Crna Gora ne može Srbiju, sa kojom ima rodbinske, prijateljske i kumovske veze proglašavati za neprijatelja, objavio je danas na Twitter nalogu nosilac liste koalicije “Za budućnost Crne Gore” Zdravko Krivokapić.
“To nije dobro ni za koga. Srbijanci i Crnogorci su uvijek u istoriji živjeli izuzetno dobro. To najbolje svjedoči kralj Nikola. Mi takve odnose moramo da gajimo”, objavio je Krivokapić.
"Ne možemo jednu državu sa kojom imamo rodbinske, prijateljske i kumovske veze proglašavati za neprijatelja. To nije dobro ni za koga. Srbijanci i Crnogorci su uvijek u istoriji živjeli izuzetno dobro i mi takve odnose moramo da gajimo“ pic.twitter.com/5snIacesw0
— Zdravko Krivokapić (@ZdravkoKrivokcg) September 22, 2020
Prema njegovim riječima, dvije države imaju izuzetne potrebe za ekonomskom saradnjom.
“Najveći dio tih naših uvozno-izvoznih transakcija ide ka Srbiji”, poručio je Krivokapić.
Borili smo se za budućnost Crne Gore, za njenu slobodu. Nećemo dozvoliti da nam sjenke prošlosti uništavaju budućnost. Imamo investitore koji će nakon formiranja vlade biti uz nas i oni zahtjevaju samo jedno: vladavinu prava. Crna Gora će biti RAJ svim njenim građanima!
— Zdravko Krivokapić (@ZdravkoKrivokcg) September 22, 2020
Sve stvari treba nazvati pravim imenom.Neprijatelj istorijski je pravo ime.Većeg imali nijesmo.
Bice crna gora opet srpska
Koja smo mi bili sretna drzava do 1912 dok nam se granice nijesu dodirivale i zato ja glasam za bg pasaluk dosta im je.
A ne možete te oprati ni Dunav ni Sava, preletaču mandataru.Ugasio si i lijevo i desno
Koji raj muko jedna? Znas li zbog čega si odabran? Da ti ja vjerujem a ne vjeruju ti više ni oni koji su te postavili! Ti bi na 2 stolice mandataru😂😂😂
Ovo je kao da je neko Poljake 1939. pozivao da ne proglašavaju Njemačku za neprijatelja!
Srbija je dokazani neprijatelj broj 1 svima u okruzenju. To nije proglasila Crna Gora vec ona sama ratom protiv Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Kosova, a sada se ta djavolja zemlja okrenula i na Crnu Goru.
odličnan komentar ! Potpuna istina samo to srbi negiraju. Svuda su oni bili – ugroženi.
E jado kukala ti majka, koliko si ti zagrizen mrznjom a uz to jos i glup nemam rijeci tvoju zlobu opisati
Koliko antipaticna pojava!
Srbijanci i Crnogoranci ili Srbi i Crnogorci.
To ti je sve isto…
Srbija je naj veci neprijatrlj Crne Gore…cak tvrdim i jedini . Moja majka je iz Srbije i na referendumu je bila za NE , da se ne lazemo ..a to potvrdjuje i istorija i sadasnjost ….
Nije Vama lako.🤔
Komentarisao sam no mi moderator ne objavi komentar..
“Srbijanci i Crnogorci su uvijek u istoriji živjeli izuzetno dobro. To najbolje svjedoči kralj Nikola. ”
Ovo ne može biti ozbiljno,tip se sprda s nama!
Ja ih neću sad kopirati ali su reakcije kralja Nikole na okupaciju i sve što je uslijedilo prilično dokumentovane.
Izjasni se o snimku i tvojoj ulozi na tom skupu
Kralj Nikola i njegova porodica je samo dobro od Srbije vidjela i to pošto im je on objavio rat pridruzivsi se Austrijskom napadu na Srbiju 1914. Srbija je zemlja koja nije zlopamtilo, pa je 1918 bez obzira na to Kralju Nikoli i njegovoj porodici ukazala sve moguce počasti koje samo Srbi umiju da ukažu.
Briga te vala!!!! Sto ce ti oci? Nema nikakve potrebe da citas istoriju kad ti je moze Risto objasnit jel tako? Sto ce ti mozak kad ti moze Mandic, Becic i , od skora, Abazovic rec sto da radis!!! Da se ti ne mucis!
Srbija je jedini i vijekovni naš neprijatelj.Ta vijekovna Turska zemlja nikada ništa nam dobro nije mislila,ni nama ni bilo kome drugom.
Sudeći po komentarima ovdje napisanim očigledno je sa u CG Srbi i Srbija smatraju za neprijatelje trebalo bi minimalno na 5 godina zabranit svima onima u Srbiji koji se deklarišu kao Srbi ulazak u CG kao i svima onima u CG koji se deklarišu kao Crnogorci zabranit ulazak u Srbiju.
Samo bez ovakvih perfidnih izjava Krivokapicu.Nisu to Srbijanci,to su Srbi.Srbijanci,Crnogorci…pa sve da nas utopis u pod pojmom Srbi.Ne ide to tako lako,nismo ni mi od juce.
Tea mu postavila pitanja a on se odmah vata srbije i crkve ! Folirant !
Ne zamotavaj no odgovori na pitanja Tee Gorjanc , naravno pošto se izvineš Vučiću i poljubiš mu ruku
Evo svi Cg u Srb kazu da su Srbi iz Cg, a njihova djeca svi do jednoga da su Crnogorci, a rodjeni i zive u Srb!A postena Cg im ne da drzavljanstvo!
A sto neda Srbija vama posrbicama državljanstvo pa vas sve primi ??
Znači Krivokapiću ti smatraš da treba da gajimo odnose sa Srbijom ka kralj Nikola.Blago meni za tebe profesore.Kralju Nikoli ista ta Srbija zabranila povratak u Domovinu,koju su mu baš ti i takvi sa kojoma je gajio lijepe odnose oduzeli.Ti bi Krivokapiću da vratiš to vrijeme.Batali se takve priče.Ti misliš da su Crnogorci bez pamćenja i pameti.
Vazi Krivokapicu, brat brata proglasi za neprijatelja kad vidi da mu o glavi radi a ne drzava drzavu. Zato ne mlati, ne vrijedjaj inteligenciju narodu vise, raskrinkani ste do daske
Ne no ces mi ti naredit.
Mudra sijeda glavo, ako su Srbi iz Srbije Srbijanci, a Srbi iz Crne Gore Crnogorci onda bi srbi iz Hrvatske trebali biti Hrvatinci, a Srbi iz Turske Turčinci?
Ja ne znam je li ovaj Krivokapic samo srpsku istoriju citao pa nema pojma sta se zaista desavalo 1918-1919. Krivokapicu pogledaj dokumentarac i seriju “Bozicni ustanak” mozda ti se razbistri nesto u tvojoj glavi.
Ostavite se vi Frontovci i popovi Crne Gore kralja Nikole. Vasi preci i takvi istomišljenici su nam uzeli zemlju. Tadašnja nasa mala zemlja , preko 90%nepismena LAKO se isprala glava ljudima kroz vrijeme.
Medju drzavama i u politici nema prijatelja, vec samo interes. Interes Srbije je srpska Crna Gora i poveci dio okruzenja…ne zamajavajte narod pricama o ljubavi medju dvije drzave. To sto neko ima rodbinu il prijatelje tamo i ovamo, nema veze sa medjudrzavnim odnosima.
Kako se mozes pozivati na kralja Nikolu kad su ga prognali oni koje vi sad podrzavate …
Pusti ti pricu, no reci nesto o videu sto se vrti vec par dana, pa kad to objasnis pricacemo dalje, ti bi sad da se uzvinjavas Vucicu i ruku da mu ljubis.
G.Krivokapicu,nije pitanje neprijeteljstva I prijateljstva,vec je pitanje dostojanstva svoje kuce..A vec smo imali dosta primjera tog bratskog zagrljaja…meni je ipak milija moja mala kuca nego komsijska vila..
U pravu si zdravko posvjedocio je najbolje kralj nikola o tim odnosima i sto nam misle vidjeli smo kako je prosao i to od unuka
I ako sam Bosnjak iz Crne gore vise volim Bosnu no svy koliku Crnu Goru
Pih,a sto oni cine,imas li oci i pamet
A sto cemo sa onim docekom,ni rijeci o tome.
Cutanje je odobravanje.
Cus srbijanci. Ovo jr klasicno ono velikosrpsko glediste srbi u srbiji srbijanci a van srbije srbi. I hajde da ujedinmo sve srbe u jednu drzavu. Mislim da bi ste sa tim usrecili mnoge, svi srbi u Srbiju. Zamislite Skote, oni u Skotskoj su skotijanci a oni sto zive u Americi su skoti.
To ti pricaj u ime svoje niti ces ti biti moj premijer nikad… a srbi su moga djeda hapsili dok se tvoj zandarima i srbima uvukao od pozadi….
Da se oni oce izjasnit kao Srbijanci bilo bi Srba vise u Crnoj gori
Ma koga uopće briga šta Crna Gora proglašava.
Spuž te zove😉
Pa zbog takvih smo Srbiji i rekli zbogom 2006.
Ma nemoj.Sa moje tačke gledišta,ne može se Srbija proglašavati prijateljem a tek ne “bratskom državom i narodom”(pi,daleko bilo).Radi se o neprijatelju koji je gori od svih neprijatelja koje smo imali u našoj istoriji,i to u smislu štete koju nam je napravio,bezobzirnosti i podmuklosti samog neprijatelja.
Vise volim 10 puta Srbiju od montenegra i ako sam drzavljanin Crne Gore
Pa što živiš ođe????
Pa to ti je sada isto…
Niko ti ne brani.
Kad naucis neki strani jezik bice te sramota od ovog komentara
Pa seli se slobodno, da vidis koliko te vole kad stignete.
Pa sto se ne selis?
Pa ajde tamo vekso 😌
i mi vise albance na kosovu no tebe i slicne tebi jado
E, to ti vjerujem. Tako misle svi Srbi koje znam. Bravo na iskrebosti, a nama neka je na umu uvijek.
Pa sta cekas, idi tamo dje ti srce kaze!
Zašto ne ideš u Srbiju, ko ti brani
Veseline, neveseli…sprdaju li se doma s tobom?
Kad si jado, lako ti je
Srbija jeste kao ljubav Veseline. Ne zna za granice.
Pa sta te sprecava da se odselis? Jedan je zivot, ispuni sebi zelju, nemoj da mrznju prema familiji projektujes na domovinu. No i sam si svjestan da covjek svuda gdje ide nosi sebe, pa za tebe nema ni tamo srece. Ne mrzi, dovedi sebe u red, ako jos imas vremena.
Pa sto radis u Crnoj Gori?Ides lijepo u Srbiju,preselis se i zivis u zemlji koju volis..oni imaju bolji standard,moderniji su,bice ti ljepse,ha,ha..
Volis li vise i majku od druga srbijanca no svoju?
Evo ne znam sto se ne preselis tamo kad je tako pa je voli, ne 10 puta, nego 100 puta vise.
Pa što,licemjeru,ne proputiš tamo. Dočekaće te raširenih ruku!!
Ti si bolestan sto neides u Srbiju nece te tamo
zato što si retard
Veseline idi tamo pa ori, kad ti je ljepse.
Veseline Takvih kao tebe ima prilicno ali bogu hvala sve vas je manje iz dana u dan. Idi u Serbiu kad je toliko volis ne zagadjuj na ovu Lijepu Drzavu . Kolika je tolika je kakva je takva je ipak jedan krs ove zemlje vise volim nego sve druge na svijetu.Nije ovo Srpsko leglo nego MONTENEGRO
Ti imaš problem u glavi.
Iseli se kad ti je bolje kod njih podji za bracku Srbiju samo javi da te ispratimo !
Vele, aj u Srbiju. Tamo ce te sigurno bratski docekat i ugostit. Eo vec sire ruke ka tebi
Ko o cemu DFovci o Srbiji pa dokle vise. Ne zivi se od te Srbije i Kosova.
Pazi sad ovo: Srbijanci i Crnogorci su uvijek… itd. Srbijanci su stanivnici Srbije a Crnogorci Crne Gore. Inače i jedni drugi su Srbi. Samo što će se Srbin iz Srbije grdno uvrijediti ako ga nazoveš Srbijancem. Oni tvrde da su Srbi i ništa drugo. Ovi naši Srbi vole da ih tamo zovu Crnogorcima i nikad neće reći da nije Crnogorac… Više »
srbi su narod, srbijanci su drzavljani srbije. kao sto imas jevreje koji zive svuda po svijetu i imas izraelce, koji zive u izraelu. nije puno tesko, pokusaj da shvatis malo jace..
Ja mislim da termin SRBIJANAC treba da se uvede kao zvanicni, jer primjera radi: nisu srpski mediji nego srbijanski jer su iz Srbije. Srbijanac drzavljanin Srbije. Ne zanima nas vjeroispovijest valjda kad govorimo o medijima, pojedincima, glumcima itd. Da se jednom zavazda stave stvari na svoje mjesto.
Svaka cas na kometaru to sam ja iskusio kad sam bio u Bosnu iako sam Bosnjak kazu majku ti Sandzacku idi tamo u Crnu goru doso si da nam uzmes poso vamo.
Nije tacno da su i Srbi i Crnogorci Srbi. Nije tacno. Mi smo Crnogorci, oni su Srbi i tacka.
Postovani profesore…napor koji ste ulozili je vrijedan postovanja..i nijeste Prvi..naime,cijenjeni gos n Kilibarda je poodavno priznao zabludu..nije mali zalog za gradjane Crnogorske Vas iskren Stav..da ste crnogorac,odnosno da smo prilicno razliciti od Srbijanaca..i naravno,opaska Istinita…Srbija Nikada neprijatelja nije imala u nasoj Domovini..naprotiv..i Vi znate ,postovani gos n Krivokapicu da je bilo ne malo puta ,obratno..al,necemo o tom,iza nas je..p.s.Politika Vsm… Više »
Od muke se i kaludjeri zene!Hahahaha
Nije tacno, Srbiji ne odgovara politika Crne Gore, i na racun toga se kreira neprijateljstvo, lazes
Mislim da se narodu u Srbiji nece sviđet ovo srbijanci)
Meni je ok. Ako me pitas za teritorijalnu pripadnost , Srbijanka. Nacionalnost Srpkinka
A rodila se i odrasla u CG. U glavu – junica.
Srbija je neprijatelj Crne Gore i okupator
Imaš pravo. No reci ko li je ono došao glave kralju Nikoli i Crnoj Gori. Zato nemoj reći da smo dovoljno oprezni na sve što dolazi sa te bande.
Srbija je najveći neprijatelj Crne Gore
Oni sa “”ponosom”mogu da istaknu da CG nisu ni turci ni Njemci ni Francuzi ni Italijani porobili samo oni.Srbija ubija!!!
Ovo za kralja je u pravu.On je najbolje osjetio.
Srbija nam nije prijatelj, idi pa budi premijer Srbije kad je obožavaš
Daleko mi kuca od Srbije
Daleko mi kuća od njih!!!
Može, može… kad se dođe do toga.. dosta je bilo – ne može se više trpljeti! DA JE JEDNOM ZA VAZDA STAVI TAČKA NA ZNAK UZVIKA (NEPRIJATELJA)!
Crna Gora bi odavno bila ka’ Švajcarska da nije bilo Srbije! sve zbog srbije! Srbija nas je “uvlačila” u sve ratove! SVE ZBOG SRBIJE!!!
Ti si neki duhovit čovjek Crna Gora i Švajcarska to jednostavno ne ide u istu rečenicu. Da Srbija nije imala parazitsku tvorevinu zvana Crna Gora na grbaći bila bi Švajcarska. I to se odma vidi ćim su vas zbacili sa grbaće odma su krenuli napred a CG polako ali sigurno propada.
Crnoj Gori je Srbija neprijatelj broj jedan!
Reče čojek,, srrbijanci” a ne srbi hahaha…. Valjda je ekskluzivno pravo ,, nebeski srbi” imaju samo srbi iz HR, CG, Bih, Mak….. Jadni srbi iz Srbijije ka da su druga liga hahaha
Znaci samo zato sto je srbija,ne moze nam bit neprijatelj.e sta smo mi napravili od ove lijepe drzave
Srbijanci i Crnogorci, prevedeno da smo svi srbi.
E neces toga filma gledat rukoljube
Ma nije on rukoljub nego guzoljub
Za vas svi putevi vode u Srbiju.puna su vam usta srbije.
Istina ti je to, većina para sa autoputa je otišla u Srbiju, srpskim firmama.
E moj casni i posteni Krivokapicu nije politika za tebe suvise si ljucak i posten. Kako dase Srbija ne blati a Crna Gora je postala suverena na negiranju Srpstva i Blacenju Srbije i ako 2006 Srbija prizna druga u svijetu Sunovrat Gore Crne toboze neovisni
reče li ono medo da je zdravko “izvorni crnogorac suverenista”?
a isti zdravko kaže ,,srbijanci i crnogorci”?
Ako poneki državljanin Crne Gore ima, država Crna Gora nema rodbinske, prijateljske i kumovske veze sa Srbijom pa je prema tome može proglasiti i te kako za neprijatelja. Prijatelj prijatelju nikada ne bi poželio da nestane a Srbija sve radi na nestanku Crne Gore. “Fala” na takvom prijateljstvu.
Poneki???? Pre ce biti da poneki NEMA rodbinske, prijateljske i kumovske veze sa Srbijom
Kakve veze imaju kumovske veze? Evo ja imam jednu. I?
Problem je sto domaci egoisti salju djecu na studije u Srbiju. To je najvisi problem.
Ko . ima mozga vidjeli smo ovo ljeto kada nam je nkt zatvorio granicu sa Srbijom I zato smo prsli ovu sezonu
Cao
Koji je ovo mutibaric braco mila,bez grama ljudskog morala.
E moji Crnogorci sto ste dozvolili sebi, da danas Vladu formiraju ljudi koji bi nasu drzavu željeli da vrate pod patronatom Srbije
Jedno je narod, drugo je politika. Neka mi neko objasni ima li Crna Gora, na osnovu svega što znamo, veće neprijatelje od Srbije i Rusije.
A što je onda taj isti kralj Nikola morao da bježi iz Crne Gore, vjerovatno od previše dobra iz Srbije?
Ako ovaj covjek bude na celo Vlade Crne Gore, nasom zemljom ce se upravljati iz Mitropolije uz savjetnistvo iz Nemanjine 11 iz Beograda
Okupatori
Srbija je drzava koja decenijama unazad sebu daje za pravo da joj je u nadležnost Crna Gora ostavljena u amanet. E nece moci, dosta ga je bilo
Zasto potezes pitanje sa Srbijom toliko ???
Sve funkcionise kako treba. Treba da se radi na od osima sa HR i ALB. Cekoslavacka se rascijepala, pa ne poteze medjusobna pitanja je li ko od koga ugrozen.
Jesi li ti doso ili poso ?
Teska kontradiktornost Krivokapića koji je prije neki dan predsjednika Vučića prograsio svojim neprijateljem i optuzio da je u odličnim odnosima sa Milom. Ima li ko ovog covjeka da malo urazumi
Bravo premijeru.
Ne mijesamo se mi njima u zivote no oni nama,pa im poruci cedo da sjasu malo!
Tako je Krivokapicu oni nas nece priznavat, mijesat se u nasa unutrasnja pitanja, smatratu nas kao dio svoje teritorije i istorije a mi da to ne posmatramo kao neprijateljstvo
Srbijanci i Crnogorci?
A ko su Srbijanci ja se izvinjavam? Srbi iz Srbije kažu da su Srbi a ne Srbijanci. Implicirani i neizrečeni dio ove izjave je da su stanovnici Crne Gore Srbi a stanovnici Srbije Srbijanci. Otud Krivokapić sebe opisuje kao Crnogorca, jer je to za njega isto što i Ličanin ili Šumadinac.
Neće proći Rukoljube!
Pa da Srbi po nacionalnosti, a Srbijanci po teritorijalnoj pripadnosti
I Crnogorci iz Crne Gore kazu da su Srbi. Mislim vecina
una veli – crnogorci iz crne gore …
postoje li crnogorci iz mađarske, slovačke, moldavije???
E taman najbolje svjedoci kralj Nikola i kako su ga udesili kako je zavrsio. Boljeg svjedocanstva te “bratske ljubavi” nam ne treba.
Nista nam dobro nije donio savez i zajednica sa Srbijom, kud ta sreca da nikad i nijesmo bili zajedno
Crna Gora je danas pod velikom pritiskom od strane srpskog hegemonizma i sa nevidjenom medijskom hajkom kojom se orkestrira iz Srbije
Gospodine, svi znamo kako je prošao kralj Nikola. A što se tiče uvoza-izvoza, puno veću korist ima Srbija od nas nego mi od nje. A što se tiče našeg odnosa prema Srbiji, on je i više nego korektan.Mi za naše pare bi mogli tu istu robu da uvozimo sa bilo kog drugog tržišta,možda i povoljnije(kvalitetnije sigurno), ali mi izimamo od… Više »
Nekad si bio zanimljiv,sad si vec izdusio…prevaro!
Pusti ti tu priču Krivokapić,nego kaži oce li se penzije redovno isplaćivati,kao do sada.Ne zanima me što ti misliš o Srbiji,ne živi se od toga
Niko ne proglasava Srbiju za neprijatelja, to su nam komsije i trebaju nam dobri odnosi.
Nego ti reci nama jesi li ti crnogorac ili srbin?
I hoce li biti plata u novembru?
Tako je premijeru !!!
Zasto jos konzulata? Nijesmo mi Amerika pa da se pokrit ne moze. No zabranit!!!! Sve bi to bilo samo ne konzulat sto oni zvanicno predstavljaju.
Najbolje da izvezemo tebe i sve koji hoce ako vas ta prijateljska zemlja prihvati.
No mislim da nece jer i one sto su tamo 50 i vise godina prvo ih je posrbila a i dalje ih prezire.
Oni izvoze oola milijarde roba u CG,pa im skrenuti pažnju kako se ponašaju.Što se tiče turizma korist je obostrana.
Želimo da se maknemo više od njih! Sto nije jasno?? Želimo korektne odnose ali ništa više od toga, nisu naša ‘braća, prijatelji’ itd to su komšije i trebalo bi s njima da imamo korektne odnose ali ništa više od toga. A pričao si o dvojnom državljanstvu, e ako oni dobiju onda neka ga dobiju i Hrvatska, Bosna i Albanija.
Mozda ti zelis da se maknes ali vecina u CG ne zeli 😉
miki riki ne naprezi mozak glava ce te zaboljet
Pricaj u svije ime. Evo moja jesu i braca i prijatelji i kumovi i sve.
Nismo mi njima neprijatelji ,nego oni nama!!!
pokazali su oni nama odlicno ,
sta nam misle !!
Ne izmislaj ko ih proglasava neprijateljima to radite vi i vlast u Srbiji jer tako ne misle građani Srbije !!!
Nikad niko ih nije ni proglasio nego vazda dobro došli ,nego njihovu politiku prema CG,zbori pošteno Cuca.
Hahaha…tačno tako.to najbolje zna kralj nikola i crnogorci pobijeni i popaljeni domovi 1918 od srba
Može, treba govoriti istinu, srbija i spc su okupatori u CG od 1918.te, te samim tim su neprijatelji sve dok ne napušte okupirane Crnogorske svetinje.
TO NAJBOLJE SVJEDOCI KRALJ NIKOLA… Pametnom dosta 🙂
Primjer kralj Nikola! Bravo rukoljube, ako budemo njega slijedili možemo završiti kao i on! Polakote sa Nikolom, neka si profesor, prvo nešto nauči, a ako pak vjeruješ u to što pričaš imaš veliki problem sa sobom!
Da gospodine Krivokapicu,to najbolje svjedoci kralj Nikola.Samim ti valjalo bi i procitati sta je dozivio kralj Nikola i Crna Gora za vrijeme njegove vladavine od tih,,dobrosusjedskih odnosa”
O cemu ovaj sad palamudi, Krivi, nijesi ti za ovo, vrati se studentima, bolje ti je, jer ko zna sta ce jos da ispliva o tvojoj proslosti.
Niko ovdje Srbiju ne smatra za neprijatelja, samo trazimo da nas ostave na mir. Mi imamo nasu kucu a oni njihovu.
Narod je uvijek imao dobre odnose bez obzira ko je na vlasti i kakve odnose imaju političari. A Krivokapić je na dobrom putu čim ga napadaju portali iz Srbije, znači da radi dobar posao
Srbijanci 🤣🤣🤣 Ovaj Zdravko Amfilohijev covjek koji se bori sa Vucicevim potrčcima 🤣🤣🤣
Kada to skriveni cetnik kaze, onda ima logike.
Krivicna prijava odma
Tako je brko,svaka ti je na mjesto