Politika

Darmanović: SPC nikada nije mogla da prihvati nezavisnost Crne Gore

Srpska pravoslavna crkva SPC nikada nije mogla da prihvati činjenicu da je Crna Gora nezavisna. Tako ministar vanjskih poslova Srđan Darmanović komentariše izjavu Irineja, koji je uporedio položaj Srba u Crnoj Gori sa položajem u nekadašnjoj NDH-a, ističući da je ta izjava maliciozna, ali da neće uticati na bliske odnose Crne Gore i Srbije.

“Izjava kao takva je besmislena i maliciozna. Nije to prvi put da velikodostvojnici SPC nasrću na Crnu Goru na njenu državnost i identitet. Prosto, SPC nikada nije mogla da prihvati činjenicu da je Crna Gora postala nezavisna država, da je članica NATO i da će sjutra biti članica EU. Iz tih vrijednosnih sukoba nastaju ovakve uvredljive izjave koje ne doprinose odnosima dvije zemlje. S druge strane odnosi između naših država i vlada su jako dobri i ne vjerujem da ovakvi teški incidenti mogu to da eventualno naruše”, rekao je Darmanović u intervjuu za Glas Amerike poslije razgovora sa pomoćnikom državnog sekretara za evropska i evoazijska pitanja Vesom Mičelom.

A nakon malo čudne izjave predsjednika SAD-a Donalda Trampa o agresivnosti crnogorskog naroda, Darmanović jasno poručuje-odnosi dvije zemlje su izvanredni.

“Stvari ne treba dramatizovati, naši odnosi su izvanredni. SAD je strateški partner Crne Gore, mi smo članica NATO-a. Crna Gora nema nikakve namjere da izazove Treći svjetski rat, tako da je sve u redu”, poručio je Darmanović.

Prokomentarisao je i otopljavanje odnose Crne Gore i Rusije.

“Moguće da je Rusija prihvatila, ili da prihvata činjenicu da je Crna Gora NATO članica ANTO, da je ta stvar završena i da nema potrebe za sukobima na bilateralnoj osnovi i za političkim sukobima”, mišljenja je Darmanović.

Crna Gora, ističe on, nikada nije željela da bude u svađi sa bilo kim.

“U posljednje vrijeme nema teške retorike sa obje strane. Ekonomska saradnja uvjek je postojala, ruski turisti su uvjek dolazili u Crnu Goru. Uslijedila je i čestitka predsjednika Putina. Tako da se mi nadamo da će za neko vrijeme ipak doći do neke vrste normalizacije odnosa. Rusija ima svoje interese kao velika sila, ti se interesi ne podudaraju uvjek sa interesima ni Crne Gore niti članica NATO. U tom smislu moramo konstatovati da Crna Gora treba da vodi računa o svojoj bezbjednosti i pravcu koji ide. Ako stvari tako budu postavljene, bolje ćemo se razumjeti”, rekao je Darmanović.

S.Đ.

NAJNOVIJI NAJSTARIJI POPULARNI
ekavac
Gost
ekavac

Znam nekoliko njih koji sad pricaju ekavski, a nikad prije nijesu. Nije kao da su zivjeli u Beogradu, pa poprimili, nego sto neko rece ovi njihovi ucitelji im isprali mozgove. Naravno ja postujem njihov novi jezik i njihovu zelju da se posrbe, opet je ovo slobodna drzava sa pravom izbora.

analitičar
Gost
analitičar

Neđe sam čuo da takvi žele da se najviše udalje od prijašnjeg stanja u kojem su bili. I onda se nekako izgube – nijesu ni tamo (ovi na čiju su bandu prešli ih baš ne prihvataju kompletno kao svoje mada bi ovi preobraćenici željeli da budu prihvaćeni), pa sve nešto idu protiv svojeg porijekla. E ne znam ti reć’ –… Više »

Eija
Gost
Eija

Ekavica je narečje a ne jezik. I Slovenci govore ekavski ! Ne vjerujem da neko ko je rođen i živi u Crnoj Gori koristi ekavicu, osim naroda u Bijelom Polju, svih nacionalnosti vjeroispovijesti !

ekavac
Gost
ekavac

@Eija, I meni je bilo cudno cut da su neki koji su koristili ijekavicu prije poceli da koriste ekavicu. Ne bih znao zasto, ali pretpostavljam da im ijekavica bliza crnogorskom nego srpskom po njima, a zeleli su da se sto vise zblize sa svojom novousvojenom nacijom. Uglavnom su to likovi sa skromnim obrazovanjem i velikom zeljom da postanu Srbi koji… Više »

Doko
Gost
Doko

Druze crnogorski jezik ne postoji ono kao dobio neki kod al precutkuju da je taj famozni kod dat kao verzija srpskog jezika na podruciju cg
I da ne postoje posrbice valjda je to izmisljeno kao pandan poturicama

ekavac
Gost
ekavac

Evo su se prepoznala dvojica za sad…

Eija
Gost
Eija

Ne znam ko se prepoznao ali znam da ti pojma nemaš i da si obični mentor !

Eija
Gost
Eija

Greska : ne mentor nego MENTOL !

ekavac
Gost
ekavac

E sad bi ovi koji su protiv Srba rekli kako si ti bas pravi Srbin – kad ti ponestane argumentata, pocinjes sa uvredama. Ne bih se ja spustao na tvoj nivo. Ove uvrede samo pokazuju tvoje pravo lice.

Eija
Gost
Eija

Spusti se slobodno ali sve što si napisao u vezi jezika je potpuno besmisleno. Takvi stavovi su štetni i za Crnu Goru i za crnogorski jezik i stvaraju veliki prostor za ruganje na račun crnogorskog jezika !

Doko
Gost
Doko

Procitaj izjavu ove blese kao izjava irineja ne doprinosi odnosima srbije i crne gore kakva glupost pa irinej je patrijah i crne gore

SEKULE DRLJEVIC
Gost
SEKULE DRLJEVIC

POLAKO ALI SIGURNO NESTAJETE I CRNE GORE FATICEVCI

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Dobro se sjeti Fatića. Da podsjetim kako reče 1918-e kad je ukinuo Crnu Goru. ” …Braćo, mi više nijesmo Crnogorci, nego Srbi” No ovi da išta čitaju, ne bi Srbovali i radili protiv Crne Gore.

Vrac anfilohije
Gost
Vrac anfilohije

Kako su jadni zna se ko sad citiraju kralja Nikolu ,a iscerali ga ko zadnje smece
jadni ste,ostacete na beogradskom pasaluku

Apsurd
Gost
Apsurd

Što li se crnogorci ovoliko svađaju oko crkve kad uopšte nijesu religiozan narod i devedesetdevet posto njih i kad idu u crkvu samo se foliraju ? Možda jedan posto stvarno se može smatrat za religiozne ljude ! Zamislite, neko se predstavlja kao religiozan čovjek a poziva se na partizane i cetnike, pa i na ustaše i njihova djela !

socioplan
Gost
socioplan

apsurdno neda ti ista o gome znas

Betoven
Gost
Betoven

SPC je u Crnoj Gori opasna po nacionalnu bezbjednost. Država je suviše tolerantna prema antidržavnoj politici SPC.

Petar Petrovic
Gost
Petar Petrovic

I Skenderbeg u Ulcinju ce biti opasan ,samo smogni snage da to sam sebi priznas

Crnogorka
Gost
Crnogorka

251 komentar dokle?? Volite ljudi svoju domovinu jer imamo je jednu i borimo se da bude bolja a ako neko ima dvije neka ide sa srećom đe mu je bolje…

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Nemam ništa protiv toga da oni pričaju srpski, engleski… koji god oće. Ali su toliko navalentni, oće da me ubijede da ne postoji jezik kojim ja pričam i kojim su moji preci pričali. Neka su Srbi, Kinezi… što god, samo neka mi ne pričaju što sam ja. Em su ispranih mozgova, em nemaju elementarne kulture i poštovanja drugih. E čudo… Više »

Rankovic
Gost
Rankovic

Rece Srdja Sorosev Darmanovic

Crni
Gost
Crni

Tramp nam ga je dobro rekao..ali samo je zaboravio da kaze da je ta agresivnost vidljiva samo na rijecima…jod vike i graje nikakve rabote..

Rale
Gost
Rale

E kavi su ovi montenegrinosi. Iz kompleksa oce da naciju koju su titovi komunisti izmislili promovisu kao da postoji hiljadama godina. Neka nam pokazu crnogorsku kapu od prije famozne 1918. I na njoj stoje 4S. I kralj Nikola pise da ovdje zive sve sami Srbi koji govore srpskim jezikom. Za Njegosa da ne pricamo. Evo lijpe naucne metode. Fino bi… Više »

Montenegro
Gost
Montenegro

Ja mislim da se tebi nema što pokazivat ili dokazivat, bez da te malo upoznam sa crnogorskim jezikom: “Zlo goveče, dovijeka june.”

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Predratni list „Zeta”, piše: “I onda se desi da se uništi crnogorska država, 1918. i za desetak godina zabrani nošenje crnogorske kape, ako se na nju ne stave ova četiri ognjila kao slova, i tako se crnogorska kapa pretvori u – srpsku! Podgorička Zeta piše o tome 1939. godine: »Naša crnogorska narodna kapa, koja se jedno vrijeme poslije ujedinjenja nije… Više »

Građanin
Gost
Građanin

Sram te bilo, nesoju !

Petar Petrovic
Gost
Petar Petrovic

Stalno se od vlasti u Crnoj Gori protežira nezvisnost Crne Gore,pa ljudi tu ništa sporno nema ,bila je država i sada je država,svi to znamo i tačka.Stiče se utisak da im je ta tema potrebna da se zataškaju neke druge stvari,a nisu vezane za Srbe i Srbiju.Politička trgovina je pasja rabota.LJudi u Sbiji vole svoje komšije u Crnoj Gori i… Više »

Petar Petrovic
Gost
Petar Petrovic

Da da istina je braco bolna , stize vam vas brat Adem Jasari iduce godine u Ulcinj na trg pa ga svojatajte,mozda je i on iz Duklje poreklom.Spasio je 99 te mnogo Crnogoraca , zaglavila mu se brada u redenik

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ne brini ti za nas no viđi zašto su u tvojoj Srbiji promijenili ime školi. Zvala se Sv. Sava a sad se zove Bin Zajed.

Petar Petrovic
Gost
Petar Petrovic

Stari zabrinjavaš me .Na čemu si ?

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Koga ti lažeš. U Novom Pazaru škola koja se zvala Rastko Nemanjić Sava je 12. oktobra 2016-e promijenila ime u Kalif Bin Zajed. A vi Srbi stalno ista priča. Ne znate i izmišljate po potrebi. Sva vaša istorija je takva.

Kralj Nikola
Gost
Kralj Nikola

Господо народни посланици!

Свјестан славне улоге ових наших страна у историји српскога народа за вријеме моћних краљева и господара негдашње Зете, колијевке славних Немањића; и свјестан доцније улоге наше отаџбине, ја одобравам предлог Народне скупштине да се обнови старо краљевско дојстојанство мојој држави;

FRED
Gost
FRED

Da, ali sustina u otadzbini, koju ste vi izdali.

Kralj Nikola
Gost
Kralj Nikola

Једна жеља преовлађиваше све друге: да ми је цијело прикупљено Српство загрлити, да ми је све његове непријатеље спржити!

Donja Morača CG
Gost
Donja Morača CG

Pa što mu vi Srbi zabraniste da se vrati u Crnu Goru, kad ve toliko volio? No je mora da slomi glavu i sebe i Crnoj Gori da bi vidio koji ste ljudi. A izdajnika ka vas bilo i biće, ne samo u Crnoj Gori , no svuđe u svijet.

MONTENEGRO
Gost
MONTENEGRO

Što je ova muka oko STC?

Istina je jaka
Gost
Istina je jaka

Odma se vidi kako su dukljani kontaminirani falsifikatima. Vika, dreka, ukinuli jezik, crkvu. Bez argumenata, nema razgovora. Mitrofan Ban, svoj potpis stavio na ujedinjenje pravoslavlja na ovim prostorima, Mitropolija ima original, ja sam kopiju gledao. A jezk, cirgilica, niti u jednoj knjizi svijeta. Prije 2007 nije spomenut.

Ultradukljanin
Gost
Ultradukljanin

Bači sva dokumenta poslije 1918. A prije 1918. mi ćemo procijeniti koja su dokumenta validna!

Crnogorac
Gost
Crnogorac

U laži su kratke noge moj “Istina je jaka”. Kako su vam isprali mozgove da je crnogorski izmišljen, jezik kojim se priča vjekovima u Crnoj Gori. Niko nije ovdje ukidao crkvu, jezik… Sve laž do laži, a kažeš istina je jaka. I jeste jaka, zato nemoj više…

Istina je jaka
Gost
Istina je jaka

Zasto su ga onda u sred Cetinja zvali srpski? Prije 1918

Crnogorac
Gost
Crnogorac

@Istina je jaka, U Crnoj Gori, znači i u Cetinju su osim Crnogoraca i drugih naroda prije 1918. god. živjeli i Srbi, od kojih je većina pričala srpski. Vjerovatno su oni ti koji su ga zvali srpski.

Adnan
Gost
Adnan

Niko da demantuje, jer su to cinjenice. Adnanov jezik se kao takav, do 2007 ne spominje ni u jednoj knjizi svijeta. Njegos, Vuk, Nikola Petrovic, cak i Milo, svi su ga srpskim zvali. Postoje jos originali, udzbenici, knjizice, zemljopisi, CT, prije 1918. Istina zna da boli, ali je moramo reci.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Adnane nemoj treći put da pišem. Čitaj komentare. Napisa sam ti đe se prije 170 godina piše o crnogorskom jeziku. A ti mi pronađi đe se u Srbiji u to vrijeme jezik zove srpski.

Istina je jaka
Gost
Istina je jaka

Ponavljam, djaci na CT, 1910, srpska istorija srpski jezik, Njegos je sebe oslovio Srbinom, Nikola takodje, kao i sve Cetinjane.tog vremena. Ne.postoji nigdje, prije 1918, podatak da je postojao adnanov jezik.

Kralj Nikola
Gost
Kralj Nikola

Господо народни посланици!

Свјестан славне улоге ових наших страна у историји српскога народа за вријеме моћних краљева и господара негдашње Зете, колијевке славних Немањића; и свјестан доцније улоге наше отаџбине, ја одобравам предлог Народне скупштине да се обнови старо краљевско дојстојанство мојој држави;

Donja Morača
Gost
Donja Morača

Ponavljam ti, pošto opet vrdaš, Stara…, kojim jezikom se odje pričalo 200 godina dok su vladali Nemanjići?

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Napisah dolje. Ne čitaš. Ne znam i nije me briga za Nemanjiće koji su okupirali Zetu. Pisali su “Osvojih, poruših, u prah pretvorih…” gradove Zete: Ribnicu, Svač, Drivast… Pročitaj što je Njegoš pisao o Nemanjićima, poredeći ih sa “Muratima i Bonapartama”.

Donja Morača
Gost
Donja Morača

Umiješ li ti konkretno odgovoriti na jednostavno pitanje? Kojim su jezikom govorili Zećani tih 200 godina?

Donja Morača CG
Gost
Donja Morača CG

Jezik je bio slovenski. Do dolaska Nemanjića koristila se latinica na kojoj su napisani Ljetopis Popa Dukljanina i Vladimir i Kosara. Nemanjići donose ćirilicu i zavisno od dijela Zete koristi se latinica, ćirilica i glagoljica. Miroslavovo jevanđelje pisano je u Bijelom Polju na ćirilici. No ste i to prisvojili.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Vidiš da se upornost isplati! Neće Donja Morača časove naplaćivati, šali se!

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Kad tako uzmeš moje ime, niko ne zna što si htio reć. Bilo bi interesantno da nam kaže kakve veze ima, kojim se jezikom govorilo prije 800 godina a nije bio ni srpski ni crnogorski. Ali ko oće ođe može i naučit nešto. A vi Srbi bi prvo trebali da naučite nešto o Raškoj i Srbiji.

Donja Morača
Gost
Donja Morača

U nekim od ranijih komentara sam se našalio da ću ti naplaćivati časove pošto si se tek na moju intervenciju udubljivao u problematiku? Interesantno je da se jezik u to doba stvarno zvao slovenski!? Logično je da se istim jezikom i nastavilo govoriti sve do današnjih dana i da se on nidje nije imenovao! Ni ilirski, ni dukljanski, ni zetski… Više »

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ha ha. Ti naplaćivati. Baš malo znaš o jezku. Lj Nenadović piše, ako se nastavi kao sada, razlika između crnogorskog i srpskog, biće kao između Španskog i Portugalskog. Kad je Gorski vijenac štampan uz njega su u Srbiju išla dva rečnika sa po 5 hiljada riječi da bi ga Srbi razumjeli. Dvije države, dva naroda, dvije istorije, dvije crkve, dva… Više »

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ha ha. To si ti. Što si ime promijenio. Nijesam profesor istorije da sve znam. Ali evo dolje pa se nadam da si zadovoljan. Ali suština je jedna. Srpski jezi u to vrijeme nije postoja i njim se u Crnoj Gori nije govorilo do prije 25 godina kad smo sa srpsko-hrvatskog prešli na srpski.

Deki Srbenda
Gost
Deki Srbenda

Crnogorci batalite više te veze sa SPC i njenim uticajem koji sprovodi nad teritorijom Crne Gore. Srpska pravoslavna crkva hoće da vas posrbi,da zaboravite maternji jezik. Prihvatite zato Rimskog papa kao duhovnog vođu i duhovnog oca. Prije će te ući u EU a moguće su donacije za Crnu Goru u vidu plastenika,koza i košnica. Od 10 rojeva može pristojno da… Više »

Crnogorac
Gost
Crnogorac

E pa ovih gluposti! Po ovome liku sad treba da prihvatam ovo ili ono zato što pričam crnogorski. Nije ni čudo što ovi likovi ispranih mozgova misle da je sad neko izmislio jezik kojim se vjekovima priča.

Lale
Gost
Lale

Je li istina ono za Darmanovića?

Cirgilica
Gost
Cirgilica

U kojim se to knjigama spominjao ovaj novi jezik, prije nego sto ga je izmislio Adnan Cirgic? U kojim???

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Ево вам на ћирилици ако сте тако неуки. Црногорски није сад измишљен, већ се користи вјековима у Црној Гори. Вас су ваши “учитељи” напунили лажима и живите своје животе у заблуди и незнању. Нађите друге учитеље. То је за ваше добро.

STOSTO
Gost
STOSTO

Da li ovdje neko zivio prije nego sto nam je Vuk otkrio srpski jezik? Ili smo bili mutavi. Izgleda da prije Vuka niko nije pisao i govorio na ovim prostorima. Ne brigajte vi za nas jezik.

Axaxaxaxaxa
Gost
Axaxaxaxaxa

Bio je, u pravu si. Sv. Petar cetinjski. Koji je takodje zvao srpski. Ili se ti sjecas vremena prije njega?

Mali Jože
Gost
Mali Jože

Tek on sa srpstvom nema veze. Srbovanje je uvezeno sa učiteljima iz Srbije. Čak i Njegoš u početku Nemanjiće naziva zlotvorima Crne Gore i poredi ih sa Muratima i Bonapartama. No vi Srbi imate probjem sa istorijskim činjenicama.

Petar Petrovic
Gost
Petar Petrovic

Sta ćeš lupa kao i svaki Jože ,al samo u Kumrocu ,ne u CG

Ultradukljanin
Gost
Ultradukljanin

Bili su nekakvi Nemanjići oko 200 godina. Njima je pisao pisma čistom čirgilicom Novak Kilibarda, koji je onda bio Mlečanin, kasnije Latinobosanac…

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Napisah dolje no ne čitaš. Ljuba Nenadović knjiga “o Crnogoercima” godina 1856 piše “U svim školama jezik je crnogorski, umnogome različan od našeg lepog…” Imš i u pisanju Vuka Karadžića često pominjanje crnogorskog jezika. No vjerovatno ti bolje znaš no njih dvojica.

Tako je to
Gost
Tako je to

Slao sam vec kopije, udzbenika iz skole, cetinje, 1910 godina. Srpski jezik, srpska istorija. To objesi macku o rep, niti u jednoj knjizi, enciklopedihi svijeta, nema spomena o novom jeziku dok ga cirgic nije izmislio.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Nije sporno da u zemljopisu to piše. Nikolino Srbovanje i očekivanje krune nam još zadaje muku. Opametio se kad su mu zabranili da se vrati pa je napisa “Crna Gora je Crnogoraca. Tako je bilo tako će i biti. Ne mogu da vjerujem da nijesi provjerio što sam napisa. Vi Srbi se bojite istine.

Građanin
Gost
Građanin

Kako god bilo, naš je i zovemo ga crnogorski. I tačka. Ko ne može da prihvati neka ide đe mu je ljepše i srcu milije.

Zoran
Gost
Zoran

To je poznata da spc ne priznaje drzavnost
crne gore to ne treba da nam kaze darmanovic.

Cg4Ever
Gost
Cg4Ever

Rat okupatorima je objavljen, sad je vrijeme da se preuzmu njihovi stabovi to jest NASE CRNOGORSKE SVETINJE! Mi Crnogorci smo gostoljibiv narod ali ne ljubimo lance nikad, te se necemo zaustaviti sve dok ne oslobodimo od okupatora crkve i ne obnovimo nasu crnogorsku autokefalnu crkvu, jednom zauvjek i za vjek i vjekova! Amin!

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Ja sam mislio da ste obnovili CPC. Da li to znači da se odričete gospodina Dedeića i da pravite neku drugu ili treću CPC?

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Samo vama Oprem da leđa vidimo, pa ćemo se snać.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Jeste li obnovili ili ćete tek da obnavljate CPC, zašto je problem da to kažete?

Donja Morača
Gost
Donja Morača

O Stara…, nijesmo znali da imaš sklonosti! A kritikuješ Pahomija, ili zavidiš?

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ne bi mi vama dirali Pahomija i Kačavendu, ni za što na svijet. To su vaši ponos i dika. U paketu sa Nikolajem, Popom Macom, Šiljkom i ovima što drogu švercuju. Pa se čudite što se narkomani oko Manastira okupljaju.

Axaxaxaxaxa
Gost
Axaxaxaxaxa

Mirasa su svercovali kroz Rim. Je li i tamo oslobodioc?

Stevo kubura
Gost
Stevo kubura

Nijesu ga švercovali nego se ka gospodin vozio u gepeku! A to što su ga ćuškali iz Vatikana, nek se prvo posprdnu sebe ovi današnji.

Petar Petrovic
Gost
Petar Petrovic

Da te nijesu krstili u raketi ,kad ovako junački zboriš.Napiši makar ime i pezime da znamo koja si junačina ,ali izgleda samo ispod kreveta

Ocenas
Gost
Ocenas

Ne priznaje crkva državu nego obrnuto ! Prema tome mišljenje crkve o crnogorskoj naciji i državi je nebitno i treba ga ignorisati a ne potencirati i tako mu pridavati na značaju ! Popovi su sasvim obični ljudi, tu iz naroda i nekad su se razlikovali od običnog naroda po debelim vratovima, narod je uglavnom malo jeo, nije se imalo. Danas… Više »

Charli
Gost
Charli

Jesu se ljudi prvo okupljali oko crkvi ili država?

Ocenas
Gost
Ocenas

Ljudi su se prvo okupljali oko vatre i kotla a da bi odbranili ognjište stvarali su države , crkva je tu ponekad murila a češće svađala narod !

Charli
Gost
Charli

Wrong!

Leksikograf
Gost
Leksikograf

“Moguće da je Rusija prihvatila, ili da prihvata činjenicu da je Crna Gora NATO članica ANTO, da je ta stvar završena i da nema potrebe za sukobima na bilateralnoj osnovi i za političkim sukobima” kad citirate ne smijete praviti greske, ovo ANTO mora da je greska, ne?

Eviva Duče!
Gost
Eviva Duče!

Nije! Eviva Poglavnik! Eviva Montenegro!

Cak i Milo
Gost
Cak i Milo

Svi, ali bas svi, vladari u Cg, i Njegos, i Kralj Nikola, Sv. Petar Cetinjski, sve knjige, udzbenici, prije 1918 znali samo za srpski jezik. Ovaj je osnovan tek prije par godina, i to je istina koja se ne moze poreci. Hvala.

STOSTO
Gost
STOSTO

Kad god da je osnovan kako ti kazem nas ce sw jezik zvati crnogorskim.

CrnaGoraAneMont
Gost
CrnaGoraAneMont

Sto li ce rec montenegrini kad darma i kolege pobjegnu sa parama kada u CG prekipi pa bude po lobanji a oni ostanu da biraju oce li sa albancima ili da se pokaju i priznaju da su se prodavali kao shunje?

STOSTO
Gost
STOSTO

Vucic kaze da ce priznati Kosovo. Brinite vi tu brigu. Pustite vi nas.

Cak i Milo
Gost
Cak i Milo

Ko prica vise o kosovo sem ovog izmisljenog ministra?

Drzava
Gost
Drzava

Nema gradjenja drustva na laznim vrijednostima. Ne moze jezik koji je tek osnovan da okuplja. Niti praviti crkvu od jedne NVO. Ovo su razlozi zbog kojih nikad necemo biti slozna drzava. Neka se CG vrati svojim vrijednostima. A to nije Darmanovic, jer on dijeli.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Bravo država. Objasni nam, koko se to “osniva” jezik. Pričamo jezikom kojim su pričao Njegoš. I naš tadašnji jezik je sličniji ovom danas nego jezik Karđorđa i Gaja. I Srbi ga zovi srpski, Hrvati hrvatski, čak ima i Bosanski ali ne smije crnogorski. Da se vi pripejd Srbi ne ljutite. Bojim se da neće moć.

Adnan
Gost
Adnan

Tvoj je mozda i albanski, ali ga Crna Gora zove kako i Petrovici, srpski. Tvoj je Adnan izmislio.

STOSTO
Gost
STOSTO

Ubuduce cemo ga zvati crnogorskim. Istim jezikom su govorili i Petrovici.

Donja Morača
Gost
Donja Morača

Kojim su jezikom pričali Nemanjići koji su bili odje vladari preko 200 godina?

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ne znam niti me interesuje kojim jezikom su pričali Nemanjići. Po onome što su oni pisali “Osvojih, poruših, u oganj pretvorih…” pišući o gradovima Zete: Ribnici, Svaču, Drivastu… Nemanjići su pričali jezikom sile.

Donja Morača
Gost
Donja Morača

Jezikom sile 200 godina? Kako se ne pobuniše za toliko godina ponosni Zećani koji su se svako malo bunili protiv Vizantije? Nema pomena za dva vijeka? Baš čudno!

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

A eto ste vi bili pod Turcima 500 godina, pa ne pričate Turski. Uz to ste imali i onaj nezgodni zakon “pravo prve bračne noći” pa se nijednom za 500 godina ne posvađaste sa Turcima a kamo li da zaratite.

Donja Morača
Gost
Donja Morača

Tako je, vaši su oko dvije džamije u Ćeklićima, piše Njegoš, vodali opanke agama dok su oni rabotali. Oćeš li da ti kažem dje su još bile džamije i “rikale odže” za 500 godina ili ćeš sam istraživati?

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Ču – jezik tek osnovan! Taj jezik se koristi vjekovima na ovim prostorima. Daj upotrijebi taj mozak kad ti ga ispiraju glupostima ovi obožavatelji tuđih država.

Crnogorac
Gost
Crnogorac

@ovi što me “čašćavaju” minusima, Ispranih li ste mozgova, laž vam je milija od istine. Ево вам на ћирилици ако сте тако неуки. Црногорски није сад измишљен, већ се користи вјековима у Црној Гори. Вас су ваши “учитељи” напунили лажима и живите своје животе у заблуди и незнању. Нађите друге учитеље. То је за ваше добро.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Aj država da ti malo pomognem. Nađi knjigu “O Crnogorcima” koju je pisao Ljuba Nenadović, mislim 1856-e godine. Piše “… U svim školama jezik je crnogorski. U mnogome različan od našeg lepog…” Izmišlja li Ljuba prije 170 godina ili ste vi navučeni na svakakve gluposti?

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Ljuba Nenadović u “O Crnogorcima” na strani 10 piše sledeće: Iz riječi Crnogoraca, nigdje ne možete vidjeti da se bore za ugodnije življenje. Vrijeđate ih ako to kažete. Oni su čuvali amanet s Kosova. Taj junački ponos: da brane da se ne ugasi poslednja varnica srpske nezavisnosti, održao je i podgrijevao njihovu borbu kroz vjekove. Svaki Crnogorac koji je poginuo… Više »

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Oprem po običaju. Sad pričamo o jeziku. O kosovskom mitu u Crnoj Gori drugi put. I ti kažeš da Ljuba piše Crnogorci. Ipak nas nije Đilas izmislio. Još da skupiš hrabrosti i priznaš da je ljuba jezik u Crnoj Gori zvao Crnogorski.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Tebi nikako ugoditi, ti se pozoveš na knjigu, ja ti kažem šta u njoj piše i opet ti ne valja.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ugodio si mi. Milo mi je da nas Lj. Nenadović prije 170 godina zove Crnogorcima. Ali jeftin si, prejeftin. Priča je o jeziku i kad ne možeš da osporiš nešto, skrećeš na nešto o čemu se ne govori. Ta tvoja priča je taman za onog Čarlija i ovog Petra P. Svakom normalnom je jasno da je jezik bio crnogoeski.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

A na 31 strani piše: Nisam vidio ni jednu ženu, ni jednu djevojku da se kad god najmanjim cvijetom zakiti. U žalosti su za Kosovom.

Stevo ronioc
Gost
Stevo ronioc

Ovo ne važi. Ima boljih rečenica, a vi zapeli baš za ovu!

CrnaGoraAneMNE
Gost
CrnaGoraAneMNE

A ne dipr Stara Podgorice no se vrati svojoj vjeri pradjedovskoj i pusti se islama laznoga i nemoj da ti je laz milija od istine

Zvizdan
Gost
Zvizdan

Ko nece brata za brata taj ce tudjina za gospodara. Zeljene mutikase se ufiltrirale u vlast i onim facijalnim osmehom zavrsavaju trasu zeljene transferzale. Oni se ne stide da obuku zene u burke i da oni njeguju ISIL ideje, ali zato se mi stidimo gusala, epskih pijesama, Njegosa. Cak se drznuli da nam vladara i vladiku koji je sabljom oslobadjao… Više »

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Pazi malo Zvizdana kako zbori ???
Pa koliko vas Zvizdana ima ???

Srpko
Gost
Srpko

Bolje bi bilo da je darmanovic demantovao Irineja umjesto sto prica praznu pricu. Je li ga sramota kao predstavnika vlasti da je broj zaposlenih Srba na nivou statisticke greske. A Srba ima 35%. Sprovodi li se nasilna asimilacija Srba. Tjeraju li se Srbi da se ne pisu Srbima sledeceg popisa, tako sto im se porodicama sa dijecom ukidaju egzistencijalni minimumi.… Više »

Građanin
Gost
Građanin

Odavno ne napisa niko toliko nepoštenog u manje teksta.

Vrijednosti
Gost
Vrijednosti

Temelji Crne Gore, izmisljeni Adnanov jezik, NVO CPC koja me smije napustiti Montenegro, i alamedija DANU koja jos nema djaoljeg intelektualca.

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Evo opet ovih gluposti o mom jeziku kojim pričam i kojim su pričali moji preci. Stvarno, da li vjeruješ tim bezočnim lažima da je neko sad izmislio crnogorski jezik. Nemoj da ti glava služi samo za ukras! Razmisli! Nedaj da ti pune glavu lažima! Oni ni tebi ni meni ni državi ne žele mir i blagostanje. Oni misle ako ponavljaju… Više »

Putanja
Gost
Putanja

Sef rezima je od Srbina devedesetih, Mitropolitovog prijatelja, postao dukljanin, ateista a vjernik nvo cpc. Sljedece sto ce reci bice da smo katolicki Albanci, ta je tendencija.

Kadzlato utihne
Gost
Kadzlato utihne

Željko možeš sa mnom da budeš ozbiljan. 👍

Crnogorka
Gost
Crnogorka

Dijaspora bravo❣

roko
Gost
roko

nepozeljne osobe koje podrivaju temelje Crne Gore odma na granici zaustaviti i nazad vratiti
pustis ih da dodju a oni hoce kucu da ti sruse

Stranac
Gost
Stranac

Mislis na Mirasa,?

Kadzlato utihne
Gost
Kadzlato utihne

Željko malisicu možeš sa mnom ali da budeš maximalno ni sam ti ne umijem reći koliko ozbiljan. 👍

Kadzlato utihne
Gost
Kadzlato utihne

Željko malisic u da budeš ozilbiljan mnogo i da kreneš da praviš kuću na imanje.👍

Vjecna da je
Gost
Vjecna da je

Crkva je izgleda kod nas druga dimenzija ..ne podlijeze zakonima prave paralelne projekcije kuda gradjani treba da idu …predvidjaju dogadjaje u buducnosti vidoviti su…zamislite da crkva u njemackoj bira put gradjana kontra vladi izabranoj na izborima …ne odgovara im nezavisnost jezik grb himna zastava clanstvo u eu i nato ….sve ono sto znaci organizaciju jednog drustva da bi gradjani zivjeli… Više »

Dotore
Gost
Dotore

Kakva satanizacija….

Zbunjen
Gost
Zbunjen

Adnanov ili Mirasev jezik? Odluci se

Mislim
Gost
Mislim

Da su u Njemackoj izmislili jezik umjesto njemackog, istjerali katolicke popove i doveli nvo katolike, poredjenje bi bilo u redu. Ovako….

U pamet
Gost
U pamet

@Vjecna da je, obnovili smo Drzavu (teritoriju + administraciju), obnovili smo Jezik, pokusali smo da obnovimo i Crkvu (duhovnu stranu, koja je treci stub nacije). Ljudi koji su se angazovali u obnavljanju dviju prvih stuba uspijeli, i te kako, a oni koji su se postarali vec 21 godinu za obnavljanje nase Crkve podbacili, te nisu dorasli zadatku. Ne cekamo ih… Više »

Kadzlato utihne
Gost
Kadzlato utihne

Kad zlato utihne 👍

Dijaspora
Gost
Dijaspora

Prepucavajte se vi ovako i busajte kö je veci srbin ,crnogorac, pravoslavac itd… A Darmanovicu je lijepo bogmi ukljepali se u vlast sve pogodnosti i privilegije imaju ovi iz SD -a A vi radite za 200 do 300 eura mjesečno radite subotom i nedjeljom, placajte lijekove, ginite u saobraćaju…. Sve vam je med i mlijeko nema te šta no se… Više »

Dotore
Gost
Dotore

Kakve crne bliske odnose!? Odnosi su nikad gori!!! Pogotovo medju narodom!

Tisina
Gost
Tisina

Hocemo li Darmanovicu o 6 posto neopredjeljenih, citaj Srba, na posljednjem poslu? Hocemo li o pritiscima na radnike u drzavnim sluzbama da se izjasne kako rezim hoce?

+393452248899
Gost
+393452248899

Ukratko uštedim 2 000 eura za cigare godišnje davao sam svakih dan ipo 8 eura sad kupim kilo krdze u crnu goru za 20 eura. Zlato pravo. 👍

Titograd
Gost
Titograd

Aj mani se te price mojne stipu me te prazne dps price

+393452248899
Gost
+393452248899

Okokookokokokokok

Macca i ogrlica
Gost
Macca i ogrlica

Okokookokokokokok malina 😃😃😃😃😃😃

Bato
Gost
Bato

Diko gorska ot tebe.i peedhosnika.se.nemozemo.odbraniti jer nemamo.od cega zivjeti i mlatite vise o Patrijarhu jer.znate da je u pravu. Povecajte plate i penzije.sram vas bilo

Hasan voli Srbe
Gost
Hasan voli Srbe

Kralj NIKOLA je 1910 godine krunisan za kralja Crne Gore sa krunom sv.kralja Stefana Decanskog. Pametnom dosta, a glupi neka podrzavaju ovakve individue poput Darmana.

nenad mne
Gost
nenad mne

A, kako dođe do te krune, “pametni”?

Mevludin
Gost
Mevludin

Ne no je na Tuški put kupio, poslije nijesu mogli naj zlatara.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Nenade, krunu Stefana Dečanskog je Karlovački Mitropolit Mojsije 1784. dao Njegošu. Sa tom krunom je krunisan Kralj Nikola. Kruna se danas nalazi u Cetinjskom manastiru.

Za nase
Gost
Za nase

Fin covjek

Tako je to
Gost
Tako je to

Ni ti darmanovic ne mozes da prihvatis da ti je djede bio Srbin, pa sta cemo.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

I njemu i svima vama koji očevi i đedovi su bili Crnogorci. Na prvom popisu ikada urađenom u Crnoj Gori Srba je bilo 1,78%, na popisu 1981 3.32%. A 1991, kad je politike već bilo dosta 9,34%. Ali vi koji ste kao Srbi, konstantno imate problem sa činjenicama.

Cinjenice
Gost
Cinjenice

Popis 1910, CT, 95 posto Srba, tek 1948 se vi javljate kao statistika, i to srpskog porijekla i jezika. Bato, cinjenice, bato….

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Činjenice, činjenice. Nije tačno da je 1910 bilo popisa. I sva vam je istina takva. To su vaši ljudi štampali u zemljopisu. Kao ono za “ime mi je Veroljub i Rodoljub…” prvo nešto izmislite pa onda pričate o tome kao o činjenici i na to se pozivate.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Starorašanine, postoji istorija i prije 1945.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Naravno Oprem da postoji ali tvoj je problem što čitaš samo onu od 1918-e do 1945-e. i što se uglavnom ne držiš teme. Činjenica je da je na prvom popisu u Crnoj Gori bilo 1,78 Srba. I sve druge priče o popisu su vaša izmišljotina.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Evo recimo udžbenik Zemljopisa iz 1910 godine, štampan na Cetinju u državnoj štampariji, i u njemu piše da u Crnoj Gori žive sve sami pravi i čisti Srbi, koji govore srpskim jezikom. Koliko znam 1910 godina ne ulazi u period 1918-1945.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Oprem konačno nešto ne izmišljaš. Tačno je da je to pisalo u knjizi ali popisa nije dilo. Znamo za Nikolinu želju za zajedničkom krunom. Opametio se tek kad mu je unuk zadranio da se vrati u Crnu Goru i napisa:”Crna Gora je Crnogoraca. Tako je bilo i tako će biti”:

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Lijepo je što si priznao da su djeca u Kraljevini Crnoj Gori učila da u njihovoj domovini žive čisti i pravi Srbi.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Šta znači čisti, shvataš li da koristiš fašistićku terminologiju nesretniče. Garantujem da si neki pokršteni Albanac porijeklom.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Goodfeeling, u knjizi piše čisti i pravi Srbi. Je li ti to autore knjige Đura Popovića i Jovana Roganovića i državnu štampariju Crne Gore, koja je izdala knjigu optužuješ za fašizam?

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Optužujem tebe i providnu argumentaciju koja ukazuje na tužnog nesretno čovjeka punog mržnje. Glavu gore, ne predaj se.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Optužuješ mene što citiram udžbenik iz doba Kraljevine Crne Gore. Bolje se vrati zanimanju predaka, vidiš da ti ovo ne ide.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Tebi ne ide 21 vijek, zato utočište za liječenje svoji gubitničkih kompleksa tražiš u izmišljenoj prošlosti gdje su ti preci bile heroji a ovamo čobani.

Charli
Gost
Charli

Stvarno filinze zacepi… nemoj bar ti da držiš pridike o časti i postenju. Čuvaj stoku i bićeš ispostovan.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Ne pravi se seka persa, Crna Gora realno do posle II sv rata nije imala gradske urbane sredine. I kraljica Milena je čuvala krave a kamoli neko kao ti.

Charli
Gost
Charli

Ja to pričam i tebi i staropodgoricaninu, ali zato Boka jeste. Vazda ste stočari za nas bili pa i sada.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Boka jeste jer je bila dio onoga što je danas evropska civilizacija. Čudno je samo okle četnici na pjeni od mora.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Sad sam ti opet ja kriv, što su moji preci branili Crnu Goru od Turaka

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Postoji, ali bolje da vam se ne pominje da se takvi kao ti ne crvenite od stida.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Goodfeeling, treba da se pominje istorija prije 1945, baš me zanima na kojoj su strani tvoji preci bili u I svj.ratu ili na primjer u bitkama na Krusima, Martinićima, Grahovcu.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Moji preci su čuvali stoku neđe po brdima isto kao tvoji i to svoji na svome. Tvoji isto, siguran sam i garantujem nijesu viđeli ni jednu veliku bitku. Ti što se napajaš epskom istorijom da bi mrzio svakog ko ne pripada tvojoj političkoj nacionalnoj manjini, to je tvoj problem. Takvi kao ti ste gubitnici i vjerovatno u svim društvima postoje,… Više »

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Moji nikad nisu okusili bitku, zato mi je čukunđed kao vojinićki harambaša poginuo pod kulu Šehovića u Korjenićima, prađed nosilac Obilića medalje, đed bio na Skadar i Bregalnicu i posle austro-ugarske okupacije interniran u logor , u Ogledalu srpskom se piše o pretku Tomašu, a sve to vrijeme tvoji preci čuvaju stoku. I još mi pričaš o građanskoj Crnoj Gori,… Više »

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Sumnjam druže, svi takvi čije porijeklo vodi do Karađorđa na kraju ispanu obični stočari iz nekog turkofilskog plemena. A i da jesu, svu su hrabrost potrošili, tebi ništa nije ostalo bez ti četnički prstići koji tipkaju komentare na zastarjelu vijest do besvijseti prikrivajući kompleks tuđina u sopstevoj državi.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Sad sam ja kriv što su moji preci branili Crnu Goru, mjesto da su čuvali stoku i bili neđe sa strane.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Zašto namjerno izvrćeš riječi izbjegavajući činjenicu da su svi naši narodi: Crnogorci, Bošnjaci, Albanci, Muslimani, Hrvati, Srbi i svi ostali osim vas političkih posrbica patriote a samo oni kao ti rovare kako bi Crnu Goru vratili pod okrilje Srbije i Rusije a protiv evropske civilizacije. Dakle svi mi imamo jedan stav i za cilj građansku Crnu Goru a samo oni… Više »

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

I učesnici Petrovdanske skupštine 1941 su sebe smatrali patriotama, a one druge neprijateljima i izdajnicima. Zanimljiva je istorijska nit da Mlečani, Turci, Austrougari, Francuzi, Italijani, Njemci, danas pojedinci u Crnoj Gori smatraju za otpadnike one koji vole Rusiju. Šta da radim kad poštujem zavjet Svetog Petra Cetinjskog.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Kakav Petrovaradin, Srbija se svjesno svrstala na stranu gubitnika rehabilitacijom četnika. U kojem si ti zanosu zabluda pfff

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

E Oprem ako je to stvarno tako, da ti mogu preci ustat grdno bi se posvađali. Ne bi mogli da se dogovore koji će te prije posjeć. Pretužan si Oprem. Sramni potomak slavnih predaka. Iskompleksiran što nijesi uspio pa do podne mrziš Crnu Goru a popodne Montenegro.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Sigurno bi se prađed nosilac Obilića medalje ljutio na mene što često spominjem Miloša i Kosmet ili đed koji je na Bregalnici zajedno sa srbijanskom vojskom ratovao protiv Bugara. Sigurno bi se ljutili na mene što ne Evivašem.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Misliš na Mustafu ili Bećira?

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

@CDM, zašto postoji nalog ako svako može da ga zloupotrijebi? A to su po pravili ovi iskompleksirani izdajnici.

Charli
Gost
Charli

Zašto se hvatas jezika, kada je Njegoš podržavao Vukovu NARODNU reformu. Srbi su imali slqvenosrpski i isto tako možeš reći da su se odrekli svoga, zarad zajednickog! Od dijalektika sredjenoga jezika oćeš da kažeš da je poseban jezik jel? Ili oćeš da se vratimo NEMUSTOM?!

Pg-Srb
Gost
Pg-Srb

Izmišljeni indentitet i nacija,proziva vjekovnu SPC….E upravo je to za svaku osudu,ali montenegrini,dukljani,milogorci ili kako se sve sprdaju sa njihovim nazivima,nemaju ni obraza ni časti…..

nenad mne
Gost
nenad mne

Poznati ste po obrazu, a o časti da ne pričamo!

Ozezi
Gost
Ozezi

A cuti jadan ne, bio.Turci sus vam birali vladike,a ove nase su biralise Crnogorci na zborovima.I ti sad pricas o, 800 godina srpske crkve.

djoma
Gost
djoma

Ni ti nisi priznavao SRJ pa si u njoj zivio,radio i rovario..

Baranin
Gost
Baranin

Ti. Darmanovicu bas izgledaš kao Crnogorac…..ti vise ličiš na lika iz crtanog filma ljubce dragoljubce ….

Istina lijek
Gost
Istina lijek

Darmanovicu smeta, sto se dosta gradjana otrijeznila od komunizma i njemu slicnih. Sto je crkva danas jaka. Pa cu ga podsjetiti na stanje u CG prije 100 godina, vrijeme kralja Nikole, kada su u CG zivjeli Srbi 95 posto.

nenad mne
Gost
nenad mne

To ti je tvoj prađed ispričao, koji je sam popunio upitnik i na kraju udario potpis, tj. krst!

+393452248899
Gost
+393452248899

Baci crkvu đavoli je ponijeli. 👍

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Zamjena teza. Patrijarh vam cak ni taj izmisljeni identitet nije spomenuo, nego branio Njegosevu Crnu Goru.

Jizlo
Gost
Jizlo

Ajde prti lacmanine vidi se da ste se uzimali po porodicama izmedju sebe cim tako nebulozne komentare pisete.

Mmmm
Gost
Mmmm

Irinej nek misli o kosovu,bolje im je da su vodili računa..

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Mitropolija je danas jaca nego ikad, mi u Boki zbog Darmanovica i slicnih, dovece slavimo zlato. Dok nas diskriminisete, za CG neka navijaju u cetinju i tuzima.

Charli
Gost
Charli

Bogami ja moram da navijam za moje Novljane i Kotorane! Pa tek onda za ostale.

Sustina
Gost
Sustina

Sta je to Patrijarh rekao da nije tacno?????

Pg-Srb
Gost
Pg-Srb

Pa rekao je sve sto je istina,ali ovi samozvani ili takozvani,potpuno nebitn nazovi Crnogorci ,kad im se kaže istina onda podivljaju u svom izmišljenom nacionalizmu…..smiješni su mnogo….

Charli
Gost
Charli

Kao kad im je Zivko Nikolić objasnio u “Ljepoti poroka” pa nije smio da se vrati u CG na lomacu.

Ozezi
Gost
Ozezi

Pises li, ti ove komentare iz logora?

Ozezi
Gost
Ozezi

Sve je lagao!Mozes mislit kakav je to narod kad im je i patrijarh lazov!Zato ih niko od komsija ne voli…kme,kme

Vaterpolo
Gost
Vaterpolo

Zbog ovoga i njemu slicnih, veceras smo uz Srbiju, a za mne neka vam navijaju na Kosovu.

Titograd
Gost
Titograd

Navijali, nenavijali, Kosovo ojde…i neka mu je sa srećom…

Boka Kotorska
Gost
Boka Kotorska

Spc- Sluzba koja radi dan-noc da satre sve Crnogorsko. Cak je priznao sad Amfilohije da oni nisu Pravoslavci nego Svetosavci nemaju veze sa Hriscanstvom. Sexta koja se odvojila od Pravoslavlja i uzdize Sv. Savu umijesto Isusa Hrista.

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Oces li poslat broj, da se nadjemo u Zelenici

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ha ha . Bravo Srpska Boka. Umjesto što si u teretani pa zoveš na “nalaženje”, bolje da si uša u bibljioteku i bezuspješno proba da nađeš staru mapu, na kojoj je Boka u Srbiji.

Hasan voli Srbe
Gost
Hasan voli Srbe

BIBLJIOTEKU????Ako citas kao sto pises, nije ni cudo sto mislis da si DUKLJANIN a mi posrbice.hahahha.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Nikad ponovo ne čitam što napišem. Nije mi jedina greška. No nas ti Hasane prosvijetli, kad je Boka bila u Srbiji. I što su ti otac i đed bilipo popisu. Svi koji žive u Crnoj Gori imaju pravo da se osjećaju kao nasljednici Duklje i Zete a Srbi, Raške. No ti ne znaš ni ko si, ni što si.

Charli
Gost
Charli

Stjepan Vukčić Kosača – Herceg Stjepan (Herceg Novi) suprug Jelene Balsic kome je pripadao dobar dio Boke, sigurno ne misli tako kao ti starovarosaninu.

Drago
Gost
Drago

Charli sad ti pišeš gluposti. Nacije su nastale prije 250-300 godina. Nađi đe je Boka pripadala Srbiji, jer stalno pišete “srpska Boka”. Srbija nikad u istoriji nije viđela more i nije bila preko Drine. Kad nađeš mapu da me demantuješ javi. Ostalo je prazno srbovanje.

Charli
Gost
Charli

Pa ne pripada Srbiji (sem za vrijeme Dusana) to je jasno kao dan! I naravno ako izuzmes Bosanske kraljeve nosioce Srpske krune, koji su njome upravljali. Srpstvo nije Srbija! Prestani da to da brkas i poistovjecujes sa novonastalim nacijama.Normalno da sam po tvom kriterijumu Crnogorac, al ne mogu izostaviti Srpsko-Hercegovacko porijeklo. Za tebe mi je lako ti si pravi Dukljanin… Više »

Boka Kotorska
Gost
Boka Kotorska

@srpska boka okle si srbadijo iz Knina ili sa Kosova ? Ne prestavljaj se lazno u ima Boke vi sto sve izbijegli ovamo za vrijeme 90 tih i sad nama srbujes ovamo. Ostavi broj junace dolazim u Zeleniku i spremi se po malo put Kosova tamo da srbujes.

Hasan voli Srbe
Gost
Hasan voli Srbe

ajde mi pronadji i jednu izjavu mitropolita gdje je on rekao da nismo PRAVOSLAVCI nego SVETOSAVCI. Ali BAS TAKO DA JE REKAO. Do tada ces biti NEZNALICA I LAZOVCINA.

Ozezi
Gost
Ozezi

Pogodjeno u centar!

cccccc
Gost
cccccc

Kpga je briga šta spc misli ? Pirinej i Risto su anticrnofoesli elementi i to ne kriju, samo po Zakonu.

Cujes li ga
Gost
Cujes li ga

Darmanovica boli sto ogromna vecina gradjana podrzava Mitropoliju, i sto bi se da je slobodna drzava, bar 40 posto gradjana izjasnili kao Srbi.

KraljevicCmarko
Gost
KraljevicCmarko

Padace ti do 9% koliko vas je bilo prije ovoga ludila devedesetih

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Ili rasti do 95 koliko je bilo prije 1918.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Čmarko, 95% pravoslavnog stanovništva podržava Mitropoliju, po svim istraživanjima institucija kojoj se najviše vjeruje. Ako si primijetio nedjeljom crkve prepune ljudi.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

To je prevaziđena teza i znaš da blage veze nema sastvarnošću. Računaš li u vjernike i one tetovirane krimose što skaču na Ristovu pištaljku za časni krst. Ili one popove što podržavaju ratne zlčince.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Ne znam zašto ti smeta što su nedjeljom pune crkve.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Pa biće pune mladih Crnogorki i Crnogoraca patriota a ne istetoviranih džibera sa kajlama.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Crkve su sada pune mladih Crnogoraca i Crnogorki i Srba i Srpkinja, a ovi džiberi sa kajlama vjerovatno idu u vjerske objekte koje ti posjećuješ

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Zašto misliš da ja posjećujem bilo kakve vjerske objekte. Moji komentari uvijek forsiraju građansku Crnu Goru ali kvazi vjernici kao ti prebacaju na priču o naciji i vjeri koja pokazuje koliko si u stvari nesretan. Kad ono bi u Prizrenu by the way?

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Prije komentarišeš ko ide u crkve, sad kažeš da ti ne ideš u vjerske objekte, pa mi nije jasno kako znaš ko u njh ide, osim ako ti nije zadatak da pratiš ko u njih ulazi.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Zato što se reklamirate druže sa bijesnim autima i prime terminima.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Ko se reklamira?

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Đe se SPC reklamira sa bijesnim autima i tetoviranim vjernicima? Pa je li moguće to da pitaš.

Stop diskrim
Gost
Stop diskrim

Prvo vratite jezik, onda zaustavite diskriminaciju naroda koji je stvarao ovu drzavu, pa da pricamo dalje.

Zemljo
Gost
Zemljo

Kad Darmanovic prica o crkvi….

Maro
Gost
Maro

A što ćemo s paljevinom, ubijanjem, pljačkanjem….Morinjem??!!! I svim onim što se događalo 90-tih u “bratskom” srpsko-crnogorsom genocidu na Dubrovniku!!?? Hoćete i to izbrisati iz kolektivne svijesti crnogorskog naroda, i na taj način očistiti historiju od onog što nije dobro!!!??

Jokan
Gost
Jokan

Sadašnji patrijarh SPC se ni prije ovog slučaja nije proslavio svojim izjavama u mnogim prilikama. Rekao bih da se radi o jednom pomalo
svadljivom i tvrdoglavom đedu, uz to ne previše ni pametnom.
S druge strane, i svi oni koji kukaju zbog ugroženosti crnogorske samostalnosti su ili “ajvani” ili politički mešetari.

Idemo
Gost
Idemo

Opusti se, svi za Srbiju veceras.

Aloalo
Gost
Aloalo

Srbija hoce po svaku cujenu da ima koloniju Crnu Goru. Kolonijalizam je ukunut odavno ima li iko da im kaze?

Charli
Gost
Charli

Objasni to dolje u Sjera Leone, što im Englezi drže primat na dijamante.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Prije će oni u Sijera Leone shvatit da su izmanipulisani i da im ponesoše dijamante, no što ćete vi shvatit da je Risto tu zbog 20-30 miliona svake godine i da se u Srbiji sprdaju sa vama.

Charli
Gost
Charli

Ti nikako da shvatiš da je Srbija nebitna u svoj priči i da većinsko stanovništvo CG tradicionalno uvažava Srpstvo. Sjera Leone se pita isto ko i CG što se pita oce li u NATO i šta će sa svojim resursima. Već su to podjelili razni zapadni centri moći, u čemu im je pomogao tvoj drug Tito, a danas Milo.

Vidoje
Gost
Vidoje

Ovo izjavljuje ministar inostranih poslova sramota !

KraljevicCmarko
Gost
KraljevicCmarko

Neka mi neko na ovom portalu kaze kad je Crna Gora u istoriji ostetila Srbiju. S druge strane Srbija dje je god mogla i kad je god mogla podmecala je nogu Crnoj Gori. Umjesto da podrzavaju nasu drzavnost i crkvu i da imaju kao sto su imali najbolje i najodanije prijatelje i bracu

Budimo realni
Gost
Budimo realni

Ne steti Srbija CG nista pa cak joj se ni u crkvena pitanja ne mijesa. Da Miras kojim slucajem ima za sobom “vjernike” ne bi drzava sekundu cekala i oduzela bi imovinu MCP. Medjutim kad bi se crkve dale raspopu na upravljanje ne bi bilo ni svestenstva ni vjernika, a crkva bi nam brzo propala pa bila ko drzava. Patrijah… Više »

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Tramp vam čušnuo premijera ???
To je bilo davno, skoro vam je Predsjednika laktom odgurnuo.

Budimo realni
Gost
Budimo realni

Da javio mu se ko klincu ispred prodavnice, no ko bi nabrojao sva poniženja naših političara.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Tramp zbori da ste agresivni ( lično mislim na agresivnost u kriminali, a ne u ratu), a DW da ste ljenčine i neradnici.
Ništa mi tu nije jasno, eno dolje u Ulcinu Albanci podižu spomenik Skenderbegu. Vjerujem da će se vijoriti veeeeelika Aljbanska zastava.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Čmarko, priznanje “nezavisnosti” Kosmeta i glasanje da se Kosmet primi u Unesko i da Patrijaršija i Dečani budu dio albanskog kulturnog nasleđa su “prijateljski” potezi prema Srbiji.

Bobo kuktov
Gost
Bobo kuktov

A sta ices reci kad Srbija prizna Kosovo? Najmanje sto treba je da se izvinis.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Bobo, ako ne daj Bože, Vučić ili bilo koji drugi srbijanski političar prizna Kosmet, smatraću to izdajom.

Bobo kuktov
Gost
Bobo kuktov

Ne Vucic vec kad odluka bude donesena na referendumu. Kad o tome odluci vecina.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Referendum ne može proći.

Bobo kuktov
Gost
Bobo kuktov

Jesi li ti neki prorok? Ja mislim da ce proci ali ne zavisi ni od mene ni od tebe vec od gradjana Srbije. Sta ako prodje referendum?

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Crna Gora će krepati od gladi ako se osamostali. ahhhhahhha kako ste smiješni. Poraz vas je tako ubio u glavu, zlatio se referendum na kojem smo vas pobijedili i poslali u istoriju.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

U kom si ti svijetu druže. Jesli li ikada bio na Kosovu. ja recimo jesam i super je, naročito Priština. Tamo mladi ljudi ni ne znaju da luzeri kao ti postoje u okruženju.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Bio i u Peći i u Prizrenu i u Dečanima i.opet ću brzo.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Pa idi, treba se družiti sa braćom Albancima. Za sve ima mjesta, samo još vi da se okrenete Crnoj Gori i idemo dalje u EU. Bitno je da smo već u NATO 😉
PS: Jesi li svoja uvjerenja prosipao Albancima kad si bio na Kosovo.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Gledao se sa braćom Srbima i bez obzira na sve opstaju na Kosmetu.👍

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Baš ćete ga vratiti kad zanemarite 98% Albanaca. Probudi se iz epske bajke druže.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Zasto misliš da se ne može postići dogovor sa Albancima?

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Nije Kosmet nego Kosovo, to samo vi četnici zovete Kosmet

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Kosovo i Metohija, valjda znaš šta znači riječ Metohija.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Kak bi ono, vidimo se u Prizrenu :))))) Aj priznaj od kojih si Albanaca, drugačije ne mogu da objasnim tvoje komplekse.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Razumijem ja tebe, moraš da se dokazuješ, znaš gdje su bili tvoji.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Pa ja znam gdje su bili moji, po stoti put ti kažem svoji na svome. Niti su koga dirali niti ko njih. Bio je jedan napad četnika ali su ostali da trunu po livadama i to je to. Bitno je da su moji svi zaokružili DA na referendumu i time stavili tačku na ideologiju takvih kao ti. Kad ono reče… Više »

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Naravno da su tvoji uvijek bili za Crnu Goru, kako u XXI, tako i u prethodnim vjekovima. A u Metohiju, u Dečane, Pećku patrijaršiju i u Prizren idem početkom septembra.

Građanin
Gost
Građanin

… i ostani tamo.

madja
Gost
madja

A kad je to Srbija stetila Crnoj Gori?Ostavite se mitomanije o 1918,tada je 95% Crnogoraca zeljelo zajednicku drzavu i to je gola istina koju treba sami sebi da priznate!Nisu Srbi protjerali kralja Nikolu vec je sam pobjegao,nisu se sukobili sa kraljevskom vojskom jer je ona kapitulirala a oficiri su pobjegli u Italiju umjesto da poginu za svoju drzavu i njenu… Više »

nenad mne
Gost
nenad mne

Ka što su vaši ostali u Srbiji?

Zajeb
Gost
Zajeb

Nenade ovaj te madja malo zaj…..!

Bobo kuktov
Gost
Bobo kuktov

Dobro si naucio da govoris neistine i to bas bezocno. Mitomanija je da je 95 % Crnogoraca zeljelo zajednicku drzavu 1918, imas li neko istrazivanje javnog mnjenja? I da je bilo tako to nije bilo ujedinjenje vec prisajedinjenje. Crnogorsku vojsku je u bezizlazan polozaj doveo njen komandant srpski pukovnik Petar Pesic (izmedju ostalog stiteci bjezanje srpskoj vojsci koja je vec… Više »

miki
Gost
miki

Nije istina.Nego ti Darmanovicu i tebi slici nemogu da prihvate 800 godisnje postojanje
MCP.Na kraju svi pravoslavni patrijarsi su iskazali svoje misljenje po tom pitanju.

CG volim
Gost
CG volim

Hoće li iko ikad lupiti šakom o sto i reći da je dosta više manične srpske manipulacije?
Crna Gora i Crnogorska crkva i TAČKA.

Tano
Gost
Tano

Tačno je da velikosrpski nacionalizam nikada neće prihvatiti nezavisnost CG,pa prema tome ni crkva koja značajno baštini taj nacionalizam.

Duklja
Gost
Duklja

Najveci neprijatelj kojeg je Crna Gora ikad imala Spc i imperijalna politika srbije

Enigma
Gost
Enigma

Ti jedino u Kladionice vjeruješ i njima se moliš😂
sikter bre sikter …..

Duklja
Gost
Duklja

Enigma kod Crnogoraca nema bree
Prmasio si portal idi na svoje

Vujadin R.B.
Gost
Vujadin R.B.

Otkrio si toplu vodu, mada ne vidim da je to Anfija finansijski pogodilo, naprotiv.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Završavajte više sa degutantnom srpskom filijalom. Vratite imovinu državi Crnoj Gori i propišite im drakonske kazne za najmanje vrijeđanje ili malicioznost prema crnogorskim tekovinama, posebno građanskim i evropskim.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Svoju imovinu slobodno prepiši na državu, ali ne odlučuj o imovini koja nije tvoja.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Moja je više nego tvoja jer bih život dao za Crnu Goru i nikada je ne bih izdao. Tako sam i glasao na referendumu. Uredno plaćam porez tako da jeste moja imovina. Aj u rupu obraza ti, depresivan si.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Sigurno je više tvoja nego moja, realno tvoji preci su se vjekovima borili za nju, ili možda protiv nje, nisam najsigurniji. Možeš li pojasniti na kojoj su strani bili tvoji preci u doba Petrovića, ako ti nije neprijatno?

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Sumnjam da su bili vojnici kao ni tvoji. Mi svakako ne možemo uticati na pretke, pri čemu se od moji ne ograđujem ali svakako odgovaramo za svoje postupke. Ja sam zaokružio DA a ti si onaj luzer što je bio protiv svoje države i zaokrućio NE. Sa porazom se vidim teško mirite i ne znam zašto se ljutite na Darmanovića… Više »

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Napisao sam ti u jednom od gornjih komentara, gdje su bili moj đed, prađed, čukunđed i ostali preci, dok su se tvoji bavili stočarstvom.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Napisao sam u jednom od gornjih komentara, kraljica Milena je čuvala krave jer je bila stočarska zemlja i svi su se time bavili, osim onih koji su išli u četovanja. A ti ne kompenzuj albansko porijeklo, treba da se dičiš sa tim. Baš si smiješan, đedovi jatagane za Crnu Goru a ti četničke prstiće za nacionalizam i srbovanje.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Poštujem albanski narod, ali mi je na tvoju žalost porijeklo srpsko. Vjerovatno su i tvoji preci nekada bili Srbi, pa sticajem okolnosti promijenili vjeru i naciju, ali to se kroz istoriju dešavalo, takve su nekada bile okolnosti. A moji preci su naravno, što bi rekao Njegoš : Krstu služili, a Milošem živjeli.

Charli
Gost
Charli

Sve je to ideologija koja nekima odgovara, a nekima ne… a o gradjanskoj cg bolje da ne pričam. . pusto slovo na papiru. Zakoni su super, al ne važe niti za sve isto, niti praktično dosta puta. Tako da je ta priča o “svojoj” državi suplja. Bila je ona i prije tvoja, samo, razlika je u odnosu sistema prema tebi… Više »

Charli
Gost
Charli

Cus dao život za CG hahaha misliš za ideologiju velikog vodje? Zato je i izbio gradjanski rat jer su i jedni i drugi život davali za “CG”. Sjedi junace dok si smirom i pusti se uzalud davanja života 😉

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

To je neko i Ljubu mogao na kaže, da daje život za Tita i sl. Shvatam o čemu pričaš, ali je fakat da ljudima koji su sebe politički svrstali u nacionalnu manjinu u sred svoje domovine prilično nedostaje ljubavi prema Crnoj Gori. Mi smo srećom olovkom dobili nezavisnost, ali da je drugačije bilo ovo što sad djeluje kao parola drugačije… Više »

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Ja, kao Srbin sam ( a garantujem da moje mišljenje dijeli ogromna većina Srba ) za : 1. Autokefalnost CPC-a 2. Nezavisnost Crne Gore i potpunu odvojenost od Srbije u svakom smislu 3. Nacionalnu samobitnost Crnogoraca i njihovu savršenu odvojenost od srpstva 4. Potpuni raskid abnormalne i naopake isprepletenosti crnogorstva i srpstva a na granici CG s jedne i RS… Više »

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

E sad si ga ugasio kod ovih naši posrbica i onih Crnogoraca u Beogradu, ka što je Matija Bećković, koji su svoje “Crnogorstvo” (iako je rođen u Srbiji) dobro naplatili.

Charli
Gost
Charli

Nije ga ugasio starovarosaninu! Lijepo covjek kaže DOMICILNI Srbi porijeklom iz Srbije i RS. A to se uglavnom ne uklapa u tvoju hipotezu demografije Balkana.

Maks
Gost
Maks

Aferim brate,svaka čast

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Maks Ima još nešto, možda me nijesi dobro razumjeo a možda ni ja nisam bio dovoljno jasan, decidan i koncizan. Pod tačkom 4 ( dobro je prouči) podrazumjevam humanitarnu ( zamjenu i prodaju imovine) izmeđ svih CG doseljenih u Srbiju pošljen ww2 i Srba ( tu ne računam domicilne ” posrbice) koji žive dolje, a iz Srbije su porijeklom… Više »

madja
Gost
madja

Ti Srbin?Ti si neki lazni od 300 lira katunjanin..

Građanin
Gost
Građanin

Muči mađa, mađupe nevadpitani !

Građanin
Gost
Građanin

Pošteno brate Srbine. I Bog ti da svako dobro i tebe i svakome poštenome Srbinu !

Brk
Gost
Brk

A ti Darmanovicu nikad nijesi mogao da prihvatis SPC…i sta cemo sad?!

katunjanin
Gost
katunjanin

SPC je okupatorska crkva, nametnuta 1918! Nikad se Crnogorci nisu klanjali svetom savi. Crnogorska crkva je postojala kad je srpska crkva bila zabranjena od turaka!

Brk
Gost
Brk

I crnogorci su leceli na Mars kad niko nije znao za Mars…

Charli
Gost
Charli

Od kud manastir sv. Save na SAVINI?

Charli
Gost
Charli

Filinze manastir Savina je nastao daleko prije 19. vijeka. Bio je i tvoj dok nisi prešao u islam.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Podigao ga je Kosača koji je bio osvajač Zete: Stjepan Vukčić Kosača’s offensive into Zeta (1441–44). Zašto smeta islam. Zamisli ironije, ti protiv islama a da nije bilo građana islamske vjere Crna Gora danas ne bi bila nezavisna nego 27 izborna jedinica Srbije. Tu je islam vazda da spasi Crnu Goru. Sve džamije i crkve, uključujući Savinu idu nazad u… Više »

Charli
Gost
Charli

Kako da mi ne smeta kad podsjeća koliko si genetski za Crnu Goru. Tebi je Turska centar i dalje. Da sutra opet dodju, ti bi im kao i tvoji pomogli. Bosanski kraljevi su nosioci srpske krune, koji su recimo osnovali grad u Crnoj Gori i Kosača je bio suprug Jelene Balsic. Kakav crni osvajač Zete.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Manastir je napravio Kosača, bosanski kralj. Citat: Stjepan Vukčić Kosača’s offensive into Zeta (1441–44). Dakle osvajač

Istina lijek
Gost
Istina lijek

Zasto nas je onda kralj Nikola zvao Srbima a jezik srpski? Da se nijesi zbunio?

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Katunjanine, kako onda crkva Svetog Save u Njegušima?

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

To je onaj srpski svetac nametnut krajem 19 vijeka?

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

To je osnivač naše crkve i normalno da su Njeguši sagradili hram posvećen Svetom Savi. Na teritoriji Crne Gore se nalazi 14 crkvi posvećenih Svetom Savi.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Čuš osnivač crvke. Taj blage veze nema sa današnjom Crnom Gorom. Niko nije bio svjestan da postoji prije 100 god.

Srbi iz Banjana
Gost
Srbi iz Banjana

Evo na primjer u Banjanima postoje dvije crkve posvećene Svetom Savi, zidane u doba Nemanjića! Ali ti vjerovatno klanjaš pa zato ne znaš?

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Posvećene Svetom Savi kad je okupirana Crna Gora. Čujem dobili ste vodu super. Inače drag dio Crne Gore jer je odatle Novak Kilibarda. Svi takvi kao ti i ovaj gore izdajnik treba da imate Novaka za svjetionik a ne Savu. Vratite se svojoj domovini kukavci, napraviste od sebe čudake.

Srbi iz Banjana
Gost
Srbi iz Banjana

Čitaj malo, nemoj paušalno da pričaš, kad su crkve zidane, živopisane, pokrivane zemljom da ih Turci ne sruše! Nije sramota da ne znaš, čitaj, ako se ne mogneš snaći, pomoći ćemo ti! Što se konvertita tiče, dugo nas je vukao za nos, to mu nećemo zaboraviti.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

U pravu si, Novak Kilibarda je svetionik ove Crne Gore.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Pravoslavni narod u Crnoj Gori je znao ko je Sveti Sava, druge vjere pretpostavljam da nisu znale.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Istorijska je činjenica da pravoslavni Crnogorci pojma nijesu imali ko je Sv. Sava sve do prije stotinak godina. Detalje iz njegove biografije bolje da ti ne pričam da ti ne remetim slatke epske snove.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Pravoslavni stanovnici Crne Gore su znali ko je Sveti Sava, pa u kalendaru cetinjskog milotoslova iz 1494. u januaru se slavio Sveti Sava, ali ti naravno kao nepravoslavac to ne pratiš i ne znaš i nemam zamjerki zbog toga.

Aloalo
Gost
Aloalo

@Brk. Iz popovske sam familije koju su komunisti dobro sredili. Crnogorska crkva je postojala do 1920.god.kad su je srbi ukinuli, postojao Tomos koji je ko zna gdje, pricali moji kojih vise nema, kad bijah dijete.

Dous
Gost
Dous

Kakve veze imajju odnosi SRB i CG sa izjavama patrijarha. SPC je kanonska crkva i u CG, i kroz svoje eparhije Mitropoliju crnogorsko primorsku, Budimljansko -niksicku, milesevsku i zahumsko-hercegovačku. To zna i Darmanović, ali podmeće i izaziva omraze

Djuro
Gost
Djuro

Kako mislis kanonska u CG?Mozda zato sto se slikaju Canon aparatma dok barjace u politici.Spc je nametnuta 1918

Mevludin
Gost
Mevludin

Nametnuće ti Mijaile Alaha, svud ga hvali a ima i dosta članova što vjeruju u Alaha! A ti ne vjeruj u srpskog Hrista no čekaj crnogorskog!

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Odakle izmile ovakvi mozgovi, svaki put se iznenadim.

Mevludin
Gost
Mevludin

Misliš Darmanović ili anonimni.

Goodfeeling
Gost
Goodfeeling

Mislim kao ti i tebi slični gubitnici.

Mevludin
Gost
Mevludin

Mi smo iste vjere i dobićemo na kraj! Merhaba

Anonimus
Gost
Anonimus

E moj Mevludine, razotkrij se, piši ćirilicom. A da znaš postoje Crnogorci koji vjeruju u Alaha, a i katolici, čak i ateisti… Imam informaciju za tebe – svijet se ne vrti oko tebe, i onoga što ti misliš da je pravo. Na sreću.

Djuro
Gost
Djuro

Srpskog Hrista rece!Zao m ije koliko si neznaven sto se tice hriscanstva,ali,istina,nije te imao ko naucit od srbovanja

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Konačno neko da kaže da je Srpska crkva podijelila Crnu Goru na Mitropoliju i tri eparhije. Svaka nezavisna pravoslavna država, ima svoju crkvu. SPC u Crnu Goru došla sa okupacijom 1918-e. Volio bih da svi koji krenu da stave minus, pokušaju da pronađu, đe se u Crnoj Gori prije 1918-e pominje SPC.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Stara Podgorica Svaka nezavisna pravoslavna država, ima svoju crkvu. ———————————————————————— Netačno. Svaki pravoslavni narod ima svoju crkvu, a narod ili etnos ne mora imati veze sa državnim granicama. Granice se često mijenjaju a narod je konsatna. Primjer su npr. Bjelorusi. Imaju svoju državu, ali pripadaju Moskovskoj patrijaršiji, iliti Ruskoj pravoslavnoj Crkvi. Postoji i Jerusalimska patrijaršija, a Jerusalim nije država.… Više »

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Slažem se ali nijesmo mi zasjeli u Hram SV.Save, no vi na Cetinje. Nijesmo mi nezvani dolazili kod vas da vama guramo crnogorstvo, no ste vi slali S.Milutinovića Sarajliju, Ljubu Nenadovića, Pećanca… u Crnu Goru da šire srpstvo. Nije Zeata išla da Pali Beograd, no su Nemanjići popalili Ribnicu, Svač, Drivast i ostale gradove. Nijesmo mi 1918-e sa vojskom došli… Više »

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Ovi tvoji mi ne puštaju komentare. Jovo Kapičić za BG Politiku : Ušavši u Srbiju ( koju su inače Rusi oslobodili) moji Crnogorci su pobili preko tries’ iljada Srba. Ponovio bi to još jače, samo da mi se pruži prilika. Licemjeru, ako su CG oslobodili BG od Nijemaca ’44, onda su i Srbi oslobodili CG od Austrougara 1918. godine. A… Više »

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Ti meni o nekim maglovitim događajima od prije ‘iljadu godinu , a ja tebi o skorašnjosti. Ima ti još nečega. Kozara, Potkozarje i Knešpolje su 90% srpski , ali to je u pretprošlom ratu bio izrazito partizanski kraj. Četnika je bilo 0 ( slovima: nula, ni jedan). Prilikom ustaško njemačke ofanzive od 40 ooo vojnika na 3. 500 srpskih partizana… Više »

R. Srpska
Gost
R. Srpska

A Crnogorac Čoče je svoj odred namjerno od dogovorenog mjesta za proboj ( dogovoren 30. 06. utorak, na Mrakovici, a mjesto je Međuvođe) razvlačio kroz rječicu Mlječanicu i stigao tek ujutro kad su ustaše ( vjerovatno im je dao informaciju) sa tenkovima krenule iz pravca Kozarske Dubice i načinjele masakr nad civilima koji su se kretali prema mjestu Karanu i… Više »

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Vi ste Moračanine velika nesreća za srpski narod. Ma kako se izjašnjavali. Navedeni UDB-aš Ljubo Tadić koji oženi sestru ustaškog krvnika na kraju postade ” veliki Srbin”. A i njegov gore omenuti sin se izjašnjava ka Srbin. No ja se držim one narodne izreke : Vuk mijenja dlaku, ali ne mijenja svoju ćud . Prosto vam bilo za sve nesreće… Više »

Istina lijek
Gost
Istina lijek

Ne, nego smo se samo zvali Srbima, tako nas je zvao kralj Nikola, cetinjani ucili u skoli srpski jezik, Njegos zvao CT srpskim gradom. Hoces jos?

CTi
Gost
CTi

Istina lijek – Ti predstave nemas o Cetinju i Cetinjanima, zato te molim da nas ne pominjes. Poslije okupacije 1918.tacno je da se u svim skolama u cg ucio srpski jezik, zato sto nam je nametnut kao i sve ostalo, ne zato sto smo zeljeli. Knjige su se stampale u bg i u njima se pisalo iskljucivo sto je srbima… Više »

Građanin
Gost
Građanin

Naši đedovi , njih 30ak hiljada, braniše odstupnicu srpskoj vojsci i narodu (i kralju) a svega 8ipo hiljada Lovćen i Cetinje. Bratski i od srca. Protiv velike austrougarske vojske i države. A kad padoše pod tolikom silom petar pešić raportira premijeru pašiću- oba vaša naređenja su izvršena. 1. odstupnica na mojkovcu do prolaska i zadnjeg srpskog vojnika je čuvana. 2.… Više »

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Starorašanine, u Crnoj Gori Kralja Nikole su postojale Mitropolija, Zahumsko-raška Eparhija kojoj je pripadala Morača i Pećka Eparhija.

spediter
Gost
spediter

Dous,imaju i te kako,i u SRB glavnu rijec “vodi”SPC i to je tamo njihovo pravo,ali ovmo kod nas u CG,NECE i ne moze Risto Cirov Radovic i CETNICKA DRUZINA. I ja kao pravoslavac imam postovanje prema toj crkvi,ali pokusavati “ustrojiti”Crnu Goru-malo MORGEN,da ne pricamo o kojekakvim “pokusajima”otimanja Mitropolije Crnogorsko-primorske Srpske pravoslavne crkve u Crnoj Gori.Morat ce “postovati”zakone Crne Gore

Send this to a friend