Politika

Adžić: URA neće glasati za povlačenje Zakona o slobodi vjeroispovijesti

Potpredsjednik Građanskog pokreta URA Filip Adžić je saopštio da partija koju predstavlja neće glasati za povlečenje Zakona o slobodi vjeroispovijesti, što traži Demokratski front kao preduslov za formiranje nove vlade.

<<<Radunović: Ako Abazović ne može da kontroliše jastrebove u svojim redovima neka manjinski podrži vladu<<<

<<<Potpisivanje drugog sporazuma trojne koalicije dovedeno u pitanje<<<

“Mi nećemo glasati za povlačenje Zakona o slobodi vjeroispovijesti. Mi smo rekli sa Crnoj Gori Zakon o slobodi vjeroispovijesti treba, ali treba moderan zakon i zakon koji nije diskriminatorski”, rekaoje Adžić sinoć u emisiji Klub A na TV A1.

Prema njegovim riječima što se GP URA tiče mogu biti sklonjeni ili revidirani sporni članovi.

“Ali zakon je potreban i nijedna vjerska organizacija, niti pojedinac, fizičko ili pravno lice ne može biti iznad ili izvan zakona ili Ustava, pa ni SPC ili Mitropolija crnogorsko primorska. Apsolutno smo protiv diskriminacije bilo koje vjerske zajednice”, rekao je Adžić.

Izjava Adžića je potvrdila da je potpisivanje drugog sporazuma tri koalicije Za budućnost Crne Gore, Mir je naša nacija i Crno na bijelo u okviru kojeg bi trebalo da se nađe i ukidanje Zakona o slobodi vjerosipovijesti za sada neizvjesno, jer DF isnisistira na ukidanju za njih spornog zakona.

Ukidanje Zakona o slobodi vjeroispovijesti u drugom sporazumu najavio je više puta nosilac liste Za budućnost Crne Gore i kandidat za mandatara Zdravko Krivokapić.

A.O.

NAJNOVIJI NAJSTARIJI POPULARNI
Црна_Гора
Gost
Црна_Гора

DRITAN je predsjednik stranke i koalicije.
Zivjela Istorijska Njegoseva Crna Gora Srpska Sparta.
Sloga bice poraz vragu..

Dmajka 463 mln
Gost
Dmajka 463 mln

Živela cpc.

petar
Gost
petar

Potpuno je to ok, i ja se slazem.

Perica
Gost
Perica

Što se krivo rodi vrijeme ne ispravi. Ukinući loš i donijeti dobar Zakon.

MMM
Gost
MMM

Nemojte da nam URA baca ‘koske’, naravno da ce popustiti i ponistiti Zakon o slobodi vjeroispovijesti.

Wonder Woman
Gost
Wonder Woman

Pravi Trojanski konj, koji je sluzio samo da primami glasove Crnogoraca koji su razocarani u DPS partiju – URA. A mislila sam da ih glasam,znam par ljudi koji su njihovi aktivisti, DOBRI, POSTENI CRNOGORCI i vjerovala sam im da su za Crnu Goru, jer su svi zajedno sa mnom glasali DA a referendum, kad ono medjutim oni potpuno NAOPAKII POTPUNO.

roki
Gost
roki

ađžiću,potpuno ste nas iznevjerili,ne znam da li možeš više da spasiš situaciju,ovo što ste do sada uradili ,malo je reći sramota–Crna gora ti mora biti na prvom mjestu , Milo nije Crna gora-ima određene zasluge i treba ih vrijednovati ali i loše strane,ali nije razlog da razbijate državu!!!!

Wonder Woman
Gost
Wonder Woman

Potpuno, nije MILO DJUKANOVIC drzava Crna Gora! Posluzio nam je da vratimo drzavnost, ono sto je necijim djedovima posljedna zelja bila. Koga briga za Mila, docice drugi Marko, Janko – ali na celu drzave teba da bude onaj ko je SAMO, SAMMO za Crnu Goru, za CRNOGORSKU PRAVOSLAVU CRKVU, naranvo uz postovanje prava i slobona svih manjinskih naroda.

Црна_Гора
Gost
Црна_Гора

DRITAN je obecao da zakon nece biti problem dogovora u POBJEDNICKOJ koaliciji.
A i manjine prilaze POBJEDNICIMA.
Zivjela Crna Gora Njegoseva.

Max
Gost
Max

Srbi su manjina takodje

CPC
Gost
CPC

Njegoš je crnogorac, a ne srbijanac.

Црна_Гора
Gost
Црна_Гора

Njegos je SRBIN.Crnogorac
SRBI.Srbijanci su u SRBIJI.

Marjan
Gost
Marjan

Sta je to srbijanac?

Maxo
Gost
Maxo

Evo Upravo citam Albanska stranka uputila poziv za sastavljanje vlade Ali brz Srba pa dobro Beckovi 10 I Dritanovog 4 pa neka idu zajedno.

Црна_Гора
Gost
Црна_Гора

Brat je mio koje vjere bio,Sloga bice poraz vragu..
DRITAN je predsjednik.
Zivjela Istorijska Njegoseva Crna Gora.
Mitropolija SPC je stvorila Crnu Goru,

Marina
Gost
Marina

Crna Gora
Ne znam kojega si pola i koja si generacija,
ali stvarno ti nije dobro!!!
Ovo je bilo najdobronamjernije.
Stvarno ti nije dobro !!!

hans
Gost
hans

Praznu glavu je lako napuniti svakakvim lažima.Prazne glave voli i spc.Ko ima i zeru inteligencije ne vuku ga za nos kao brava.Postoje istorijske činjenice koje ne saopštava lažov Risto.Postoje dokumenti,zapisano sve o CPC,državi Crnoj Gori,Crnogorcima.To što ti trabunjaš govori samo o tebi i tvojem intelektu minornom.

Radius
Gost
Radius

Slažu da zakon nije dobar da je loš, ali neće da glasaju za povlačenje jer nam treba loš zakon. Ovo jedino Uri i Dritanu može biti logično

Marjan
Gost
Marjan

Tvrde pazar sa DF. Pitanje koalicije je zavrseno. Sada je ovo samo politicka igra ko ce vise da podigne popularnost i stekne neko dugorocnije biracko telo. Nakon izbora i prvog ultimatuma u sporazumu URA je dosla u centar paznje. Sa druge strane DF i Demokrate su morali da popuste i tako delimicno razocaraju svoje birace. Sada svojim uslovima oko zakona… Više »

Bot
Gost
Bot

Zadnji trzaji i nade ugasene politike da vam razjasnim :
Naroda vas nece !

Leon
Gost
Leon

Svi Crnogorci da se ujedinjuju, ako mislimo da i dalje budemo većina i predjemo 50%

Lisboa
Gost
Lisboa

Zahvaljujući Milu smo manjina, da tolko nije napadao Srbiju istoriju Njegoša…mnogi od nas bi se pisali kao Crnogorci

Leon
Gost
Leon

Što te briga za Srbiju kad si Crnogorac bio navodno? Promijenio naciju jer mu diraju Srbiju

Marina
Gost
Marina

Logicno razmisljanje Leone !
E sad mozes misliti koliko im se moze vjerovati.

Marjan
Gost
Marjan

Briga sve one ljude koji osjecaju i srpstvo i crnogorstvo u sebi zajedno. Masa onih koji bi inace napisali da su crnogorci a koji u isto vrijeme ne mrze vec ponosito gaje i srpske emocije i identitet, iz inata to nece da urade jer im Milo zabija prst u oko u tu povezanost sa srpstvom. Nema gore stvari u ovoj… Više »

Marina
Gost
Marina

Briga nas kako biste se vi pisali!

KarlitoBrigante
Gost
KarlitoBrigante

Medojevic je napravio svoj klub poslanika, i protiv je SPC i protiv saveza sa Rusijim i za EU je i clanstvo u NATO. Vi iz DF-a ste gubitnici i nece vas ni Evropa jer ste Nacionalisti da ne upotrijebim tezu rijec. Znaci tek vas vise bit nece, i ovoliko glasova sto ste izvukli, nikad vise necete moc dobit. Vas samo… Više »

Markoza
Gost
Markoza

Sve je receno. Nema pravdanja. Vi po onojj dala baba dinar da udje u kolo a sad daje dva da izadje. Niko vas nista nije i nece pitati. Preveslali su vas. Zivi bili pa vidjeli. A nije ni cudo jer vas je mrznja vodili prema jednom covjeku koja je bila jaca od ljubavi prema CG.

Marina
Gost
Marina

Tako je Markoza !

Faruk_BP
Gost
Faruk_BP

Raskinuti koaliciju sa Uro-om i predloziti jednoj trecini Dps spas i da predje na stranu opozicije i manjinama i da se zauvjek oslobodimo Ure, SD, 2/3 DPS i to je prava vlada 1/3 Dps su strucni i posteni ljudi njih treba zadrzati!

Leon
Gost
Leon

To u Srbiji pravi

URA
Gost
URA

Zakon da se sprovede do kraja i da okupatoru vrate oteto.

Marina
Gost
Marina

Ura
Mislis valjda da okupatori vrate oteto a ne okupatoru.

Lscg
Gost
Lscg

Iskreno nijesam ovo ocekivao, ali vidio momak da Uru ceka isto ono sto je bilo u Budvi. Da li je ce odustati od ovog kao i od eksperstske Vlade i to je moguce, ipak se sve pita Misko Perovic…
Svakako treba pohvaliti

Student
Gost
Student

Ne trci pred rudu, ura ce glasati za povlacenje spornih tacaka koje ne odgovaraju spc ali je protiv povlačenja cijelog zakona sto je i logicno tako da je ovaj naslov izvucen iz konteksta, koalicija ostaje

Jovana
Gost
Jovana

Da li ovaj gospodin ima obraza prošetati Cetinjem, da li ona zna koliko je izdao ljudi?

KolenicaMoleban
Gost
KolenicaMoleban

Lazov ka ura

Vaše ime
Gost
Vaše ime

Adžiću ako se izmijene sporne odredbe zakona, onda je to isto kao i da si povukao zakon…SPC je 90-ih nelegalno uknjižila imovina, i sad po ovom zakonu se svevraća državi, ukoliko oni nemaju dokaze da je njihovo, a nemaju…takođe treba pohapsiti sve koji su im omogućili da se nezakonito uknjiže tada……inače, kad vidim onu Ćirovićku tačno mi zlo bude, glumi… Više »

Cetinje
Gost
Cetinje

a ona debela je, što bi rekli “dama na silu”

Marjan
Gost
Marjan

Nelegalno uknjizeno…. ko kaze? Jel to islo na neki sud pa je utvrdjeno da je nelegalno uknjizeno? Ko god misli da je nelegalno treba da podnese tuzbu pa da se o tome vodi spor pa kako sud odluci – to ti je vladavina prava a ne hajducija koju je DPS pokusao sa nacionalizacijom privatne imovine kao sto su to komunisti… Više »

Marina
Gost
Marina

Marjan Ti ili nijesi pratio desavanja poslednjih 10 mjeseci ili si “Vuciceva skola”. Vlada Duska Markovica je predlozila SPC da SUDOVI donesu odluku o tome u cijoj su svojini svetinje u CG. Bili su spremni da obustave implementaciju zakona dok SUDOVI,BILO NASI ILI U STRASBURU ILI I JEDNI I DRUGI ne presude . To SPC nije prihvatila i pregovori su… Više »

Gibanica
Gost
Gibanica

Sjetimo se samo napadanja od izbora 2016-te , kada su Demokrate napadale najviše članove URA-e i optuživale za sve i svašta !
Cetinjska URA je nešto što Cetinjani doživljavaju kao nekadašnji LSCG !

Vaše ime
Gost
Vaše ime

pa nije bas, Cetinjani Staru gardu dozivljavaju kao LSCG, ne kaljaj LSCG stavljanjem URE i njih u istu ravan

Đorđe Božović
Gost
Đorđe Božović

Cetinje više voli staru gardu nego uru ali nažalost moramo priznati da su dosti liberali glasali uru

Mesija 'No.1'
Gost
Mesija 'No.1'

Ako je CG gradanska drzava a jeste po ustavu onda se ne moze nametati crnogorstina ostalima koji cine vecinu to nece izaci na dobro.

Wonder Woman
Gost
Wonder Woman

Ne namece se nikome, nego Crnogorska Pravoslavna Crkva je prva, pa ostale sve koje moraju biti registrovane da placaju poreze i sve regulano kao organizacije tih formi. Postovanje prava i sloboda manjina uvijek – ALI PRIJE SVEGA da se zna sto se postovat mora CRNA GORA I nasi simboli.

Marina
Gost
Marina

Mesija
Ne nikako.Samo Crnigorstina se ne moze nametati.
Ali Srpstina “ moze” naravno.
O kojoj Crnogorstini ti pricas poslije onih Vulinovih fasistickih izjava?
Znate li vi sto je to stid i sram?

Gibanica
Gost
Gibanica

Cetinjska URA , Crnogorski obraz i čast čuva !!

Mesija 'No.1'
Gost
Mesija 'No.1'

CG je gradanska drzava a Crnogorci nisu vecina nema ih ni 40% sto znaci da je preko 60% onih koji nisu Crnogorci.

Marina
Gost
Marina

Mesija
Nijesu Crnogorci ali nijesu ni Srbi.

Drtan
Gost
Drtan

Nove litije na pomolu.

Oto
Gost
Oto

Filip Adzic je stari liberal a i Cetinjanin i mislim da on nece dozvoliti da Crna Gora postane Srpska drzava

Vaše ime
Gost
Vaše ime

neće se pitati, preveslaće ih ovi…možda je dobar momak, ali naivan

Lux
Gost
Lux

Adžiću, svaka ti čast ako je tačna izjava da je CPC tvoja crkva

Lupo
Gost
Lupo

Pocelo je, pocelo

Cetinje
Gost
Cetinje

Adzicu, kompletna Ura sa CT treba da se odvoji od Abazovica, momak se poceo gubit ili igra igru iza vasih ledja, mi CT ne trazimo da idete sa DPS ali ni sa ovom dr stranom koja negira sve sto je CG. Pamet u glavu, mi cemo i dalje setat Njegisevom ulicom a Abazovic Knez Mihajlovom

Pomorac
Gost
Pomorac

Prc! Registrujte se pa dokazite svojinu i vratite otete crkve. Malo ste se zaleceli.

Uros
Gost
Uros

Potpisaće, izmjenu na vašu žalost 🙂

Marina
Gost
Marina

Uros Na kakvu zalost ! Sto komentarises stvari u koje si ocigledno neupucen? Pa vlada Duska Markovica je predlozila i da se izmijene ta tri sporna clana.Sto licno ne podrzavam,ali ne postoji to sto najkorektnije nijesu ponudili.A znam i zasto.Htjeli su narodu da pokazu da litije SPC nijesu bile zbog zakona nego zbog toga da dodju na vlast da bi… Više »

Matematicar
Gost
Matematicar

Narod zeli da se prije bilo kakvog dogovora i potpisa upozna sa tacnim znacenjem finalne verzije zakona. Crnogorci to zele. Potpisivati se nista ne smije sto ce uzburkati strasti preko 300 hiljada ljudi.

Mario
Gost
Mario

Manjinska vlada je rešenje

Mario
Gost
Mario

Manjinska bez prosrpskih elemenata

Marjan
Gost
Marjan

A proNemackih s obzirom da oni sastavljaju vlafu? Onda niko ne bi usao u skupstinu.

aha
Gost
aha

URA ce svojim nepromisljenjim akcijama unistiti CG

Commentator
Gost
Commentator

Iz dana u dan naa uvjeravaju da nece biti nove vlade. A i ne moze je biti sa df-om. Kad njih otkacite ucinjecete nesto

Zeta
Gost
Zeta

Da opet glasamo znas li koliko bi imali mandata Adzicu mucak eto toliko duse prodane

CGuSrcu
Gost
CGuSrcu

URA, kad konacno śedne sa SPC ekspertima, nista ponudit nece sto DPS vec nije ponudio. Nece ponudit da se ukloni RAZUMNI clan da se Crnoj Gori vrati sto je NJENO (sve sto je to bilo prije 1918.) Nece ponudit da se jedna crkva ne mora registrovat a ostale vjerske organizacije da moraju. Ukratko – dobicete iste uslove kao sto vam… Više »

KNJAZ DANILO
Gost
KNJAZ DANILO

bravo majstore, nemojte im se pustit pa sad da ce sve potonut!!

Fendi
Gost
Fendi

Treba odmah nove izbore, a Ura neka ide sa Dps i to je to. Ura i čitava opozicija, je tu samo zahvaljujući Crkvi, i sada neće da povuče Zakon, očekivano od onih koji idu sa Dps, samo neće to još javno da kažu. Kao oni znaju da je zakon loš, ali neće da ga povuku jer treba CG zakon ali… Više »

Cimet
Gost
Cimet

Sve cg crkve treba vratiti cg narodu i drzavi kao sto je bilo prije ukidanja drzavnosti i gasenja dinastije Petrovica od strane kancera regiona…sto je tu sporno? Vi sto se crkve tice niste ni osvojili dovoljnu vecinu posto su ovi iz ure za cpc.

mrkela
Gost
mrkela

Četnici lete na vašim krilima – stidite ste ! Promijenite ime u četnička krila , bez vaših krila oni su kokoške !

Mesija 'No.1'
Gost
Mesija 'No.1'

1918 srpska vojska u čijem sastavu su bili i četnici ,u to vreme neka vrsta komandosa je oslobodila Crnu Goru i zato CETNICI imaju nasu vecnu zahvalnost ziveli cetnici oslobodioci.

Cimet
Gost
Cimet

Iz koje jazbine pises da mi je znat…isti su ti komandosi nagrnuli mantije.

Suzana
Gost
Suzana

Pa naravno, ako misle na Crnu Goru.

Jupi
Gost
Jupi

PAMETNO!!!!!!! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

LJUBAV 🇲🇪
Gost
LJUBAV 🇲🇪

“URA nece glasati za povlacenje zakona o vjeroispovijesti”” a nastavak je – ali hoce za povlacenje clana 62, 63, i 64 – pa povucite ga onda citavog demagozi , licemjeri…
Koga vi zavlacite , farbate , lazete, …
Narode, ne oslanjaj se na spekulativne i manipulatorske izjave, vi koji zelite da spoznate o cemu se radi- PROCITAJTE ZAKON!!!

Segio
Gost
Segio

To je i Pažin nudio pa što njemu ne reče

nepristrasan
Gost
nepristrasan

upravo tako , no nas narod ne cita i ne slusa do kraja

Caro
Gost
Caro

Ma ljudi vise vjeruju Ristu nego svojim ocima. Sta ima narod da cita narod je tu da vjeruje Ristu

Marina
Gost
Marina

Caro
Voljela bih sad da vidim koliko mu vjeruju, poslije svih istupa od 1.09.

Kralj Nikola
Gost
Kralj Nikola

Žao mi je što ću razočarati Dukljane, ali i MCP je rekla da su za nju sporna samo 2 ili 3 člana postojećeg Zakona. A i Adžić te članove smatra diskriminatorskim.

Marjan
Gost
Marjan

Loze se ko hipo kockice cim vide ovakav naslov a ne procitaju tekst do kraja.

Marina
Gost
Marina

Kralj Nikola
Ako su za SPC sporna samo ta 2-3 clana,zasto nije prihvatila predlog Duska Markovica da se izmijene?
I zasto sad ne trazi izmjenu tih “spornih”clanova nego povlacenje,ako je kao sto kazes.?

Црна_Гора
Gost
Црна_Гора

DRITAN se bori za slobodnu i pravednu Crnu Goru.
Brat je mio koje vjere bio, Sloga bice poraz vragu..

Peko...
Gost
Peko...

Tako je!!!

Marina
Gost
Marina

Da.Poznati su Srbi po slozi !
:))))))))))

Zeta
Gost
Zeta

E moj Drirane duse prodane

Gradanin
Gost
Gradanin

Imam osecaj da je dogovoreno da se izmijene sporni clanovi zakona za SPC crkvu, a da je ovo politicki trik kako bi gradani prihvatili da je je URA partija koja brani interese Cg sve je nacrtano samo sto se pokusava manipulisati sa narodom.

Marina
Gost
Marina

Gradjanin
Moguce je da si u pravu!
“ ko se jednom opece na mlijeko i u jogurt duva”!

Zoran
Gost
Zoran

Kakvi prevaranti iz ure.

Princeza07
Gost
Princeza07

E moj Adzicu, koliko si sad razocarao ove SRBE.. Sve cemu su se nadali poslije izbora, nece biti ostvareno!

Marjan
Gost
Marjan

Sto razocarani…promijenice sporne clanove zakona, sorry.

Marinko
Gost
Marinko

Crkvi je sporno da placaju pdv i porez

Laki
Gost
Laki

Treba reći Velikosrbe.

Nikad vise
Gost
Nikad vise

Ni malo nijesmo zadovoljni. Šiz treba da bude u produzenom trajanju. Nekako izgleda da su se dočepovici pomirili sa porazom pa nema šizzzzu textova. Morate malo forsirati pricu ono – nece se oni dogovoriti. Ta vasa nada i šizzzzz u produzenom trajanju je poslastica za oslobodioce. Zato plizzzz jos šizzzzz komentara porazenih gubitnika. Treba da malo uzivamo u pobjedi i… Više »

Commentator
Gost
Commentator

Nije se dps pomirio s fubljenjem vlasti nego ceka da se ovi NEdogovore

Cedomir
Gost
Cedomir

Uzivajte,necete dugo.

Nate
Gost
Nate

Boga mi se Crna Gora srbijom znati nece, pa ti pricaj sta hoces. Upravo je ovakva tvoja objava prvi znak straha i zebnje.

Cimet
Gost
Cimet

Kao ona izdajnicka 1918 cetnicka za tudjeg kralja i otadzbinu..ne moze to u cg…pa srbuj iz cacka sumadije ili okle vec sa srbijanke teritorije.

Crna_Dama
Gost
Crna_Dama

Hahaha, parvo vrijeme za nove izbore.. Tik tak

Mitar
Gost
Mitar

Da , da pitace vas!

Marko
Gost
Marko

1000 puta receno -SPC mora da sve registruje.

Ksenija Nikšić
Gost
Ksenija Nikšić

Šta je sa ekonomijom,đe su vam ekonomski eksperti? Svaki dan priča hoće li srpska crkvetina plaćati porez ili ne,ovo je više prevršilo svaku mjeru….

Ananas
Gost
Ananas

A okle im kadrovi, obraza ti? Ako skupe 10 da su presrecni.

Cccse
Gost
Cccse

Pa i plaćanje poreza je ekonomsko pitanje.

Marina
Gost
Marina

Ccc
Pa naravno

Црна_Гора
Gost
Црна_Гора

Mitropolija SPC je stvorila Crnu Goru.
Zivjela Istorijska Njegoseva Crna Gora.

Danbo
Gost
Danbo

SPC je okupator u Crnoj Gori.

1111
Gost
1111

Kakve su to floskule,Njegoseva Crna Gora….ta CG je bila zatucana,siromasna,bijedna…posvadjana grdje no sad…i sad mi bi oni “velikodusno” takvu CG…vazda li ste naopaki bil…

Hogar
Gost
Hogar

😵🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hogar
Gost
Hogar

Jedno je istinski, originalni i autentični Petar II Petrović Njegoš iz prve polovine XIX vijeka, a nešto sasvim drugo masovna zloupotreba i instrumentalizacija Njegoša u XX i XXI vijeku. Njegoš je bio crnogorski vladar, državnik Crne Gore, pjesnik slobode, filozof, mislilac, diplomata, reformator i poglavar autokefalne Crnogorske pravoslavne crkve, koji je ostavio brojne tragove u svojim zapisima o njenoj autokefalnosti.… Više »

Hogar
Gost
Hogar

“Crna Gora nepresječno je kako svoju nezavisimost tako i svoju vjeru sačuvala i krv svoju prolijevala samo radi slobode, nezavisimosti i svoje vjere, niti se ikad ikomu hoćela pokoriti, znajući ona dobro počitovati što je to sloboda i predviđajući kakva bi to nevolja bila tuđima robovima biti”. (Petar II Petrović, “Djela”, CID, Podgorica, 1995., str. 803.)

Suzana
Gost
Suzana

Ovo Njegoseva Crna Gora je nov vam termin, al vam ne pije vode. Kakve vi veze sa Njegosevom Crnom Gorom imate , kad je prodajete Srbiji!

nick
Gost
nick

Klasičan spin popovskog bota. Ima ih masu ovakvih. Pva recenica potpuna laž, a druga recenica uzvik i parola onoga što svako pozdravlja.

Njegusi
Gost
Njegusi

Vrci se na drvo alo

Marina
Gost
Marina

Crna Gora
Kazes da je Mitropolija SPC stvorila Crnu Goru.
A ja te pitam : Jel stvorila Crnu Goru od onoga od cega se ne pravi pita ,kako sam kaze prvi covjek Mitropolije.
Ako jeste,nemas se cime dičiti .

CrnoGorac
Gost
CrnoGorac

Tako je. Nema povlačenja nego donošenje novog, “pametnog” i pravednog Zakona.

Đorđe Božović
Gost
Đorđe Božović

Odakle tebe sa cetinja i Cetinjskog odboru ure koji su svi bivši liberali kao i90 posto glasova koje ste dobili od bivših Liberala i njihovih porodica obraz da uopšte pregovara te sa četnicima i anfilohijem

realan
Gost
realan

State je to sporno gospodine Adzicu? Sporno je srpskoj crkvi i Ristu Radovicu da se ne registruju? Sporno je da su mnogi vjerski objekti vlasnistvo naroda u CG koji ih je kroz istoriju gradio, a da je u modernim vremenima takva imovina zapravo drzavna? Sporno je da je Cetinjski manastir ne bude crnogorski, vec u vlasnistvu Beogradske patrijarsije? Sporno je… Više »

Boro
Gost
Boro

E bogami ste mučno. Đe će ova država sa vama bog nam upomoć

Nova CG
Gost
Nova CG

SPC u CG ce imati dosta vise problema da ostvari svoj naum sa ovim novim mladim poslanicima nego sa DPS-om. Oni nemaju pardona guraju svoje i u pravu su, da necemo slucajno mi stari sa ovim dugogodisnjim poslanicima pravit modernu CG.

Hogar
Gost
Hogar

Okolnosti su bitno promijenjene inače bih rekao da je bilo koji zakon koji legalizuje prisustvo srpske sekte na našoj teritoritoriji i previše blag i nepravedan.

Gibanica
Gost
Gibanica

Za razliku , od sad već očigledne reprize 1918-te , danas u Crnoj Gori ima mnogo više ljudi koji žele da žive u samostalnoj i nezavisnoj Crnoj Gori , nego poslje prvog svjetskog rata koji je odnio desetine miliona života , uključujući i par generacija Crnogorskog naroda . Ko misli da je ovo nešto drugačije od toga , grdno se… Više »

Gibanica
Gost
Gibanica

Ova vremena će u udžbenike staviti one koji su spasili državu Crnu Goru , a ne one koji su je uništili , jer je ovo prvo jedino moguće !!

Gibanica
Gost
Gibanica

Sporno oko zakona je što SPC nije htjela da se refistruje …. sporno oko zakona je i što SOC nije crkva ni ništa religiozno , nego obična riznica i banka za veljeserbske projekte !

Ultra Crna Gora
Gost
Ultra Crna Gora

Boli Amfija uvo,on voli da zakuva.Koga on ima,ima li djecu,zenu?Ne,on ne zna za brigu.

Marjan
Gost
Marjan

Najbitnije je da ce otimacina imovine biti sprijecena, i da Milov zakon nece proci zasta su se slozile sve 3 liste. Da li ce zakon biti u cijelosti povucen ili ce biti samo promijenjeni sporni clanovi potpuno je svejedno…. to je sad samo mijerenje patke izmedju DF i URA. Ako je URA ucijenjivala svoje ucesce u koaliciji da bi sebi… Više »

Ultra Crna Gora
Gost
Ultra Crna Gora

Nama treba jedan Novak Adžić u politiku.

Crni panter
Gost
Crni panter

Najpametnije bi bilo da partije koje su suverenisticke zajedno sa manjinskim narodima naprave vladu.Ostali tj DF sa par satelita koji nemaju ni po 1% biraca imali bi zajedno tih 20-22% i neka onda prosipaju nacionalisticku pricu koliko hoce.Ali nazalost partije tj lideri tih partija ne misle o drzavi vec uskogrudno i kratkovidno prave nekakve politicke aranzmane zbog kojih drzava Crna… Više »

Cheese
Gost
Cheese

Ovo je sad ispalo kao da manjina ucjenjuje vecinu. Ako ovi iz DF-a imaju cast i dostojanstvo bolje da ne idu u koaliciju vec da budu casna opozicija. Ucjenjivanje nikad nije dobro, bilo ono u sklopu pozicije ili opozicije. Nama treba pravedan zakon, koji ce rijesit pitanje crkve, a ne produbljivat ga.

zoran
Gost
zoran

Aha ko i za skupstinu.dok ne dodje taj dwn.glasacete i sve pitati treba li jos

Gibanica
Gost
Gibanica

Cetinje je BASTION i ČUVAR Crne Gore !!!
Zamislite kad sav ovaj cirkus prođe , a par hiljada Cetinjana bude gledano kao čuvar u još jednim teškim vremenima Crne Gore !!
” Rođen ispod Kapelice , đe majka ne rađa , đe majka ne rađa izdajice ” !!

Vjernik
Gost
Vjernik

Mi Crnogorci nemamo svoju Crkvu, bogomolje su nam otete. Ja ne zelim da idem u crkve sa kojih vise srpske zastave, dje me docekuju iskljucivo srpski popovi. Moja crkva nije ona koja velica zlocine i dokazane zlocince proglasava svecima. Osjecam se diskriminisano. Hocu da ovaj zakon ispravi te stvari.

Marjan
Gost
Marjan

Jel si ti vjernik ili nacionalista? Ajde odluci se, mada se iz tvog komentara to vec samo raspoznaje. Vama crkve ne trebaju zbog vjere nego da bi o njih kacili zastave i busali se u grudi.

Marina
Gost
Marina

Vjernik
Bravo civjece.
Vrlo jednostavno i razumljivo si sve rekao.

Dijaspora
Gost
Dijaspora

Pa dosta je manipulacija više ljudi pobogu. Pa ovdje se sve bitke i rat vodi da Srpska crkva zadrži postojeće stanje i sve nekretnine koje je ilegalno upisala na sebe. Prihodi crkve su ogromni i to se ne daje nit po cijenu rata. A najbolji put da to crkva zadrži je da posrbljavanje Crnogoraca nastavi jače i žešće . O… Više »

Marjan
Gost
Marjan

Tako i ja isto mogu reci da si ti ilegalno stekao svoji imovinu, rekla kazala. Dje je sudski postupak, i sudska presuda da je nesto ilegalno steceno? Zakon nije sud, pa posto je neustavan nece moci tako da prodje.

Marina
Gost
Marina

Dijaspora
Ovome se nema sto dodati !
Apsolutno sve istina!

Monteniger
Gost
Monteniger

Ne znate vi iz URE sa kim ste u kolo uskocili!

mislim
Gost
mislim

Bez zamlacivanja braco Crnogorci,nasi preci i slavni vladari su postovali srpsku crkvu i usko saradjivali sa njom,mi nastavljamo tom tradicijom,kome se ne svidja ne mora,ostanite ovdje na portale da nas pljujete,to je najvise sto mozete!

Marina
Gost
Marina

Mislim
Moji preci nijesu isto sto i tvoji.
Prema tome,nijesu NASI !

Mongro
Gost
Mongro

Ako ste nešto odlučili onda ne možete istovremeno śeđeti na dvije stolice. Konkretno recite sta je to po vama sto se eventualno treba mijenjati?! Kad ćete da postavite pitanje priznavanja Crnogorske crkve? O tome bi ti Adžiću trebao da razmišljaš a ne kako zaštiti sektu koja nije ni registrovana i koja nam o glavi radi!

Radosav
Gost
Radosav

Ali dobar vam je naslov😂😂😂
A ono kad procitas tekst u sustini to smo i trazili…

Mada
Gost
Mada

Ovo su rekli da bi ih Cetinjani na lokalne glasali. E pa pazi da nece. Sto nijeste glasali onda za Zakon kad ste takvi Crnogorci? Sto ga nijeste ranije bar kroz dvije rijeci podrzali. Zapamtice vam se ovo dobro bas kao sto se zapamtilo sto ste naoravili od Crne Gore dajuvi podrsku Amfilohiju i SPC i sve Srbima u Crnon… Više »

Fendi
Gost
Fendi

Treba odmah nove izbore, a Ura beka ide sa Dps i to je to. Ura i čitava opozicija, je tu samo zahvaljujući Crkvi, i sada neće da povuče Zakon, očekivano od onih koji idu sa Dps samo neće to još javno da kažu. Kao oni znaju da je zakon loš, ali neće da ga povuku jer treba CG zakon ali… Više »

marius
Gost
marius

Nista ja vama ne vjerujem .

Boka Kotorska
Gost
Boka Kotorska

SPC diskriminisana. I ti mi Cetinjani I Crnogorac. Pođi kod Mitropolita Mihaila da vidiš što je diskriminacija punih 30 godina.

KOCOBO
Gost
KOCOBO

E ko bi rekao da ce adzic da razbuca koaliciju,kakvo iznenadjenje

Leart
Gost
Leart

Hahahahahahha gotovo,spremajte se za nove izbore

Komita
Gost
Komita

Tako je adzicu,nikad cetinje crnogorci izdat nece !

Liberal
Gost
Liberal

Pa ni ne treba ! Neka maknu iz naziva SRPSKA i sve ce biti u redu

Komšija
Gost
Komšija

100 godina napunio ADŽIĆU, sve ti zdravo i veselo bilo.

Radosav
Gost
Radosav

Pa to smo i trazili na litijama da se maknu ta tri clana i to je to

Sport.
Gost
Sport.

Milo je bog. A vama treba da ucite.

Edw
Gost
Edw

Sto je izgorio kukavac.

Dragan
Gost
Dragan

Koji su ovo manipulatori! Crnoj Gori definitivno trebaju promjene al ne po svakoj cijeni, i ne sa ovom djecom što preko noći uskočiše u skupa odijela. Da trgujete, da lajete protiv DPS-a a gori ste od njih, nema ni par godina da ste na političkoj sceni a već su vam džepovi puni. Odakle vam to? I sad vam je isti… Više »

Grunf
Gost
Grunf

Diplomirani turizmolog se nasao do komentarise zakon i daje ocjene je li nesto protivustavno i diskriminatorski..jos kad je rekao da su rezimski mediji kancer drustva??? A vijesti su ti primjer objektivnosti i profesionalizma je li ugostitelju?

Marina
Gost
Marina

Svjesni su i “neki” u URA da “nicija nije gorela do zore” i da ce se ,makar promjenom ove vlasti, zakon opet donijeti.
Mora.Kad-tad.
Prema tome,ne uzbudjujte se po ovom pitanju.
Svjesna je i URA ovoga o cemu pricam pa ako sad dozvoli povlacenje zakona,zna da je u nekom “sledecem izvlacenju” nece biti.

Baraka
Gost
Baraka

Zakon je dobio JEDNOGLASNU saglaanost od strane Venecijanske komisije. Svaka drzava u Evropi trazi misljenje Venecijanske komisije, narocito kada su u pitanju zakoni o ljudskim pravima. To sto SPC misli da je iznad drzave, to je donijelo velike probleme u drzavi ali….i tome cemo stati na kraj

Anđeljko
Gost
Anđeljko

Hvala i bravo za URA Filpe tako rade pravi Crnogorci jer što je Crnogorsko pripada Crnoj Gori 💒🇲🇪

Ananas
Gost
Ananas

On to ne rece, da oprostis

Istina
Gost
Istina

Pokazite odma da ste srcem za CG. moraju se registrovat i tacka. Nemoze neko ko po zakonu ne postoji da bude jaci od drzave. Ovo je gradzanska drzava i ovo je jedino ispravno svi za svoju drzavu ko nece nemora sretan mu put.

Ananas
Gost
Ananas

Filipe, pitaces se koliko i ja. Dritan je iskoristio Cetinjane,a ni u skupstinu vas nema.Ne pitate se vi, sad kad je zavrsio posao

Milutin
Gost
Milutin

Hahahaha kakav spam 🤣🤣🤣🤣🤣

novak
Gost
novak

Da budem iskren ovaj Adzic je ekstreman koliko i celnici DF-a u drugom smjeru. Mislim da jedno cujete kad prica Dritan i Konatar a drugo kad prica ovaj covjek. Realno mislim da je on vise programski za SDP i SD. Ne ulazim u ovo sto je rekao cak se i slazem sa tim ali sta je radio Dritan u manastiru.… Više »

Narcis Zgubidan
Gost
Narcis Zgubidan

Akoćemo živjet sa srbijom u bratskoj slozi,mora se znat čije je što,inače na žalost to se bez velikog đavola neće završit,ne postoji u svijetu ni jedna praoslavna zemlja sa dominantnom crkvom druge zemlje,pa čak i kipar ima svoju crkvu iako su grci.Ja neznam što je sa tim srbima,samo prave neke probleme u regionu?

Vido B
Gost
Vido B

narcis, kako ne znaš ? Ako ti nije do sada jasno- ni neće

LJUBAV 🇲🇪
Gost
LJUBAV 🇲🇪

Izadjite u javnost , objasnite sta je to sporno i diskriminatorsko , a ne da na osnovu jedne banalne recenice vam se aplaudira, sto vec vidim po nekim komentarima. Nemojte da manipulisete kao vasi koalicioni partneri.
ZAKON NI U JEDNOJ TACKI NE TRBA MIJENJATI

Makica
Gost
Makica

Zakon će se urediti kao onaj u Nemačkoj. Uz to, lustracija, pravosuđe, korupcija da se smanji, ekonomija podstakne… što bi ljudi više za manje od 4 godine

gru
Gost
gru

Diskriminatorski je napisati zakon koji vazi za sve, a zatim sa svima osim sa jednom organizacijom napraviti ugovor koji je iznad tog zakona u kome pise da za njih to ne vazi. Da ti objasnim drugacije, to je kao da kazemo za svakoga vazi da placa pdv 80%, pa onda za svakog osim za tebe se napravi ugovor da je… Više »

Marjan
Gost
Marjan

Izgubili ste covjece… ako do sad niste shvatili sta je diskriminatorsko ne treba vise sa vama gubiti vrijeme.

Gazeta
Gost
Gazeta

Par članova u Zakonu, korupcija, pohara državnih resursa, oćete još?

Radius
Gost
Radius

Reci to MINISTRU PRAVDE PAŽINU, zna malo više od tebe i stalo mu je do Dps-a malo više nego tebi, pa je nudio da se maknu 3čl tog zakona. Ne bi Pažin to micsi da je obro. Znsči esperrt i nodioc tognprehekta Dps-a kaže da treba da se mjenja, Crnogorska Mitropolija u svim pravnici se slažu da je loš… Ali… Više »

Suludo
Gost
Suludo

E vala vi sa vasih 5% da krojite sudbine, ne bih vam dozvolio po cijenu i vlade i drzave, al polako obice vam se o glavu. Milo da hoce da ukine Zakon i sa Df-om da napravi vladu i sve miseve uputiti dje im je i mjesto, i sta je realno, realno je, DF 30% DPS 30% to je vecinska… Više »

Marina
Gost
Marina

Suludo je sto VI krojite sudbinu cijele CG sa 13 poslanika.
VAS treba u misije rupe!

ja lično
Gost
ja lično

znam ja da vi bez Mila ne možete…al neće DF ni postojati kao ni dps do sledećih izbora. ne treba nam ni krimi partija ni Šizojev leteći odred u CG

Никшићанин
Gost
Никшићанин

Браво тако је.

roki
Gost
roki

hahahaha

Budimo realni
Gost
Budimo realni

Може закон остати ако се повуку спорни чланови. Гласао сам Црно на бијело због обећања да ће подржати МЦП. Обећање сам добио од људи којима вјерујем и Дритана лично. Ти Аџићу како те воља.

CrnogorskiPecat
Gost
CrnogorskiPecat

Hahaha, baš si ” realan”, komedijašu!

Cimet
Gost
Cimet

Ura je cpc ..nemoj se baviti politikom radi nesto.

Objektivni
Gost
Objektivni

Pa nije izasao u ime svoje familije da prica, nego GP URA. Cus ti kako ti je volja…

Budimo realni
Gost
Budimo realni

@Objektivni Ako prica u ime partije onda nije problem jer ce u ime partije i glasati. Ja ti ponavljam URA ce podrzati MCP.

Marina
Gost
Marina

Dovoljno je da samo jedan poslanik URA ne glasa za ukidanje zakona.
Eto koliko ste “jaki”

Budimo realni
Gost
Budimo realni

Glasace Marina i SLOGA BICE PORAZ VRAGU!

Zeta
Gost
Zeta

Hahaha ne lazi glasao si DF. Ima tvojih komentara od prije dje si rekao da podržavas DF. Kakav DF bot jel moguće hahah

Mongro
Gost
Mongro

Nijesi ti glasao ura nego df!

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Dritan ne odlucije o ovom zakonu nego Cetinjani, što se brze shvati, to će manje boljeti litijaše

Za casnu CG
Gost
Za casnu CG

Znaci manastiri koji oduvjek pripadaju Crnoj Gori da poklonimo Srbiji?

zoran
Gost
zoran

e idti ste i ti i Dritan

Budimo realni
Gost
Budimo realni

Hvala Zoki

Crna Gora
Gost
Crna Gora

Adzic ti rusi vladu macak ako se povuce tako da vam je bitan isto koliko i abazovic dritan 😂

realan
Gost
realan

Ako URA izglasa povlacenje ili promjenu ovog Zakona na stetu CG, Crnogorci ce se dici, pa cemo i mi traziti da nam se vrate NASE svetinje! Na tvoju zalost ovaj Zakon ce ostati na snazi i implementirace se do samog kraja. Ziv bio pa vidio!

Marjan
Gost
Marjan

To ce i djesiti, alo se ne povuce bice promjenjeni sporni clanovi sto je ista stvar. Lijepo je Adzic rekao da nijedna verska zajednica ne sme biti diskriminisana, no ovi Milogorci ne umeju da citaju.

Billy Jean
Gost
Billy Jean

A moj Marjane Marjane, šta se dJešava kod tebe? Surdulica, Ćićevac, Beograd?

hans
Gost
hans

Tako je! Morati biti peincipijelni inače za 4 godine i prije nema vas niđe.Ako oće baš da povuku nešto neka povuku Dritana ili Aleksu.

Marsej 1934
Gost
Marsej 1934

Od boga ti zdravlje

nepristrasan
Gost
nepristrasan

prijatelju pa vidis da oce da mijenjaju 3 tacke zakona koje ne odgovaraju ristu .

nepristrasan
Gost
nepristrasan

nisi citao ili slusao sta je do kraja rekao . uradice ono sto je ristu drago. izmjenice onoliko koliko posrbicama odgovara

Gradanin
Gost
Gradanin

Logično!

Izvjestaj
Gost
Izvjestaj

Nedaj te cetnicima nista

broj 1
Gost
broj 1

podrska za uru ako ostane pri tome

Insel
Gost
Insel

Kralj Milo

Ve.sko
Gost
Ve.sko

Kralj šume, tj. Tarzan?

mrkela
Gost
mrkela

Ura je fašizovala glasačku volju glasača ure ! Glasači ure nijesu glasali da crnogorski narod pane sa vlasti i da ga zamijeni srpski . Oni nijesu glasali da sve svetinje pripanu srpskom narodu i da vladu čini 90 % srba . Fašizacija izborne volje glasača ure je protiv ustavna i prestavlja krivično djelo !

gru
Gost
gru

URA sada ima vecu podrsku nego sto je imala za vrijeme izbora. Mozda bas zato sto se bore protiv fasizma, zato sto se ne mogu kupiti ni novcem ni obecanom moci, ni prijetnjama, ni ucjenama. Bore se izmedju ostalog i da tebi bude bolje, iako ti to ne vidis. Ne doprinosis prosperitetu Crne Gore sa svojim stavovima i sirenjem nepromisljenih… Više »

Billy Jean
Gost
Billy Jean

@gru I što je bilo kad si se probudio?

Marjan
Gost
Marjan

Ma najbolje da ti znas za sta su glasali simpatizeri URA 🙂
Vise su nego jasno pre izbora govorili sa kim bi isli u koaliciju i da su protiv vlasti – tako da nema lazi nema prevare.

Ivan
Gost
Ivan

Maći će iz Zakona tačke kojima se uzima imovina SPC i ćao. Ostalo ostaje i šta je tu sporno. Imovina će ostati u vlasništvu SPC.

Marsej 1934
Gost
Marsej 1934

Ivane jabuko sa grane.naprotiv,vlasnistvo nad crkvama ce se vratit u prvobitno stanje a fasisticko-okupatorska spc slobodno moze put bg

broj 1
Gost
broj 1

zakon ostaje u cijelini bez izmjena

Bernini
Gost
Bernini

Ko je sagradio većinu bogomolja u CG? SPC nije,i kako to da se njima da imovina? P.S. Zakon ima članove a ne tačke.

Nikac
Gost
Nikac

Tebi budaletino otudjeno ili ukradeno nije sporno?
Nećeš taj film gledat srbine.

MISKO
Gost
MISKO

Da nijesi ti pod nekom veliko temperaturom

Zorica
Gost
Zorica

Pod hitno treba raspisati nove izbore, evidentno je da nova parlamentarna vecina nema nista zajednicko sem mrznju i animozitet prema DPS i njenom predsjedniku Đukanoviću

Rajko_D.
Gost
Rajko_D.

Pa to je jedan od ključnih razloga (((razmontiranje razbojničog DPS))). Uz to izmjena zakona o Vjeroispovjesti. 😉

Marko
Gost
Marko

Tako je 😀

NK grad
Gost
NK grad

Rajko, uzalud se nadas 😉 vise nas je 😘

Slobo
Gost
Slobo

Znaci nista od zakona kao sto su vec rekli da nista ni od povlacenja priznanja Kosova i mijenjanja himne i zastave. Dosli su jos 100 puta gori na vlast, razocaran sam sto sam glasao za opoziciju

gru
Gost
gru

Nisi ti glasao opoziciju prijatelju, da se ne lazemo. Mozda si razocaran sto nisi glasao opoziciju? Oni sto su glasali opoziciju bi je i danas glasali. Ovaj zakon ne treba da se povuce, samo da se promijeni i izjednaci za sve. To je ono sto svima odgovara od prvog dana.

realan
Gost
realan

Ovako da ti objasnim, samo USTAVNI SUD, moze neki Zakon povuci ili ukinuti, a ne partije koje si glasao, pa sve da te partije osvoje i 100% na izborima. Pravila su jasna.

Ivanka
Gost
Ivanka

Eto vam sad Srbi pa vidite gde ste i kome dali svoj glas. Cemu ste se vi uopšte radovali nakon izbora

gru
Gost
gru

Ivanka, svi Srbi su od prvog dana trazili izmjenu zakona ili povlacenje. Njima savrseno odgovara da se izmijeni zakon i bude jednak za sve.

Marko76
Gost
Marko76

Ili drugim riječima dzabe ste krecili.

nepristrasan
Gost
nepristrasan

nema mjenjanja nicega , niti je u zakonu ista diskriminatorsko , kome se presude crnogorske ne svidjaju imaju vazda pravo zalbe i u Strazburu , ko se boji od toga znaci da nije pravican .

gru
Gost
gru

Prihvatas li scenario da je po zakonu plata svima 600e? Ali onda sa svima osim sa tobom da se napravi ugovor iznad tog zakona, da je svima plata 16.000e? Zakon bi bio isti za sve, ne bi bio diskriminatorski. No, ipak bi ti dobijao 600e, a svi mi ostali 16.000e mjesecno 🙂

Novi Sad
Gost
Novi Sad

Svakoj crkvi bi trebalo da pripadne ono sto je ona gradila dok je postojala. Na cetinju je crnogorska nezavisna crkva gradila 152 godine (1766-1918) U Niksicu je crnogorska nezavisna crkva gradila 40 godina (1878-1918) U Pljevljima i Bjelom Polju i Mojovcu i Beranama je nezavisna crnogorska crkva gradila 6 godina(1912-1918). U Herceg Novom, Kotoru Budvi i celoj boki nezavisna crnogorska… Više »

CrnogorskiPecat
Gost
CrnogorskiPecat

Pogledaj ti to malo bolje

Marjan
Gost
Marjan

A moj stan da dam drzavi posto ga je ona gradila 60ih godina bez obzira sto je on u medjuvrijemenu preprodavan nekoliko puta i mijenjao vlasnika? Po toj logici sve moze postati drzavno ili u vlasnistvu firmi koje su vrsile izgradnju. Ne ide to tako moj Vojvodjanu, zna se sta je pravo na privatnu svojinu i kako se ono stice… Više »

DuleMNE
Gost
DuleMNE

Po toj logici Kalemegdan nije gradila Srbija, Beograd je vise bio madjarski nego sto je Srbiji, onda gradjevine iz tog perioda nijesu drzave Srbije….sve prije 1918. drzave Crne Gore, sve poslije tog SPC….

realan
Gost
realan

Ozbiljno? A ko ih je gradio ako ne crnogorski narod? Da nijesu mozda iz Srbije dolazili da ih grade po CG? Neozbiljan si.

DuleMNE
Gost
DuleMNE

I jos, sad vidim tvoje ime, onda da vlasnik Petrovaradinske tvrdjave bude Austrija, jer su je oni napravili, i sve sto su napravili Turci za 500 godina bude njihovo, sve stu su napravili Austro-Ugari bude njihovo….moze li tako, ili ovi vasi principi vaze samo za CG…

Zvrk
Gost
Zvrk

A na vijesti pise da OCE😂😂😂

Miki
Gost
Miki

Vijesti su kurir i in4s ,sve laz do lazi!!!

Med.
Gost
Med.

miki,valjao ti je nekad kurir,pink,informer…

DuleMNE
Gost
DuleMNE

Pise da ce glasati za izmjenu zakona ali ne i za povlacenje.

Zoran
Gost
Zoran

Moramo se u potpunosti osloboditi srpske pravoslavne Crkve. srpska Crkva je anti Hriscanska organizacija. O tome postoje mnogi dokazi. Nasilno je fornirana i na nju je bacena anatema od Ohridskog patrijarha. srpska Crkva krsi Bozje zapovjesti, krade ( ukrali su CrnoGorske vjerske objekte), laze, proglasavaju krvoloke i ubice svetima suprotno pravilima Hriscanstva ( pop maca, dusan nemanjic oce ubica i… Više »

gru
Gost
gru

Pa ipak je ta Crkva priznata od strane drugih pravoslavnih Crkvi. Pa ipak su njeni svjestenici ravnopravni i mogu u svaku pravoslavnu Crkvu na svijetu da udju kao svjestenici. S druge strane, Crnogorska Crkva je priznata… od koga? Njeni svjestenici mogu da udju kao svjestenici… dje na svijetu?

Ksenija Nikšić
Gost
Ksenija Nikšić

Zoran bravo za komentar👏

LJUBAV 🇲🇪
Gost
LJUBAV 🇲🇪

Zoran….tacno, da dodam..Da su prvi postovaoci Bozijih zapovijedi , da su ljudi otvorenog srca , pristali bi da u CG ( kao sto predlazu u zakonu) postoji -PRAVOSLANA CRKVA bez prefiksa srpska i crnogorska, no nije u pitanju vjera u Boga vec sto preko SPC Srbija hoce da sprovede vjekovne hegemonisticke teznje prema CG i izlaz na more. Pa Cvijic… Više »

Kuvar
Gost
Kuvar

Vi izgleda niste slusali,nego izvukli iz konteksta
Nece glasat za povlacenje zakona ali hoce za sporne clanove 62,63,64 !

Cgcg
Gost
Cgcg

Polako. Ako je neko mislio, bez obzira na bilo kakve izmjene, da će prepisati CG svetinje sa države, mnooogo se prevario.

MISKO
Gost
MISKO

Nista se nece mijenja ti neka vam je jasno

Cgcg
Gost
Cgcg

” mijenja ti ” -. Takvi ste kà ti i ova gramatika

Cgcg
Gost
Cgcg

” mijenja ti “

Gile
Gost
Gile

Kakva manipulacija..Pa naravno da nece “povlaciti” zakon jer to ne postoji. Izmijenice zakon tako sto ce obrisati sve sto trazi SPC i to je to.

Aha
Gost
Aha

Da URA ce samo pomoci da zakon izmijeni Amfilohije. E sram vas i stid bilo izdajnici.

Deni
Gost
Deni

Sram vas bilo Dritane…koja manipulacija glasacima..sto nijeste rekli prije izbora sve to..dje su vam eksperti..necete mijenjati zakon a ocete sporne tacke..uff..samo se pitam da li glasaci URE misle ovako?

Realno
Gost
Realno

Uraši šta je sa pravima Crnogoraca,imamo li mi prava da se krštavamo,vjenčavamo i umiremo. Znaš ti i vi odlično da mi Ne prihvatamo da nas Srpski uvezeni popovi krštavaju po njenim običajima uvezenim iz Srbije i BH.

Support
Gost
Support

Jesi li se krštavao do prosle godine, dok Milu nije nampalo da pravi nacionalnu crkvu? Jesi li uopšte razmišljao o tome ili znao išta o popovima koji stoluju po cg? Koliko ih je, odakle su, što Mitrololija gradi, što je sa imovinom… Sva ta prljavština je izašla na viđelo kad je Milu bilo milo, do tada se ćutalo, krštavalo, išlo… Više »

CAR
Gost
CAR

Realno-Imate pravo, idite kod raspopa na livadu, to je sve sta imate u cg.

Sergej
Gost
Sergej

Ocete li sutra glasati i za zakon o dvojnom drzavljanstvu? Vi nemate dostojanstvo.

Bernini
Gost
Bernini

Lud zbunjenog!

Alpina
Gost
Alpina

Povuci cete ga sigurni budite

Negokako
Gost
Negokako

Neka izdajnice necete tog filma gledati

Bernini
Gost
Bernini

Eto tebe čekaju da pitaju!! Nema povlačenja. Prvo registracija!

qqq
Gost
qqq

Kako to fino zvuci, “URA neće glasati za povlačenje Zakona o slobodi vjeroispovijesti”… a realnost je da hoce glasati za izmjenu 3 sporna clana i sta onda???
Tako da cete prevariti sve Crnogorce od kojih Risto prevarom prepisa svetinje na SPC.

bajo
Gost
bajo

Kakva budaletina

Brdjanin
Gost
Brdjanin

URA ka da nece ide na ruku DFu i Vucicu. Kontra crkve i naroda u CG. A Abazovicu pokazujes svoje pravo lice.

Ratko
Gost
Ratko

Ne razumijem st b se povlačio zakon koji su potpisale sve vjerske zajednice osim jedne. I sd zbog jedne treba mijenjat pa ovi prethodni opet da potpisju??

Zoran
Gost
Zoran

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 A ko je ovaj lik, pobogu?

Slusam
Gost
Slusam

Kad su toliko zapelil da zakon nije ustavni, da diskriminise.
Pa sto ti veliki strucnjaci ne objasne sta to nije ustavno i sta to diskriminise.

Tip Top
Gost
Tip Top

Samo laprdaju ovi eksperti SPC zakon je ustavan ako misle da nije neka traze da se izjasni Ustavni sud ove drzave a ne kupe misljenja iz Srbije !!!!

bajo
Gost
bajo

Zvonis…

Support
Gost
Support

Oh oh, moram prelistat beogradsku štampu. Dritan je prije mjesec bio najpoželjniji zet, da vidimo kako se jutros kotira.

Sjeverna Koreja
Gost
Sjeverna Koreja

DAo sam vam glas nemojte me sad iznevjerit, zelio sam da se maknem ove evo 3o godina ali ne zelim jedne kriminalce i lopove da zamjenim drugim, koji su i gori jer su jos i fasisti, cetnici i zele Crnu Goru da vrate u srednji vijek. A i jednu i drugi znamo koliko vole Crnu Goru, vole samo svoje interese… Više »

Dado
Gost
Dado

Svaka cast za komentar.

Deky Deky
Gost
Deky Deky

Neka de Adzicu, a sto nijesi rekao zasto se mora mijenjati zakon o crkvi? Sta je to diskriminatorsko u zakonu samo za njih a nije za ostale zajednice? Eto, bar sada ne mogu lagati da je zakon usvojen samo zato da bi se prodala crkvena zemlja jer Dps nije vise na vlasti! U pamet se crnogorče ako nijesi nakalemljen na… Više »

Poruka
Gost
Poruka

A nece Amfi i Joni odlucivat o sudbini CG to sigurno da nece bit ni nas ni njih

Muka Bogomi
Gost
Muka Bogomi

Bog je jedan za sve ljude….Bog je najveci….

CrnogorskiPecat
Gost
CrnogorskiPecat

Da. BOG JE NAJVECI. Ali, koji hriscanin može da slavi Boga putem takve crkve koja briše narode i drzave? JA NECU U TAKVU CRKVU.
Imam svoju časnu CPC, izbacenu silom IZ SVOJIH HRAMOVA. Hocu autenticnu Crnogorsku pravoslavnu crkvu Crnojevica i Njegoša, crkvu Crnogoraca!

PopoZrnovic
Gost
PopoZrnovic

Hocu autenticnu i tradicionalnu Crnogorsku pravoslavnu crkvu Crnojevica i Njegoša, crkvu Crnogoraca!
Neću ovu asimilatorsku organizaciju iz Srbije. To je crkve države Srbije koja sprovodi osvajačku politiku koja je tamo na vlasti već 30 godina.

Muka Bogomi
Gost
Muka Bogomi

Tacno

Pametan
Gost
Pametan

Kad god Sam pitao za njegosa crnojevice nemanjice itd pojedince koje sam pitao svi kazu da su im to srbi njih podmetnuli Cudan odgovor ispranih mozgova

Ultra Crna Gora
Gost
Ultra Crna Gora

Da,Bog je velik.Crkva nije prekretnica izmedju Boga i čovjeka.

NK grad
Gost
NK grad

Bog ne postoji, a u njegovo ime su se najveci pokolji radili…

srki
Gost
srki

Ako se povuku ta tri člana sve ostaje isto. Crkva ce se vjerovatno registrovati, a onda će morati da odgovara državi, ali ako Ministar Kulture ili već čega bude čovjek koji je Srbin, a koji će omogućiti amfilohiju i družini da rade kao i do sad što god oće, onda je sve isto i posrbljavanje se nastavlja. Pamet u glavu… Više »

Muka Bogomi
Gost
Muka Bogomi

Bog je jedan za sve ljude…..vi ste vlasi glupi nemoj te se svadjat…mi smo Evropa….

CrnogorskiPecat
Gost
CrnogorskiPecat

Muka bogomi, Bog je jedan, ali Srbi hoce da bude srpski iskljucivo. Kad je jedan, onda je i jednak, a ne srpski.

Med.
Gost
Med.

ima li jos sta za objaviti iz ove emisije od 2 sata ili je vaznije sto neki analiticari sa svih strana imaju za izjaviti

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Samo jeftini trikovi URE. Neće povući zakon, samo članove zakona koji garantuju da su crkve svih građana. Ovako će ispasti da je URA principijelna, a Beograd će zadržati crnogorske ctrkve.

Snjeg
Gost
Snjeg

Tacno. Ura nam prodaje maglu.

@@@@
Gost
@@@@

Konačno crnogorski glas iz URE. Prvo i prije svega, na osnovu ovoga što je Adžić rekao zaključujemo da će SPC morati da se registruje i ispoštuje, kao pravno lice, sve propise države Crne Gore. Pa ćemo posle razgovarati o imovinskim pitanjima sa najmladjom vjerskom zajednicom. 😁

Ananas
Gost
Ananas

Nemoj nista zakljucivati. Napravice se izmjene zakona, a SPC ce opet dobit sto hoce.

Komita
Gost
Komita

Mozda i dobije ali nece biti dugog vijeka,opet ce izbori i budi siguran da ovakav odnos nikad vise nece biti,a onda ce biti manji od makovog zrna!!

Crnogorac
Gost
Crnogorac

prilikom rasprave o Zakonu, bez ikakve žurbe obavezno postaviti pitanje o autokefalnosti Crnogorske Crkve do 1918, jer imate more dokumenata koji govore tome u prilog, sada možete da govorite o tome bez imalo straha da će vas optužiti da ste Milogorci ili Milovi polztroni, pa da vidimo kako će javnost reagovati..ovo do sada je bila velika podvala i prevara-manipulacija, gdje… Više »

Zoran
Gost
Zoran

Svaka ti je namjesto.

ilke
Gost
ilke

Fali vam samo tomos i to sto ste vladike hirotonisali u Srbiji i Rusiji. A to sto malo fali, to devojci srecu kvari.

MNE
Gost
MNE

Tomos nije izgubljen samo treba ponistiti odluku aleksandra karadjordjevica o spajanju crkava jer je to politicka odluka tako je politicki treba ukinut i koji je validan tomos ???

ilke
Gost
ilke

@MNE. Tomos je izgubila SPC, a vi tomos nikada niste imali, tako da niste ni mogli da ga izgubite.

CrnogorskiPecat
Gost
CrnogorskiPecat

Hahaha, Spc” izgubila” Tomos??????. Što ne kažes istinu, ” hrišcanine”?! No ” izgubila”, a đè ga je ” izgubila”, na putu do Carigrada??? Ma, micite se vise sa vrecom laži koje prosipate kud god hodite!

Ilke
Gost
Ilke

E nikad mi nece biti jasno. Montenegrini, jedini ljudi koji se smeju preko tastature.

CRNOGORAC
Gost
CRNOGORAC

Tomos je politicki cin i nista vise!!!! Ali dobro, onda objasni sto nema servske sekte na popisu pravoslavnijeh crkva iz 1852, sto su u ono vrijeme pravili cetiri najvece pravoslavne crkve: jermenska, jerusalimska, carigradska i ruska!!! Tada je bilo 10 priznatih i medju njima crnogorska!!! Vi ste izmisljena crkva kupljena 1922 za miluon i po franaka. Alexandar to podmitio!! Anatemisani… Više »

Goran
Gost
Goran

Crnogorska pravoslavna crkva je bila autokefalna i priznata od svih pravoslavnih crkava. Sam cin ukidanja Crnogorske autokefalne pravoslavne crkve je dokaz o njenom postojanju. Nemozes ukinuti nesto sto predhodno nije postojalo. Priznanje to jest tomos od Carigradske patrijarsije nismo ni trazili jer je Carigrad-Instanbul podpao pod Turke a mi smo protiv njih ratovali za nasu slobodu. Paradoks bi bio od… Više »

ilke
Gost
ilke

@Goran , @ Crnogorac. A vi ste ono ratovali iz nahija ili prevedeno sa turskog okruga? Vi ste nezavisnost dobili 1878 isto kad i Srbija. Imali ste autonomiju crkve isto kao i Karlovacka, Dalmatinska Mitropolija. Nasli ste jedan spisak i sta sada? Mislite da njime ponistite hiljade drugih. Autokefalnost nikada niste imali, Podgorica i Brda su mnogo duze bili pod… Više »

Sova
Gost
Sova

Tomos imaju samo nove crkve, kao što je SPC. Ruska, grčka, antiohijska, aleksandrijska… nemaju tomos. Po tebi, one nijesu crkve. Vladike su hirotonisane u Rusiji samo zato što je Crna Gora bila mala, i nije imala dovoljno kadra. Pri hirotonisanju MORA biti prisutan određeni broj svještenika raznih činova, a u CG nije bilo mnogo “visokih” činova.

CG CG CG
Gost
CG CG CG

Koji dio CG je obuhvatala Crnogorska crkva?

MNE
Gost
MNE

Mitropiija crnogorska brdska primorska pa cak i pecki egzarh tako da obuhvata teritoriju citave nam mile Crne Gore

ceosoe
Gost
ceosoe

Neće da se registruju jer traže da im država prizna 800 godina stari kontinuitet kako bi tako tvrdili da su svetinje sagradjene pod njihovim okriljem, jer inace nikako ne mogu da dokazu porijeklo imovine prije 1920. Spc u Srbiji ima kontinuitet 160-70 godina a kod nas oće 800 godina, nevidjeno.

**sci-fi cg
Gost
**sci-fi cg

Haha ne razumijem ove “Bravo, Adžiću” komentare. Izgleda da se samo naslov pročitao.

Kuvar
Gost
Kuvar

Tacno

poison
Gost
poison

Vjerske zajednice i treba da su skroz marginalne, da ne učestvuju u političkom zivotu, da se ne bave građevinskim i preduzetničkim radovima, nego da se bave duhovnim životom , …, u suprotnom one to nijesu. Zakon je neophodan, svakako.

Quazi patriote
Gost
Quazi patriote

Prevara bez kraja

Sestra
Gost
Sestra

Bogami bi Amfilohije da je iznad svih, njega najprije za primijera pa ćemo vidjet posle 2 – 3 mandata 🙄

Nešo
Gost
Nešo

Bravo Adziću ne daj ovim srbima

Ananas
Gost
Ananas

Neso, procita li ti text

Banjora
Gost
Banjora

To je što nudi Adžić iz URA bio prihvatio i pregovarački tim MCP ali nije Anfi i Joanikije.

MPT
Gost
MPT

Ne folirajte. Dritan se pita, a on je s ponosom, kako reče, prihvatio naloge Rista Radovića. Doduše očekujem sljedeći sastanak da bude u Husein Pašinoj džamiji ili u Kotorskoj nadbiskupiji, čisto da se vidi pluralizam?

nick
Gost
nick

Slazem se! Neka Srbi uđu u dzamiju da osjete Alaha i njegovu čistotu. Da se pomole, poklone, ka svaki pobožan čovjek!

Marko
Gost
Marko

Da se SPC registruje i da placa porez i doprinose ako to URA uspije imate moj glas tako da se zna da svi moraju postovat CG i da niko nije iznad nje ako neuspijete onda ste samo privezak DF

CrnogorskiPecat
Gost
CrnogorskiPecat

Da, i da vrati drzavi Crnoj Gori sto je drzavino. Da se jednom pomolimo i mi, Crnogorci, u svojoj CPC, nasljednoj i autohtonoj!

Sova
Gost
Sova

Nije dovoljno. SPC ostaje vlasnik crkava.

mašenda
Gost
mašenda

Pa šta je on rekao?Oće da makne 3 glavna člana bez kojih zakon nema nikakvu težinu. To je isto kao da ga nema. Tako da očekivano. Stari je to ristov obožavatelj, i marketing crnogorac.

Grunf
Gost
Grunf

Uh, nece glasati za povlacenje ali ce traziti izmjenu postojecih spornih clanova. Znaci nije vrat nego sija. Ostadose crnogorske svetinje u vlasnistvo okupatorske spc.

Cgcg
Gost
Cgcg

Bar ovo da znamo pa je nekako lakše. Da ne mislimo da je sve otišlo kako ne treba

CRNOGORAC
Gost
CRNOGORAC

Napravite nacionalnu drzavu Crnogoraca!!! Agresivno i vodite politiku ” mi ce mo o vama prestati govorit istinu, kada vi srbalji prestanete pricat lazi o Crnogorcima”!!! Nema gradjanske vise i dosta je bilo!! Srbalji imaju nacionalnu drzavu isto kso hrvati i sve je podredjeno tome. Kome smeta srecan put. A ove svetosavce sve pohapsiti. Sada samo jos radikalno. Svijest budit moramo.

Maks
Gost
Maks

To je to, cekao sam Adzica.

Ananas
Gost
Ananas

A sto njega? Mislis da ako je iz Cetinja, da ce nam CG sacuvati. Probudi se

bella ciao
Gost
bella ciao

Ti nisi pročitao tekst? Hoće da mijenjaju “diskriminatorske” članove.

Brastva BIŠEVA
Gost
Brastva BIŠEVA

Ne može ova naša DZAMIJA u BIŠEVO da bude ni : TURSKA,ni BOSANSKA,ni N,PAZARSKA, ni SAUDISKA, biće I pripadaće onoj državi u kojoj živimo ,A to je CRNA GORA.

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Niti vino niti voda… Adžiću, ostao si dužan objašnjenje u čemu je važeći zakon diskriminatorski? Ti dobro znaš da se nijedan član istog ne odnosi ekskluzivno na SPC. Dakle, kako to da drugim religijskim zajednicama Zakon nije diskriminatoran- a Ristu i njegovoj sekti jeste? Vidim da si i ti mišljenja da je diskriminatoran, prema tome- ti si na strani SPC:

JelenaBD
Gost
JelenaBD

Dakle, kao i svi zakoni i ovaj moze da se procita na google, sve mora da bude registrovano, u drugim drzavama je registrovana SPC, samo nije kod nas JER HOCE NOVAC, milioni se godisnje uzmu preko nje iz CG u RS i SR. Po prihvacenoj izmjeni mogli su da se zale Strazburu ukoliko nemaju dokaze i pravni osnov sticanja imovine… Više »

malina
Gost
malina

Bravo JelenaBD!

Mijat
Gost
Mijat

U strazburu je mitropolija izgubila dva spora oko vlasništva sa Crnom Gorom i oni su zato protiv zakona.

mrkela
Gost
mrkela

Vladika crnogorski Mihailo živi u garažu a srpski vladike kažu da su svetinje srpskog naroda i da ni jdnu neće dati crnogorskom narodu . . Mnogo pa da je i od hitlera !

Crnogorac
Gost
Crnogorac

DF i SPC nijesu računali na Cetinjane iz URE, koji su donijeli taj četvrti presudni glas URI, ali koji neće slušati i glasati za razne Dritanove kombinacije već za interes Crne Gore. Zato i nema Adzića u parlamentu jer on nebi dizao ruku po nalogu, kao što će gospodja Jelušić, jer je to radila u Budvi iako je njen glas… Više »

Ananas
Gost
Ananas

Kako da ne. Vidjecemo

CrnogorskiPecat
Gost
CrnogorskiPecat

Venecijanska komisija je rekla svoje, i nema tu vise priče. Kome nesto nije jasno – pravac Strasbur!

Milosh
Gost
Milosh

Svaka cast, covjece! Samo da se da i narodu (Crnogrcima i svima ostalim) na uvid sta se tacno revidira.

CrnogorskiPecat
Gost
CrnogorskiPecat

Nema više revidiranja – uzmi ili ostavi, dosta je bilo razvlacenja!

Mitar
Gost
Mitar

Nece da se registruju – oce pare za sebe!

Kuvar
Gost
Kuvar

A registrovani su imas moj komentar ako su ga objavili

Stara Garda
Gost
Stara Garda

Opet ćete kod Rista na śettovanje

Marvo
Gost
Marvo

Adzicu,rusi tu vlast dok si na vrijeme.Mi rezervnu drzavu nemamo.Na ulici se ne smije rec da smo Crnogorci.

Brastva BIŠEVA
Gost
Brastva BIŠEVA

Puna podrška iz BISEVA

PG CG
Gost
PG CG

Ko ne smije? O čemu ti? Ja bogami smijem. Mora da si Budvanin.

Posmatrač
Gost
Posmatrač

Zakon treba dopuniti i predložiti raspravu o imenu Crkve,granice eparhija da budu državne jer ovako nam dolaze srpski popovi,strani državljani.Nema više laži-prevara tako da se Crkva vraća pravoslavnim Crnogorcima.

CrnogorskiPecat
Gost
CrnogorskiPecat

Crnogorsku pravoslavnu crkvu imamo, druže. Ko hoce da se od popova SPC prikljuci CPC neka izvoli dok je na vrijeme. Mi CPC nasljeđujemo od predaka!

WonderWoman
Gost
WonderWoman

A bivsa vlast je vec prihavtila da se promijene clanovi koji se odnose na Upravni sud, vec da mogu da idu do Strazbura – ko bi se tu bunio – AKO IMAS pravni osnov tj, papir dokaz tvoje je i nema nikakvih problema!
Ali NE ODGOVOARA TO NJIMA JER ZNAJU DA NIJE NJIHOVO, NEMAJU DOKAZE!

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Pali nijesu prihvatili predlog bivše vlasti, igrali su na sve li ništa, imaju obećanja od Krivokapića, DF i Demokrata, ali sada Crnogorci iz URE treba da postave pitanja vezana za vlasništvo crkava do 1918 godine, registracije, pitanje zaposlenih popova iz regiona, pitanja Crnogoraca i korišćenja crnogorskih hramova, pitanje političkog djelovanja Amfilohija i društva. Pustite Dritana, najvažnija je u ovom momentu… Više »

Snjeg
Gost
Snjeg

Jeste kalo da ne .Ura je ura bila cetinjska ili budvanska .Sve je to isto.Procitaj naslov ovog teksta u vijestima i sve ce ti biti jasno.Klasicno bacanje prasine u oci crnogorcima pravoslavne vjeroispovjesti .

WonderWoman
Gost
WonderWoman

A to bi bilo sramno. Toliko mi je zao ljude koji su litijali kao ne damo svetinje, a ustvari ih iskoristili SPC jer nece da se registriju, brane svoje pare.
Amfilohije se nije bunio 2006. a sad se buni, pa mucnite glavom? Pare su njima svetinja.
Boze oprosti im nisu znali sto rade.

Ana Obradovic
Gost
Ana Obradovic

Bravo!

Darina
Gost
Darina

Bravo Ađžiću !!!

Vin
Gost
Vin

Bravo

Bnjj
Gost
Bnjj

Bolje da se pozabavite da uvedete đečji dodatak i da dovedete investitore koji će radna mjesta otvoriti

CrnogorskiPecat
Gost
CrnogorskiPecat

Ne skreci sa teme, to ti ne pali

Smlaćenica
Gost
Smlaćenica

Svi se sjatili oko crkve,zato su Mila i srušili.Niko se ne osvrće na zdravstvo,ekonomiju,prosvjetu… e kukala nam majka.Prije neki dan zvah u IRF za kredit.Kažu zovite za dva mjeseca.Kako reče Bečić, ma bićemo mi Švajcarska

MPT
Gost
MPT

Osvrnuće se i na prosvjetu i kulturu ne boj, trebaće promovisat srpsku kulturu i jezik a zatrijet crnogorsku. A što se ekonomije tiče biće i tu dobro, prodaćemo epcg i luku Srbiji i time zaokružiti ekonomsko potčinjavanje Srbiji i postati kolonija u 21. vijeku. Naravno u javnosti ćete čuti eufemiziranu verziju svega ovoga, pokrala bivša vlast pare pa smo prinuđeni… Više »

MPT
Gost
MPT

Izdaja! Svi na litije!

Jovan V
Gost
Jovan V

Svi na patritoski skup, za slobodu, PROTIV FASIZMA. Svi na ANTILITIJE!!!!!

bajo
Gost
bajo

Maalo vas je malo… Da vas vise ima bukali bi vi odavno.Gospodo,da li znate da ste ixbore izgubili.

Pipita
Gost
Pipita

Prodavanje magle. SPC je vaš vrhovni štab, prema tome, dobro je to bratski … 👍

titus
Gost
titus

Covjek je potpuno u pravu.

midzor
Gost
midzor

U brazdu.Tako treba.Izgleda da će Amfilohije Djukanovica praviti od blata.Za Crnu Goru.

Send this to a friend