog Rusa izlazili. Volimo svi da secpofakimo time, ali ti kso ti treba da znaju da Rusiji duguju to, a fino im vraćete.. Zemljopis… Više »

Tomos
Gost
Tomos

“Podgorica i svi gradovi sem Cetinja su bili i 10g duže pod Turcima od Beograda, to zspamti.” a i u Cetinje su Turci dva put vojno ulazili i zbog Rusa izlazili, fino im se odužuješ a voliš ka i svi mi da se pofališ slobodnom Cetinjem…pa promeni i zašto je bilo…

Tomos
Gost
Tomos

Što je, nema odgovora, reci nije tačno haha

Lepo sa Srbijom
Gost
Lepo sa Srbijom

Kakav je grujeh kad vlasnik imovine gradi nesto na svom vlastitom posjedu.
Istina ove tendaše to iritira. Cista ljubomora i mrznja izlazi iz njih. Ali mrznja prvo iźede onoga ko mrzi. Zato Svetosavlju sve ide od ruke. Oni samo pozivaju na mir i ljubav.

Danko
Gost
Danko

Valjda na rat , osvajanja, silovanje, ubijanje… Prati malo, naljutice ti se tvoji popovi ako ne znas plan!

Pitalica
Gost
Pitalica

Eh otrove

DUKLJA
Gost
DUKLJA

ZA POČETAK,TUŽBU PROTIV DRŽAVNOG TUŽIOCA MIROSLAVA TURKOVIĆA. KASNIJE SVI PRAVOSLAVNI CRNOGORCI KOJI DRŽE DO ČASTI TREBA JU BOJKOTOVATI IZBORE,KAKO KASNIJE NEBI UČESTOVALI U UKIDANJU SAMIH SEBE.

Pavijanovo drvo
Gost
Pavijanovo drvo

I nije losa ideja, Duklja. Nije losa ideja, jer Crnogorcima ovako nema zivota. Oni koriste to sto mi CUTIMO I CEKAMO DA NEKO PRAVDU IZNESE UMJESTO NAS. NA ZALOST!

Milo Vujovic ct
Gost
Milo Vujovic ct

Pavijano sta cutis e cekas mrco Prvo si bio Dukljanin pa po Zeti Zecanin sad oces da si Crnogorac nijenjas vjeru ko da si Poljak a okreces se ko Suncokret

ZETA slavna
Gost
ZETA slavna

@ DUKLJA Zbog cega tuzbu ? Mitropolija nasa sveta ima po zakonu pravo da gradi i radi ono sto misli da je najbolje za nju i njene vjrernike.Odkud ti pravo da ti govoris protiv religije tudje kojoj ne pripadas ? Jadno je to i bijedno postuj tudje da bi neko postova tvoje

Tomos
Gost
Tomos

Pitanje zašto je Nvo Miraš podržao uklanjanje Krsta sa Sat Kule koji su postavili Crnogorci prije 150g u oslobođenoj Podgorici. Postavljen je na Crnogorskoj Sat Kuli, koja je iz perioda Turske okupacije, kso što su Crnogorski i Stari Grad Budva i Kotor, ali su iz perioda Mletačke…okupacije. Isto kao što su oni bukeri pored Cetinja Crnogorski ali iz perioda Njemačke… Više »

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Šta reći… U ovoj zemlji je pop Rista glavni urbanista! Da nasred magistrale postavi montažnu “svetinju”, niko ne bi reagovao. Tužilaštvo, sram te bilo! I još mi neko truća kako je pravosuđe protiv crkve.. Evo vidimo!

Tomos
Gost
Tomos

Ne znam što bi bilo da je Crkva “na sred magistrale” , ali vama smetaju i one na najudaljenijim vrhovima Rumije, (da ne ide beka magistrala tuda ili vam Krst na Rumiji smeta) smeta vam i ovo kada se u Manstaru gradi i obnavlja…
Smeta vam sve đe ima veze sa Pravoslavljem…

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Tomose, prouči malo gramatiku tvog premilog srpskog jezika. Osobito obrati pažnju na poglavlje o pisanju velikih i malih slova. Nešto mi tu kriziraš😂

Tomos
Gost
Tomos

Bude da pravim greške, ali riječi Manastir, Crkva, Crnogorski, Država uvjek se trudim da pišem velikim slovom, isto kao na pr. hrvatska što pišem malim…

Tomos
Gost
Tomos

Pare pare pare ljude kvare adje kod okupatora aaa
Hapsi i okupatore i saradnike iz tuzilastva.

Tomos
Gost
Tomos

Nemate nikakvu istoriju a tek nemate svoj nik…

Sasa
Gost
Sasa

Dje ja zivim ?
Crnogorci nemaju nikakva prava ovo je fasizam !

Parking
Gost
Parking

Tacno. Istina je. Ovako vise nece moci.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Saša, da li neko brani ,,CPC” da gradi svoje vjerske objekte? Naravno da ne, ali za 20 godina nisu izgradili niti jedan.

Atos
Gost
Atos

Imaju Crnogorci, no nemaju anticrnogorci onoliko kolko misle da im pripada

Trifke
Gost
Trifke

Preseli se u Tuzi

PosrbicaCG
Gost
PosrbicaCG

Ko je tuzilac i po cijem zakonu radi
Otkaz bre.

muric
Gost
muric

Zar nije zakonom zabranjeno vrijedjanje vjere i rase u ovu necu rec drzavu ?Neki komentari su zabrinjavajuci ovdje.Ko voli CPC neka voli ko Mitropoliju CG nek izvoli staje sporno ?

Bedem
Gost
Bedem

Muric, ne glupiraj se. Nijesu Crnogorci uzurpirali srbijanske crkve. Muricu?

muric
Gost
muric

Ahaaaaa Bedem koje bi ta okupacija godine a Arsenije Cernojevic iz Bajica predvodio seobu Srba na tron nase Crkve su vazda bile teske Srbende jos za vrijeme slavne Zetcke drzave kad Crne Gore nije ni bilo vec ono selo pod Durmitor,ne izigravaj patriotu ako Srbin nijesi nemas pravo glasa

muric
Gost
muric

@ Bedem okanise Srbijanaca jadan posveti se Srbstvu Goraca Crnih…Karadjordje,Hajduk Veljko,Vuk Stefanov Karadzic,Sima Milutinovic sve je Srbiji dala Gora Crna i Zeta Srbska Nemanjica izdajnice roda svoga i svega Crnogorskoga

Sistem
Gost
Sistem

A kako to može Crnogorci uzurpiraju Crnogorske. Mitropolit i još 95% Sveštenstva u CG i s CG Državljanstvo

Milo Vujovic ct
Gost
Milo Vujovic ct

Za tebe je i Viteski Kralj Aleksandar te nas spasi 1918 Srbijanac ne Srbin iz Gore Crne koi se na Cetinje rodi

Tomos
Gost
Tomos

Priča i sam o trenutnom stanju U Crnogorskoj Mitropoliji. A za Kralja Aleksandra ostavljam tebi da zaključi što je za mene je Srbin, jer ako su mu ova Đeda Srbi, valjda je i on… A može s’obzirom da je rođen nb a Cetinje i tu živio prvih 7-8g, mogao je da se piše danas i kao Crnogorac (što je u… Više »

Pelevic D
Gost
Pelevic D

U nedjelju 4 vjernika i 6 popova u nasu svetu CPC a niko ni 0.60 centi da ostavi na ikonu Stanise Crnojevica predobrog

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Slava mu !

...
Gost
...

CRNOGORSKI POKRET DA PRERASTE U POLITICKU PARTIJU. STO PRIJE. JER, OVO SVE STO RADI ODE U PEPEO NECINJENJA INSTITUCIJA SISTEMA!

...
Gost
...

Da. Zbog NECINJENJA INSTITUCIJA SISTEMA I OPSTRUKCIJE U INSTITUCIJAMA MOCI.

Region
Gost
Region

Bravo, sa se prebroje nih petoro i da se stane sa tom pričom

Djoko
Gost
Djoko

Sudovi zastidje Crne Gore

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Sudovi mozda jesu, ali evo tuzilastvo Bogu hvala po neki pametan potez napravi.

KapetanRitzudis
Gost
KapetanRitzudis

Dajbabe su prelijepe,i vecina nasih manastira su obnovljeni i zaista je odmor za dusu otici u neki od njih. Ove mrzitelje zaista treba ignorisati koliko god se moze dok ne predju liniju.

Pavijanovo drvo
Gost
Pavijanovo drvo

” obnovlneni”, jer je Srpska crkva od 1922. drzala krave u njima??

SvetiMihailo
Gost
SvetiMihailo

Pavijane da li si za bananu?

Podgorica
Gost
Podgorica

Koje ti gluposti pišeš

Rahatlokum
Gost
Rahatlokum

Ovo smeta samo ne vjernicima i ateistima CPC nikom vise !

Tanana
Gost
Tanana

Kada će ovi likovi iz nekakvog CP prestati da se glupiraju? Podnijeli su 100 prijava, svaka im je odbijena, ali i dalje nastavljaju da blate ljude. Biće dovoljno da Džomić podnese protiv njih samo jednu krivičnu prijavu zbog lažnog prijavljivanja, pa da se umire kao bubice. Tužilaštvo je vaše, ali kad nešto nijeste u pravu onda ni ono ne može… Više »

Parking
Gost
Parking

Tanana, GRADIS NA MOJEM! ZAPAMTI DA CES GRADITI UZALUD! OTETO JE PROKLETO! AMIN, BOZE I SVETI VASILIJE, CIJE MOSTI SMO MI, CRNOGORCI U NJEDRA CUVALI!

Trifke
Gost
Trifke

Mozda se nadaji da ce dobiti varijabilu

Bokelj
Gost
Bokelj

Sretno bilo neka grade, a ovi drugi bi samo rušili i prodavali.

Marko
Gost
Marko

Tako je👍. Nek pogledaju fotografije kako su manastiri i crkve izgledale do prije40 god. Dok nije Mitropolija počela da obnavlja.

Dosta je bilo
Gost
Dosta je bilo

Marko, pa sto je Srpska crkva radila s hramovima od 1922. ? Nije Crnogorska crkva NI IMSLA SANSU DA IH SACUVA JRR STE JE UKOPALI!!!

Tomos
Gost
Tomos

Ko je god bio, i ostao je na istim Svršteničkim funkcijama i poslije 1918g i nakon 1822gi sve tako. Ovo je kontinuitet, čitaj malo pa ćeš znati…

MIRKO
Gost
MIRKO

Za ista je nesojluka dosta a KO je koga ukopa ? Danas su najveci zagovornici CG nacije iz grada Heroja Cetinja koi unistise ime slavne ZETE Crnojevica i okupirase nas.Sto moram ja bit Crnogorac ako postujem Balsice i Crnojevice i ne pripadam 4 nahije CG…Idi malo na WIKIPEDIA CROWN LAND ZETA pa se opismeni malo .Ovo pisu istoricari Cembridge i… Više »

Parking
Gost
Parking

MIRKO, imas li kap savjesti? Imas li, je li idje ostala kap?

MIRKO
Gost
MIRKO

@ i jesi Parking no djeces se parkirat ne znam? Prica neko o savjesti ko zatire istoriju i istinu e zloti u dom jado

Tomos
Gost
Tomos

“Kupola u Ruskom stilu” pa ovi nisu normalni. Sram nas bilo što smo dozvolili da neko može i da pomisli a ne da kaže. Ne postoji “Crnogorski stil” građenja Kupola, pa vi bi sve srušili…Jednu zbog ovoga, drugi zbog onoga… Stavili ste u tekstu i e Tužioca, i neka, zaslužio je. Ali dajte i imena, makar prezimena ko ovo prijavljuje… Više »

Mićko
Gost
Mićko

Pa Stevo Vučinić, Mirašev ađutant, nije valjda da ne znaš?!

Pavijanovo drvo
Gost
Pavijanovo drvo

Ti ces da kazes da ne postoji nacin gradnje CRNOGORSKIH CRKAVA, DA NE POSYOJI CRNOGORSKA SAKRALNA ARHITEKTURA???

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Pitanje za pavijanovo drvo, koliko je 4+4?

Tomos
Gost
Tomos

Tako je, to kažem, ne postoji i ne izučava se kao posebna Crnogorska Sakralna Arhitekturs. Već samo kao istorijsko naslijeđe u Crnoj Gori…

Pavijano
Gost
Pavijano

Jesi li ti to, Tomose, naucio na tvojim dugogofisnjim ” studijama prava” u Mitrovici? E blago svakoj drzavi u kojoj ti pricas o pravu i sakralnoj kulturi, a o crkvi posebno….

Tomos
Gost
Tomos

Drug ti provjeri, u CG postoji samo jedna knjiga o Sakralnoj Arhitekturi i kulturno nasleđu u Crnoj Gori, naravno da je imam a evo na nevođeno ti je nemaš….Samo je jedna knjiga u CG obavljena na tu temu i ti kao veliki Crnogorac je nemaš…

NE avetajte
Gost
NE avetajte

i jesi Pavijano ta Arhitektura gradnje crkvi nije Crnogorska no Herceovacka vi ni nosnju svoju Crnogorsku nemate noste je oteli od Hercegovaca a grb od Rusa toliko o vasoj istoriji

Boka Kotorska
Gost
Boka Kotorska

Ovo je sramno Risto potkupljuje sudije, tuzioce, inspektore. Moze da radi sto god oce, najveci preduzetnik u Crnoj Gori. Prepravlja istoriju svaku crkvu i manastir je prepravio tako da se nidje ne spomene Crnogorska istorija i Crkva. Devastacija koja traje 100 godina.

vuko
Gost
vuko

Posveti paznju sta Miras gradi i ne skrnavi tudju vjeru.

Goran
Gost
Goran

Nisi u pravu, samo pogledaj koliko pristalica ima MCP kada su praznici, slave i slicni dogadjaji. Izvini mozda nisi iz Crne Gore pa ne znas prilike u ovoj drzavi.

Plana brda
Gost
Plana brda

Pogotovo po Srpskoj Boki, Paštrovićima, Grblju.. Takvu devastaciju i ruglo su načinjeli crnogorci iz Cuxa i Rožaja od tih prostora da će se to izučavati generacijama kao ortodoksan primjer devastacije i neplanske gradnje, pljačke mješta!

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Zdravstvena ustanova u gradu Kotoru, naselju Dobrota uvijek je na nivou zadatka i sa najtezim slucajevima.

Tomos
Gost
Tomos

Eto im i Tužilaštvo sneta. Prijavili ste i rečeno vam je da je po zakonu i što će te. Da đe god vidite Krst sa sav”macom”idete na njega A mislite da imate pravo jer ispred sebe stavite prefiks “Crnogorski”. To je “Anti Crnogorsk”, pa nađite primjer da je i jedan Crnogorac ikada rušio Crkve. Nalazite beka opravdanja, zaštita ovoga i… Više »

Dragan
Gost
Dragan

Neka srbo daleko je Leskovac.

Onajkojizna
Gost
Onajkojizna

Ali je još bliže srpska Podgorica.

vuko
Gost
vuko

@ Dragane …nebi ti pomenuo Leskovac da se nijesi Srbstva Crnogorskog odreka,no ko nema svoje i Leskovac krivi

Tomos
Gost
Tomos

Leskovac nije ugrožen, u Srbiji je i dalje Njegoš-Njehoš, a ne kao u CG “genocidni” pisac…

Sistem
Gost
Sistem

E to da on ide u Leskovac a da ti i Stevo čuvate Crnu Goru, sram vas bilo

Bez mrznje
Gost
Bez mrznje

Sto tu je mrznja. Ova tkz.Crnogorska ni jednu prijavu nikad nije podnijela protiv uzurpatora drzavne imovine koji su devastirali kompletno Crnogorsko primorje i Podgoricu, ali ako Mitropolija oce da okreci manastir, koji je podignut na njenom posjedu, onda se pisu prijave.
Nego mrznja se najprije vrati mrziteljima. Zato su oni tu dje su, a Mitropolija tu dje je.

Zabjelo
Gost
Zabjelo

Anticrnogorska

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Bravo za tuzioca, objasniti tzv “pokretima” da se manu “corava posla”.

(18)➕
Gost
(18)➕

Hha, pa vi se nervirate jer je tužilac nesposoban?
Morate stati u red!

Budimo realni
Gost
Budimo realni

Tužilac neki normalan čovjek u ovim suludim vremenima.

Bedem
Gost
Bedem

Budi ti, makar jednom u zivotu, realan! Ne mozes jer te pijede tvrdiglavost i politvka ostrascenost. Pa izbtisi makar tsj nick, jer iza njega stoji NEREALAN covjek.

Klos
Gost
Klos

Bedemu,
Ovaj realni je izbjeglica 100%, uhljebio se u CG devedesetih i sad srbuje, e ovi nama jade rade

Sistem
Gost
Sistem

Ako gledaš po tome, ko pozdravlja ovu odluku ili ne, onda su samo manjine u Crnoj Gori starosjedioci, a svi ostali izbeglice. Jer mi drugi, na Pravoslavce mislim nismo za rušenje Vjerskih objekata

vjecna da je
Gost
vjecna da je

izbacite ime sudija i tuzioca koji ovo dozvoljavaju …..manastir dajbabe je sramota za crnogorce u sto ga je risto i cetnicka ekipa pretvorila ….sto prije srusiti ovu trafiku za uzimanje para u dvoristu manastira pa neka risto na njegovo imanje pravi romanovima lopovima trafike

Podgoričanin
Gost
Podgoričanin

Ima li ikoga u ovoj državi da pozove na odgovornost tužioca.Zna ši tužilac da se bez dozvole ne može raditi u prostoru koji je zaštićen zakonom.Da li je tužilac “igrač”SPC?

Filip
Gost
Filip

Svaka u čast

J.j.j
Gost
J.j.j

U sro mi zao Purka, Vucine i ostatka ekipe. Nije vam niko kriv sto ste iz skuta spc presli u nvo. Clanarine male. Clanova malo pa gradnje u nvo nema. Pokajte se. Primicemo vas pa ce i vama biti drago sto se grade i dogradjuju crkveni objekti u cg. Naravno ako ste vjernici.

Anika
Gost
Anika

Ovdje je u pitanju kršenje zakonskih normi, a ne udar na vjeru i crkvu…Licemjerno je selektivno tražiti pravo i pravdu…

Tomos
Gost
Tomos

Očekuješ li da i aj ko udara a Vjeru u Crkvu to otvoreno sa jame.
Ajde evo ti, razmisli kako bi napadao na Crkvu da ti je to motiv, vidjećeš da ti je i blaži od ovoga što ovi rade…
Ako nešto ide ka’ patka i gače ka’ patka, to je drug najčešće patka…

Region
Gost
Region

Anika, neka de

Send this to a friend