Nosilac izborne liste Crno na bijelo i predsjednik Građanskog pokreta URA Dritan Abazović kazao je da presudan uticaj na rezultat parlamentarnih izbora u Crnoj Gori nije imala Srpska pravoslavna crkva, već loša politika Demokratske partije socijalista DPS.
On je, gostujući na Televiziji Crne Gore, rekao da ne spori da je crkva imala uticaja na izbore.
“DPS je pravio toliko loših i stupidnih poteza, kao da su to namjerno radili. Ne može da traže krivca u bilo kome, pa ni u mitropolitu MCP Amfilohiju Radoviću. Oni su poraženi već 2016. godine, oni su vodili lošu ekonomsku politiku i to su građani morali da primijete”, rekao je Abazović.
Ne osjećam se ugroženo, zahvalan sam ANB-u
Abazović je na pitanje da li se osjeća ugroženo rekao da ne.
“Ja se ne osjećam nebezbjedno. Osjecam se lijepo i dostojanstveno. Prijetnje i pritisci stižu sa svih mogućih strana. Jedan visokorangirani bezbjednjak mi je rekao da mi je bezbjednost ugrožena ne samo u Crnoj Gori nego i u zemljama regiona. Ne pravim žrtvu od sebe”, istakao je Abazović.
On se posebno zahvalio Agenciji za nacionalnu bezbjednost (ANB).
“Po mom skromnom sudu ANB mi je u ovoj situaciji bez neke velike molbe ipak saopštila neke informacije za koje smatram da su jako važne po moju bezbjednost kao i po bezbjednost moje porodice i mojih kolega”, naglasio je Abazović.
On je istakao da je najznačajnija poruka parlamentarnih izbora u Crnoj Gori to što su građani vratili suverenitet.
Abazović je istakao da je dosadašnja vlast davala utočište ratnim zločincima Ratku Mladiću i Radovanu Karadžiću, te da je direktno učestvovala u tim zločinima.
Na pitanje o ulasku u koaliciju sa ljudima koji podržavaju ratne osuđenike, Abazović je rekao da ima legitimitet da govori u ime svoje liste.
“Ne znam da li su se promijenili. Ali vidim da se javni servis nije promijenio. Mi nismo odustali od svog programa. Imam legitimitet da pričam u ime svoje liste. Mi promovišemo kosmopolitsku politiku sa nevelikom snagom, ali je promovišemo.
Oni su potpisali da nema ugrožavanja nacionalnih interesa Crne Gore, da nema promjene državnih simbola, da nećemo povlačiti priznanje Kosova, da ćemo unaprijediti saradnju sa NATO-m. Ne vidim drugačije osim kao veliki korak unaprijed. Ako me pitate da li treba da uđem u nečije srce i da vidim da li je ušao u neki novi talas uvjerenja – to ne želim da radim”, naglasio je Abazović.
Menadžment RTCG-a da podnese ostavke
Abazović je odmah na početku gostovanja kritikovao rad Javnog servisa. On je rekao da je rezervisan prema svemu što je radio menandžment RTCG-a, te da to nije priličilo javnom servisu.
“Ono što je radio RTCG je zastiđe i antidemokratija. Njima bi pozavidio i Pink koliko su bili antidiskriminatorski. Nadam se da je ovo posljednje gostovanje na ovakvom Javnom servisu. Ovo je televizija u koju nijesmo poznani tri godine, liše predstavljanja lista. Nadam se da se od dna može ići gore”, rekao je Abazović.
On je poručio da bi menadžmentu RTCG-a najbolje bilo da podnese ostavke “i ne potežemo za smjenama koje moraju biti neminovnost”.
Uskoro kandidat za predsjednika Skupštine
Abazović je rekao da će se brzo saznati ko je kandidat za predsjednika Skupštine Crne Gore.
“Mi imamo Glavni odbor partije u petak pa ćemo tu donijeti neke važne odlike, ali meni lično prihvatljiv je profesor Krivokapić za novog premijera,” istakao je on.
On kaže da je najznačajnija poruka da su građani konačno sebi vratili suverenitet.
„Mnogi nijesu vjerovali da njihov glas nešto vrijedi. Sada su shvatili da oni mogu da budu promjena koju žele da vide. I da su izbori sjutra oni bi opet još više bili uvjereni da mogu da utiču,“ naveo je on.
DPS presudan uzrok za pobjedu opozicije
“Toliko su loših poteza napravili, kao da su sve to namjerno radili. Oni su otvorili ta vrata i ne mogu da traže krivca u bilo kome drugom, pa ni u Amfilohiju. Oni su poraženi 2016. pa su raznoraznim manifetlucima uspjevali da dođu do većine”, naveo je Abazović.
Vodili su, smatra Abazović, katastrofalnu ekonomsku i socijalnu politiku, i to su, kako kaže, građani morali da primijete i kazne.
„Loše odluke Vlade i NKT-a iritirale su i građane koji žive od sezone a kojji nijesu mogli da izdaju smještaj,” naveo je.
On kaže da se u Crnoj Gori od postanka parlamentarnog života nije mijenjala vlast na izborima.
„Ne sporim ulogu crkve u izborima, ali neko je crkvu uveo u politički život, a to je DPS“, naveo je Abazović.
Upitan da prokomentariše to što je SPC jako bliska „Koaliciji za budućnost Crne Gore“, Abazović je rekao da nije advokat SPC.
“Ne želim da dozvolim da targetiramo crkvu i vjerujuće da su pripadnici ravnogorskog pokreta. Mogu da branim vjerski osjećaj ogromnog broja stanovnika Crne Gore koji nijesu niti u ravnogorskom pokretu. Veliki broj građana tamo želi da praktikuje svoju vjeru kao i mi drugi koji vjerujemo u druge crkve ili nevjerujemo,“ naveo je on.
Mi ne pravimo koaliciju nego Sporazum za građane koji žele promjene, poručio je on.
Upitan kako ulaze u koaliciju sa potpuno ideološki suprotnim partijama, Abazović odgovara da ne zna da li su se promijenili, ali da postoji Sporazum koji se mora poštovati.
„Mi nismo ni milimetar odustali od svoga programa, ako ima neka sporna tačka u tom Sporazumu. Nosioci liste “Za Budućnost Crne Gore” je potpisao da će poštovati naše uslove. Mi promovišemo kosmopolitsku politiku, sa nevelikom snagom. Oni su potpisali da nema ugrožavanja nacionalnih interesa, promjene simbola, da ćemo sarađicvati sa NATO, da nema revanšizma, ni povlačenje Kosova, da želimo saradnju sa manjinskim partijama i ja ne vidim to nikako drugačije osim kao veliki korak unaprijed. Ako me pitate da li ja sada treba da uđem u nečije srce i da vidim da li je sada on iskren i promijenio svoja uvjeranja ja ne želim da to radim”, naveo je on.
On ističe da razlika ima i da su zato i nastupali u različitim kolonama.
„Ponuda je bila vrlo šarolika i ja mislim da tu nema ništa loše. Građani su tome dali najveće povjerenje. Sporazum je veliki skorak, velika stvar. Već tražimo međunarodnu podršku. Mi treba da gradimo jake institucije, a ne jake lidere koje nećemo mijenjati 30 godina,” naveo je on.
On smatra da nova većina treba da zanemari usko političko partijske inetrese, i da svoju politiku usmjerava u korist svih, naveo je on.
Abazović kaže da ima radikalnih subjekata i u Njemačkoj i Austriji.
„Mi nikad promjene u svom životu vidjeli nijesmo. Promjene su na bolje jer su shvatili da građani mogu nešto da mijenjaju. Vi smislite da mi sada treba da vladamo 30 godina, ne mi smo morali da promijenimo nešto”.
Abazović smatra da je narod mnogo manje posvađan nego što to politika želi da prikaže.
“Ako mi budemo vodili dobronamjernu politiku, siguran sam da ćemo imati značajne rezultate, da se te tenzije značajno umanje,” naveo je on.
Bravo Dritane, a vi DPS ovci lelečite i dalje, biće opet izbora, nova šansa
e crni druze dje pokloni drzavu cetnicima
Dritana iskreno briga za SPC, za zakon, to nije njegova vjera da je brani, to nisu njegove svetinje i što bi se tu petljao. U pravu je potpuno.
Mi smo krivi koji smo ga glasali, a sve smo to znali uparijed. Mi mislim na narod, ja nisam Uru glasao zaista.
E kad ovaj dobija glasove i odlucuje o nasoj sudbini , mozda su cetnici i u pravu, mozda zasluzujemo da nestanemo!!!
Đe si brate,što činiš?Evo ništa a ti,ja bez veze?
Ne mogu prihvatiti da je toliko naivan. Ođe se radi o lošoj karmi, previše negativne energije je u njemu…i straha ujedno! Njega su puštili da se reklamira i prosipa bajke sa njihovih 5%, ali zato ovi drugi će da odrađuju svoje poslove, kako df i demokrate tako i Dritanovi vlasnici Rakčević i Perović.
E,kukala nam majka! Sve jasno!
da ti nije bilo crkve sad bi sa srbima kukali i plakali
Dritan je bio briljantan ! Novinarka samo što ne plače od muke i sa niskim udarcima pokušava da zaradi pohvale gazde… tužno našta je spala RTCG. Vratite domoljubi zastave kupljene od naših para i počnite da tražite poslove za pošten život,mahanje više nece biti plaćeno
Svaka cast na objektivnosti i hrabrosti .
O cemu prica ovaj kalimero?Itvoreno se prijeti svim glasacima dps-a.Mislim da ste homogenizovali crnogorsko biracko tijelo i da cete brzo odperjat odatle
Ne smiju mijenjati ni prekidati evroatlanske tokove to im je poruceno inace slijede sankcije vracanje u praistoriju …igrajte se lijepo znas ti Dritane dobro to
Mozda dr nije cuo da se civilizacija ne ogleda u napretku nauke i tehnike no u napretku svijesti
Samo mir i ljibav braćo Crnogoraci. Pozdrav iz Beograda!
Kako bi izgledala uređivačka politika Javnog servisa pod upravom Trojnog pakta? Evo ovako: do podne bi bio građanski orjentisan (Dritan’s Time), popodne bi bilo blago, salonsko srbovanje (Aleksa’s Time) a uveče hevimetal srbovanje (Risto’s Time). Bio bi to najluđi javni servis na planeti!😀
kada budva kao najbogatija i najrazvijenija opština u cg da skoro pola izašlih glasova df tu se montenegrini trebaju debelo debelo zamisliti, i pride demokrate još petinu, ako gladni glasaju kako im se naredi, ili s bogom ili s vođom, u bd su se milioneri okrenuli ka jednoj čisto nacionalnoj stranci i njezinim idejama kao vodilji , tako i u… Više »
DRITANE samo naprijed goni kriminalce i mafijase..
Zivjela Slobodna i Pravedna Crna Gora Srpska Sparta.
Zivjece samo gorska sparta a kriminalci i svetosavlje u zaborav
Bozic, ustanak protiv okupatora❤🇲🇪
Novo vrijeme! novi ljudi. Zbogom DPS.
Naivnost na nivou djeteta od tri godine. Ili ako nije naivnost onda je zla namjera.
Postaraj se nekako da tebe uzme za savjetnika ,ti sigurno imas zivotnu skolu ,a on samo doktorat iz politickih nauka .
Stepen obrazovanja nema nikakve veze sa tim da li si naivan ili ne. Momce ce da bude preveslano, nece ni znati sto ga je snaslo…Trebace mu godine da ukapira.
A ko zna kako je to zavrsio.sad ih izbacuju ko sa trake.znanje ne pokazuje.vise na nivou poljoprivredne skole.
Inspirisan, poletan i mlad. Fala Bogu ima takvih ljudi…
Meni je bitno upravo da je naivan i pošten, i da ne pravi kombibacije kao oni koji nisu naivni
Jos malo pa nestalo….. Pasteta!
Zašto se Dritan ovoliko hejtuje.A nije DPS= Crna Gora i ne daj bože da jeste.Pa oni nijesu uspjeli da sinhronizuju ili titluju makar jedan crtani film na crnogorski jezik,a ne što drugo.Ti veliki Crnogorci.Najveći njihov doprinos je bio mahanje Crnogorskom zastavom i jedino to.
Knjazevina CG popis 1909.God. 98% zborilo SRPSKI.
A tek najgore i najlosije od svega- SD, tuga..
Niko njega ne hejtuje, kako Vi to kažete, samo ga ne razumijemo. Očito da je čovjek u velikoj zabludi i jedino što spaja ovu koaliciju je netrpeljivost prema DPS- u. Pa ono što je DPS uspio na čelu sa predsjednikom Djukanovićem je samostalna Crna Gora koju sad ugrožavaju koalicioni partneri g dina Abazovića. Jasno mi je da ovaj čovjek voli… Više »
Hejtuje se zato sto on ne hejtuje sve sto postoji sa predznakom ‘srpsko’.
Puno pricas Dritane dosta je nasem narodu price preko glave ajde da vas vidimo na djelu jer od price nema nista.
Ove sli slušao 39g a on ti je dosadio već, ma neka
Prije se imao ko i slusat i viđet,a ne ovi isječci od ljudi.
koliko je mali Napoleon sebi važan. Osjeća opasnost čak i iz regije ! Ako ga Risto ne odlikuje, onda nije uspio !
Kamo sreće da je Napoleon. Taj je znao da vojsku koja je krenula na njega sa dvije rečenice pridobije za sebe. A ovaj samo zna da alijenira Crnogorce, manjine, indipendiste – upravo one koje bi morao da razuvjeri.
Prijatelju po kafanama si po vazdan o cemu pricas? Jedini kojima je stvarno ugrozena bezbjednost danas u Crnoj Gori su Crnogorci i drugi ne-Srbi cije se slike i kontakt podaci i adrese dijele na cetnickim spijunskim sajtovima!!!
Ako se SPC ne registruje u CG kao sto zakon o slobodi vjeroispovjesti nalaze , ovim putem pozivam sve ljude koji citaju komentare da prestanu da placaju porez na svoju imovinu registraciju za svoje automobile nepostujemo zakone (?zasto bi mi to radili ako crkva ne radi ) zasto bi crkva tacnije Risto bio privilegovan ako se ova vlast nova vlast… Više »
Tako cemo i da radimo
Zakon se povlači i dolazi drugi i biće u skladu sa tim
Pricas.o zakonu o porijeklu imovine dje ce sekta dokazat kako je 1918 stekla nase crkve?
A sto cemo sa 30 godina ne placanja poreza.Pokrali su drzavu a vi cutite.
Ne pada mi na pamet da platim centa poreza ako se usvoji ovaj zakon i tužiću svakog ko bude potraživao dugovanje po tom osnovu. Nema revanšizma, svi imamo ista prava i razne druge priče, da vas vidimo na djelima. Ne dozvoljavam da se u svojoj državi osjećam kao podstanar u Ristovoj kući!!!
Bravo,bravo.bravo za komentar….. ovaj Abazović priča priče za malu đecu,čuj kosmopolita a uhvatio se sa najvećim primitivcima odkad je političkih partija u Crnoj Gori. I običan čovjek bez fakultete bolje rezonuje političku situaciju u Crnoj Gori od njega.
DRITAN se bori za slobodnu i pravednu Crnu Goru.
Zivjela Istorijska Njegoseva Crna Gora.
Brat je mio koje vjere,Sloga bice poraz vragu..
Ostavi se ti Crnogoraca i Crne Gore. Ne pocinje Crna Gora od Njegosa no je stara MILENIJUM.
Nece niko podnositi ostavke a u budzet uracunaj slibodno dovoljno love za sudske presude! Ako povuces zakon ima da tuzimo drzavu za nepostovanje ljudskih prava na vjeroispovjest! I Crnogorci imaju dusu i duhovne potrebe!! Postacemo veci vjernici od Pape ako zatreba za demokratsku borbu- a spremi budzet Dritane pljustace tuzbe !
Opet ce Vladat Milo nas Presjednik 🥰 dok je njega bice i Dps❤❤❤
Predsjednik*
Komite, bicete manji od makovog zrna. A vec ste.
.
..a kuda si to liberalan…hahaha?
Dovidjenja DPS, dobrodosao Zapad, ove iz koalicije niko nista nece ni pitati.
Kazu milo izgubio a koliko znam ovo je glasanje za parlament bilo i koliko ja znam matematiku dps je dobio izbore jer kao jedinka je isvojio 30 mandata dok kod gospodina doticnog i njegove koalicije koliko znam ima najmanje 10stranaka u toj njihovoj velikoj pobjedi .sada je stvar dogovora iako se doticni nista nepita jer do skoro su ga ovi… Više »
Sporazum. Smijesno. Dogovorili se da nece da mijenjaju ustav i simbole (nece, jer ne mogu-trebaju 2/3), nece da izadju iz NATO-a (nece, jer ne mogu-ugovor je na 20 godina), nece promijeniti nista sto ne mogu. Dok ne budu mogli. A tada se, Dritane, neces pitati.
A vidi, ako je narod avetan pa želi da ljubi ruke ovoj avetinji što truje neistomisljenike i ako to bude većina, moraš se pomirit s tim. Neka budu pošteni izbori pa da se prebrojimo, nije problem.
Sa ovim odnosom snaga u parlamentu….i novim sistemom u kojem ce poslanici da glasaju svojom voljom i ubjeđenjem, a ne onako kako im naredi predsjednik stranke, nemaju ni potrebnu većinu, a kamoli 2/3…
Potpuno tačan naslov, naravno da napad na Crkvu nije bio plus za Dps
Trazenje dokaza o imovini nije napad na crkvu!
I Crkva je bila ta to ali je pred Katastar, već pre Sudom đe je i mjesto za dokazivanje
Sva priča je ok ,vidjećemo.
Ali Lelekanje ,to nikako nije trebalo da se desi.
Naša država se nalazi u eksperimentalno-tranzicionoj fazi. Prilično je jasno da su EU i SAD htjele da naprave otklon od Djukanovića, takodje mislim da će i nova Vlada biti kratkotrajnog karaktera. Svakodnevne izjave političkih aktera ukazuju na to, pa i sam noćašnji nastup Abazovića. Saglasan sam da su našem društvu potrebne promjene, ali čisto sumnjam da će nova Vlada biti… Više »
Oni ce sve uraditi da eu zamrzne i stavi cg on hold…iako ce deklarativno biti za evroatlanske integracije..nece oni izaci i praviti te vratolomije da su protiv..sam nato i eu ce od nas napravit otklon..a srbijanski desnicari ojacati i pratiti spoljnu politiku srb nesto ka rep srpska ili vam drzava na papiru.
Sumnjam da će to tako lako ići. Članica smo Nato-a, i oni su svjesni važnosti momenta u kom se nalazimo, tako da vjerujem da će i budući čelni ljudi ANB-a, MUP-a i Ministarstva odbrane, prije nego što dodju na te pozicije, ići na konsultacije sa Američkom, Britanskom i Njemačkom ambasadom. Ne možeš RS i nas u istom kontekstu da gledaš.… Više »
Velek, osim Britanije. Oni nisu više članica eu a i zakuhali su. Prije će biti francuzi i nijemci. usa, svakako
Nema veze što nisu više u EU. Važan su geopolitički faktor, a i njihove Obavještajne agencije načelno prate situaciju u regionu, pa i kod nas, a i članica su Nato-a..
Nema tu nikakvih tenzija niti turbulencija. Zaokret ce biti najkasnije sa sa novom Vladom za dvije godine, ako se ne desi u ovoj. Knezevic ti recimo nece ici na konsultacije sa ambasadama, ali nije iskljuceno da ode na konsultacije sa Ruskim ambasadorom… Pa i najava Krivokapica o zblizavanju odnosa sa Rusijim je suprotna stavu Evropske Unije ali je ipak najavljena…… Više »
EU će oni možda usporiti, u početku. Ali, onda slijede brifinzi sponzora. Nije Dritan sam sebe izbacio u orbitu . Uvijek je novac u pitanju. Da nije možda vlastitu lovu spiskao ? A uvijek je to puno! Sta se tiče NATO, nema tu otklona. Nisu oni prevrtljiva tinjedžerica. Kod njih je tek jako tvrdo.
Čitav tok dogadjaja je brzo išao. Ambasada SAD je sjutradan verifikovala izborni rezultat, nije prošlo dugo vremena nakon što se i Brisel oglasio. Prosto je trebalo napraviti otklon od Djukanovića po svaku cijenu, da bi se što prije vjerovatno i reforme ka EU sprovodile. Ne znam još koliko se može vjerovati novoj Vladi, jer i sam sastav još ne znamo.… Više »
Slažem se , potpuno. CG je netko odlučio napraviti reset. Ovo je bilo samo filtriranje da se vidi polit.potencijal. Sljedeći izbori će biit prije isteka mandata ovih uzjapurenih a onda će biit pravi izbori. Ali, tada će stavri biti bitno drugačije. Očito je trebalo narod osvijestiti na ovako brutalan način.
Kako im RTCG bode oci sta je ovo. Trebaju li da pisu samo protiv Mila i DPSa kao Vijesti IN4S i ostali portali? Cim napises nesto na Vijesti protiv dosadasnje opozicije nece da objave komentar a cim je protiv DPSa objave svaki. To govori o objektivnosti nekog medija
A kad si zadnji put cuo ili procitao kakvu kritiku vezanu za Srpsku politiku u CG? Ubise se da nasminkaju Frankestajna od kupus koalicije i jedva uspiju da ga proture kao dr Dzekila i mr Hajda!
Živio care! Drps i Miles su relikt ružne prošlosti.
Izvini ti Srbi sto su glasali odakle su?
Orao pao dps paoo ne mogu da vjerujem da ste za to da vlada jedan cojek 30g i vi podrzavate i dalje brmmm brmmm ovo je nova Cg na koju se morate navic 😂
Ovgje nije nista novo,svi su stari znanci,suverenisticki blok je brojniji,prosrpske snage zajedno sa SPCi pored sve podrske nemaju vecinu,vrh UREpokusava da emancipuje Cenu Goro sa prosrpskim snagama,a ne sa suverenistima,zasto,vidjecemo ovu nemogucu misiju.
Evo ja dajem olako Pariz jer nijesam kroz istoriju zrtvova za njega ni dlaku s glave
Misliš da si bitan,kome se još sviđa izdajica Dritan !?
Na svake izbore ukoliko je izlaznost preko 75% dobija dosadašnja opozicija, odnosno buduća vlast, nezavisno od bilo kojih faktora.
To je matematika do treceg osnovne
On radi ono što je obećao prije izbora, tako da nije izdao nikog
A DF, radi li ono sto je obecao prije izbora?
SRK, trojanac, kao onaj virus u kompjutoru
Dritane za čem je Krivokapić EKSPERT??? Već te brmmm brmmm
Ekspert da ljubi ruke popovima.
A Milo Papi
ni jedan predsj.države ne ljubi papi ruku, tako ni milo.
Otkad je svijeta klanjalo se pred Crkvom i Svrštrnicima
Ako se klanjaš pred sveštenicima vjerovatno si osjetio ono što su osjetili Kačavendini štićenici.
Pojava nije vezana samo za njega već se u SPC sekti redovno izvode ti rituali.
Kako to misliš “klanjalo”? 😅
Atos, da pred crkvom ALI NE PRED ETNOFILETSKOM SEKTOM.
Menadžment kvaliteta. Ja mislim da to zanimanje ima smisla za šefa države??
Krivokapić je profesor doktor, tako da može biti ekspert jer preko tog zvanja ne postoji veće
Evo moja zena je ekspert dr/mr za priganice! Buduca premijerka!!!ovo je stvarno zemlja snova
Ali, kabinetski čovjek. Nigdje ljudi iz kabineta nisu napravili ništa dobro. Teoretičari ! zašto firme ne uzimaju za menadžere ljude iz kabineta?
Pitaj to Dps
On je tuka sa x nogama.
Druze ti imaš četiri poslanika!!! O kakvoj pobjedi ti pričaš? Nisi ti dobio izbore nego crkva!
Kako to misliš dobila je Crkva? Izašli su svi koji se osjećaju Srbima i apstinenti povedeni Mitropolitom i opet je dps pojedinačno jači od njih.
Neće biti da je jači: 27 Front + 10 Bečić koji je do skora bio s njima = 37. A tvoj DRPS 30.
Bečića je, samo iz moje familije, glasalo troje Crnogoraca. Nije vam ta matematika baš dobra.
Pa onda su crnogrci pridali mila
Dritan izgleda nece da oprosti onu “bitangu”,a pa to ti je…
Mi strašno volimo da veljamo pojedince i dajemo im značaj. Koga briga za Dritana ili onoga koji ga je nazvao bitangom? Narod je glasao za program i promjene, lični obračuni su samo akterima važni. Makar bi tako trebalo da bude.
Za promjene ravnogorske 18v…o cemu ti zboris..cijeli aparat dps se nosio sa cetnicima srb rus i njihovim sluzbama..a dritan ce sa 4 poslanika koji nisu ulazili u parlament? Za mracnjake vrijeme radi i srbijanske i rus sluzbe.
Ne plašim se ja mračnjaka. Biće preglasani u Parlamentu, Dritan im neće dozvoliti da sprovode svoje nacionalističke naume. A ni Evropa. Zato im ne treba dati policijski i izborni sistem da kulape i namještaju izbore.
A koji je to program?za sad sve sto je DPS radio i predlagao to su prepisali osim crkvenog pitanja.Njihov program je da kude DPS i prepisuju ono sto su oni radili.Becic im je primjer kao plegijator
Demokrate i URA nijesu ulazili u Parlament.URA nije ušla ni kad se glasalo za NATO.Demokrate ne znamo ni jesu li za NATO . Ne znamo ni ko su ni kakvi su.Samo znamo šta su saznali o DPS kao radoznala komšinica.
Dobro mu je milo i reko, pravo u centar !!
mile, istina. Taština ga ubija. da je malo veći….
Istina boli
Ti si potreban partnerima da se dokopaju kontrole nad policijom, televizijom i novinama. Onda ćeš da vidiš šta je kosmopolitska politika i koliko je takvima važan sporazum i data riječ. Samo budala uči na svojim greškama.
Evropa i USA se pitaju takođe, tako da se ne sjekiraj.
Mila su konačno pustili niz vodu.
Ode tramp u aljine za mjesec ipo?
Dritane samo se dozovi pameti a neki sitni inati stavi postrani. Odavno je izmisljena topla voda.
Milo, ti li si?
Nije nego istina
Najveca glupos koja bi bila to je da bude presednik skupstine
No što će drugo biti sa 4 mandata?
Pa odavno je ta pozicija rezervisana za mini partije.
Ne moze neko bit dobar politicar ako svoju karijeru gradi na mrznji, koju svakodnevno plasira u javnost. Retorika kojom se sluzite vise podsjeca na neke ucesnike rialiti programa, nego sto je svojstvena nekom , ko sebe naziva politicarom.
Redovno sam glasala DPS ali ovo bahaćenje sa torbicama tinejdžera, putovanjima u Majami u poslednje vrijeme, pa i Zakon o Crkvi naćerale su me da opoziciji pružim šansu. Nisam se pokajala.
Sva trojica odlični!
Polako, imaćeš se kad kajat natenane tek si ih izglasala
Mogla di glasati samo jednog, nikako trojicu, tako da …
Polako ne prasi glasat ces ti Dps opet i dostinja sa tobom
ti si sve shvatila ! 😀
Cicka, da si Crnogorka zaboljela bi te obespravljenost svoje CPC kao sto mene boli. Dosli ste u velikom broju iz susjedstva i nametnuli nam, umjesto zahvalnosti, svoju crkvu i svoju politiku. Bog sve vidi, Cicka. Mogle su se tasne i Majami zavsriti unutar crnogorske price da njom ne ispira jezik.jedan Vucic i Dodig.
Cicka.
Albanac kojeg ne mogu smislit ni Albanci ni Crnogorci a vole ga radikalni Srbi – znamo svi kako ce se to zavrsit.
Zašto ga ne možete smislit, jel vas sram ? Čovjek je častan i čist ko suza, ako vam on ne valja kao čovjek, ko će vam ikad valjat više ????
Ma Dule takvima nije bitno dal si covjek ili ne, bitno je samo dal si protiv Srba, vjere, istorije i predaka. Ako jesi onda si pravi.
Crnogorske istorije koju svojataju cetnici ili ne skapirah te?
Kako da me shvatis kad si izgubljen u vremenu i prostoru. Cetnici su postojali u drugom dvjetskom ratu a istorija je takva kakva je, bez obzira ko je svojatao. Imas razne strane knjige stare i po sto godina i svuda pise jedno te isto, a to nije ono sto Sukovic mase u studiju vec ono sto smo ucili u skoli.
Najviše me interesuje kako će se Dritanovi koalicioni partneri koji ne poštuju ni Crnogorsku himnu ni Crnogorsku zastavu ponašati kad preuzmu vlast. Vele da neće mijenjat ni himnu ni zastavu. Zamislite vlast koja ne pozdravlja svoju zastavu i ne ustaje se na svoju himnu. Jedva čekam da ih vidim kad himna zasvira i zastava se zavijori.
Pored ovolikog duga, i krize koja slijedi tebe interesuje ponašanje prema zastavama…
Sigurno imaš platu do 200eur,
Dritan ce da bude Predsjednik Skupstine kao sto je bila Vesna Perovic nakon izbora 2001.
A sto ne bi proverili situaciju sa Kosovom na referendumu, umesto sto blanko trazis da se ne povlaci priznanje? Zasto? Dje je tu demokratija ako ti je vec stalo do gradjanske drzave ona se ne moze uspostaviti bez visokog stepena demokratije, tj odluke vlade moraju da budu u skladu sa vecinskim respolozenjem gradjana.
Zato što je to gotova prica, jer Evropa talo.kaže.
E pa to onda tako treba i reci. Mi smo dragi gradjani kolonija i kao kolonija se ponasamo…. a ne da se mlati neka prica o gradjanskoj drzavi sto veze sa vezom nema
Pa rečeno je i pokazano to odavno. Raskubaju se s nama kako im je ćef. Ali, eto, vele da tako mora. Prošlo je vrijeme Tita i nesvrstanih.
Pa ovaj ne govori jasno. Ovaj kaze da se zalaze za demokratiju i za gradjansku drzavu. A to je laz sto vidimo na ovom primjeru Kosova. Svi se oni zalazu da budu sto bolji potcinjeni svojim kolonizatorima. I to je potpuno legitimno, samo ne treba da obmanjuje gradjane. Ako se on ne zalaze za ono sto gradjani drzave Crne Gore… Više »
Rekao je on to u oblandama sve. Evropa, NATO, jasno je da ćemo da slušamo i ubuduće. Pitanje je samo koga – lijeve, desne ili centralne. Ne sviđa se ni meni, ali to je geopolitika od koje se pobjeć ne može.
Ti si shvatio, ali veliki deo ljudi koji se loze na price o suverenoj i gradjanskoj drzavi nijesu. Zato je to laz, a oblande su sredstvo da bi se obmanuli ljudi, inace ne bi bilo potrebe za njima.
Bolje je slusat antifasisticku evropu no fasisticku srbiju
pa to treba provjeriti na referendumu… tvoje misljenje ne mora biti i vecinsko misljenje kao i ta tvoja sumanuta podjela na fasiste i antifasiste.A i zasto bi bio problem slusati Evropu o tome – Spaniju, Slovacku, Grcku i Rumuniju? Vi biste pre slusali Evropu – Nemacku, Austriju i Italiju – sve perjanice antifasizma?
Što će nam referendum? Srbija priznaje, a mi povlačimo.HaHa
Kaže Dritan da DPS i MIlo nijesu Država- građanima je to jasno, samo objasni to sebi i onima koji stoje iza tebe-vas je mržnja prema njima okrenula protiv Države. Govornici sa patriotskog skupa su upravo to i poručili, samo što vi ne čujete i ne vidite od mržnje prema jednom čovjeku. Pomiješali su vam se živci, mladiću. Ako misliš da… Više »
odavno ne pročitah nešto ovako dobro👍🏻
Svaka rijec tacna i na svom mjestu
Bravo Dritane doktore.
Sjajan si bio. Zaštitio koaliciju.
Crkva i njen novac uz onaj iz Srbije je odlučio izbore. To je jasno kao dan.
Nije Crkva no Srpska crkva i movac iz Srbije…
Dritan Abazovic je izgubljen i u vremenu i u prostoru. Na zalost
Dali Dritanu malo na vaznosti a on jadan bas umislio da je bitan. Sacekaj dok im ne potpises sve sto budu napisali i pod nos ti stavili…
Mislim da ce biti potpuno obrnuto. Ovaj je namazan svim bojama. Vi ga samo hejtujete jer nije na vasoj strani.
URA je gora i od Df a i od Demokrata. tj najgora.
Najgora po DPS
Najgora po sebe i CG
Oni su poraženi već 2016. godine, oni su vodili lošu ekonomsku politiku i to su građani morali da primijete”…
BDP po glavi stanovnika (decembar 2019. godine)
Crna Gora: 21800 USD
Srbija: 18100 USD
Makedonija: 16500 USD
BiH: 14890 USD
Loša ekonomska politika? Pogledajte ovu listu za godinu nove vlasti građani pa ćete vidjeti šta ste glasali.
Milogorci, gotovo je
Ne dipr
Jesi li ti cica ili čiča ? Ako si čiča , za.ebao si se.
Mmmm Milogorci !To je bas lijepo!
Vi ste Ne(bojsa)And(rija) ertalci !
A to nije lijepo.
I dug 4 milijarde…mozes i ti da pođes ujutro u banku pa uzmi kredit 100.000e
Ne možeš, ne možeš ako nemaš kolateral, odnosno bonitet ( rejting).
đe je ta banka mrki?
za druga pitam.
Kako đe, pa prva
Al ne može svako
Dobro, ali smo svi presrecno kad u farmerke slucajno nadjes 2 eura. Ej, 2 eura
U Srbiju su presrećni kad nađu 50 dinara.
MPT, 👏👏
Eeee sto si nalazio,nalazio si!
Sad ces samo mici da ih sanjas.
Kad ovi gologuzani iskompleksirani navale da cerupaju
Dzabe im prilazes fakta koja se lako ligu provjeriti.Oni su ogrezli u lazima.Uostalom na lazima i prevarama su i tu gdje su danas. Do 30.08. CG je svjetski izgledala.Standard gradjana je na visokom nivou.Sad cete vidjeti na sto ce je ovi napraviti . Cim je njima Srbija uzor moze biti samo takva ili jos gora.Sad ce i tamo “Jovanjice””Krusici”…. Sad… Više »
Vidi svoju platu, nemoj se faliti Vericinom
u narednom dugoročnom periodu vlast u cg činiće df i demokrate, nešto kao naprednjaci u srbiji, veliki broj sada slobodnih srba iz dps prelazi u demokrate i df, tako da će se u cg desiti budvanski scenarij
Neće baš biti. Bečić ima dosta crnogorskih glasova.
ali koji duboko vjeruju mitropolitu amfilohiju
Ovaj covjek sve vise lici na Vucica. Po svemu.
Poštovana Ljiljana,
provjerite da niste popili pogrešne ljekove.
E da je nama takav Vucic u Srbiji.
Crni djavo je bolji od Vucica…
pa to i jesu veze Bg
ljiljana, imaš pravo. 😀 Stalno cvili kako ga napadaju od vardara do triglava, stalno maše rukama ( šta je provincijsko ponašanje) ko da će poletit. Još Malog drži adrenalin od pobjede.
Vidjeces ko je presudio kad dobijes fakturu od crkve i pocnes placati dugove!
Da Bozidar ode a da se ne naplati?! Salis se.
Upravo slušam intervju i po ovom sto priča on je momentalno u neki laverint tako da kažem a mislim da će biti i te kako iskorišten za ciljeve Spc !.
E moj Abazoviću, Milo vas je zadužio 1998. i 1999. godine. To zna dobro vaš narod.
Mi znamo i cijenimo ali jedino Dritan ne zna
Bojati se da će on nas zadužiti za sva vremena,kad ga DF iskoristi u ovom mandatu,da bi sami kreirali nestanak CG. Kad Dritan to shvati,biće kasno
Nece Crnogorci dozvolit nikakva vise iznenadjenja. Sto su nas iznenadili, iznenadili su.
Meni samo nije jasno dje ste vi culi da se DF ili bilo ko iz opozicije zalaze za nestanak Crne Gore? Isprali su vam mozak covjece.
Zadužio je cijelu CG sa 3.7 milijardi eura ili 90% BDP!
pa sta ? Japanci imaju 227% BDP. Eu države, dosta njih, do 120%.
Ovaj covjek sve sto kaze je tacno
Amerika odlučila.Ajd da vidimo sta hoce od nas.Driki,uživaj .Na izbore ne treba ni izlaziti.
Kad je favorizovala DPS nisi se bunio?
Tačno. U 14h u neđelju su zvali iz dijaspore i rekli da pada Vlada.
Suport
Odakle su zvali? Hahha
Emina, iz Beograda
Iz Srbije.
Support, A “dijaspori”stvarno treba vjerovat. Kao ono kad ti kažu kad će biti potres. Come on…
Crnogorci I nama treba jedan Dritan
Ovaj nas samo suze roni 😄😄😄😄
A vi jel jos lelecete
😄😄😄😄😊
Srecno komsije
Komšo,nešto si “pogrešio”,koliko vidim ovaj Vaš “stručnjak”, konstantno keleče i kuka,u prodaje maglu. A sa ovima čemo Vam se i mi pridružiti u tome.
Lelecemo dragi komsija. Imati vas za komsije Bozija je kazna. Ne treba vama Dritan. Ne treba vama niko. Uzivajte u brlogu sto i od nas napraviste.
Bog obicno kaznjava one koji mrze, tako da se nemojte cuditi bozjim kaznama. Kada pocnete da volite umjesto mrzite shvaticete da su vam nekim cudom komsije potpuno drugojacije.
Tacno!Zato je Srbija neprestano u kazni.
marina,💪💪
Ti to o sebi pricas?
mila, 👍👍💪