Politika

Crkveno pitanje je goruće u Crnoj Gori, DF i Demokrate ne znaju šta je građanska država

Cetinjski manastir

To što je Demokratski front pozvao poslanike islamske i rimokatoličke vjere da se ne miješaju u odnose među pravoslavnim vjernicima i što su Demokrate napustile Odbor za sveobuhvatnu reformu izbornog zakonodavstva dok se iz skupštinske iz procedure ne povuče Prijedlog zakona o slobodi vjeroispovijesti pokazuje da ta dva politička subjekta ne znaju šta je građanska država, ocijenili su sagovornici CdM-a.

<<<Mandić: Poslanici islamske i rimokatoličke vjere da se ne miješaju u odnose među pravoslavcima<<<

<<<Bečić uslovljava vlast: Nećemo u Odbor dok ne povučete Prijedlog zakona o slobodi vjeroispovijesti<<<

“To što Andrija Mandić traži da se manjinski narodi opredijele da ne učestvuju u raspravi o jednom evropskom zakonu o slobodi vjeroispovijetsti govori kako shvataju građansku državu. Dakle, to je navodno samo problem pravoslavaca. Nije problem samo pravoslavaca nego svih vjerskih zajednica u Crnoj Gori, ali dok Andrija Mandić i DF shvate šta je to u pravom smislu građanska država proteći će mnogo vremena”, rekao je u izjavi za CdM publistista Rajko Cerović.

Rajko Cerović

Srpski istoričar Milivoj Bešlin mišljenja je da je dobro to što je sama Vlada Crne Gore i sama skupštinska većina prestala sa kalkulisanjem i da je konačno zakon ušao u skupštinsku proceduru. On naglašava da je to je pozitivan korak, i podsjeća da je to zakon koji je dobio podršku Venecijanske komisije, a koji je u osnovi zakon o jednom građanskom, demokratskom, sekularnom društvu.

“Dakle, to je zakon koji garantuje ne samo vjerske slobode nego sa druge strane garantuje i sekularni karakter države Crne Gore”, kazao je Bešlin u izjavi za CdM.

Prema njegovim riječima oni koji se tom zakonu protive su oni koji ne žele ravnopravnost.

“To su oni koji žele da sačuvaju svoje monopole, svoje privilegije, svoj zapravo monopolistički položaj, koji oni imaju u društvu, ali ne samo to. Upravo i Srpska pravoslavna crkva i DF, kao njen eksponent odnosno političko krilo mitropolita Amfilohija Radovića zapravo žele da sačuvaju ne samo svoje privilegije, svoj monopolistički položaj, nego zapravo žele da ugroze građasnki i sekularni karakter države Crne Gore”, istakao je Bešlin.

To je zapravo, kako on ocjenjuje, ono što se krije iza ovih njihovih napada.

“Naravno, kad kažem privilegije tu onda ne mislim samo na novac nego mislim i na činjenicu da sebe žele da stave iznad zakona, odnosno da oni određuju pravila i da oni budu zakon, da imaju neku vrstu imuniteta i da budu država u državi, što zapravo ni u jednom demokratskom evropskom društvu pa i vanevropskom nije moguće”, mišljenje je Bešlina.

On smatra da smo do sad, zapravo, gledali kako se Srpska crkva u Crnoj Gori u stvari ponaša tako da se ne osvrće na pozitivne propise, na zakone, na pravila bilo kakva.

Milivoj Bešlin

“Oni kad umisle da negdje nešto treda da se izgradi, ne postoje građevinske dozvole… Dakle, riječ je o nepriznavanju države Crne Gore. I ovaj zakon zapravo, sad u stvari, sve vjerske zajednice, pa i Srpsku crkvu u Crnoj Gori stavlja u jedan zakonski okvir. Očito, da oni sami žele da budu iznad zakona, jer oni u stvari ne priznaju ustavno pravni poredak države Crne Gore, ne priznaju postojanje države Crne Gore”, jasan je Bešlin.

Potez Demokarata da ne učestvuju u radu Odbora za izborno zakonodavstvo dok vlast ne povuče Prijedlog zakona o slobodi vjeroispovijesti Cerović i Bešlin slično tumače.

“Što se tiče Demokratske Crne Gore, tu smo ono normalno, pošto su u pitanju mladi ljudi očekivali da će tu doći do jedne građanske alternative već umornom DPS-u, ali oni su se ispostavili ovim potezom, dakle povlačenjem iz Odbora zboz Zakona o vjerskim zajednicama, oni su se pokazali kao staračka partija, jednog nacionalno-klerikalnog tipa”, ističe Cerović.

Dakle, kako ocjenjuje, pokazali su potpuno antievropsko lice.

“To nije desnica to je politički podrum. Posebno kad se uzme u obzir: ajd dobro računali smo mladi ljudi pa nekorumpirani, pa svježi, itd a oni imaju na čelu čovjeka koji je prvi potez u javnosti koji je izveo je falsifikat, odnosno prepisivanje magistarskog rada. Oni jednostavno kao da se ponose time što im je čelnik prepisao magistarski rad. Dakle, sa dvije strane se kompromituju“, rekao je CdM-u Cerović.

O kompromitaciji DF-a, kako dodaje Cerović, ne treba ni govoriti jer to je partija koja i dalje misli da treba ratovati s Turskom i da su Turci na Obzovici.

“Konzervativna partija koja ništa ne shvata. Ne shvata da su se u Evropi tolike okolnosti promijenile i postupa kao da je 19. vijek”, zaključio je u izjavi CdM Cerović.

Postupak Demokrata Bešlinu je zanimljiv jer se kako kaže sa tobožnje proevropske i građanske partije, čim dođe do prve krize i do nekakve krizne situacije vrlo brzo sastruže ta evropska pozlata sa njih i pojavljuje se staro miloševićevsko lice SNP-a, od kojih su oni na početku i potekli, „kao političko krilo zloglasnog Sedmog bataljona“.

Premijer Duško Marković je postupak Demokrata okvalifikovao kao politički PR, i ukazao da Zakon o slobodi vjeroispovijesti nema veze sa obavezama Odbora za reform izbornog zakonodavstva.

Duško Marković

<<<Napuštanje Odbora očigledan politički PR Demokrata<<<

“Zakon o slobodi vjeroispovijesti je programska obaveza Vlade. Mi ga donosimo u najboljem interesu i u skladu sa evropskim standardima. Ovaj zakon nije usmjeren ni protiv jedne vjerske zajednice i crkve, niti protiv jednog ili grupe vjernika. Nego nasuprot, u interesu je slobode vjeroispoijesti ili uvjerenja”, istakao je juče Marković i podsjetio da je Zakon rađen u saradnji sa Savjetom Evrope i Venecijanskom komisijom.

Bešlin je komentarišući ova dešavanja jasno ukazao da je pomenuti zakon vrlo važan, jer crkveno pitanje u Crnoj Gori nije riješeno i čitav identiteski narativ u Crnoj Gori se ne može zaokružiti i ne mogu se na dnevni red postaviti neka druga društvena i politička pitanja, dok se ovo pitanje, koje očito jeste goruće, ne riješi na način koji bi bio u skaldu sa demokratskim i evropskim standardima, i standardima na kraju krajeva građanskog i sekularnog društva.

“I u tom smislu je zamjena teze što opozicija vrlo često koristi da sad DPS pokreće tu temu i da vadi tu identitetsku priču… Ne, ta identiteska priča je prosto na dnevnom redu u Crnoj Gori, vjersko pitanje jeste na dnevnom redu i ovaj zakon je upravo korak u pravcu njegovog demokratskog rješavanja i ako hoćete i zatvaranja”, smatra Bešlin.

Pitanje za mentore opozicije u Beogradu

Komentarišići tvrdnje dijela opozicije da je ranjavanje biznismena Miodraga Dake Davidovića u Beogradu, dok je bio u društvu episkopa budimljansko nikšićkog Joanikija, poruka vjerujućem narodu u Crnoj Gori, uoči sabora u Nikšiću, zakazanog za 21. decembar, zbog najavljenog usvajanja zakona o slobodi vjeroispovijesti, Bešlin smatra da je riječ o zloupotrebi.

<<<Reakcije opozicionih partija na ranjavanje Davidovića<<<

“Najprije se postavlja pitanje šta jedan vjerski poglavar radi sa jednim biznismenom. A drugo do pucnjave nije došlo u Podgorici nego u Beogradu. Dakle to je pitanje za mentore opozicije koji se nalaze u Beogradu”, zaključio je Bešlin u izjavi za CdM.

Poslanici Skupštine Crne Gore će 24. decembra raspravljati o Prijedlogu zakona o slobodi vjerosipovijesti. Zakon će kako su najavili osim poslanika DPS-a, podržati i njihove kolege iz Bošnjačke stranke i Socijaldemokrata.

Aleksandra Obradović

NAJNOVIJI NAJSTARIJI POPULARNI
Fileopg
Gost
Fileopg

Konačno se Demokrate izuše….

stolar
Gost
stolar

Proradilo je ono pravo u njima… NAZALOST

Bora Bora
Gost
Bora Bora

Pitaj srbos koje boje Sunce(on veli crno)..A. Nebo (on veli zuto)..A more jel slano (srbos veli neno slatko)..

Osmanpasa
Gost
Osmanpasa

Sto je lose ako neko pita ko pravi zlatarski sir, srbi ili turci ?

Lovcenska
Gost
Lovcenska

Ko bi rekao da smo u dvadesetprvom vijeku !?

d.b.
Gost
d.b.

A plate, penzije, nezaposlenos i odlazak mladih

mrkela
Gost
mrkela

Ne može Srbija – Irinej biti vlasnik svih crkava u Crnoj Gori , o tome se radi narode !

Atos
Gost
Atos

I nije, nego Crnogorska Mitropolija

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Atose stalno zbunjujete narod. Nije to Crnogorska Mitropolija. To je Mitropolija Crnogorsko primorska srpske pravoslavne crkve i pokriva samo trećinu Crne Gore. Ostalo je pod tri Eparhije od kojih dvije imaju sjedište van Crne Gore.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, zašto nikada ne pišeš da su u Crnoj Gori Kralja Nikole tvoji krajevi pripadali Eparhiji Zahumsko-raškoj.

mrkela
Gost
mrkela

Front , Medojević kaže da u Skupštini niko neće govoriti ko je rođen u Šibeniku ! Što je to nego fašizam !

Mister no
Gost
Mister no

Neznam kome to do sad nije jasno da oni mrze sve Crnogorsko iz dna duse,osim plata sto ih redovno primaju u skupstinu!

Titograd
Gost
Titograd

Odzvonilo svetosavskoj sekti!

Sistem
Gost
Sistem

To je i Omer Paša pričao

Milo Vujovic ct
Gost
Milo Vujovic ct

Kako rece advokat Martinovic da otvaramo slasticare,cevapdzinice u crkve tako je i u Italiju ojha e viva e viva vero,no bolje ih i u slasticare pretvorit no da Mirasu i Stevu panu ruka

Covjek
Gost
Covjek

Jos od prije isusa hrista, vlast je umjesto hleba, davala boga(pa kako ga ko zvao). Pametna neka vlast. Mi raja, ma kako se zvala, uvijek na koljenima. DOKLE.

BOT Bubašvaba
Gost
BOT Bubašvaba

Mi još vagamo: zacanka, ines23, oliver14, Kosta, goran1978, Helena88, miona, HanaPG, Djurdjica, Mona99, Planinka, marta, KnjazMilos, Votka88, kamiondzija78, Igor88, InesBD, Prepelica, DonjiKokoti, Cipsy, Koviljka tomic, Stefo12, Vitinka, Iskra95, Kinez, Enesa, Svetlana_TV, Marelica, Tommy_h, ZarkoGolubic, Zigman, Silvana, Novinarka, CiciMici, Kaktus, KOCOBO, Leart, Komita, Sara, Bar_pamti, Simba, JunaK, KotorankA, Kleopatra, Boka, Petra, Gordan, StevanPG…

dagy
Gost
dagy

Koliko vidim po komentarima muslimani oce nazad u vjeru pradjedovsku,malo im je frka da to ucine u spc pa se zdusno bore za cpc

Haris
Gost
Haris

Muslimani bi da se CG oslobodi zla i krene najzad naprijed u bolju budućnost. Dok je ovo zlo ođe, teško naprijed. Vakat je!

Filip
Gost
Filip

Svoga posla

Milo Vujovic ct
Gost
Milo Vujovic ct

A stoce nam CRKVE kad nemamo ni svestenika. Ocemoli dat Crkve Mirasu,Stevu i prvoborcima Trtovog heroj grada Cetinja ? Ajde vise ne avetajte jadnici,placenici!

Haris
Gost
Haris

Ne no ćemo ih dati okupatorskoj sekti.

Glava
Gost
Glava

Sto vam se 45 ne dopada

Glava
Gost
Glava

Cerovic ga je rjesvao 45 mislio da ga je rjesio pa bi ponovo.Nek odgleda Vrjeme cuda

Anonimous
Gost
Anonimous

Kako bi ono – EUR 150 miliona za Montenegro airlines? Ekonomija, standard, zdravstvo, skolstvo? Ma neee, crkva je goruce pitanje…

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

RUSIJA, RUSKA DIPLOMATIJA ISTORIJE I SAVREMENOSTI 1991: „Crnogorski narod nije priznavao tursku administraciju, nije Porti plaćao novčani porez, imao je vladu, oružane snage, AUTOKEFALNU CRKVU…”

USA
Gost
USA

ST Podgorica…o kakvom Crnogorskom narodu pricas tugo.Crna Gora je 4 nahije,oces da nam po njima naciju stvoris Crnogorsku.Na Geografskoj odrednici CG zivi 300 000 Srba K Nikola 1911 ajde podgoricanine ne balavi s mrznjom izaobilazenjem Primoraca,Brdjana i ovih iz Bjelopavljicko Zecke ravnice

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

USA, ovo je komplikovano za tebe. Ne pričam ja. To pišu Rusi. Ovo su citati iz ruskih, srpskih, grčkih… izvora. “Geografska odrednica” jedina slobodna država na Balkanu 500 godina. Sa svojim vladarima, vojskom, crkvom, nošnjom, običajima… U tih 500 godina Srbija ne postoji.

Kotor
Gost
Kotor

Samo laz i samo laz je srpski nacionalni interes rekao je otac nacije Dobrica Cosic.

Krapovi oba
Gost
Krapovi oba

Može li ovaj Moračanin što se piše iz Stare Podgorice da bude blagajnik u Manastiru Morača a Stevro u Ostrogu?

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ha ha Krape imam ja posao. No čitam što pišete. Liše ovih nekoliko popova vidomaći “srbi” ćete se stiđet jednog dana zbog svakakvih gluposti koje pišete protiv svoje države. Pročitaj malo što drugi pišu o Crnogorskoj crkvi. Dako tvoj ograničeni sklop nešto shvati.

Krap ti,krap on
Gost
Krap ti,krap on

Ajde, Stara Moračo, navedi kad je ta CPC dobila Tomos, makar i ruski, i ko je bio njen prvi patrijarh?

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ha ha ,baš si Krap. Kakav Ruski Tomos. Komentarišeš a ne znaš o ovome ništa. Tomos se dobijao od Turaka sa kojima je Crna Gora bila u ratu. Vi nijeste ratovali sa njima, pa đe je vama Tomos prije 1922-e.

Krap ti,krap on
Gost
Krap ti,krap on

Ruska Istorija pravoslavnih pomjesnih crkava 1834 godina:„S ukidanjem Pećke patrijaršije 1766. godine, Crnogorska crkva bila je potčinjena Carigradu, ali samo formalno. U stvari, ona se upravljala nezavisno, jer je i crnogorska država bila nezavisna. Za vrijeme uprave Crnogorskom crkvom mitropolita Svetoga Petar I, Svjatjejši Sinod Ruske pravoslavne crkve priznao je ovu Crkvu autokefalnom”. Ovo ti tvrdiŠ, znači Rusi su priznali… Više »

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

SRBIJA, TOMOS 1921: “Pored toga u granicama ovog ujedinjenog Kraljevstva SHS ušle su i Avtokefalne Pravoslavne Crkve: Karlovačka i Crnogorska…”

Cunami
Gost
Cunami

Znaci slozili smo se da je jedina pravoslavna kanonska crkva u Crnoj Gori Mitropolija crnogorska koja je dobrovoljno usla u sastav obnovljene srpske crkve uz blagoslov Mitropilita Mitrofana bana koji je bio na celu svesrpskog odbora za ujedinjenje i kralja Nikole koji je jedinu zamjerku imao na prijesto patrijarsije, odnosno zasto je izabran Bg a nije Pec

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Cunami, znaš li ti Tomose sva slova? Svi jasno pišu: “Crnogorska Autokefalna crkva”. I sa njenim ukidanjem se nikada nijesmo složili.

Cunami
Gost
Cunami

Navedi jednog Crnogorca koji se protivio ponovnom ujedinjenju srpske crkve?

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ha ha Tomose, tvoje nepoznavanje ovoga je toliko vidljivo da džabe mijenjaš nickove. Samo par svještenika ste platili ili ucijenili. Ostale ste doveli iz Srbije ka sade što ste ih doveli više od hiljadu.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, kako se niste složili kada je Mitrofan Ban bio na čelu odbora za ujedinjenje SPC.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

SRBIJA, PRAVOSLAVNA SRPSKA CRKVA 1921: “kada je 1766 pećka patrijaršija ponovo ukinuta, crnogorska mitropolija nije podvlašćena carigradskoj patrijaršiji, kao ostali delovi srpske crkve pod turskom vlašću, već se oslonila na rusku crkvu, koja joj je priznala autokefalnost.”

Cunami
Gost
Cunami

I sta proizilazi iz ovoga…da je mitropolija crnogorska (crnogorsma crkva) svetosavska eparhija koja je neprekidno postojala sve do ponovnog ujedinjenja srpske crkve 1920.god sto je podrzala i crnogorska vlada u egzilu i kralj Nikola. Ruska crkva nema pravo nikome da daje autokefalnost, al je svoju autokefalnost mitropolije cetinjska i karlovacka naslijedile od pecke patrijarsije

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ha ha Cunami, đe pronađe Svetog Sava? Ako ti u 10-15 dokumenata u kojima piše Autokefalna Crnogorska Crkva, ništa nijesi shvatio, onda je do tebe, Valjda vjeruješ braći Rusima.

Cunami
Gost
Cunami

To kaze crnogorski premijer iz 1910.godine

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

RUSIJA, SBORNIK 1915 „Dakle, Crnogorska crkva, s mitropolitskom katedrom na Cetinju, nakon katastrofe koja je zadesila srpsku Pećku patrijaršiju [1766], do
naših dana ostaje autokefalna, nezavisna od bilo koje druge više crkvene vlasti, ali – kako je navedeno u odredbi crnogorskoga ustava 1905. – čuva jedinstvo u dogmama sa Istočno-pravoslavnom Vaseljenskom patrijaršijom”.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

SRBIJA, NAUKE DRUŠTVENE I ISTORISKE 1914„…sve to primio je presveti ruski sinod kao dokazano i u svom sabornom pismu naziva najvrednijeg čoveka u Crnoj Gori neradnikom i lenjivcem, naziva onog svetog čoveka učiteljem zla i upropastiteljem morala u narodu, poziva ga kao kakvog zlikovca pred svoj sud, kao da je taj ŠEF CRNOGORSKE AFTOKEFALNE CRKVE njemu potčinjen, i preti mu… Više »

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

SRBIJA, OPĆACRKVENA ISTORIJA 1912: “imamo još i ove avtokefalne crkve:od 1589. Rusku crkvu, … od 1766 crnogorsku crkvu,… od početka 1904. Ima crnogorska crkva i sinod, koji se sastoji od 2 episkopa…”

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

GRČKA, ISTORIJA 1898: „Arhiepiskop Crne Gore je autokefalan, stoluje na Cetinju, nekada jedini vođa zemlje, koja se zbog svojih nepristupačnih planina nikad nije pokorila Turcima, nema drugoga episkopa”.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

RUSIJA ISTORIJA 1894: „Crkve Carigradska, Aleksandrijska, Antiohijska i Jerusalimska za poglavare imaju svoje patrijarhe; Kiparska – Arhiepiskopa, sa zvanjem ‘Blaženjejši’”, piše Durnovo, „Srpska, Crnogorska, Sibinjska (mađarsko-rumunska), Karlovačka (mađarsko-srpska), Černovicka (Bukovinsko-Dalmatinska) — imaju arhiepiskope-mitropolite,

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

RUSIJA, OBOZRENIJE 1879: „Dakle, Carigradski Patrijarh, dostigavši u posljednjem vijeku svoju punu dominaciju na Balkanskome poluostrvu, nikada nije proširio svoju vlast na Crnogorsku crkvu; potom je morao da prizna autokefalije crkvama Grčke, Srbije i Rumunije, i konačno posljednjih godina je svjedok odvajanja bugarskoga egzarhata, koji bi se mogao pretvoriti u samostalnu crkvu po konačnome ustrojstvu Knjaževine Bugarske…”

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

RUSIJA, ISTORIJA HRIŠĆANSKE CRKVE 1878: „Samo je Crna Gora, od davnina samostalna, sačuvala Pravoslavlje. Vladari njezini, koji su ranije bili iz kuće Balšića, a kasnije iz kuće Njegoša, branili su nezavisnost Crnogorske crkve, čiji je poglavar od 1699. do 1851. godine objedinjavao u jednoj osobi vlast Knjaza i Mitropolita”.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

RUSIJA, ZBORNIK 1877: “ Crnogorska crkva, bez obzira na to što Mitropoliti dobijaju inicijaciju u Rusiji, ne priznaju nad sobom nikakvu duhovnu vlast: ona je apsolutno samostalna (autokefalna)”

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

NJEMAČKA, DIE REFORMEN 1858: „…takav nezavisan položaj uživa danas Arhiepiskop Kipra kao αυτοκεφαλος i Vladika Crne Gore koji svoje rukopoloženje dobija u Petrogradu”.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

NJEMAČKA, GRENZBOTEN 1849: „Osim Patrijarha u Karlovcu, grčka neujedinjena Crkva ima još četiri potpuno nezavisne i međusobno razdvojene glave: Cara Rusije, Patrijarha Carigrada, Sinod episkopâ u Grčkoj i Vladiku Crne Gore”.

Bora Bora
Gost
Bora Bora

Okupatora sekta spc je zagadila Crnogorske Svetinje

Tomos
Gost
Tomos

Od kada je Nitropolit tu od 10 Sveštenika kolko je bilo, imamo oko 300 sada. Od kojih su 95% Crnogorski Državljani. Pičelo sigurno 80% Pravoslavsca da slavi Slave. Na hiljade ih domalze pred Manastire, preko 700 Crkvi i Manastira, Hramova je obnovljeno i novih sagrađeno…
Naravno da vam to smeta…

Nikac
Gost
Nikac

Zagadila i ogadila cijeli Balkan ane samo crnogorske svetinje.

Archie
Gost
Archie

A da li zna Milo šta je građanska država i da se lideri građanske države ne bave crkvenim kanoninskim pitanjima?

Iii
Gost
Iii

Kao sto su svadjali brata sa bratom devedesetih kad se dps raspao tako sada opet isto rade. E kukvci crni nemate druga posla i vecih problema nego ste se za crkve i manastire uhvatili. Pa naravno kako zapad kaze zna se da se od 1993 trazi na zapadu resenje kako uništiti pravoslavlje i postaviti pedere i pedofile da nas uce… Više »

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ruska Istorija pravoslavnih pomjesnih crkava 1834 godina:„S ukidanjem Pećke patrijaršije 1766. godine, Crnogorska crkva bila je potčinjena Carigradu, ali samo formalno. U stvari, ona se upravljala nezavisno, jer je i crnogorska država bila nezavisna. Za vrijeme uprave Crnogorskom crkvom mitropolita Svetoga Petar I, Svjatjejši Sinod Ruske pravoslavne crkve priznao je ovu Crkvu autokefalnom”.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, prekjuče si tvrdio da je CPC autokefalna od 1484. i vremena Ivana Crnojevića, a sada daješ komentar u kome piše da ste do 1766.dio Pećke Patrijaršije, a posle toga samo formalno dio Carigradske. Sada si počeo i sam sebe da demantuješ.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Oprem ne pišem ja. To su pisali Rusi i ostali prije 100-200 godina. Samim ti što Crna Gora sama bira poglavare od 1484-e znači da je autokefalna (samostalna). Kada ko prizna to je stvar drugih država. Sve ti to pope znaš no bezuspješno pokušavaš da zbuniš narod. No džabapope. Počeo narod da čita.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, kada nešto pišeš bar se potrudi da sam sebe ne demantuješ .

Samo kažem...
Gost
Samo kažem...

Juče za juče, danas za danas. Ko zna šta nosi sjutra?

Sloboda
Gost
Sloboda

Crna Gora je gradjanska drzava, 85% gradjana gradjanske drzave CG su za Crnogorsku mitropoliju SPC bilo da si Crnogorci ili Srbi. Ostali gradjani drugih vjera maju ravnopravno pravo na svoja opredjelenja kao i ova pravoslavna vecina.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Sloboda, ozbiljan komentar a ništa ti nije jasno. Nije to Crnogorska mitropolija. To je Mitropolija Crnogorsko primorska srpske crkve koja pokriva trećinu Crne Gore. Za koga su ostali. Cijeli sjever Crne Gore je pod Mileševskom Eparhijom čije je sjedište u Prijepolju. Ili manipulišete narodom ili stvarno o tome ništa ne znate.

Cunami
Gost
Cunami

Samo su Pljevlja pod Milesevskom, ostatak svjevera je Budimljanskl-niksicka

Iii
Gost
Iii

Republik Koso ex Montenegro

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Opes domaći ” srbin” dežurni. Ako ćete komentare držat po dva-tri sata onda to napišite da se mi Crnogorci ne javljamo. Ali vam je sve zaludu. Dosta je bilo 100 godina okupacije crnogorskih svetinja.

Blok
Gost
Blok

Crnogorci ne napadaju Svetinje

Bobo s ekipom
Gost
Bobo s ekipom

Napadali su Crnogorci sa Cetinja kršima cetinjski manastir, pa su se poslije raspadali od raznih bolesti i tražili lijek po Srbiji. Uzalud!

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

E sram te i stid bilo. No vi Srbi da obraza imate ne bi činjeli što činite, pa ve je teško zastiđet.

Crna Gora
Gost
Crna Gora

Bobo ne laži. Raspanućeš se pa ćeš tražiti lijek pi srbiji. Biće ti uzalud.

Bobo s ekipom
Gost
Bobo s ekipom

Žao mi je tu omladinu koju ste zaveli, zna se kako je većina obršila na čelu sa Bobom.

Time
Gost
Time

Pod HITNO popis rimokatolika u Crnoj Gori dje rade sta rade sta pricaju o cemu pricaju kao i listing TELEFONSKIH POZIVA sa kime su u kontaktu

Vitni Voren
Gost
Vitni Voren

Ovaj narod se fino napriča na Portalu. To je zdravo i potrebno, ali, istina je jedna:
Ovo je Crna Gora i njena Crnogorska pravoslavna crkva MORA UCI U HRAMOVE KOJI SU JOJ APSOLUTNO BESPRAVNO OTETI.
Tako, i jedino tako, TO JE BOZJA I LJUDSKA PRAVDA!

Iii
Gost
Iii

Tebi otet a kukavce jesi ikad bio u manastir koji sramoto. Sve sami vjernici kad je upitanju otimanje hahahahahhaah. Polako polako cuvaj se bozje kazne. Nismo mi divljaci ako si ti i takvi treba da odlucuju o crkvi e blago bas nama

Iii
Gost
Iii

I ime ti je pravoslavno hahahhahahaha

Milo Vujovic ct
Gost
Milo Vujovic ct

Vitni Voren bice Mitropolija CRNOGORSKA no sto ali Miraseva Stevova i Komunjara s Cetinja budi siguran nece NIKAD

Bole
Gost
Bole

Goruce pitanje je zivotni standard. Manite nas podjela i gluposti.

Sjeverna Koreja
Gost
Sjeverna Koreja

Pa to meni je ovo jako bitno utice na standard, hocu li platu i koliku primit, mogu li sa njom da izdrzavam porodicu i pristojno da zivim

Bole
Gost
Bole

Dobra je to taktika. Kad stignu izvjestaji o odseljivanju stanovnistva, pa se narod malo probudi i pocne komentarisati kako je lose, bacis jednu od “vrucih” tema (nacionalnost, crkva i sl.), i narod zaboravi na sve probleme i upeca se da zapjeni oko banalnih stvari. I pljacka se nastavlja.

Svjefol
Gost
Svjefol

SPC bi da uzima pare od vjernika i nikome ne polaze racune. Zasto su vjerski objekti u Srbiji u drzavnom vlasnistvu, koji su dati na upravljanje SPC a u Crnoj Gori to ne smije biti? A pri tom, SPC je tek sto godina u Crnoj Gori. Stace vana Crna Gora na kraj, bez dileme…

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Zašto pišeš neistine, vjerski objekti u Srbiji su pod upravom nadležnih Eparhija. Tako je na pr. Manastir Žiča pod upravom Žičke Eparhije SPC.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

A manastiri i crkve na sjeveru Crne Gore su pod upravom Mileševske Eparhije kojoj je sjedište u Prijepolju. Ne može vlasništvo nad Crnogorskim svetinjama imati neko van Crne Gore.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, je li to kažeš da crkva Svetog Tripuna u Kotoru više ne može pripadati Splitsko-makarskoj Nadbiskupiji?

Archie
Gost
Archie

Verski objekti u Srbiji uopšte nisu u državnom vlasništvu. Ne laži. U državnom vlasništvu je samo zemlja na kojoj je izgrađen Hram, ali ni sam Hram nije vlasništvo države.

Filip
Gost
Filip

Ne lupetaj

zacanka
Gost
zacanka

Demokrate izasle iz Odbora jer znaju da nemaju kapaciteta da odgovore zahtjevima Odbora ne znam ni sto su ulazili, jer kad je predsjednik plagijat ne mogu biti ni clanovi pametniji.

Region
Gost
Region

Rekli su oni što su izašli, ali su oni što bi da ruše Crkve ostali, jer imaju kapacitet, odnosno debeli obraz

Petra
Gost
Petra

Niko ne moze da pobije autokefalnost CPC koja je bila kroz vjekove prisutna i nepravda se mora ispraviti, a SPC ne moze kao sto je radila do sad da svojata crkvene objekte kao svoje i da od njih uzima para para i da posle te milione salje Srbiji.

Cunami
Gost
Cunami

Aj sto ne moze da se pobije nego ne moze ni da se nadje dokazat o autokefalnosti CPC. Cak ne postoji ni jedan zvanicni dokumet sa imenom CPC, to je uvjke bila Mitropolija crnogorska, jedna od eparhija Pecke patrijarsije ciji je rad zabranjen 1766.godine i od tada Mitropolija cetinjska samostalno funkcionise i kao sto kaze preminer Crne Gore Lazar Tomanovic… Više »

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Cunami, evo ti jedan a ako oćeš mogu ti odma dat još 10-15 . Ruski Zbornik iz 1877 “Crnogorska crkva, bez obzira na to što Mitropoliti dobijaju inicijaciju u Rusiji, ne priznaju nad sobom nikakvu duhovnu vlast: ona je apsolutno samostalna (autokefalna)”

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ruska istorija hrišćanske crkve 1878 „Samo je Crna Gora, od davnina samostalna, sačuvala Pravoslavlje. Vladari njezini, koji su ranije bili iz kuće Balšića, a kasnije iz kuće Njegoša, branili su nezavisnost Crnogorske crkve, čiji je poglavar od 1699. do 1851. godine objedinjavao u jednoj osobi vlast Knjaza i Mitropolita”.

Cunami
Gost
Cunami

Stvarno nije tesko da razumijes ako zelis. Mitropolija crnogorska je dio srpske crkve odnosno Pecke patrijarsije sve do 1766godine dok ova nije ukinuta i od srpskog patrijarha prije ukidanja mitropolit crnogorski dobija tituli egzarha Peckog trona. Po ukidanju Pecke patrijarsije crngorska crkva jeste samostalna u djelovanju jer je jedina uz Karlovacku mitropoliju opstala eparhije svetosavkse crkve. U 19.v mnogo pravoslavne… Više »

Tomos
Gost
Tomos

Đe je Tomos

Nokaut
Gost
Nokaut

predsjednik Crne Gore ne smije da pokrene to pitanje, a on bi prvi trebao, ali..

Nikac
Gost
Nikac

Nije to posao presjednika Crne Gore, procitaj ovlastenja i duznosti predsjednika, edukuj se po stare dane.

Đurađ
Gost
Đurađ

Opaaaa, i rimski papa protiv zakona. Dukljani na aparatima.

Jaobako
Gost
Jaobako

Katolička baba gleda pravoslavnu djevojku za unuka Marka 🤔🤔🤔🤔
Jao bako bako
Imas krupne oce
Gledaj bako da ne dobijes čir na jezik
Jao bako bako ne moguce je čir odstraniti
Da jezik ne nastrada
Jao bako bako
Imas krupne oci
Ostavi bako pravoslavne djevojke na miru
Jao bako bako Gledaj svoje lacmanske lisice
Dobices bako bako čir na jezik

ni stida
Gost
ni stida

” pesnik” je bolestan, hitno ” lek”!

Time
Gost
Time

Pod HITNO popis rimokatolika u Crnoj Gori dje rade sta rade sta pricaju o cemu pricaju kao i listing TELEFONSKIH POZIVA sa kime su u kontaktu

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Jao bako ristoslavna, ne preskači terapiju!😂

Tomos
Gost
Tomos

Uvjek se napadalo na Crkvu i uvjek će, samo razloge mjenjaju. Smeta im što je pored togavšto piše Crnkgorsko primorska Mitropolija, u širem smislu i Srpska haha. I kao ako se to se makne bi sve bilo u redu hahahaha… Pa imali smo čisto Crnogorsku Akademoju Nauka, pa ste izmisli još jednu Dukljansku, jer vjerovatno može još Crnogorskija od Crnogorske… Više »

majmun🙉
Gost
majmun🙉

ko je izmislio crkvu ?

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Tako je!

expert123
Gost
expert123

oNO STO df POZIVA PREDSTAVNIKE manjinskih naroda i poslanika u njima pokazuje da oni nisu za Crnu Goru kao gradjansku drzavu. Kao da su izronili iz 19 vijeka i zele povratak teokratske drzave. Manjinski narodi zele da ucestvuju u politickom zivotu kao gradjani ove drzave i zele dobro ovoj drzavi . Ovo pitanje treba smatrati kao prethodno pitanje koje treba… Više »

Baš tako
Gost
Baš tako

Bravo!

Gordan
Gost
Gordan

Znam jedno a to je da se opozicija pita ne bi se jos ovaj zakon sproveo u djelo jer igraju na strani SPC.

DonjiKokoti
Gost
DonjiKokoti

Ovo je vise prevrsilo svaku mjeru izjave ovih iz opozicije, umjesto da se zalazu za jedinstvo naroda oni sikaniraju s izjavama.

Kotor
Gost
Kotor

Ne znam sta oce Srbi u Cetinje nema Srba 95 posto su Crnogorci i pripadnici Crnogorske Crkve vratite Cetinjski manastir onima kojima pripada takodje i Danilovgrad, Niksic, Podgorica imaju po 70 posto Crnogoraca necemo tudje ocemo ono sto su gradili nasi pretci. Crkve u Pljevlja i Berane me ne interesuju neka tu odlucuju Beranci i Pljevljaci. Ali ove sto su… Više »

Iii
Gost
Iii

Podgorica ima sa Albancima bez njih jedo 5%

Budimo realni
Gost
Budimo realni

Ja sam kao pop doso iz Svrljiga da radim u Crnoj Gori posto po Srbiji narod nema para i nema posla kao u Cg. I sto ja sad treba da ostanem bez penzije pred kraj mandata zbog ovog zakona.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Da li ovi domaći “srbi” ne znaju ili neće da znaju. Mitropolija Crnogorsko primorska Srpske pravoslavne crkve (pravi naziv) pokriva trećinu Crne Gore. Ostalo je pod tri Eparhije, od kojih dvije imaju sjedište van Crne Gore. Npr. Nikšićki Manastir nema nikakve veze sa Mitropolijom Crnogorsko primorskom SPC. Sve na sjeveru je vlasništvo Mileševske eparhije iz Prijepolja.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, nikšićki Manastir je u doba Knjaza i Kralja Nikole bio dio Eparhije zahumsko-raške, kao što su uostalom bili i tvoji krajevi, jer su kao što znaš tvoje krajeve smatrali Starom Raškom.

Tomos
Gost
Tomos

Srpska crkva je na ovim prostorima stara oko 2500 godina. Caj jedna crkva u Beranama je stara i 3000 godina tako da mislim da smo mi Srbi prvi narod koji je jos u paleoziku naselio Crnu Goru. Onda su posle nas dosli Rimljani, iliri pa tek posle Dulljani.

majmun🙉
Gost
majmun🙉

ja sam prvi bio tu , sve ste mi oteli i ozidali kuće sa krstovima , doći ću po svoje

Serdar Krsto
Gost
Serdar Krsto

HAHAHA

Tomos
Gost
Tomos

Nspravi svoj nik, i fino kaži
Da su Tuzi =Troja, da ti Je đed bio Ahil, i da ne voliš Srbe pisali se oni kao Srbi ili Crnogoci zbog toga što je sa neke lokacije u Vasojeviće korišteno drvo za Trojanskog konja….

Bnjj
Gost
Bnjj

Srbi udruzicemo se sa Albancima da rasturimo ovu zemlju nas 28 poato i njih 5 posto su nam dovoljne za cjepanje MNE njima eto istocna MNE a mi cemo uzet zapadnu.

Tgmpgdtp
Gost
Tgmpgdtp

srbi se sele u Srbiju i na Kosovo iz CG , veće su plate i penzije , svake nedelje je molitva . Vec mladi srbi otišli u Kostolac i Bor i kažu da je super

Gandalf
Gost
Gandalf

Pod HITNO popis rimokatolika u Crnoj Gori dje rade sta rade sta pricaju o cemu pricaju kao i listing TELEFONSKIH POZIVA sa kime su u kontaktu

U toku je
Gost
U toku je

Povlacenje zakona.

cogi
Gost
cogi

Evo ih I papa ukorio.

Budi ubijedjen
Gost
Budi ubijedjen

Zakon NE SMIJE BITI POVUČEN, iz mnogo razloga.

SmećeTiTata
Gost
SmećeTiTata

Pssssst.!

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Umrla je njihova nada davno. Ovo samo produžavaju agoniju, u koju su upali kad su shvatili da ne mogu bili okupatori dovijeka. I molim te promijeni nick, jer mi nijesmo oni.

Time
Gost
Time

Pod HITNO popis rimokatolika u Crnoj Gori dje rade sta rade sta pricaju o cemu pricaju kao i listing TELEFONSKIH POZIVA sa kime su u kontaktu

vukomita
Gost
vukomita

IMAMO PUNO NEPISMENOG NARODA I BUKVALNO I FUNKCIONALNO SA KOJIMA SRPSKA CRKVA U CRNOJ GORI PUNO MANIPULISE,DOBRO TO RADE KORISTECI SLABOSTI DRZAVE TAKO DA TREBA PUNO VISE PRICATI ISTINU I SAMO ISTINU JER U SUPROTNOM NECE BITI DOBRO NIZAKOGA..CRNOGORCI SAMO NAS ISTINA SPASAVA

Bice tuge
Gost
Bice tuge

Cijeli svijet i Evropa su na strani crkve. Nesto si pobrkao.

Budi ubijedjen
Gost
Budi ubijedjen

Na strani koja bastini USTINU I PRAVDU. Ato je CPC!

cogi
Gost
cogi

Stiglo vam Pismo iz Rima….

Blok
Gost
Blok

Veće istine od Njegoša nema, i samo treba čitati Njega, i to je to

Cunami
Gost
Cunami

Potpuno si u pravu. Dosta je bilo, necemo vise da dozvolimo da manipulisu sa nama razni likovi kao sto su Sv.Vasilije Ostroski, Vasilije Petrovic, Sveti Petar Cetinjski, Njegos, kralj Nikola i ostali izdajnici Crne Gore. Treba to potpuno zabranit, i uvesti partijski manifest kojim ce nam propisat ko smo i sta smo.

Duklja
Gost
Duklja

Znaš kad bi oni dozvolili da im vladiku Beograd određuje. Nikad!

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Duklja, Svetog Vasilija Ostroškog je u Pećkoj Patrijaršiji rukopoložio srpski Patrijarh Pajsije 1638.god. Vladiku Vasilija Petrovića je zavladičio srpski Patrijarh Atanasije II u Beogradu 1750.god.

Cunami
Gost
Cunami

Skoro svakog od njih je rukopolozio ili pecki patrijarh do ukidanje ili kasnije Karlovacki mitropolit

USA
Gost
USA

Ahaaaa DUKLJA tacno tako jer za razliku od tebe i tvog mozga njihovo SRBSTVO je bilo u Crnu Goru a tvoje je u Beograd

Koviljka tomic
Gost
Koviljka tomic

E tako kako su rekli katolicima i muslimanima da se ne mijesaju je prava slika sta DF misli o manjinama i da ona prica njihova da svi budemo jednaki je zapravo izborna sarena laza.

cogi
Gost
cogi

Vjeruj Kove ni oni ne bi dali da im se miješamo u džamije I katoličke crkve a tako I treba da bude.

Lucije
Gost
Lucije

Ne podržavam df, ali zo što du rwkli ka da je tema Pravoslavlje da se ne mhešajz, pa to treba i sami i bez toga da znaju

Vatikan
Gost
Vatikan

Kad sam bio mali znao sam svoj pravac,oni bili katolici a ja PRAVOSLAVAC,oni bili katolici a ja PRAVOSLAVAC.
Refren.
I kada su mene cerali odande pjevali su lijepa njihova a ja BOZE PRAVDE
Kad sam bio mali bio ziva vatra, psovali su meni popa a ja njima fratra

Kad sam bio mali poklone mi slali,iz Cikaga moji znas ti dobro koji

Podgoricanka
Gost
Podgoricanka

Kad sam bio mali znao sam svoj pravac,oni bili katolici a ja PRAVOSLAVAC,oni bili katolici a ja PRAVOSLAVAC.
Refren.
I kada su mene cerali odande pjevali su lijepa njihova a ja BOZE PRAVDE
Kad sam bio mali bio ziva vatra, psovali su meni popa a ja njima fratra

Kad sam bio mali poklone mi slali,iz Cikaga moji znas ti dobro koji

Biotherapy
Gost
Biotherapy

Kako tebi nije dobro

Mirjana
Gost
Mirjana

Tisina katolici

Nema ljutnje
Gost
Nema ljutnje

Mirise na povlacenje zakona.

tjdjgamtg2
Gost
tjdjgamtg2

Smels like teen spirit

Number 1
Gost
Number 1

Kad sam bio mali znao sam svoj pravac,oni bili katolici a ja PRAVOSLAVAC,oni bili katolici a ja PRAVOSLAVAC.
Refren.
I kada su mene cerali odande pjevali su lijepa njihova a ja BOZE PRAVDE
Kad sam bio mali bio ziva vatra, psovali su meni popa a ja njima fratra

Kad sam bio mali poklone mi slali,iz Cikaga moji znas ti dobro koji

blavor
Gost
blavor

E, greote…

Time
Gost
Time

Pod HITNO popis rimokatolika u Crnoj Gori dje rade sta rade sta pricaju o cemu pricaju kao i listing TELEFONSKIH POZIVA sa kime su u kontaktu

Sjeverna Koreja
Gost
Sjeverna Koreja

Naravno kad se pomene crkva, jezik, nacija e ti tekstovi najvise pregleda i komentara ima. Kad je rijec o standardu i bijedi u kojem narod zivi e tu se niko ne javlja. Nesrecni narod nikad srece

Nekulturan
Gost
Nekulturan

Pogrešno tumačiš ove komentare,ima ih kojima je posao da skoče čim se pomene Srbija,neki skoče kad se pomene Cg,neki na pomen crkve,sve jedni te isti likovi sa istim komentarima

Sjeverna Koreja
Gost
Sjeverna Koreja

Nadam se da je tako jer u suprotnom nema nam napretka

Kleopatra
Gost
Kleopatra

Opoziciji je jedino mila fotelja

Dron
Gost
Dron

To mislis na Mila jer evo +30godina ne zna da sljegne sa nje…

Nikad vise 2016
Gost
Nikad vise 2016

Da, bas si to dobro zakljucila. Ali ne ljuti se.

Haris
Gost
Haris

I koverte sa po 2.000,oo€ mjesečno bez rada.

Kad tad....
Gost
Kad tad....

Boka nije legalno usla u CG 1947 godine.

Posrbica Ivo
Gost
Posrbica Ivo

Ni Vojvodina , Mačva 18-te u sastav Srbije ..

Haris
Gost
Haris

Naravno da nije i ne može biti, jer je još 1813. postala dio CG.

Gandalf
Gost
Gandalf

Pod HITNO popis rimokatolika u Crnoj Gori dje rade sta rade sta pricaju o cemu pricaju kao i listing TELEFONSKIH POZIVA sa kime su u kontaktu

21.12 NK
Gost
21.12 NK

Tekst je priprema za jos jedan poraz od Mitropolije. Niko ne moze protiv naroda. Pravoslavlje pobjedjuje.

Budi ubijedjen
Gost
Budi ubijedjen

Pravoslavlje CPC a ne tudja anatemidana svetosavska. Naravno : CPC pravoslavlje, VAZDA!!!

Komita
Gost
Komita

Briga njih za drzavu,da im se samo fotelja dokopat lako bi oni

Liberal
Gost
Liberal

Tako mi te opozicije ,jedni sluge sorošu drugi putinu

Haris
Gost
Haris

A svi zajedno spc.

Papadjenja
Gost
Papadjenja

Ko ce sad biti kriv kad opet izvise sa zakonom? Lijepo im je objasnjavao prota Velibor da se bez suda ne moze otimati.

Ode zakon
Gost
Ode zakon

Bice opet ljutnje. Ahahshshshaha

Josip Kotor
Gost
Josip Kotor

Odnosi li se ovaj zakon i na katedralu Svetog Tripuna koja je osvecjena 1166.godine, o cemu je sacuvano i pisano svjedocanstvo.Neće valjda i ona biti orepoznata kao državna? Zamislite da moramo da dokazujemo da je katedrala imovina Svete stoluce i katoličke crkve.Pa to je smiješno.Kakve CG ima veze sa katedralom, pa Boka je u CG od 1945???!!!

Cunami
Gost
Cunami

Ne treba dokazivat,, jer je vlada potpisala posebne ugovora sa Svetom stolicom i islamskom zajednicom i njihova imovina ne prelazi u drzavno vlasnitvo. To je jedan od dokaza da je ovaj zakon uperen protiv MPC

Boka Kotorska
Gost
Boka Kotorska

Boka je u sastavu Crne Gore kao Duklja kao Zeta i na kraj kao Crna Gora u vrjeme Petra Cetinjskog tj prije 200 godina. Tako Beranac da ti je ta prica od 45te prazna, procitaj nesto iz istorije pa pisi nebuloze. Da ne bi Boku preselio izmedju Pristine i Prizrena nedje to bi ti srcu najdraze bilo.

marius
Gost
marius

Ja stvarno ne vidim sto je tu problem ako crnogorci koji ne zele da slusaju srpske popove oce da idu , i zele da imaju u svojoj drzavi svoje crkve. Vlast mozda tek sad vidi kakvu je svih ovih godina “zmiju u njedra ” drzala.

Cunami
Gost
Cunami

Ti mozes da imas svoje crkve…al ne mozes nama Crnogorcima, koji se nisu odrekli sebe i nisu krenuli putem unijacenja, da otimas nase crkve

Virginia
Gost
Virginia

616 lcf=papa

🐎🐎🐎🐎
Gost
🐎🐎🐎🐎

Zamuti pa vladaj =katolici pitajte katolike sta planiraju sa pravoslavnima u Crnoj Gori

Haris
Gost
Haris

Isto što su i pravoslavni učinjeli sa katolicima u CG. Ništa drugo.

Number 1
Gost
Number 1

Pravoslavni nijesu kuga poput KATOLIKA PS. Ausvic je u?

ni stida
Gost
ni stida

Number1, a Srebrenica…?

Time
Gost
Time

Koga briga za ex hriscane

Djoko
Gost
Djoko

Ovakav Dps sa svim poznatim manama nazalost je milijardu svjetlosnih godina ispred opozicije…

Dron
Gost
Dron

DPS namece da je crkveno pitanje goruce pitanje.Uvijek nesto izmislite pred izbore.Meni je licno goruce pitanje mala plata.Dok je DPS na vlasti ona nece mrdati sa 300€.

NisamRisto
Gost
NisamRisto

Jasno mi je da za tebe i tebi slične crkveno pitanje nije goruće. Zauzeli ste imovimu Crnogoraca pa vam se ne žuri može što se vas tiče još 100 godina ovako. Ono je goruće za one Crnogorce čiji su predci gradili te iste crkve a danas ne mogu da uđu u njih. Mi druge crkve ni druge domovine nemamo i… Više »

Dron
Gost
Dron

Garant ni krsten nisi a tu bulaznis o crkvi…isti si ko ovaj Haris sto je iz Anadolije dosao da nam o crkvi prica

Haris
Gost
Haris

Ne nameće i nije goruće nego se davno ugljenisalo. Što bi ti da još 100 godina ođe vlada okg spc??!!

Sjeverna Koreja
Gost
Sjeverna Koreja

To je to ali ovaj narod ne zasluzuje bolje kao ni dislike ko ti je udario

PRAVEDNIk
Gost
PRAVEDNIk

Rajko.ne ide ti.da poslije KOZNOG sinjela.stavljas LAZNI KRST oko vrata.
Naljutice ti se ..ONI..iz Sesetih godina.kada si se ..DRUZIO..sa njima.
Ima ih dosta zivih.moj Rajko.

majmun🙉
Gost
majmun🙉

Šta je to crkva ?

Williams
Gost
Williams

Da li će se i katedrala Svetog Tripuna uknjižiti na državu?ili pravoslavne crkve koje postoje na teritorijama koje su kasnije ušle u sastav Crne Gore?ne postoji država u Evropi koja je vlasnik niti jednog vjerskog objekta.Ako su nam uzor Saudijska Arabija i Iran onda to već ima smisla..

amo
Gost
amo

Grijesis Williams,grcka je vlasnik svih vjerskih objekata u drzavi i jos daje plate svestenicima kao drzavnim sluzbenicima,mozes provjerit.I jos to da se tamo popovi ne mijesaju u politiku drzave.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Wilijams, potpuno pogrešno. Npr u Grčkoj i Francuskoj država je vlasnik svih vjerskih objekata. Kod nas je situacija drastičnija jer je pravni lice koje ima sjedište van Crne Gore vlasnik Manastira i crkava. Pogledaj posjedovni list Hrama Svetog Sava u Beogradu. Vlasnik država Srbija. Crkva ima pravo korišćenja.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, zašto manipulišeš. U Grčkoj je crkva vlasnik vjerskih objekata. A u Srbiji jedino je Hram Svetog Save u vlasništvu države, jer je još u izgradnji, svi ostali su u vlasništvu Eparhija SPC.

Time
Gost
Time

Pod HITNO popis rimokatolika u Crnoj Gori dje rade sta rade sta pricaju o cemu pricaju kao i listing TELEFONSKIH POZIVA sa kime su u kontaktu

Moje misljenje
Gost
Moje misljenje

Sva ti je ovdje muka kome ce manastir ostrog pripasti zbog prihoda. Sad pare idu vucicu i dodiku, ovamo bi isli nekom drugo i to ti je to

Budi ubijedjen
Gost
Budi ubijedjen

Nema i ne smije biti ” pogadjanja” oko Ostroga! Ostrog JE VAZDA BIO I BICE CRNOGORSKI MANASTIR, bogomolja pravoslavnih Crnogoraca i onih koji dodju DA MU SE POKLONE i zatraze milost i pomoc od SVECA !!!
Tako je bilo, i tako ce biti!

Moje misljenje
Gost
Moje misljenje

Jes, al evo risto oce da ga skrnavi

Janik
Gost
Janik

Crkveno pitanje je nevazno !

D porto melez
Gost
D porto melez

Nemoj mi protok novca zaustaviti slučajno. Teška je kazna za to.

Moje ime
Gost
Moje ime

Goruće je pitanje crkva jer mora da se uvali 150 meleona za prsli Montenegro airlines. A i da se zaborave mnoge ogavne afere, poput koverte. Kao da smo maloumni, pa nas bombardujete sa ovim izdajnicima i njihovim misljenjima koja nikog ne interesuju niti imaju težinu.

Posrbica Ivo
Gost
Posrbica Ivo

Crkva srba hoće da raspolaže našim otetim Crnogorskim svetinjama , i da iz njih kao i do sada ruši državu Crnu Goru ni sprovodi strategiju susjedne države Srbije!
E dosta je bilo , narod Crnogorski MORA vratiti svoje oteto , inače nas nema !

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Proći će i ovo, izdrži narode moj Srpski-Crnogorski.

Haris
Gost
Haris

Naravno će da prođe, 24. decembar će brzo.

Zabjelo
Gost
Zabjelo

Ikona Filarmosa, najvrjednija u Hrišćanskom svijetu je u vlasništvu Države, za to su i ukrali sa nje najveći brilijant. A oće i drugo da uzmu

Nikac
Gost
Nikac

Evo neko doba srpski popovi ne spominju kanone. Sad se vidi da iza svega stoji nezakonito prepisana imovina sa drzave Crne Gore na beogradaku patrijasiju.

Fileopg
Gost
Fileopg

Što bi rekao gospodin Čanak: Oni oće naše a i mi oćemo naše i jedina je dilema ko će da uzme naše. NIKAD VIŠE 1918….

Tomos
Gost
Tomos

“Oni kad umisle da negdje nešto treda da se izgradi, ne postoje građevinske dozvole je ne priznavanje države Crne Gore”… Skoro da bi im i povjerovso naivni, da nije na Koniku upravo planlm predbiđena Crkva pa Država ne da da se sagradi, odnosno mjesto na kome je planom planirana Crkva dali su za servis za pranje suta.. Za to i… Više »

majmun🙉
Gost
majmun🙉

a šta je to crkva ?

Tomos
Gost
Tomos

“Куда ћете с клетвом прађедовском? Су чим ћете изаћ пред Милоша и пред друге српске витезове? “…

Tajnovidac
Gost
Tajnovidac

Srpski vitezovi postoje samo u bajkama. Popovi nam trgovali prađedove i pričali im izmišljenija razna. Lako je nepismenog izmanipulisati. Da vas sad vidimo. ☺

Tomos
Gost
Tomos

Da, da bajka, a ti i Nikolaidis ste gola istina haha.
Ti iz tih bajkući i guslsrskih pjesama su sačuvali obo što sada isto kao onda napadate…

djekna
Gost
djekna

Mozda sam ja previdio ali cini mi se da u nijednom tekstu o crkvi, srpskoj ili crkogorskoj ili nekoj trecoj, se ne spominje Bog, ne spominju se eventualne Bozje poruke koje mogu pomoci ljudima da se nadju u vjeri, ne postoji ponasanje po neki hriscanskim ucenjima… Sve u svemu, ove nase crkve nemaju veze sa vjerom i to su pravi… Više »

Milo Vujovic ct
Gost
Milo Vujovic ct

Zasto se Crna Gora zove crna gora zbog cega i zasto je dobila ovako ime,pa cemo o naciji ?Koje starji Crna Gora ili nacija Crnogorci?

Nebojsa
Gost
Nebojsa

Starije je Zeta i Zećani,a još starije carstvo Nemanjića.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Nebojša, a 140 godina prije Nemanjića, crnogorska dinastija Vojislavljevića. Kralj Mihailo je dobio krunu 1078, kao Kralj Slovena. To je zapisano prije 1000 godina i ne možemo sad na silu tu Srbe ubačit. No ti da čitaš ne bi bio protiv svoje države.

USA
Gost
USA

Kralj SRBA kakvi su te SLOVENCI spopali Mihajlo i Vojislavljevici slovenci ka sto je i Njegos pisa umjesto o Srbima on od Slavenima kako vam odgovara

Nebojsa
Gost
Nebojsa

VOJISAVLJEVIĆI NIKAD PO NACONALNOSTI NISU BILI CRNOGORCI I NEĆEŠ NAĆI NIJEDAN DOKUMENT ILI IZVOR O TOME,PA ČAK NI FALSIFIKOVANI.

Tresnjevo
Gost
Tresnjevo

Potpuno podrzavam Vladu da ide do kraja sa ovim Zakonom. Nema uzmicanja pred negatorima Crne Gore.

Dali je tacno
Gost
Dali je tacno

da se broj gradjana Crne Gore smanjijo sa 600 000 na 450 000

Biotherapy
Gost
Biotherapy

Dali, salvador – spansko slikar.

Roko
Gost
Roko

Ne nego vi znate, da vam “građanski” DPS obnavlja autokefalnu CPC. A ne znate ni pravo, ni šta je privatna svojina, ni šta je volja većine. Samo za mafijašluk znate i prije ili kasnije to će da vam se obije o glavu kao što je i svakom. Nijedna tiranija nije bila vječna a što je duže trajala imala je bolniji… Više »

Dusan
Gost
Dusan

Eto samo cdm i DPS znsju sta je gradjanska drzava.. Svi mi ostali smo ludi..

Haris
Gost
Haris

Da ste pametni, i nijeste baš.

Sjeverna Koreja
Gost
Sjeverna Koreja

Da da to je sad najbitnije pitanje i uzet ce vlast i opozicija (DF, mali Milacic, Demokrate…) da se kao percinjaju oko toga dok to sto narod svakim danom sve gore zivi, sto nam je drzava pred bankrotom, sto nam tuzilastvo radi sa kriminalcima, sud ne radi uopste, sto nas kradu na sve strane, sto ce da povecaju ionako prevelike… Više »

brkoo
Gost
brkoo

Vladu ne interesuju crkve i manastiri njih interesuje zemljište na atraktivnim lokacijama na primorju i Podgorici.Pljačkom se neće rješiti ekonomski problemi. Dizanjem tenzija skreće se fokus sa ekonomske situacije.

Dusan
Gost
Dusan

Tako je, slazem se..

Bojsi
Gost
Bojsi

Kakve atraktivne lokacije?! Ne moze vlasnik objekata nasih predaka biti Niko drugi no ova zemlja. SPC je peta kolona u nasoj zemlji.

brkoo
Gost
brkoo

Vidio si i sam juče je pisalo da su vlasnici u CG 38% stranci pa ti to ne smeta

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Brko, svako je vlasnig onoga što je kupio, izgradi ili dobio na poklon. To je i problem srpske crkve jer u posjedovnom listu piše “osnov sticanja svojine”. To što je neko nezakonito u knjige upisao srpsku crkvu kao vlasnika, na sudu ne može imati važnost.

Podgorica
Gost
Podgorica

Vlasnik Crkvene zemlje u Crnoj Gori je Mitropolija Crnogrska i na nju se i vodi u katastru a ne na SPC, tako pusti se priče koju ne znaš ni od goga si čuo

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Podgorice Mitropolija je na trećini Crne Gore. Ostalo pokrivaju tri Eparhije od kojih dvije imaju sjedište van Crne Gore. Sve Crkve i Manastiri na sjeveru su vlasništvo Mileševske Eparhije sa sjedištem u Srbiji. Mitropolija Crnogorsko primorska je nastala 1931-e, pa ona ne može bit vlasnik crkava pravljenih prije 1918-e.

Zrtva
Gost
Zrtva

Najvecu pljacku,devastaciju crkava “brkoo” Crna Gora je dozivjela upravo od srpske crkve.

Region
Gost
Region

Što je devsstacija,da li je to kada se obnovi i izgradi 700 Crkvi, Manastira i Hramova od kada je Amgilohije Mitropolit

Haris
Gost
Haris

Ne no 700000 aaaaaaaahahahahahaha

Region
Gost
Region

Znam, nije ti logično, ali radi se i gradi a vi bi da rušite, e pa kao što vidiš malo teže

Dron
Gost
Dron

Zrtva i Bojsi…A sta ce ti to zivot bit bolji ako Crna Gora uzme crkve od SPC?Opet ce nas 90% radit za 300€.Samo zamajavate i sludjujete jadni crnogorski narod evo.punijeh 30godina.Ja sam za to da sjutra crkve i manastiri budu u vlasnistvu drzave ako to znaci da cu imat platu 1000€.Tako su prodali nas Jugopetrol,Pivaru,Zeljezaru,Telekom,Brodogradiliste…i kome je bilo bolje?

Budimo realni
Gost
Budimo realni

Наведи ми једну светињу или реликвију која је изнијета из ЦГ за вријеме МЦП. Наведи једну цркву која је уништена, запуштена или срушена. Ону најважнију на Ловћену су срушили комунисти и МЦП је нажалост била немоћна јер је вјерног народа тад било мало и био је у страху.

Đurađ
Gost
Đurađ

Upravo tako, sve su rasprodali što se prodati moglo, prodali su šume koje je narod čuvao stotinama godina i sad su ih posjekli i uništili tajkuni i izvoze drva za ogrijev u Albaniju; prodali su male rijeke i potoke koje je narod čuvao stotinama godina i tu pojio stoku, da takuni prave elektrane i izvoze struju kablom u Italiju; na… Više »

USA
Gost
USA

Svuj u demokratskom svijetu je zabranjeno vrijedjanje na nacionalnoj,vjerskoj i rasnoj osnovi osim u ovoj nesrecnoj na papiru drzavi….Okreni te se CPC,Catolicismu,Islamu ostavite na miru Srbe i Mitropoliju s njenom imovinom

Haris
Gost
Haris

Nije to srpska i spc imovina.

USA
Gost
USA

Svestenik Dzomic rece da ce pred sudom sve dokazat. A cija bi mogla bit crkva ako Kralj Nikola u glasu Crnogoraca 1911 kaze …” U CRNOJ GORI ZIVI 300 000 CISTIH SRBA o dje koi rimokatolik i muhamedanac.

Tomos
Gost
Tomos

Nije Srbijanska…..Ali jeste Srpska, eto ti ga Njegoš….

Serdar_mne
Gost
Serdar_mne

Harise nabroj mi imena muskijeh predaka 6 koljena unazad?

Haris
Gost
Haris

Bolje ti nabroj tvojijeh predaka, ali pravih, pušti ti što su ti pričali. 600 godina pod Turcima, to ti je 15 generacija, malo li je.

Williams
Gost
Williams

Sta pokušavaš Harise? Da opereš porodičnu biografiju?Pokaj se i izvini Crnoj Gori i Crnogorcima i reci da ti nećeš biti petokolonaš kao tvoji pretci i onda te možemo shvatiti ozbiljno.

Atos
Gost
Atos

On tebi nr traži 15, nego 6

Williams
Gost
Williams

Ne Harise nego je tvoja babovina

Bar4me
Gost
Bar4me

Pa to sve što si nabrojao rade zaposleni u SPC u.

vuk
Gost
vuk

Srpsku crkvu ima da zaboravimo da postoji samo da vrate ono što im je Karadjordjević dao dekretom a oteo od Crne Gore 1918g…

Danko
Gost
Danko

Naravno, to mi i hocemo- da vas ostavimo na miru ( sto dalje od nas ) sa VASOM imovinom ( ne sa nasom )!!!

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Jedini koji vrijeđaju na nacionalnoj i vjerskoj osnovi su ekstremni Srbi i Mitropolija. Mora da na njih misliš?

Filip
Gost
Filip

Nikog ne vrijeđaju, a trbali bi

Anonimous
Gost
Anonimous

Posrbčka botovska družina nije baš agilna, samo 8 postova. Moraćete se više potruditi inače u sendviču neće biti ništa mrsno….

OK Muhamedanac
Gost
OK Muhamedanac

Anonimus smijem se kladit da ni Kuran procita nijesi koliki si vjernik

samo kažem...
Gost
samo kažem...

Svetosavska sekta na aparatima…

Haris
Gost
Haris

Odavno, još od kad je na nju bačena prva , a kasnije i druga anatema.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Harise, trenutno jedinu anatemu poglavar vaše NVO.

vesko
Gost
vesko

Harise znas za to iz porodicnog predanja dok ste bili pravoslavci.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Samo, zar stvarno misliš da crkva koja je nadživjela Turke, Latine, Austrougare, komesare može biti na aparatima zbog ovih današnjih.

Piroman
Gost
Piroman

Ano de da neko drugi nesto kaze o Crkvi i Mitropoliji ne sazivajte ove stosu na jaslama DPS a vise,znamo da ih dobro tovite pasu ovako glasni

D porto melez
Gost
D porto melez

Babin otac mi je dzordzu Vašington ali nisam amerikanac. Pročitao sam njegovu knjigu.

Serdar_mne
Gost
Serdar_mne

Podrška Miodraga Daku Davidovića!!!!!!!

Serdar_mne
Gost
Serdar_mne

*podrska za

Cetinje
Gost
Cetinje

Kako je Serdare,jesi li bio kad u skolu,e morat ces malo na “edukaciju”

Zoran Toronto
Gost
Zoran Toronto

Ajde Cetinjanine nemoj samo ti o crkvi.Deder malo o junackoj ulicnoj borbi Cetinjana s Austrougarima 1916 ili o salteru Talijanskom .No imali koja boracka iz 1941 ziva u Titov herojski grad Cetinje ?

Serdar_mne
Gost
Serdar_mne

Morat ću ili moraću?

Tajnovidac
Gost
Tajnovidac

Samo Dakina rakija i popovska vjera vode nas u prosperitetnu budućnost!

Budi ubijedjen
Gost
Budi ubijedjen

Kakva mu je bila rakija, takva mu je vjera – sve za plot!!!

Serdar_mne
Gost
Serdar_mne

A toliko ste uzbudjeni kada kradete nickove da drhte ruke kada kucate komentar. Mogu misliti kako mucate kada nekome u oci nesto treba reci 🙂

kosta
Gost
kosta

Podrži ga za……

Mozak
Gost
Mozak

Politicar I pop je najunosniji posao u drzavi Blago nama sa svima Vama

Palasak
Gost
Palasak

Kad vidim ovakve napade na DF i ko ih napada onda sam srcem uz njih.

Duklja
Gost
Duklja

Blago tvojoj glavi. Da mi je imat malo da odmorim.

Tajnovidac
Gost
Tajnovidac

Bradati Džo je dobio na popularnosti, sad će lakše miting da organizuje.

Budi ubijedjen
Gost
Budi ubijedjen

Hahaha, posljednji put. Da upiše crnogorska istorija kako su ovu zemlju rasturali najgori neprijatelji koje smo imali u dugom trajanju CRNOGORSKE BORBE PROTIV OSVAJAČA.
ŽIVJELA CPC! ŽIVJELA CRNA GORA CRNOGORACA!!!

Mans
Gost
Mans

Najnovije istrazivanje broj stanovnika se sveo na 450 000 dalije ovo istina ?

X imperium
Gost
X imperium

Da, patriota 450 000

tjdjgamtg2
Gost
tjdjgamtg2

Istinaje . srbi otišli i odlaze još . u Čajetinu i Rumu mahom a neki i u Kostolac . tamoje bolji život puno i molitva je svake nedelje

Mrs stoko
Gost
Mrs stoko

Cuj Beslin i Cerovic o crkvi,dokazani anti Crnogorci koi negiraju Srbstvo Crnogoraca.Ajde jadi procitajte Gorski vjenac,Posveta Ocu praha Srbije<Balkansku caricu,Tastament SV Petra….itd Sad Beslin i Cerovic veci od Njegosa i Kralja Nikole dabogda se propala u dim splamcela ovakva Gora i jes crna ne daj boze da pozeleni

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Malo da poradis na gramatici i pravopisu, ali slazem se.

Zoran Toronto
Gost
Zoran Toronto

Za ovakve anti Crnogorce te im Srbstvo sveto nije pismeniji i ne treba

Bojsi
Gost
Bojsi

Sta ces ti bu Torontu kad to je srpstvo sveto. Srspstvo nije sveto ni Srbima. Prodali ste zemlju na Kosovu i bi da se poravna sa Crnom Gorom. Nikad vise 1918 -ta!

Budi ubijedjen
Gost
Budi ubijedjen

Koje to SUROGATNO ” crnogorsko srpstvo”??? To ne postoji, postoje političke kukavice i tudje potirače, koje je još Sveti Petar Cetinjski prokleo! Jos mu takvi na tronu sjede…iz sopstvenog kompleksa inferiornosti.
Ali, POSPREMICEMO MI TO!!! Vakat je!

Zrtva
Gost
Zrtva

Ove i ovakve komentare ne treba objavljivati koliko godj govore sve o samom autoru kao neznalici.

Car🇷🇺Romanov
Gost
Car🇷🇺Romanov

Koliko kontradiktornosti u jednom komentaru. Kad bi nekako ti i tvoji pročitali nepristrasno to što napišete, potražili bi stručnu pomoć.

GNK
Gost
GNK

Da li gradjanska država pokusava stvoriti svoju drzavnu sektu?Da
Da li je Vartolomej negirao postojanje nekakve cpc?Da
Pustite ljude koji vjeruju u Boga,vi ostali vjerujte u eure ili dolare

Tajnovidac
Gost
Tajnovidac

I Džo mnogo više vjeruje u eure i dolare s obzirom na društvo u kojem se nalazi.

Nebojsa
Gost
Nebojsa

Kad vidiš ko sve zagovara i podržava otimačinu crkava i manastira od naše svete mitropolije,jasno je svakome da je ovaj zakon nakaradan i da se tu ne zna samo to ko je tu gori, jesu li ovi što su ovaj zakon donijeli ili oni koji ga odobravaju.

Drale
Gost
Drale

E ni preci mi nijesu sa islamom gradili srkvu i vjeru pa necu ni ja..nego su po ovim cukama branili crkvu i vjeru od islama i polu mjeseca..

Bojsi
Gost
Bojsi

A kako ces je braniti junacino?

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Mandiću ne brani nam ti našu svetu SPC kumim te.

Zens
Gost
Zens

Podrška za DF! Ovakvi sagovornici samo potvrđuju ispravnost njihove politike.

Beogradski paša
Gost
Beogradski paša

Koje politike da Srpska Crkva vlada Crnom Gorom ?Neće Moći

Veteran od 1990
Gost
Veteran od 1990

Deder vidji cije su Munare i Katedrale ojadio se ka stosi. A Mitropolija je Crnogorsko primorska no joj treba vratit stari naziv iz doba Crnojevica kad je bila Zecka eparhija.Zovemo se Crnogorska po 4 nahije a znamo da je ime Crna Gora ponizilo i izbrisalo drzavno ime slavne ZETE zato nam sad i naciju pravite po Gori Crnoj

Pitanje
Gost
Pitanje

A što je tu slavno Veterane? Što su Nemanjići osvojili, porobili, porušili Duklju i ime joj promijenili u Zeta. I što su preveli stanovništvo sa katoličanstva na pravoslavlje?

USA
Gost
USA

@ Pitanje i ti bi sad oslobodioce od Katolicanstva Nemanjice vratijo posle toliko godina na Katolicanstvo i izgradjenih bogomolja

Budi ubijedjen
Gost
Budi ubijedjen

Pitanje, nijesu nas ” oni preveli” u pravoslavlje. Dobro znas da je Savina crkva bila tada ANATEMISANA UPRAVO ZBOG PIDLOZNOSTI PAPI. Druga ANATEMA JE BILA u Dusanovo doba. A TRECA UPRAVO DOLAZI…

Drale
Gost
Drale

A nece ni tvoj Erdogan vladati ovom zemljom siguran budi

Cetinje
Gost
Cetinje

Drale druze,ovaj Beogradski pasa te je “provukao”kao bika,ukljuci taj mozak malo,kakve veze ima Erdogan.

Dali je tacno
Gost
Dali je tacno

Cetinjanine da ne date da se podigne Bosnjacki vjerski objekat na Cetinje ? Koi bi trebalo da se zove BOSNJACKA CRNOGORSKA ISLAMSKA ZAJEDNICA i MERTEZA

Budi ubijedjen
Gost
Budi ubijedjen

Neceš se ti o tome pitati, Drale, pitaj se ti u tvoju Srbijicu…
A odje ce rjesavati Crnogorci u SVOJOJ JEDINOJ DOMOVINI!!!

Send this to a friend