Mitropolit crnogorsko primorski Amfilohije je saopštio da se neće odazvati pozivu policije na saslušanje povodom služenja opela na Cetinju iako je to zabranjeno mjerama Nacionalnog koordiacionog tijela zbog sprečavanja širenja koronavirusa.
<<<Mandić i Amfilohije moraju u Tužilaštvo jer su prisustvovali sahrani Vlada Jovićevića<<<
“Poručujem nalogodavcima poziva za saslušanje da im se neću odazvati jer imam svoje obaveze. Mogu to učiniti tek poslije ponedjeljka i to jedino na Cetinju. Ovo što se desilo je priča za sebe, jer na nikog nije bilo osim njegova tri sina, supruga, kaluđeri, ambasador Srbije u Crnoj Gori Vladimir Božović, Andrija Mandić i ja. I svi na propisanom odstojanju”, rekao je Novostima Amfilohije.
Na pitanje da li očekuje represivniji odgovor nadležnih kaže:
“Što se mene tiče neka izvole da hapse. Pa moj prethodnik Joanikije ubijen je sa sveštenstvom, a mitropolit Arsenije odležao šest godina u zatvoru. Da sam ja bio u njegovo vrijeme bio bih sigurno strijeljan ili doživotno osuđen u odnosu na njega. Vlast može da radi šta hoće i kako hoće. Ja sam ipak mitropolit Crne Gore i to Mitropolije koja je rodila Crnu Goru, onu pravu, petrovićevsku izvornu Crnu Goru. Ova vlast neka što sebe bruka, nego bruka i Crnu Goru pred međunarodnom javnošću, svojim bezakonjem i ponašanjem. Objavili su rat Bogu i Crkvi koja je stvarala ovu državu”, kazao je Amfilohije.
Danas ranije su Amfilohije i jedan od lidera Demokratskog fronta Andrija Mandić dobili poziv za saslušanje ali je to odgođeno za ponedjeljak.
Njega treba hitno poslati na psihijatorsko posmatranje. Ne mogu da shvatim da ga drzava ovoliko tolerise. Sramota.
Naravno da ne treba da se odazove!!!!
hapsi bagru milicijo!!!
Vlast,opozicija,SPC,Amfilohije,Dedeic,mediji i određen broj nevladinih organizacija su uigrana ekipa,koja evo tri decenije kontaminira i pljacka sopstvenu drzavu i narod.Zar ne vidite da su svi navedeni prepuni novca?Zar ne vidite da od 1990 godine igraju na istu kartu?Jedini gubitnici su obicni građani.Pa zaboga,isti ti ljudi su srusili staru,dobru drzavu.Tada su bili zajedno,i danas su….
Svi smo mi Mitropolit . Podrska. Izdrzi vladiko. Nesmije manjina protiv vecine.
srbi NE postoje….samo srbijanci…..srbin je izmisljena rec…….
možeš da pričaš u svoje ime i svojih istomišljenika, na sreću postoji mnogo onih koji nijesu mitropolit niti smatraju njegovo ponašanje ispravnim.
Ponosa miran i ti i to e bi druga….
neko se po stare dane opameti,smiri,neko poludi a neko ostane kakav je uvijek i bio.ništavilo.nije to petrovićevska država i crkva,nisi ti bog i ne manipuliši narodom.nije to crkva crnogorskog naroda,nego lično tvoja.nijedan pravi crnogorac ne ide u tu tvoju crkvu.
Crnomace jel ovo neko nezvanicno takmicenje ko ce napisati vecu glupost.
Iznad zakona je ocigledno,čim radi sta mu je drago a ne kažnjavaju ga.
Evo saće..sačekajte malo
Amfilohije je odavno objavio rat i božjim i zemaljskim zakonima.Junači se zato što zna da mu neće niko ništa.Pošto je najveći dio života proveo u doba komunizma, imao je kad dokazati tu hrabrost kojom se diči.Umjesto toga ljubili su ruke, maršalu Titu.Da bi nakon njegove smrti, navalili kao psi pušteni iz veza, da pričaju svakakve bljuvotinje i o njemu i… Više »
Medovina, zašto pišeš neistinu da je Mitropolit ljubio ruku Titu?
opreme postoji slika koja to dokazuje….I ne samo Risto, nego i mnogi drugi…..
E neka si Medovina . Svaka ti je ka Njegosu.
Da to uradi bilo ko od nas sto komentarisemo bili bi uhapseni i procesuirani. Ne razumijem zasto uvjek selektivna primjena zakona? Mislite da u EU moze selektivna primjena zakona? Ne moze
Ti si Mitropolit tuđe zemlje čika Amfi,sve ste radili da zatrete Crnu Goru od kada postoji ta tvoja crkva u našoj državi.A kao drugo u vrijeme komunizma živio si Ti malo više od 50 godina i lijepo se slagao sa njima,ljubio ruke….Tako mojne o nekakvom progonu…I ova vlast te mazila i pazila ovih 30 godina,e sad što bi Ti da… Više »
On je mitropolit pseudo politicke organizacije ,koja se bori da Crna Gora bude vjecni satelit Srbije !
Vjera tu igra malu ulogu.
A poredjenje sa Petrovicima je tragikomicno !
Jovane, znaš li da je i Njegoš od Petrovića?
Nije, popo, od Petrovića, jer to može biti vezano za toponim, nego je Petrović!
Strijelac, u pravu si, Njegoš je Petrović. Nego, jesi li čitao Njegoševa djela?
Opreme dobro i Kralj Nikola pa vam nije smetalo da mu zabranite povratak u CG.
Šumadinac, kod vas u Šumadiji bar niko ne progoni crkvu.
opreme….sta mislis da bi Njegos pisao da je video sto su mu srbijanci uradili u njegovoj CG 1918.-e……
“da sam ja bio u njegovo vrijeme.vjerovatno bi bio strieljan” pa napokon Sotona priznao da mu niko ne bi dopustio da radi ovo sto odje radi,osim ove Crne Gore,a neznam dokle ce.
Svetosavska sekta ne miruje!!!
Titograd,kako to glupo zvuci.
Procerati ga ako neje CG gradjanin
Odoljela je ova mala lijepa zemja i Otomancima i Austrougarima itd itd..odoljece i Ristu i samozvanom “vojvodi”Mandicu,Samo se bojim da nekod od nas Crnogoraca ne izdsa srpljenje,smiri se Riki!!!!
Samo na lazima opstaje srpski pop i njegova bratija i do kad ce cg trpjet ovo zlo
Risto je odavno zreo za jedno hapšenje
Sahrani oca ANDRIJE JOVIĆEVIĆA , osim uže porodice, prisustvovali su i trojica poslom. Rista je morao doći da se ne bi zamjerio četničkoj ZAJEDNICI čiji je pokojnik bio ugledni član. Ambasador božović je bio službeno prisutan u ime dačića i vučića. I na samom dnu, vojevoda kolenica je morala doći jer bi ANDRIJA od MAŽESTIKA mogao okrenuti tokove novca namijenjenog… Više »
Trebalo bi mogućnost komentarisanja usloviti imenom,tj.da onaj ko ostavlja komentar potpiše pravim imenom.Tada bi se vidjelo ko voli CG i ko je protiv crkve.Mitropolita nazivati ,,bagrom” a voljeti CC meni ne ide zajedno.
A no sto je, crkveno lice poziva na nasilje, kune i bogohuli. Zavrsio je on odavno ne znam samo sta se ceka.
on je umislio da komunicira sa njegošem, tako da …
Mitropolita SPC u Crnoj Gori, Amfilohija je u oktobru 2019 g Vaseljenska Patrijaršija proglasila za krivovjernika i protestanta koji unosi raskol u pravoslavlju šireći etnofiletizam (stavljanje nacije ispred vjere i izjednacavanje nacije i vjere) – koji je Sabor pravoslavnih patrijarha u Carigradu kod 1872. osudio i odbacio kao jeres i grijeh. Svetosavlje {koje inače nema nikakve veze sa Savom Nemanjićem)… Više »
Makarije ajde to u Srbijicu pripovijedaj.Nasu svetu ZECKU eparhiju je stvorijo Sveti Sava i svekoliko Srbstvo koje ima koriene od Hilendara do Prevlake dje osnova prvu Srbsku crkvu koja slavi slavu i jedinstvena je u pravoslavlju a od nje se grana sirom Srbije Hrvacke Bosne Makedonije
da nisi i ti Veterane clan one grurpe srBska cast i tako jer ti gramatika i palatalizacija ne idu a rukom…. tako tvoj pravopis govori o tvom obrazovanju, sto je dovoljno da se zakljuci ko su I’m pratioci…
… “stvorijo” …. !
Srpska crkva….crkva za jedan narod
To no đavolu ne bi palo na pamet
Bravo za komentar
Ambadadora Božovića proćerati is Crne Gore a zašto je Andrija Mandić četnik početnik na slobodu nije mi jasno ?
Amfilohija ostavit….jer svojom pričom urušava ne samog sebe nego i ideologiju naopaku pa će tako tome cirkusu biti brže kraj.
Ovdje pola ljudi komentariše, a ne pročita tekst, samo vide sliku i daju komentare. Kakva gomila gluposti na jednom mjestu, ovo je fenomen!!!
Bravo gosp. Sanja. Vaš komentar je čista desetka
Darina ti si teza kategorija od Sanje.
Mnogo mi je to bitno što si ti mitropolit. Mantijaš i mafijaš si ti i tvoji popovi.
Ma državo ne dajte da vas ponižava risto sotona i koljeničar pa ako ih ne procesuirate izgubićete svoj autoritet nemojte ih više povlađivati izgubićete kod naroda dosta a nije on mitropolit Crnogorski nego srbijanske četničke srkve
Popovi u Srbiji su ostali dobri za 136 opela, otkako je ovo počelo. Da li je to moguće objašnjenje njihovog odbijanja Mjera i nagovaranne na pitanje jednom kašikom? Da li će jedino Crkva izaći bogatija iz ovoga, zajedno sa svjetskim milijarderima?
A i ovaj je naša sad da umre! :p
Gandalf sivi iscucao
Po onoj narodnoj ,,može mu ga bit” a da li će stvarno biti tako vidjeće se….
To mu je posao i obaveza kso Sveštemog lica.
Isto kao što policija može biti na ulici poslije 23h, može isto tako Svrštenik na sahrani.
E zamisli kada vam se to mora objašnjsvati
Amfo prizna da je okupator jer se hvali da bi mu bila cast da ga uporede sa joanikijem kojeg su partizani strijeljali zbog saradnje sa okupatorima i cetnicima.PROCERAJ IZ CG sve koji ne postuju drzavu u kojoj dobar kajmak kupe.
Stop fasistima stop fasizmu stop domacim izdajnicima stop cetnicima stop mraku stop
Spijunima posebno onim prodanim….
DA JE VJECNA CRNA GORA NAJLEPSA I NAJVECA UVJEK BILA….
Slažem se sa svim skoro, ali niko od vas u CG ne bi ostao s se ovo uvede
Bas nekoga interesuje imas li ti obaveza,spuz…pozz
Tako je nas najsetiji vladiko
Policija: Amfilohije pozvani ste na informativni razgovor.
Mitropolit: Evo trčim.
Hahahahahahahah
” Ja sam ipak mitropolit Crne Gore…” Ne, nijeste gospodine, to zaista nijeste, mozda ste umislili ali van jednog, nacionlistickog, dijela srpskog naroda, vi nemate uporiste u Crnoj Gori. Skrecete paznju na sebe, svaki dan ste u novinama ali, ogromna vecina naroda vas samo mirno i cuteci posmatra, vise ih i ne iritirate. Rekli ste sta ste imali.
Sanja napisala si gomilu gluposti i ti to cesto radis na ovom portalu kako ti ne dosadi.
Ti nisi mesija ti si četnik
Napisala samo činjenice i suštinu i istinu ništa drugo
MESIJA AJDE U PASALUK POLAKO!!!
Nije te Sanja pominjala, ako se ti nijesi sam pronašao u toj gomili.
Draga Sanja on Vam je obnovio pravoslavlje,manastire,crkve.Napravio je to da biste bili dostojni VELIKIH (ovo zaista mislim) predaka i da sa obrazom možete reći ko ste i šta ste.
1992 vecina naroda u CG srbi
2020 srbi manjinski narod
2065 srbi (jednorog)
E seljacki ti je komentat baš.
Izgleda da ce nakon korone, krenuti kolone !
Ajte, pohitajte. Ne zaboravite da se što više zbijete, i obavezno krkajte iz jedne kašike. Pa da više počinemo.
Eto, pola Crnogoraca u komentarima brane Mefista da ga ne hapse zbog ovog opela. U pamet se Mefisto i okreni se Crnoj Gori, dosta si srbekao za svu metropoliju.
Techno Pop ti si jos jedan u nizu nepristojnih pametnjakovica.
Ti nisi mesija ti si mrzitelj Crne Gore
Ovaj i dalje tvrdi da njegova firma ima neke veze za Crnom Gorom! Njega treba prvo u Dobrotu pa onda u zatvor!
Pa u Vlsdu
Mitre ti i takvi kao ti nikako da shvatite da je po ustavu CG gradanska drzava i ti Srbi imaju ista prava koja sebi dajete,smanjite tu patolosku mrznju ruzno je to.
Ambasadora non grate u Cg a sve druge sudski procesuirati
Mic po mic prosla mu Zlatica pa sad ovo i tako redom fali mu medijske paznje zakon je isti za sve !!!
Zasto onda prodavnice rade, zasto smiju da se prave kuce i zgrade na kojima bude po 20,30 radnika i vise, zasto pumpe rade onda..Ljudi urazumite se, budimo realni dok su litije trajale niko u Crnoj Gori nije ni spominjao koronu i svi su bili zdravi..U redu razumijem nema litija nema veze, ali zasto se uskracuje crkva? Izgleda da ti koji… Više »
Zato druže što se na radilištima i prodavnicama ne ližu kašike ne ljube se ruke ne kleči se na glavu ne ovo ne ono ako ti nije jasno i neće ti biti nikad….
Meni ovo djeluje kao nametanje teme od strane vlasti. Veliko Srbi su njima idealni protivnik, stvara se klima kako gradjanski profilisano biracko tijelo nema za koga glasati.
Milogorci su ljubomorni jer nemaju svoje crkve, nemaju svoja svestena lica, itd…Nemaju peskira, sapuna, duseka..Imaju samo lazni ponos.
Nikola, probaj da živiš od vjere u boga
ne procitah jeste li procesuirali Mandica i Bozovica(mada cisto sumnjam)?
a sto ste zvali samo njega.. sto niste zvali sve i sinove i gospodju i ambasadora i mandica no ovu dvojicu zadnjih ne smijete ni pomenut no im se izvinjavate i kad oni pogrijese!! HAPSI BRE SVE!!! pa neka politice kad prodje sve ovo!! a kako su dosli ambasador i mandic u drugi grad kad je zabrana odlaska iz grada… Više »
Mandića su zvali, sinovi imaju pravo da budu na sahrani, jer su najuža familija. Za Božovića se i ja pitam što ga nisu zvali, možda je za strane državljane drugačija procedura, vidjećemo. Ili nisu znali da je i on bio, evo sad znaju.
Knjaz Danilo je 1856.god. za školsku slavu uveo Sv. Savu.
Jedino sto je tacno rekao jeste da bi bio strijeljan da je zivio u doba Joanikija i Arsenija.Al ovo drugo sve nek mu sluzi na cast.
Kako ne. Ne bi se živ čuo da je živio u Joanikijevo vrijeme. No mu je ova velelepna demokratija dozvolila da kune i priča šta oće, bez posledica, pa koristi situaciju.
Bogomi oces i to ko bela lala
SPC je de facto i de jure crkva drzave Srbije, kako režimske, tako i najvećim dijelom opozicione. Sjedište SPC-a je u Beogradu, Ulica kralja Petra, br. 5. Osnivačke akte SPC iz 1920., 1929. i 1931. ozakonila je ondašnja vlast Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca/Jugoslavije, a sve ih je potpisao regent/kralj Aleksandar Karađorđević. Republika Srbija je sukcesor Kraljevine SHS/Jugoslavije. SPC je… Više »
Ko je god bio Svrštenik u Crnoj Gori prije 1918g bio je njih 99: i nakon 1918g, toliko o odnosu Crnogorskoj Sveštenika i o kontinutetu. Drugo, Kralj Nikola i Dinastija Petrović jse iz inostranstva borila za svetovnu vlast, ali kada je Crkva bila u pitanju “budu” imali” nekih zamjerki. Eto Njihovi tekstovi na ti temu iz Londobs. I zašto bi… Više »
ha ha ‘ aj de još shedište na Ct , tebe je izgleda korona uhvatila
Nijeste vi na Ct mogli ni kad ste mnogo jači bili sa 7 bataljonom i srpskim paravojnim naoružanim spartašima do zuba
Ne mlati
Nadamo se da ce po novoj godini taj broj ponovo biti 99, to je sasvim dovoljan broj svestenika SPC za CG.
Ajde Amfi mozda ga je familija zvala ali okle stize Kolenica tamo? Zar nije zabranjeno izmedju gradova?
Izgleda da ce posle korone, ponovo kolone !
BICE MU VOJVODA SAPCE STO DA RADI
100% kroz 100%
“Nacionalno koordinaciono tijelo večeras je dalo je saglasnost na otvaranje luka nautičkog turizma-marina i na ukrcavanje i iskrcavanje pomoraca.” eto vam tekst novi.
Ni jedan komentar nema na to, nsuzički turizam, i sada će Italijani, Španci, Francuzi
A ne ti si gospoce SRBSKO, a i drugari sto su bili sa tobom sve veliki ljudi ne zna se ko vise mrzi CG id te lijepe ekipe , zamisli ambasador niksicki, vojvoda cetnicki i ti , TRIO FANTASTIKUS. Haha
Ovaj pop otvoreno pokazuje da ne priznaje i ne postuje drzavu Crnu Goru.S tim ne postuje i ne priznaje njene zakone i odredbe.
E sada drzava treba da pokaze svoju snagu.
I vi stvarno mislite da su svi pomorci Crne Gore na Crnogorsku kompaniju ili se neko sprda sa nasim pomorcima
Samo se traži razlog da bi se “napadalo” Pravosčsvlje. Ali kao ne napada se Ono nego Crnogorska Mitropolija, haha. Smeta Svrštenik na sahrani…. Smeta i kolko je Crkvi obnovio, tolko smeta da ga zovu “najveći divlji graditelj” haha. Mitropolit Crnogorski obavlja Crkve u Crnoj Gori, ima kome je to čudno. A ako naiđe period da ne obnavlja neku Crkvu, Optužuju… Više »
Sisa: Svrštenik? Šta on to radi na sahranama? Mislio sam da čita opelo, a ne…
Ja ne znam odkud ovoliko mržnje prema Mitropolitu!Dal ste vi pravoslavci ili neki drugi ja vjerujem neki drugi ovo nije normalno!!!CDM svaka čast na objektivnosti ali ovima pojedinima sto komentarisu bruka i sramota!!!Sa takvim komentarima samo stvarate revolt kod ovih sto ga podržavaju a njih je 75%Privatili vi ili ne tako je!Nesto me obradovalo kad čitah jer vidjo Mitropolit kaže… Više »
ono kaže eto ti ga to je pu pi po sto puta
Dokle cemo mi civilizovan narod ovo da trpimo od ovih nesoja. Prave budale od nas koji postujemo sve mjere i cuvamo sebe i ljude oko nas. Kakvi crni informativni razgovori?! Izgleda da policija bas voli da pije kaficu sa Amfilohijem. HAPSI BAGRU VEC JEDNOM!!!
Odlucio je risto da izvrsi zadatak do kraja,hoce da zapali crnu goru po svaku cijenu.
A potokopao se izgleda dobro ,samo da mu nepreśedne ????
Подршка за нашег митрополита! Мандића можете питати зашто је био ту али Амфилохије је држао опијело што није забрањено и не може бити забрањено.
Je li i srpski ambasador držao opijelo?
C G hteo je ali tebe nije bilo pa nije imao kom.
И њега могу позвати на разговор и питати, па и казнити ако треба али опијело се не може никоме ускратити као ни присуство свештеника. Зато Амфилохија немају што звати и с пуним правом им је овако одговорио.
ma zaboga nemoželi pameti
Objektivno, ako ne hapse šetače sa rastojanjem ni pola metra, ne treba gnjaviti ni Amfija.
Ne treba hapsiti i nadam se da nece, jednostavno se mora objasniti i shvatiti da pogresno utice na narod kao javna licnost. Nadam se da svi shvataju o cemu se radi…
Pa i ne treba da se odazove! Koji je to prekršaj napravio? Služio je opijelo časnom i poštenom čovjeku i poznatom istoričaru dr Vladimiru Jovićeviću! Zar je to prestup? Rijeka Crnojevića je sastavni dio opštine Cetinje a mitropolit je obavljao svoj posao!
Ugrozio je zivote svih nas. Vlada je Izricito zabranila odlazak na sahrane potpuno opravdano. Koliko ja znam na jednoj sahrani kojoj su prisustvovali gradjani prije jedno mjesec dana je direktno zarazeno 15ak ljudi koji su potom zarazili jos barem 50ak ljudi.
Haha, život tebe bota je ugrozio jedino Simović ovim izmišljenim mjerama i izmišljenom koronom.
TREBA DA SE ODAZOVE…..neka bar jednom ispostuje zakon….jer NiJE iznad zakona…..ako nije uradio nista protiv zakona treba da se odazove i to objasni…..tako se nije odazivao 5 godina dok se novi zakon o slobodi veroispovesti radio, pa sad kuka, kmeci, iwas kune….samo neka nastavi ovako….pre cemo vam ledja videt…….
Umirali je ljudi za ovih dva mjesecu pa su sahranjivani u prisustvu najuze familije, casini i postenI ljudi mladi a bol velik! Porodice su postojalo nastalu situaciju! Zar je vazno ko je ko po titulama! Popova hor je bio , sramno!
Druze jel ti kapiras da je zabranjeno po zakonu znaci krsi zakon , ko prica o tome ko je bio covjek i kakav koji je umro i meni je baba umrla pa nije niko bio bez uzi dio iste.
Ko ste vi da odredjujete ko ce i kakk i gdje ici po CG
Prvo po zakonu može, nego si možda mislio na uredbe Vlade , e ako si mislio na to, isto može
Vesko, hahaha…da ne bi ? E, dosta je bilo!!!
A sto ocekivati od ljudi koji misle da je ljubljenje ruku, vrata, slika , zidova lizanje raznih predmeta higijenski ispravno i da ce ih duhovno uzdignuti, treba znat da stado razumije samo sibu, a samo se sa ljudima moze razgovarat i ubjedjivat, a oni su stado.
Što je tebe? Pa to je pravosavlje. Ne može ni Miraš bit drugalčiji no ljubit ikone. Ako si za pravoslvlje to je to, druga je stvar CpC
Ovoga je davno Svevišnji ostavio. On je obična velikosrpska marioneta, pogodna da u CG “završi” “srpsku stvar”. Samo neznaveni i nesrećni ljudi idu za ovim lažljivim bićem. Narod crnogorski pamti sve i razlikuje čovjeka od nečovjeka, istinu od laži: Ovaj uzaludni čovjek u svojoj mržnji ne vidi svijetlo što ga kao roba izdaje prezire. Živjeli Crnogorci, Božja pravda će doći… Više »
Primitivci kao ti CG ZAUVIJEK! su i negativci u najboljem slicaju.
Mesija, ja tvrdim da primitivnijeg nema od tebe i tvog lažavog popa
Neodgovorno za jednog vjerskog velikodostojnika!
Да. Умјесто да одбије да одслужи опијело, он врши вјерски обред.
Potpuno je normalno da imamo različita mišljenja i da suprotstavimo argumente ali nije ljudski i nije normalno da pojedinci daju sebi za pravo da vrijedjaju druge i se spuste na “dno” svojim komentarima samo da bi se istakli kao mrzitelji ……
Pogledaj IN4S i komentare pa onda siri demokratiju. Otvoreno se poziva na ubijanje Crnogoraca, prica se o snajperima i “ceka djedov poziv”. I to sve treba gledati skrstenih ruku zbog “demokratije”…. Ko ne vjeruje nek podje pa pogleda sam.
Odakle prodsvsčica u prodavnici, okldakle radnik pumpe na pumpi… sve “čudne” stvari.. Ima ko se čudi i odakle Sveštenik na Sahrani…
Trebao bi Amfilohije da nas savjetuje da sjedimo kući i poštujemo preporuke. Ali avaj…
О чему ти то? Човјек је, без икакве медијске халабуке, служио опијело. Полиција је направила причу.
otvoreno vardaju protiv Crne Gore…zadnji izdisaji
Hoćeš, nego što.
čuš kako oni sad baštine petroviće..a 90tih su se njih gnušali
Postojala je Crna Gora malo prije Petrovica, genije. Tvoja crkva je rodila?😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅. I odazvaces se, hoces, hoces. I da pitas treba li jos.
Mitropoliju je osnovao sveti Sava 1219, genije. I poljubićeš gazdu Mila u zadnjicu, hoćeš, hoćeš botino.
U nedostatku litija se podgrijava stara vatra, zna Riki šta i zašto radi.. Zabrana javnog okupljanja treba ostati na snazi sve dok lijek protiv koronavirusa ne bude pronađen! Postoji medicinsko opravdanje za to…
Njemu je to posao i s’obzirom sa nije zabranjen on ga radi, i to je to
Хахаха. Да онда забране пушење док се не нађе лијек за рак плућа?! Рики (наш часни митрополит Амфилохије) је вршио своју дужност, а медији су од тога направили причу.
Pušenje nije zarazno, korona jeste. Poređenje ti kleca na jednu nogu..😁 Kad je rečeno da se sahrane obavljaju u krugu porodice sigurno se nije mislilo na popa. I zašto baš Risto, zar nije bilo nikog mlađeg da to obavi? Jasno je i đetetu- čista provokacija!
Današnja CG se nemože uporediti ni sa jednom zemljom na svijetu.Podizati optužnicu zato što je služio opijelo mrtvom čovjeku.Ajd država kakva god da je al komentari su za plakati.Ja sam prvo stavio sebe u položaj ožalošćene porodice,i neznam kako bih reagovao na postupke žbirova.Svi oni koji pljuju doći će jednog daba u situaciju o kojoj govorim i volio bih vidjeti… Više »
Iskreno se slazem i najteze je porodicama koji su izgubili voljene! Moj komentar je bio upucen u drugom smislu, cijela evropa nazalost pravi sahrane uz clanove najuze porodice ili sto je najteze i bez porodice. Kod nas neko ko ima velikog uticaja na narod i neko ko predstavlja Crkvu krsi propise koji su dati za opste zdravlje. Jednostavno mislim da… Više »
U Italiji nisu imali sveštenika koliko je ljudi umiralo.Ovdje je umro jedan ČESTITI čovjek koji je zaslužio sahranu kako bog dragi zapovjeda.
Nazalost tu mnogo grijesis, kazem ti to jer sam u Italiji. Bilo je zabranjeno nazalost i rodbini, vec ako se sjecas slika vozili si ih u vojne kamione na kremaciju i bez ikog… Sve crkve u Italiji su zatvorene i na vratima pismo od civilne zastite da je crkva zatvorena zbog COVID-19. Crkvena lica koriste drugi “sluzbeni” ulaz i obavljaju… Više »
Нетачно. Ни у Италији ни у Шпанији нису била забрањена опијела. Има текстова који величају свештенике који стижу свуда ради сахране мноштва покојника. Митрополит није чинио никакав гест, него је сахранио једног угледног човјека.
Јоцо, oni imaju domicilne svještenike, a kod nas UZURPATORI bi da kroje kapu. Neće moci!
Koga cijela Evopa? Šveđani, Finci, Bjelorusi, Rusi, normalno žive, idu u kafiće, igraju fudbal. Evo i vi naglo i preko noći ukinuste svu ovu spradnju od mjera.
Мени је то прва помисао била. Замисли стање свијести човјека који шпија нечију сахрану, на којој ништа за шпијање и нема. Само да направи пакост на дан нечијег погреба. Па тај би, да му се може, чинио ко зна шта.
“Mitropolija koja je rodila Crnu Goru” 😂😂😂
A onda kaze da su Crnogorci kopilad!! Znaci li da je onda crkva koja je rodila Cg….
Lose se izrazio verovatno je mislio na takve ka vi Montenegrini.
UŽAS!
Ova mitroplija ove godine slavi sto godina okupacije Crne Gore . Ova mitropolija je priznata 1926 godine .
Pa nego ko je rodio, Milo ili mitropoliti Njegoši?
Crna Goro, crna li si!? Kad je jedan pop iznad drzave I njenih zakona…propalo se I pod mojom Crnom Gorom I pod Crnogorcima.
Ja neznam jel ovo smijesno ili za zaplakati! Iskreno pokusavam se sjetiti ijednog ovome slicnom slucaju bilo dje drugo sem u CG? Kao neko kom je zivot posvecen i Bogu radi protiv vjernika, nevjerovana mi je doza mrznje i nepostovanja koju Amfilohije pokazuje prema icem sto ima veze sa Crnom Gorom. Ako postoje mjere koje sluze da se sacuva zdravlje… Više »
Naroda koji ovakve i prati, ovakve mislim i jedne i druge! Okrenimo se buducnosti i boljem zivotu a ne mrznji koju siju izmedju nas.
Jedno mi ne izlazi iz glave, sto bi se desilo da je ovo npr bilo u USA, Njemackoj, Danskoj, Italiji, Francuskoj ili bilo dje drugo!?
То се тамо није могло десити, јер свештеници без проблема сахрањују. У неким од земаља које си споменуо нису забрањено ни други вјерски обреди.
Nije tako Joca al si u pravu donekle!? Svestenici su drzali opelo prije unosenja pokojnika u auto za krematorijume, bez prisustva porodoce, za to postoje i snimci koje je mogao svako vidjeti na TV-u…. cak je veliki broj kremiran ili sahranjen bez prisustva i porodice sto je mnogo mnogo tesko… opet kazem moji komentari nisu politicki vec cudjenje da se… Više »
…naroda koji slijedi ovo i ovakvu politiku. Ostanite doma dok ovo sve ne prodje, kad prodje onda potegnite politiku jednostavno nije vrijeme za ovo sad! Zao mi je djece koja nam odrastaju uz sve ovo, ovo nije buducnost koju zelimo pruziti djeci. Okrenimo se boljem zivotu a politicari (kakav je nesumljivo Amfilohije) neka idu svojim putem, nasa obaveza je da… Više »
Mitropolit je samoinivijativno zaustavio Litije 12.03, vidi kada je Država zatvorila lokale, restorane…. Toliko o toj gluposti što si naveo i kolko je loga briga…
Za pohvalu al neka nastavi da sacuva svakog jos dok ne prodje ovaj prokleti virus! Ja samo to kazem, nemam nista protiv bilo kakvog iskazivanja misljenja (litije kad ih vec spomenu) sve dok ona ne pozivaju na nerede i ne stvaraju mrznju izmedju nas! Da se postuju mjere zbog dobra i mene kao crnogorca i tebe kao srbina i kao… Više »
Ja sam Crnogorac, a Srbin sam onoliko kolko je bio i Njegoš, još se ne stidim predaka. Ako ti je motiv za komentare “zdravlje”, da li napisao koji komentar kritike na idiotsku najavu da će možda pustiti turiste u julu. Ja jesam na desetine.. Nešto se ne shećam da sam vidio tvoj nik, (a ovdije si 4,5 komentara već poslao)… Više »
Iskreno nisam napisao ni procitao tu najavu. Kao sto mozes po “nik” da vidis nisam u cg i jos uvjek radim pa sem nekih udarnih vijesti koje izadju ni ne stignem vidjeti… Opet kazem sve nase razlikosti su normalne i trebaju se postovati, kao sto i sam kazes nisam neko ko komentarise puno pa ne bih ni ovdje nego me… Više »
Sve u redu onda, eto sada Imaš tekst o puštanju marina u nautičkkm turizmu 🙂 Slažem se, ja i poštujem raznolikost… A li u CG je u fazi napada đe god vide Krst, a ja ga branim ne za to što sam ja veći vjernik od nekog, ne mo manji. Ali ga branim samo za to što ga napadaju, Smeta… Više »
Pazi donekle se razlikujemo, ja sam kako volim da kazem crnogorac 101% jer sam oduvjek to bio a ne kao neki u poslednjih 14 god… Al u isto vrijeme sa vjencan u crkvi i krstio svoju djecu u manastir… E sad moj iskljucivi zahtjev je bio (koji je ispostovan) da ne bude price ni o srpstvu ni o crnogorstvu vec… Više »
Вирус проћи неће никада. То је ваљда сада јасно. Он ће заувијек да буде са нама као многи други. Не знам зашто је само у Црној Гори забрањено дискутовати о проблемима укидања и ограничавања основних људских права? Зар је свако мишљење атак на државу?
Дакле, ниђе никоме није пало на памет да хапси људе због сахране. Каква се мржња и непоштовање показује опијелом? Је ли могуће да се толико не разумијемо?
Javi se Sveto
Crkvrni obredi nisu zabranjeni i svakodbevno se održavaju, ali bez prisustva naroda.
Ovdije ne znsm što je Mandić radio, ali odakle Sveštenik na sahrani, to objašnjavao nema potrebe…
Slažem se,samo bi ovoga puta koljenicu uhapsio a pukovnika ne bi dirao.
Nadm se da da je više postao General, tako zovete 30g.
Da, nije trebao u odnosu na naredbe Vlade tamo biti Mandić, slažem se…
Uhapsio bi ga da mi je rodjeni brat ,najveci neprijatelj Crne gore i postenog njenog naroda.
ima u crnoj gori dosta primjera da je brat brata zbog ideologije i politike javno tukao i fizički zlostavljao, ne bi ti bio prvi svakako….
Нажалост. Данас кад сам сазнао да неко шпија по сахрана, схватио сам како је било могуће да послије рата брат брата издаје.
ove mrzitelje cg i svega crnogorskog treba proglasiti personama non grata… i schluss
Нема ту ништа једноставно. То је говор мржње јер позиваш на насилан и неуставан начин обрачуна са црногорским држављанима.
Nego… kako ide ona istraga autobusa punog radnika bez maski? Nekako nam se drzava tu ucutala…
Ovo je previse!
Ovo je dokaz da se DRZAVA ne postuje nikako!
Ovo samo radi SPC u Crnoj Gori namjerno,svjesno I savjesno da dolaze nepriznavanje svega sto se zove Crnogorsko!
Ovo je anarhija SPC a!
Pa,dokle vise?
I’ma li u ovoj zemlji Jos zivucih ljudi’ osim pobijesnjelih Srba( cast svim postenim I casnim Srbima)?!
More Risto NE Ori drumove!
Ovo je doksz da Država ne zna đe joj je mjesto
Velimire, možda ti izgleda čudno, ali pravoslavni hrišćani se sahranjuuju uz opijelo.
SPC je zadobila status poslednje odbrane srpskih interesa, svete ustanove od najvišeg povjerenja, lidera srpstva, savjesti srpskog čovječanstva i moralne vertikale koja seže visoko, visoko, čak do Nebeske Srbije, autonomne srpske države u okviru Raja. Ukratko – SPC je zakon, Ustav, Bog Otac, Veliki Duh, Manitu, prva i poslednja istina. Ko se usudi da drukčije kaže – kleveće i laže,… Više »
SPC, institucija kojoj se najviše vjeruje u CG.
Zasto maltretirate naseg mitropolita stvarno sramota, hahahahaha
Molimo se svi koliko nas ima da ovo prođe koliko toliko civilizovano, jer svijeće i kandila nisu zajebancija. Država se brani…
Iskreno, smatram da je Risto sotonin sluga prije nego covjek od boga, ali u ovoj situaciji apsolutno nema osnova za ikakbo privodjenje ili razgovore – covjek je bio ukopnik… Ulazit u to sto nekog pokopava mitropolit a ne lokalni pop je auludo.
Sto prica ova spodoba koja crkva je stvorila crnu goru.ja ne mogu da vjerujem da mu se ovo dozvoljava.dokle vise
Стварно. Како му дозвољавате да говори? Треба само Зевса пуштити да прича.
Kako vas nije sramota,ostavite covjeka na miru….
Za ovo je potpuno u pravu…Sto se tice sahrana ovo nkt nikad nije propisalo da se sami cin sahrane pokojnika ne moze organizovati i nigdje nije propisano da porodica ne moze pozvati jos nekoga izvan uze familije kao sto nije prpisano ni koliki ce broj clanova familije prisustvovati sahrani . Zabranjeno je primanje saucesca i organizacija sahrana na tradicionalan nacin… Više »
Ajde da te podsetim koliko nisi u pravu: “uočavajući visok stepen rizika po stanovništvo koji predstavljaju okupljanja na svadbama i sahranama, donijelo odluku o usvajanju privremenih mjera: zabrane svadbenih okupljanja i o obavljanju sahrana umrlih lica isključivo u krugu uže porodice”. I ja sam imao saučešća na koje sam trebao poći,ali mi se nije moglo, što bi za ovog Božovića… Više »
nije tačno
Није се саучешће ни примало. Сви смо одсуствовали са малар двије-три сахране (неко и више) сахрана у овом периоду. Питање о томе ко је на сахрани не може се поставити митрополиту ни породици, него онима који су дошли, а нису ужа породица, нити врше вјерски обред.
Mitropolija koja je rodila Crnu Goru a sastaje se sa ambasadorom iz Srbije…..
Crnogorci su rodili Crnu Goru, a Crnogorska pravoslavna crkva je održala i uobličila u državu zajedno sa svojim viteškim junacima. A ta “vesela Srbadija” zna se što je radila…
Шта је с вама (тобом)? Бира ли митрополит ко ће да дође на нечију сахрану? То не бира ни породица, а не он ко само врши обред.
E sto sad, bas me interesuje sto sad, znaci umislio Amfi da je iznad zakona.
Hocete opet litije ? Mozete za 2,3 godine. Mogu misliti sta bi radila sadasnja opozicija da je vlast.
Sada ga treba privesti i zavrsiti s tim ponasanjem.
,,ima preca posla,, da podriva Crnu Goru ako ga ne privedete onda nemojte nikog ubuduce da privodite. Sto je on bolji od drugih stanovnika CG.
Mitropolija koja je rodila Crnu Goru, kakvo licemjerstvo. On i njemu slični bi da mogu izbrisali CG.
prije da si ti risto objavio rat crnoj gori neg li tebi neko
kkava je to porodica daod svih calnova porodice rodjaka kumova brace komsija odabere da im sahrani prisustvuju neznanci pop politicar i ambasador strane zemlje ….jel ovo slika o nama od sahrane napravili politicki skup …strasno
Iz kakve si ti porodice kad dajes sebi za pravo da negativno komentarises časnu porodicu Jovićević
Iz bolje sigurno nijesi
Treba komunalna sad da mu zaplijeni djipa.
Grdnijeg čovjeka ne znam…
Pogledaj se u ogledalo
Ko zna šta nosi dan, možda dođeš kod Mitropolita da se pokaješ za ovakvo pisanje.
Нема грднијег од тога ко је ово наредио, сагласан сам.
Gledas ga svako jutro u ogledalu druze.
Ti nemožes sebe gledati, a pričaš o drugima
Dje vidis ti čoeka tu?
Sramota, da je neko drugi odmah bi bio uhapsen! Zna se kakva su prava za sve gradjane, sahrane se vrse samo uz prisustvo bliske rodbine!!
Mozda smo suzbili koronu ali nesto mi se cini da zlo tek dolazi!
Mislim da je ovo prešlo sve mjere. Ja sam vernik MCP i stvarno umjesto Mitropolit da nas uči i savetuje on stvarno kao da hoće da izazove neki skandal. Očigledno da za njega ni Patrijarh ni niko ne prestavlja ništa. On je bog i tačka. Ja da se išta pitam sve sveštenstvo što nema državljanstvo van crne gore jer mu… Više »
Vjernik. Kako da ne. Prije bi se reklo clan partije.
Džikson
Ako si ti vjernik MCP ja sam Papa
Znaci mora covjek da aminuje sve sto Risto da bi, po vama, bio vernik MCP? Da nije “bezgresan” ovaj KOS-ov pukovnik i da sve to dolazi od Boga? Idi bre
Не лажи да си уопште вјерник. Митрополит је сахранио човјека. Каква му је кривица у томе? А ово за стране држављане је ти је глупа прича.
Sto ga pop mora sahranjivat,postoje grobari.
VSE SE “BOJIM” OD VAS IZ CDMa ,H’OCETE LI MI OBJAVITI KOM.,NEGO OD CORONE!
E moj Risto stara izdajnice svoga roda, vidis da ti pada rejting pa pravis cirkus i oces drzavu da ponizis… hapsenje nego sto!!!
Dobro si rekao…Baš cirkusant….Jadan on i njegova vjera….Bolje da šutim…
Да ли си ти нормалан? Какав циркус? Вршио је своју дужност. Сахрањивао једног угледног човјека.
Pa ugledni ga i zovu…zna se gdje je kome mjesto.
Veliki Crnogorski Mitropolit je na ovom dogadjaju bio poslom. Nego ne rekoste zasto je Veljovic trcao trim stazom u sred zabrane? Tako se daje primjer? Zakon ocigledno ne vazi za DPS, a pojedinima smeta sve Crnogorsko i Pravoslavno.
Poslom? Koliko je para uzeo i koliki je pdv od toga?
Aj Slavko ne bulazni…Kakav veliki jadan ti ne bio….Ako je on veliki…Jel misliš da veliki prave razdor,da veliki proklinju,das sve koji ne misle kao on vrijeđa…Ni po čemu on nije veliki,ako ti sam to nisi zaključio,upitaj Mirka..:)
Slavko, niti je crnogorski, niti je ugledni. Daleko vam kuća od Crnogoraca!
Objektivno, mjera je prekršena ali, s druge strane, parkovi, javne površine i igrališta su krcati ljudi pa tu niko ne reaguje. Zakon treba da se primjenjuje ali jednako prema svima, ovako ispada da se samo traži način da se sukobi s Crkvom.
Мјера није прекршена, макар не од митрополита. Он је обављао сахрану, нити је кога звао, нити организовао, а за остало могу да питају породицу.
Eto vaše pokvarene logike po drugi put: kriva je porodica što ga je zvala, za Uskrs su bili krivi vjernici što su došli u crkvu. To je njihov duhovni pastir, koji ih vodi u krivicu, samo on nikad nije ništa kriv. Pi!
Cast i bruka zive dovijeka…
Tačno. Čast Crnogorska i bruka svetosavske sekte!
Ваш говор мржње ће ишчезнути, а потомци ће вас стидјети ако људи буду.
Kad ga niko nije hapsio zbog ratno-huškačnog djelovanja, nemojte ni sad zbog opela. Kasno je malo.
Митрополит није ратни хушкач, али ви ширите вјерску мржњу.
Pa e, posto nemamo oci, a ni usi, pa sve ono sto smo culi da je ib licno ispricao i izjavio, to nije uopste tako bilo, nego dok je on pricao neko je sa strane pustao traku i to je tako islo… Inace on ne misli to. Druze???? Joco???? O cemu se radiiii????
I ratni huškač, i obožavatelj osvjedočenih ratnih zločinaca. Onaj koji odlikuje kriminalce i ubice, a svecima proglašava koljače djece.
Ako neko širi mržnju, to je Risto Radović.
Jeste ratni huskac,provjereno!
Ristu treba pažnja i mediji, jer mu drugs Kirila Putin pušti niz vodu, sa druge strane oba Irineja i Vučić ga ne mpgu očim viđet. Šta li će mali risto bez ikog svog, prutak malu.
О чему причаш? До скоро сте говорили како је против Руса, па против Грка, па му је сад Кирил друг… Митрополит је обављао опијело и није он звао медије нити икога на сахрану. Какву је он пажњу изазвао?
Pa nije ni mogao on da zove na sahranu, nije njegov rod umro. On je samo trebalo da odbije poziv na sahranu, jer mjere zabranjuju vjerske obrede u prisustvu građana. Osim ako nije mislio da sinovi i žena ne treba da budu na sahrani, a pokojnik se više ne računa u građanina. Za Mandića i Božovića ne znam što je… Više »
Paša, ako porodica traži opijelo, to nijedno svešteno lice neće odbiti.
Još ako dobro plati…
Risto,mora da ti pises ove kom.koliko ga zdusno branis.
Naplata…sta je bilo kad si se probudio,imas li za struju ili cekas pomoc vlade?
Najgora stvar u svemu je ta sto Rile smatra da vise vrijedi od cijele drzave CG i cjelokupnog gradjanstva lise onih skoro 30% sto im je Srbija otadzbina.Nema tu zere postovanja prema bilo cemu crnogorskom nego samo beskrajna mrznja.Svesteno lice mora siriti bozju ljubav na zemlji.Ovaj ne zna sta je to.Ponasa se kao skarfejs Al Pacino.
Eh da je Kobe živ!Sibir bi bio zlatan.
Drzavo reaguj. Nedaj ovom Srbogorcu da se predstavlja kao Crnogorac. Cini sve da unizi i urusi Crnu Goru.
Joanikije je završio jer je bio nacista i hrsnio četnike ssovce i podržavao njihove ideje. Tako da ako ti je on idolomiljenik nisi daleko od istine Amfi mali.
Ти си први који је Јоаникија назвао нацистом. Није подржавао њихове идеје, али јесте био антикомуниста. То му је био гријех. Јесу ли онда Черчил и Рузвелт такође ратни злочинци?
ovo je stvarno brukanje CG.jli se pridrzavajte zakona ili ga pustite da radi sto hoce.Taj lik bez trunke zazora poziva ljude da se okupljaju u crkvama a protiv toga su i struka i nauka i polovina popova SPC i Ruska crkva i Vatikan i Teheran i Budisti i svi osim Rista Brdskobrzinskoga iz Morace.Nadam se da je vlada svjesna da… Više »
Ко позива људе да се сакупљају у црквама? Читаш ли ти или само пишеш ботовски на тему – “Ристо, СПЦ, Корона”. Човјек је сахранио некога.
BRANIT’I CE’MO BEZ TOPOVA CRNU GORU OD POPOVA! NIKADA VISE 1918g! DA SI VJECNA CRNA GORO!!!
Ima li iđe iko da je postojao prije Petrovića,a da je ZEKO ostao,ne bi vam se traga znalo danas!
Opet provocira.i on treba da bude primjer .ovo je katastrofa
Страшна провокација. Свештено лице служило опијело. Стварно не знамо шта му је.
neka drži “OPELO” u Prizren sa svoom bratijom,a vratili se kad budu mogli………
Zamisljam scenu dje ga policija juri sa rotacijom a Risto vozi dzipa vrummm vrummmm i bjezi.
Ako i ovo prođe bez adekvatnog odgovora, očekujte litije u vrijeme zabrane okupljanja.
Вас је ухватило колективно лудило. Шта је адекватан одговор за свештеника који је служио опијело? Шта хоћете ви?
Andriju Mandica ,svakao,ali,ne i Mitropolita Amfilohija.Covjek ima 82 godine,a uz to ,je poglavar MCP.Nije primjereno da ga policija privodi,narocito,jer je sve ovo vrijeme,dok traje epidemija,MCP postovala mjere NK .Uostalom i dr.Lazovic,je javno pohvalio svestenstvo MCP na postovanje dogovora sa njima,koji su ,jedini ,autoritet u ovim aktivnostima na suzbijanju epidemije.To svakako nisu Simovic i Hrapovic.
A jesam li ja avetan što śedin doma , ne kulijerim i avetam okolo i poštujem mjere ?
Je li Amfilohiju sistematizacijom radnog mjesta određeno da mora sahranjivat i kome bi krivično odgovarao da nije pošao na taj sprovod ?
Ajde ne mlati no uzmite mladu šipkovinu pa ga sve po nogicama isklapite .
Аветан си зато што не разумијеш да није забрањено излазити из куће. Сахрањивање покојника није “аветање около”. Он није “пошао на спровод”, него је служио опијело, што му је и право и обавеза у нормалном друштву.
Očigledno se čovjek ne pita sa svojim razumom, možda zbog godina. Ne treba ga hapsiti, ali ga treba izolovati i onemogućiti mu kretanje, koje ga vodi unepoštovanje mjera, tj. kriminal.
Znaš li bogohulniče đe živi Bog? U onim ljudima koji ne čine drugima zlo, koji šire ljubav i mir, koji drugima čine ono što bi željeli da ti drugi čine njima. Ništa božje nema u zgradama i hotelima, audijima, pedofiliji i skupljanju miliona, kršenju zakona, bacanju kletvi i uvreda, mijenjanju istorije, pružanju utočišta teroristima, blagosiljanju Arkana i drugih koljača! Ništa… Više »
Ти, несрећо једна, и не вјерујеш у Бога, али мислиш да си паметан да држиш придике човјеку који је помогао више људи него што си их ти упознао. Ти ћеш да држиш предавање једноме од најугледнијих владика у савременом Православљу?!
Uglednom po kletvama, ratnohuškačkim govorima, blagosiljanju koljača i ratnih zločinaca! No, dobro. Ima i pozitvnih osobina, bar nije pedofil kao mnoge mu kolege. Valjda.
Sto su se okomili na covjeka od 90 godina.
A on jadnicak ni kriv ni duzan. Klimajte glavom, hajde.
A da li je iznad tebe ili mene kad je zakon u pitanju???
Није. Да си свештеник, имао би право и обавезу да служиш опијело. То није било забрањено ни у Италији и Шпанији кад се највише умирало, а не овдје и сад.
Sto se on okomio na drzavu? Mene kao crnogorca kune i psuje kad god dobije priliku, treba li sve da mu se tolerise? Je li on iznad zakona kao srbin?
Zato sto njega od 90 godina slusaju takvi kao ti
Ako se ne javi na vrijeme i mjesto dje je pozvan,fino poslati po njega maricu pa u pritvor 72h ,posle toga saslušanje…Minimum minimuma
E brao ti ga brate moj
Poslaces “Maricu”..al’fino upravljaj daljinskim da ti ne udari u nogaru od stola.
Ne brini ti za mene dje ću ja udariti, nego ste vi udarili na zid…dosta više vas i vaših egzibicija…Polako ali sigurno,pakovanje pa.na vaše omiljeno prevozno sredstvo….znaš na koje….pa pravac za Karpate