Razočaravajuće. Tako je premijer Duško Marković u intervjuu za Jutarnji program TVCG jednom riječiju opisao sve što se prethodnih mjesec događa u Crnoj Gori nakon usvajanja Zakona o slobodi vjeroispovijesti. On će se do kraja nedjelje zvanično obratiti mitropolitu Amfilohiju sa prijedlogom da razgovaraju o “strahovima i zabludama vezanim za zakon”.
Duško Marković – o odnosima CG i Srbije
Predsjednik Vlade Crne Gore Duško Marković, Jutarnji program #TVCG: Crna Gore gleda na Srbiju kao na prijateljsku suverenu državu. Očigledno da se to shvata kao naša slabost, iz Srbije dobijamo poruke da je Crna Gora srpska država, da je kratkog vijeka i da je prolazna tvorevina. Mi želimo Srbiju kao uspješnog susjeda, ali susjeda koji će poštovati Crnu Goru kao što mi poštujemo Srbiju. Srbija mora shvatiti da je Crna Gora samostalna država i da samostalno uređuje svoja unutrašnja pitanja.
Posted by Vlada Crne Gore on Wednesday, January 22, 2020
“Sve što se događa u vezi sa Zakonom o slobodi vjeroispovijesti je razočaravajuće. To je preraslo u direktan obračun sa državom Crnom Gorom i njenim institucijama i njeno suvereno pravo da odlučuje o unutrašnjim pitanjima. Imali smo jednu neviđenu agresiju na Crnu Goru i njene institucije”, naveo je Marković.
PV @DuskoMarkovicCG, Jutarnji program #TVCG: Sve što se događa u vezi sa Zakonom o slobodi vjeroispovijesti je razočaravajuće. To je preraslo u direktan obračun sa državom Crnom Gorom, njenim institucijama i njenim suverenim pravom da odlučuje o unutrašnjim pitanjima. pic.twitter.com/zptZv2VMyc
— Vlada Crne Gore (@VladaCG) January 22, 2020
Tu agresiju je, ističe, podržala i Srbija.
“Oni su započeli atakom na državne simbole i našu ambasadu bez spremnosti i namjere da se institucija sačuva. Često se govori da je bio pokušaj paljenja crnogorske zastave, međutim to nije bio pokušaj već paljenje zastave i to govori o odnosu prema našoj državi”, kazao je Marković.
Najlošiji odnosi sa Srbijom od obnove nezavisnosti
Premijer je kazao i da Crna Gora ima najlošije odnose sa Srbijom od obnove nezavisnosti.
“Srbija mora shvatiti da je Crna Gora samostalna država. Želimo da o razlikama razgovaramo na državnom nivou”, poručio je Marković.
PV @DuskoMarkovicCG, Jutarnji program #TVCG: Imamo najlošije odnose sa Srbijom od obnove nezavisnosti CG. #Srbija mora shvatiti da je #CrnaGora samostalna država. Želimo da o razlikama razgovaramo na državnom nivou. pic.twitter.com/QUjeJbf97N
— Vlada Crne Gore (@VladaCG) January 22, 2020
Ponovio je da je o zakonu nekoliko puta lično razgovarao sa mitropolitom Amfilohijem i njegovim sveštenstvom.
“Rad na ovom zakonu počeo je prije pet godina. Bio je intenzivan. Sjetite se javnih rasprava koje su organizovane širom Crne Gore gdje su bile žustre polemike, pa i sprječavanje da se o zakonu razgovara”, naveo je Marković.
Mitropolija tvrdi da nije bilo rasprave, a to Marković vidi kao njihov pokušaj da se zakon stavi van pravnog sistema.
PV @DuskoMarkovicCG, Jutarnji program #TVCG: Mitropolija želi da bude van pravnog sistema i zato se drže floskule da u vezi sa Zakonom nije bilo inkluzivnog dijaloga. Samo sam ja po osnovu ovoga zakona imao više od 5-6 razgovora direktno sa mitropolitom crnogorsko-primorskim. pic.twitter.com/CZpdUMfnXf
— Vlada Crne Gore (@VladaCG) January 22, 2020
“Neviđena kampanja protiv ovog zakona i pritisci iz Srbije koji dolaze od političara, montiranih analitičara pa i najvećih zvaničnika doprinose toj kampanji da se situacija zamagli, da se ne razgovara o zakonu i da se zamagle oči pojedinim građanima”, naglašava Marković.
Ne plaši se, kaže, kletvi koje dolaze od MCP.
PV @DuskoMarkovicCG, Jutarnji program #TVCG: Kletve ne utiču na rad Vlade. pic.twitter.com/NUUYBy0lAG
— Vlada Crne Gore (@VladaCG) January 22, 2020
“Sveštenstvo je proklinjalo one koji su donijeli zakon, njihove porodice. Kad čujem kletvu u 2020. godini imam osjećaj čuđenja jer slušam retoriku srednjeg vijeka. Te kletve se ne odražavaju na mene i ono što su moje profesionalne obaveze”, istakao je Marković.
Ima crkvi koje su upisane na Amfilohija i druge sveštenike, to je nedopustivo
On je kazao i da je upoznat sa informacijom da postoje crkve koje su upisane na mitropolita Amfilohija, ali i druge sveštenike.
— Vlada Crne Gore (@VladaCG) January 22, 2020
“Država će ispitati i utvrditi odgovornost za brojne slučajeve nezakonitog prepisivanja imovine sa države na crkvu i sveštenike. Takvo postupanje, u kojem odgovornost nose službenici katastra, apsolutno je nedopustivo”, ističe Marković.
Ponavlja da nema uzurpiranja crkvene imovine, niti bilo kakvog ataka, te da nije tačno da se zakonom dozvoljava vjernicima CPC da koriste manastire i crkve u kojima služi sveštenstvo MCP-a.
“Nema prenamjene vjerskih objekata i imovine. Svi hramovi ostaju bogomolje za upotrebu i za dobro svih vjernika”, poručio je Marković.
— Vlada Crne Gore (@VladaCG) January 22, 2020
Marković je kazao da će narednih dana uputiti poziv Amfilohiju da ponovo razgovaraju, jer samo on je prava adresa za razgovor.
PV @DuskoMarkovicCG, #TVCG: Za mene je dijalog neupitan i temeljni princip kad postoje razlike i nerazumijevanja.
Do kraja nedjelje ću se zvanično obratiti Mitropolitu sa predlogom da razgovaramo o strahovima i zabludama. Spremni smo da damo garancije i strahovima nema mjesta. pic.twitter.com/1BWPy0nvII— Vlada Crne Gore (@VladaCG) January 22, 2020
“Za mene je dijalog neupitan i temeljni princip kad postoje razlike i nerazumijevanja. Do kraja nedjelje ću se zvanično obratiti Mitropolitu sa predlogom da razgovaramo o strahovima i zabludama. Spremni smo da damo garancije i strahovima nema mjesta”, poručio je premijer.
SPC zakon smatra otimačinom crkvene imovine, a crnogorska vlast regulisanjem odnosa države i vjerskih zajednica.
S.Đukanović
Da je vječna nezavisna država Kosovo!!!
Ne pamtim da sam vidio novinarku/a da vodi intervju ovako. Potpuno u toku razgovora, nije robotizovana, ne podilazi gostu …. Ne znam ima li svoju emisiju na RTCG, ali definitivno fali ovakvih novinara/ki.
1. Kako je upisano na Amfilohija?
2. Ko je upisao?
3. Kad su nadlezni zastitnici to saznali sto nijesu djelovali?
Crnogorske svetinje su Crnogorske ali Zakon u spornom dijelu je neustavan i nije u skladu sa međunarodnim pravom.
Presuda Evropskog suda na koju se u zadnje vrijeme pozivaju nema nikakve veze sa Zakonom. Volja je bila jaka ali znanja je trebalo.
Joo…… Nisi mi odgovorio kako se zvala crkva iz 1886. godine na Njegušima koja se sada zove sveti Sava.
Brine sto vrh drzave nije imao snage da iskrenije i otvorenije kaze sto je cilj zakona koji je donesen ! Sve sto su kazali licilo je na manipulaciju !
sve sto su rekli su cinjenice…..ali su svetosavci sve uradili da svoje stado uvere da ne veruju cinjenicama vec njima….i da izadju na ulice da bi zastitili njihove privatne biznise, hotele, zgrade, privatne avione, kazina……🐑🐑🐑
Kako ćemo vraćati ove zajmove i kredite propade nam zimska sezona.Oćete li otvarati kakvu fabriku da zaposlite ovu omladinu da ne bježi iz zemlje?
Prodace Buljaricu.
Šta je na tebe i tvoju porodicu upisano to objavi
BRAVO Ajkule!!!
Ne moze nam niko nista.!!!
Samo Crna Gora!!!!!!!!
Narod misli da Drzite Mirasa za rezervnog Amfilohija i smatra da kada imovinu uvedete na drzavnu dovest ce te Mirasa da stavlja katance, eto to je receno i svako normalan se stim ne slaze, on je rascinjen i na silu hoce poziciju pravdajuci se i umiljavajuci vlastima da je drzava ugrozena, od koga je ugrozena, ljudi koi setaju 70% nikada… Više »
Cetinjani naša ponos❤️❤️❤️❤️
da braca talijani sa cetinje ahahhahaahah
Nek premijer ,ako ima obraza, kaze koje su to crkve i broj vlasnicoog lista, da svi vidimo u uprsvi za nekretnine . ! Nema potrebe da se krije Iza nekih placenika poput Radulovica. Ja sam pregledao vlasnicke listove mitropolijeni nisam.nasao da se neko vjersko objekat nalazi na Mitropolita Amfilohija sa njegovim maticnim brojem. Postoje neke greske u kucanju ali mazicni… Više »
Ajde ne lazi….imaju dva velika objekta i vise malih upisanih na Rista licno…….
Smanji malo, biće kao za sto vukova a poslije nešto šušnulo.
Ne brini….bije ovo 1918.-a….sad je susnulo a orice se zauvek….e viva Montenegro 🇲🇪
Joo Glupane , daj broj vlasnickog lista i katasarsku opstinu, objavite te listove da ih svi vidimo ..
Nista nije sporno samo nam pokazite to !!
mi to imamo I pokazacemo….a vi pokazite da su srbijanci gradili Cetinjski Manastir i crkve po CG…..vi pokazite sta ste uradili nasim popovima 1918.-e….vi pokazite gde oticu desetine miliona eura svake godine iz CG……pokazite za sta ste uknjizavali sve one gradjevine na Buljarice….pokazite koliko su vam Kole i Miskovic dali kesa za zemljista gde su one vile sagradjene i zauzeto… Više »
Bravo za premijera, odlučnost i ništa drugo !Kome, se ne svidja Crna Gora , put pod noge.
Jeco volim te
Problem smo mi kojim se Crna Gora svidja.
Nije vam gospodine Markovicu konstatacija ispravna, ja i mnoge koje znam nikad ne mozemo uci u obracun sa svojom drzavom, nego je ovo upereno licno protiv zakona o vjeroispovijesti, nije ni protiv vas vi ste trenutno premijer, jer nemamo bez ovu drzavu i bili smo uz nju vazda podrzavajuci i vas puno puta, sad se ne slazemo s vama zbog… Više »
Upravo i jedino je usmjereno protiv drzavnosti Crne Gore, na cemu SPC i radi vec decenijama. A svakako ne radi nista samostalno vec uz nadzor Srbije i Rusije. Nema nista u ovom Zakonu po kojem ce bilo koji vjernik osjetiti ikakvu razliku kad bude odlazio u crkvu. Ovdje se radi o ocuvanju drzave i niocemu drugom. Onaj koji seta direktni… Više »
Delboj ,upravo takvi kao ti izokrecete kako vama odgovra,ovo je direktno i samo protiv ovog sramnog zakona ,Srbija nema nista protiv CG i drzave jer kao sto znas odma je priznala po ocjepljenju i nikakav problem nije pravila,ne izmisljajte vise,da ne spominjem da je CG odma medju prvim priznala Kosovo odakle skoro svi vodimo davno porijeklo !
Maki….srbijanci imaju sve protiv CG….od 1918.-e ste zulumcarili….od 2006.-e sikcete…..ali dzabe, na staro se ne vraca……
SAMO da konstatujem: ovaj Zakon je 98% kao I Srpski Zakon o odnosu crkve I drzave..ne smeta im u Srbiji Ali smeta u Crnoj Gori…Nije Zakon u pitanju vec Nesto drugo ..a to drugo je Samostalnost NASE drzave ..Vjecna Crna Gora..
Carstva i drzave su nastajale i nestajale, religije nastajale i nestajale…samo je ljudska glupost vjecna!
200 miliona je pobjeda juventusa u ligu italije 20 miliona u kup. Italije. VojvodicKa daću ti ja od banke što je pod hipoteku jedno 300 miliona.
Ako SPC ne dozvoljava vjernicima da udju u manastire jer su uz CPC, onda je SPC sekta koju treba protjerati iz CG.
Ti nazivas SPC sektom,toliko o tvom obrazovanju a ako neko ne postuje crkvu i prica kojekakve gluposti protiv crkve onda im i nije mjesto tu ,ne vidim razlog sto bi onda takvi ulazili negdje ako pljuju po tome,jako ste kontradiktorni !
Maki….srbijanska svetosavska sekta NEMA pravo da odlucuje ko ce sluziti u Crnogorskim svetinjama…..NEMA pravo da uzima eure od Crnogorskih svetinja i prebacuje ih u Srbistan……nema vise zlatne koke, od CG ste se sektasi financirali….kraj….dosta vam je i bilo 100 godina….sad se malo snalazite negde drugo…..
da necete ove penzije povecat? a premijeru ? treba li da te cuskamo ka Tramp
Hahaha vala onaj Tramp da si mu duzan sto bio ni po jada da te gurne onako, seljak onaj Americki
Kažeš obračun sa CG? A kamo sreće da se makar sa vama obračunamo jednom za vazda,niko ne blati Cg ka vaša mašina.
Nevjernik, blago tebi, nemas vjere, samo ne znam što ss onda toliko prosipaš
Zna li ko zasto izbacise ono dvoje lijepih i voditelja i dobrih novinara, a ova preuze mikrofon? Nije se proslavila. Ili je ovo snimljeno pa emitovano jutros? Bzw.
Dule plavušanima treba kontrolisati porijeklo.
Kome osim onim ljudima sto protestuju trebaju ti vjerski objekti?
Niko osim njih i njihovih predaka tamo ne ide niti je isao.
Sve da trenutno svi pripadaju drzavi trebalo bi ih tim ljudima pokloniti. Niko nije crkve i manastire rusio i prodavao nego samo obnavljao i nove gradio.
Principe, ne budali!
Dobar argument nema sta.
Mora da si ucestvovao u izradi zakona.
Pozdrav
Vojvodicka daću ti imanje ako su ga vama uzeli pujo i klapa barska.
Dosta je bilo samovolje od strane Spc
Na Njegušima( selo u opštini Cetinje) postoji crkva koja se zove sveti Sava. Izgrađena je 1886. godine. Može li mi neko reći, ako je postojala CPC koja je nestala 1918. ( navodno) a postojala do te godine, kako se mogla prozvati ovako crkva, dakle sveti Sava? Po ovome ispada da he crkva bila srpska i do 1918.
Tu se sahranjuju Petrovići!
Njegus, to je crkva Sv Djordja, Petrovica crkva. Ima ih ukupno 17 a izradili su ih seljani za svoje potrebe. Znaci, njeguske pravoslavne crkve.
Đe je sahranjen vojvoda Božo Petrović, nesuđeni prijestolonašljednik?
Nije NESTALA NAVODNO NO SU JE OTELI SRBI
Sela radi….preimenovana je, to joj nije bilo originalno ime……
Znači polirali ste crkvu, kao onaj što je polirao spomenik đedu i prebačio ga u montenegrine.
Joo…. A kako se zvala? Možeš li mi reći? Istine radi.
Žana iz bara imaš od mene 20 000 godišnje.
Dule pidmukli su kinezi provjereno.
Pusti crkvu
Oceli skoro kakva fabrika
Da ovi velji radnici rade i zaradjuju
bolje da mi neradnici zivimo od nasih manastira i crkava ni vi “velji”i u imenu i u zlu
Daleko bilo svako zlo
I bilo kome
No vise mi je dosta svega
Dok se potucam po bijelom svijetu za korom hljeba
Vec 34 godine
Od kad to bijase
Sjecas li se Crnogorko
Dule nije ovaj pujo tvoj ukrao mi vučjaka i dao ga moki iz susanja a on zaklao gazdaricu. Može li to da je pas vučjak jugoslovenski navikao na mene kao stene ženka držao sam je nekoliko mjeseci i da zakolje drugu osobu dok je jela ta ženska osoba. To je vrlo komplikovano pitanje pošto vučjak može da se navikne na… Više »
Deka kralju, blago tebi!
A ima li koji stan upisan na radijatore
Ima stanova upisanih na koljenice I na pipune koliko oćeš.
Plagijator….a tek koliko su DFovci ulozili onih Ruskih dolara u nekretnine po BG……
Bez Mirasa moga, sto se odje cini
Traje li još ljubav kovacevica iz dobrote kotorske 😆
jedino nad cim don i satrapi nemaju kontrolu to je crkva to jedino dijeli crnu goru od potpune diktature kartela sa donom na celu zato su se tako obrusili na nju
A sto bi oni? Da se ponadaju jao drzava u drzavi. I da nad njima kontrolu ima Srbija?
Njemac duplo jači od Amerike. Kina japan kao njemačka italija jača Kina.
Jednostavno je. Dekretom je srpska spc crkva došla u državu CG, dekretom je i ukinuti i riješeno, Crnogorska Pravoslavna Crkva nastavlja dalje da postoji. Nikad više 1918.!!!
Apsolutno!
Đukanovićev Katastar prepisao imovinu na SPC, Đukanovićevi ljudi sve to završili, a onda Đukanović se žali na odluke Katastra!!!!! Pritom, Đukanović je ateista i komunista koji smatra da je “religija opijum za narod”!? Izgleda da je toliko duboko u švercu narkotika da je pomislio da se stvarno radi o nekoj drogi, “opijumu”, i da bi mogao i taj “posao” da… Više »
Posto SPC ima sve dokaze o vlasnistvu cemu ovoliko kmecanje?
I dokazace,dzabe se radujes,sto se kaze dzabe ste krecili .
Maki….vec su izgubile u Strazburu….da mogu dokazati ne bi molebanisali i litijasili……baj baj srbijanci…..
Međutim srbi kažu “mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utješimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja ,lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma! Potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački,maštovito, inventivno.”laž je srpski državni interes.” laž je u samom biću srbina.”
Kako ono pocinje Gorski Vijenac.
Nesto me sjecanje ne sluzi.
Ove novine nista ne napisase protiv markovica i djukanovica pa sad vidite pod cijom su kontrolom isti su kao vucic
Amfilohije je godinama upucivao prijetnje crnogorskom narodu. Govorio je da ce biti krvoprolice za Bozic, da je crnogorska nacija izmisljena i brojne druge izjave su ostale upacene, koje su imale za cilj unosenje nemira medju narodom CG.
SPC je produzena ruka srpske politike, a njihovi postupci zadnjih dana su imali za cilj izazivanje svadja i nemira i narusavanje medjuvjerskog sklada u CG.
Vrijeme je da se Cg vrati sve ono sto joj je nasilnim putem oduzeto 1918.godine
Odvaja se polako mitropolija od Spc, pa, pa Irinej
I Amfilohije TAKOĐE pa-pa…
ZAŠTO BRIŠETE KOMENTARE… KOD VAS VLADA JEDNOUMLJE… NIKO NE MRZI CRNU GORU nego LOPOVE I LAŽOVE NA VLASTI … TU JE RAZLIKA IZMEĐU NAS I VAS koji se ulizujete vlasti… SRAMITA OD VAS
Zakon o slobodi vjeroispovjesti i rijeseno crkveno pitanje je karika koja nedostaje da bi se zaokruzio identitet CG kao nezavisne i suverene drzave! To ne predstavlja atak na bilo koga, vec jacanje demokratske CG!
Ево и сами признајете да стварате идентиет. Језик нам је српски и сва традиција и обичаји. Вјероватно ће вам касније сметати крсна слава и налагање бадњака, као јеинствени српски иденитет. Вама је најбоље да пређете у римо-католичанство, тамо вас хоће, а ми и ви би починули.
Okle, ne stvaramo identitet nego ga vracamo kako je bilo prije imputiranja srpskig robovskog identiteta i vremena Sume Sarajlije ciji isentitet ti s ponosom nosis. Nije Njegis rekao Srbi ne ljube lance vec Crnogorci ne ljube lance.
Mala ti je zertva sva Srbija od Dunava do mora snijega.
I jos mnogo toga je rekao Njegos
Da si cito malo vise Njegosa nebi ovako piso.
Umijes li ti da citas jadan?
Amfilohije vlasnik crkvi? Daleko bilo, nije ni cudo da se ovako pomamio
“Bogomolje za upotrebu i dobro svih vjernika”… I KAO NECE !
Ne kune samo Vladika nego 150 000 gradjana CG! NE DAMO SVETINJE!
Prijatelju sve što nije pokriveno argumentima je trabunjanje.Za ono što si oteo od nekog prije nekog vremena glupo je glavu zalagati,slažeš li se.Neosporni su istorijski dokazi za otimačinu koju pominjem.To su postale ambasade Srbije u CG.A sve upereno protiv svega što ima crnogorski predznak.Ima li u Srbiji koja crkva da se vodi na Irineja ili Pahomija?
Sad treba znaci da premijer ubjedjuje mitropolita da vladi treba vjerovati na casnu rijec da nece otimati crkve…sto se mucis samo povuces zakon i eto resenja za krize i nestabilnost.
I da se posrbimo i eto rješenja krize. Pa to je vaš idealan plan.
Jeste, da postanemo 5 vjekovni robovi. Sve sto Amfi kaze. Zato nas zovu vjerno stado
Ni slucajno.
Mi cemo i one sto pale tudje zastave da odkacimo. Samo nek niko ne dira one sto brane svoje hramove
GRESKE U UTEKSTU.Brisati.9
CG je okupatorima dozvolila sve,Danas okupator rusi sve.
Zakon je kao izgovor pisluzio za djelovanje protiv drzave Crne Gore.Drzava Sgrbija ,nazalost,se pridruzila Gresi
CRNOGORCI CE VAM DANAS SA CETINJA UPUTITI PORUKU I NEMOJTE RECI DA JE NISTE CULI, MI DRUGU DRZAVU NEMAMO I BRANICEMO JE KA STO CRNOGORCI TO RADE VJEKOVIMA,PODRSKA CETINJU A I DIJASPORA JE UZ VAS..DA JE VJECNA
Ti crnogorac
Kako nemate još jednu državu.a Hrvatska i Italija?
Pa Crnogorci salju poruke vec danima.
Kako to da nisi cuo?
Vukomita, zašto ne dođeš da radiš u svoje Cetinje u svojoj državi, već si u dijaspori?
Mene ljudi koji pale bilo cije zastave ne predstavljaju kao Srbina. Vlast u Crnoj Gori je neiskrena u vezi sa imovinom srpske pravoslavne crkve jer su oni ljudi na ulicama vijekovima cuvali i umnozavali svoje svetinje. Ja Sam iz Republike Srpske i smatram da svi pravoslavni hramovi u bivsoj Jugoslaviji pripadaju i meni. Isto tako mislim da Ferhadija u Banjaluci… Više »
Mozes nam pokazati kako izgleda pasos tvoje domovine ??
Mogu
Gdje da ti posaljem
Pusti tu pateticnu demagogiju. U sve hriscanske hramove u svijetu, bilo kojeg obreda da si mozes uci i moliti se. Niko ti ne brani.
Ako je tebi ovo pateticno onda si vrlo senzibilan. Ali ipak mislim da ti nisi vijernik pa ne razumijes neke stvari.
Ateizam nije religija.
Наиме, подаци Секретаријата Европског суда показују да су од маја 2009. године до 31. децембра 2018. “задовољни” грађани против своје Црне Горе поднијели 2.537 представки.
Nemaju kad.
A sad ste za razgovor?
Stečajni upravnik uništili su fabrike i uzeli radna mjesta narodu, od 1993 se iz Cg iselio ogroman broj ljudi i dalje se iseljavaju, đece se sve manje rađa ostalo je da Dpsovci još Crkvu unište
Udarili na svete srpske pare.
Posto je lomi tezak preko 2 milijarde on moze da otvori svoju crkvu kao.sto je i rekao..sebe postavi za vladiku i eto..s parama se moze sve..a cek..odakle 2 milijarde
A kako je crkva srba MCP-SPC uspjela da uknjiži državnu imovinu vrijednu desetine milijardi eura , nekih 12 km2 , bez ijednog dokaza o vlasništvu ? To su činjenice , pa ako Milo ima 2 milijarde za koje nema dokaza , onda su crkva srba i Amfilohije oteli desetine milijardi što je najveća pljačka državne imovine za šta postoje jasni… Više »
E kako su uknjizili i to je pitanje za Mila
Ne znam kakav problem sa glavom inaju neki sto ovdje komentarisu!? Kazete Dusko sam pravi podjele? Dobro, a sta je ono sa paljenjem nase zastave u BG? Tooo smo isto mi uradili, to je isto on iscenirao i sl. Jel tako? Aa, vi dalje od nosa ne vidite, a drago mi je sto je jutros masovno narod ustao iz kreveta… Više »
Ne lupajte glupsti ,to su palili huligani posle utakmice,ne vadite se na to,politika protiv Srba se vodi vec duzi period i ovaj diskriminisuci zakon je u izradi od 2012 znaci ne pricajte gluposti vise,ali ne cudim se za vas nego da jedan premijer spominje sta rade huligani posle utakmice to je vec nemoc i nemanje validnijih dokumenata.
Ti sto pale crnogorsku zastavu zapalice sutra i srpsku. Problem smo izgleda mi koji volimo i Srbiju I Crnu Goru i njihove zastave.
Ne spinujte kad su javno pokazali papire iz statistike..stoji pib mitropolije a ne jmb amfilohija..savki registrovani subjekti se prepoznaju po pibu a ne imenu.. A da vam je bilo stalo do dogovora markovicu ne bi onako naprasno donikeli zakon nego bi pokrenuli dijalog sa mitropolijom i dogovorili se..a narod to ne bi ni primijetio nego bi se vise fokusirao na… Više »
a mitropolija nije imala kad 5 godina!! no kad su vidjeli zlu priliku i kad su vidjeli da ce bit kako mora onda jedino sto znaju NA ULICE!!
SPC MAFIJA..
Pokušaj premijera da zbije svoje redove.Međutim litije sve brojnije.Pokušaji da se pravedna borba prebaci na politički teren su propali.Na litijama dolaze i ljudi koji nisu vjernici doktori,policajci,službenici.Svi oni kojima je dosta vaših satova,stanova,kola….
slazem se jedino sa tim da policajci nisu sluzbenici, nego neradnici, ostalo pricas gluposti.
KOMEDIJA OD TEXTA. OPUSTI SE
Na portalu 5-6 popova napišu pola komentara. Sad je problem da opozicija prihvati Amfilohijevu priču da je crnogorska Mitropolija uvijek bila nezavisna od srpske crkve. Juče nije uspio da ih ubijedi. Biće teško, jer će narod shvatiti da ih je opozicija varala cijelo vrijeme. Amfilohije se otkačio od Beograda. Može li opozicija viđetćemo. Važno je da su crkve ponovo crnogorske.
Ако је ЦПЦ настала 1485? како то да је најљепшу морачку икону са представом св. Саве Српског и Симеона Српског са сценама из живота св. Саве насликао сликар Јован 1645?
A što toga Svetoga Sava, Njegoš i Petar prvi, nikad u stotinama knjiga i pisama ni jednom ne pomenuše? A ti znaš ko je što slikao prije 400 godina.
Popravio je to knjaz Danilo kad je uveo 1856. Svetog Savu kao školsku slavu! Da ne pričamo o knjaz Nikoli što je sanjao da bude kralj svih Srba. A za fresku i slikara znaš dobro, zemljače.
Ако је ЦПЦ настала 1485? како то да је најљепшу морачку икону са представом св. Саве Српског и Симеона Српског са сценама из живота св. Саве насликао сликар Јован 1645?
NORMALNO ZATO STO SU ODUVEK I BILE CRNO GORSKE
A I VAZADA CE BITI I OSTATI
CRNO GORSKE
Crne da crnjr bit ne mogu.
Brđanine, lijepo što si se vratio na fabrička podešavanja i opet kao 90-ih godina podržavaš Mitropolita Amfilohija.
Dzabe pricu prosipas, Mitropolija je bila, jeste i ostace SPC. Zaradi sendvic, iako ga ne zasluzujes!
Nećete na Cetinje niste ni prije 😉
Najbolji politicar u cg posle Mila je amfilohije…
Amfilohije organizuje sastanak na kom bi da miri prosrpsku opoziciju. Toliko o tome.
Kosovka djevojka, odakle si srce ??
Nije ih zva da ih miri, no da ih ubijedi da prihvate njegovu novu priču, da crnogorska Mitropolija nema veze sa srpskom crkvom. On je vidio da je zakon završen, pa gleda način da opstane. A političari to ne mogu da objasne narodu, jer su ga ugasili, pa se zato nijesu dogovorili.
Sve razumijem sem kako je to kad se nesto oduzima od lopova otimacina. Oni su crnogorske crkve davno ukr
Ja znam za pricu da je neki crnogorac iz dijaspore izgradio crkvu na nagovor amfilohijev i da je nakon njegove smrti amfilohije uzeo tu crkvu za sebe
IZBJEGLICE,DOSELJENI IZ VIŠE DUBROVNIKA,100 g. OKUPACIJE,INDOKTRINACIJE LJUDI U VJERI(MI PRAVOSLAVNI ONI PRAVOSLAVNI).
MISLEĆI DA NEMA BLIŽIH NJEGOŠ,K.NIKOLA SU IH VELIČALI ,ONI TO KORISTE DA NEGIRAJU NAŠU POSEBNOST ,NAŠU NACIJU.
SVE ŠTO SMO POSIJALI SAD ŽANJEMO
Ko ti diro kavez ?
SPC nije relevantna, jedina važeća crkva u CG je Mitropolija
Crnogorska mitropolija Crnogorske pravoslavne crkve! To je RELEVANTNA I NASLJEDNA AUTENTICNA CRKVA.
Amfilohije je adresa za razgovor, a ne Irinej i Vučić. Dijalog voditi unutar naše države
Ni Vucic ni Radovvic!
kletve su kao bumerang, živi bili pa viđeli
Samo ako su upućene na pravednika.
Gordon….kletva je ZLA rec i zelja…..bilo kome da je upucena ona je kao bumerang……
tuđinima i otimačini nema mjesta u cg
Zati SPC mora Crnogorskoj oravoslavnoj crkvi VRATITI HRAMOVE!
Protestima se samo želi destabilizovati naša država od strane pojedinaca koji su poluge srpske vlasti
To su molitvene setnje jer pravoslavci ne zele biti unijati.
То пише у закону … ђе?
Сад буди неподношљиво прецизна.
Ne znam šta nam je ovo trebalo.
Pa netreba nam – zato sada ovo i rijesavamo.
o cemu ti to…..trebalo nam je nego sta….da se oslobodimo zadnje poluge srbijanske okupacije…..i vratimo Crnogorske svetinje tamo gde pripadaju….u ruke Crnogoraca………
Pod hitno otpočeti sa primjenom zakona i okončati više ove proteste
Što prije da dođe do razgovora kako bi se i zvanično otklonile sve sumnje da bilo ko želi otimati crkve
Meni je Marković bio odličan Premijer sve do ovog zakona.
Fišer, odlican je, još kad postupi po Zakonu bice jos bolji!
Primijetan je pad komentara koji brane ovakav zakon.
Na protiv, kao sto vidiš! Podrska Zakonu!
Podrška Zakonu
Ipak vas nije više na “vašoj” strani?
Je li moguće da su popovi upisivali crkve na svoje ime? Braćo Crnogorci ovoga nidje u svijetu nema. Te male crkve koje su gradjene rukama ratnika u puzama prekida borbi da tu muku neko napravi samo popovskom prelazi svaku mjeru. Je li to protestanti ovija dana odobravaju? Sve katastardzije odmah pohPsit.
Kakvo prijatno iznenadjenje jutros da gledamo jedan razgovor sa toliko lijepih poruka u finoj atmosferi. Premijer jasan i odlučan a Milica Babić pokazuje kakav je vrhunski novinar.
A đe to viđe u Seriji?
Rad je zaista bio intenzivan trajao je oko 5 godina.
Ovaj prvo da vrati pare poreskim obabeznicima u Srbiji, kao I svi njegovi zemljaci sto se skolovao o njihovom trosku. Tek posle toga mozemo da pricamo o odnosima.
A, kako ti to znas dje se on skolovao, a?
Zakon nije neosnovan. Tako je premijeru
Borite se protiv lažnih vesti – ok prikažite papire gde su se amfilohije i drugi popovi uknjižili kao vlasnici crkava ne obmanjuj markoviću – pokaži i dokaži
U 8 ujutru pojaviti se jedan premijer da gostuje, iznenada u jutarnjem programu dje je kocept emisije drugi. U cemu je problem, pokazuje znake slabosti… o cemu se radi..
Bravo premijeru, svaka cast.
Bravo ti ga predsjedniče, ovi bi izgoreli Crnu Goru kao šibicu. Indoktrinacija srpske crkve radi evo sto godina. Oni imaju neregistrovane škole u svim mjestima Crne Gore. Što u te škole uče popovi djecu crnogorsku, samo protiv Crne Gore i ništa drugo. U crkvama na popovskim pripovjestima samo politički govori. Nije sa vlast ovim stvarima pozabavila, a trebala je.
SPC nije hriscanska crkva jer svakodnevno krse sve bozje zapovjesti. Njima je samo srpstvo bitno i nista drugo
Ja sam za to da sve bogomolje budu drzavno vlasnistvo (pravoslavne, katolicke, islamske). Ali kao pravnik koji je citao Zakon mogu da kazem da je ocajno napisan, pun nejasnoca i kontradiktornosti. Onaj ko ga je pisao 5 godina i ovako ga napisao treba da pocijepa diplomu Pravnog fakulteta. A vi da mu date otkaz zbog haosa koji ce tek nastati… Više »
Svaka cast na iskrenosti.
Ne,Kolinda, ne moramo voljeti Hrvatsku..
Hahaha,pa ovo nema ni u Somaliji,narod davao-daje priloge,ostavljao-ostavlja imovine crkvi a poglavica risto sa svojim popovima indijancima fino pa na sebe knjižio,tako vam i treba i davajte još jer ristovom bratu će vazda biti malo…beeee. Q
Rece li DAVAJTE hahahaahah
Да не треба можда “дајите”?
Што мислиш, Босанац Славка?
како слага народ да је храм Светог Саве на Врачару власништво државе?
GNK, nijesmo tinte pili, prije desetak dana ste ga RASKNJIŽILI zbog NAŠEG ZAKONA…
Sve se ZNA!!!
Hahahaha rasknjizili ti si fenomen….
Hram su prije 10-15 dana prebačili na crkvu zbog toga što je po portalima kružio izvod iz katastra đe se vidi vlasnik država Srbija, ali je Saborna crkva, crkva Sv.Marka i ostale u Beogradu vlasništvo države Srbije.
Bio je do nazad 10 dana pa ste to preformulisali zbog našeg Zakona…Sve se zna!
Vjerovatno ste ga preregistrovali ova nekolika dana, kao što Jokić onomad za dan dobi otpust iz srpskog državljanstva kad mu je trebalo. Zastrašujuće je na šta ste sve spremni, nije slučajno što ste počinili jedini genocid na teritoriji Evrope u drugoj polovini dvadesetog vijeka.
Ili preciznije, u trećoj četvrtini. Prethodne tri četvrtine zaboravljamo.
Sve je objasnio advokat u jednoj emisiji, da ste ga uknjižili prije deset dana na SPC zbog našeg Zakona. sve se zna
Zakon ne predviđa otimanje, otimanje je učinjeno 1918. Zakonom se VRACAJU CRNOGORSKI HRAMOVI CRNOJ GORI, JER SU CRNOGORSKI. Kome milo, kome drago! Markovic ne može Amfilohiju nista obecati sto nije kompatibilno sa Zakonom. A ako Amfilohije misli da ce biti GAZDA u Crnoj Gori, E, NECE, TAKO MI BOGA, niti mu to i po cemu pripada! Zamislite, ČOVJEK UPISIVAO CRKVE… Više »
Оркане, то сте покушали да ширите али се није ухватило ни на кога. Народ јасно види о чему се ође ради. Отимачина је резултовала оим најмасовнијим демонстрацијама икада у Црној Гори. Што је још битније има активиста ДПС који су на литијама сваку ноћ. Црква припада народу а не Милу. Да будемо реални код вас нема вјерника, ви сте склоп… Više »
Da budemo vrlo, vrlo iskreni, postoje crkve na Rista (!!!), a drugo: vjernici i postovaoci CPC cekaju kod svojih kuca da NAPUSTITE HRAMOVE NJIHOVIH PREDAKA!
1918 je tamo bila Austrougarska, od januara 1916.kada je Crna Gora kapitilirala i postsla deo Austrougarske. Ko je pravio crjkve u Boki i Staroj Hercegovini? Kakve to veze ima sa danasnjim Montenegrom ili Greennegrom.
Al ima veze sa Srbijom ??
Ženi se brzo, kaj se na tenane.
Što je brzo to je i kuso.
CDM niste mi jasni? Zasto se ne pise o protestima na Cetinju? Setnja Amfijevih sleebenika je u cetrvtak tamo.. A Cetinjanji to ne dozvoljavaju niko o tome ne pise
Jesu li se izjasnili na referendumu?
Nije ih ni bilo na Cetinje a neće ih ni biti..
Neka je večna CPC i Crna Gora..
Evo ja cu te obavijestiti. Neki momci(komada pet), rasirili su latinicni transparent u gradu Sv. Petra, u gradu prve stanpane knjige, u gradu Gorskog vijenca. Transparent je prilicno cudne sintaksicke forme i sa padeznim promasajem.
staMpane. Greska pri kucanju.
volite se braco neka vam interesa . . . svi mi na balkanu smo braca . .- sve konfesije . . . . .
mrgude, ali nijesmo PODJEDNAKO braca, no jedan brat tuče drugoga u glavu, evo vijek i po, dva vijeka…E, dosta je bilo! Premnogo.
Јасно видљива криза у табору ДПС-а. Једноставно немају начин да одговоре народу, а да то буде цивилизовано као што су демонстрације. Свјетски медији преносе дешавања и сада више немају начин да оправдају закон. Свијет види да се народ противи закону и та слика се преноси у свијет а лидер се полако осликава као диктатор.
mnogo stosta nedopustivo ali ide dalje . . .
Markovicu je li te sramota????
Ni sam sebi ne vjeruješ sto pričaš a ne da ti vjeruje narod,dobili ste crveni karton ;baj,baj,baj….
Amfi cak ima vlastite crkve, sve se vrti oko novca.
A jeste, “Amfi” zivi raskalasan zivot pa mu treba novac..Hoce djeci da ostavi milijarde pa krade od drzave, je li tako? Shvatas li kakvu si glupost odvalio? Covjek je monah u devetoj deceniji, kakav licni motiv za novcem on moze da ima..
djima, a što mu brat za crkvu pravi stanove po Crnoj Gori. Kako god živio ima na svoje ime 47 crkava i to je na TV Vijesti rečeno a Gojko Perović nije demantovao. Ne interesujeme što ćemu. Njegove nijesu i treba da oslobodi okupirano.
Brđanine, to što pišeš su neistine, sjutra dan je to što ti pišeš demantovao advokat Mitropolije .
Полако Томосе, сад ће све црно на БЕЛО да буде. Па да шетачи коначно укапирају да их ви зсиста доживљавате само као стадо.
Ajde, malo bolje razmisli… pametnjakoviću…
Можда да задужи СПЦ, да га канонизују?
Како вам не досади да се представљате као наивни јадничци?
Opa!!! Crkve koje se vode na Rista? Setace se dok se ne utvrdi da je Risto djed Isusov.
Krsto,
Fala ti 😂😂😂, a nasmija si me jutros što nije niko odavno.
A kad vidiš brašno?
Pa milo vidio pa oce i on na njgovo ime.
Evo Nera neko od ovih sto vole fiskulturu krade i ime, pa pominje brasno. Oni ni ime svoje nemaju. A ovo sve sto se desava, za normalnoga i jeste samo za smijanje.
Naravno premijer nije objasnio kako se litijama pridružuju obični građani koji nisu vjernici.A nije se ni osvrnuo na tekst iz Slovenije.Jednostavno protesti koji su počeli kao protivljenje zakonu se preobražavaju u proteste socijalnog nezadovoljstva.
Kokote, to je forma KOJA ODGOVARA OPOZICIJI kako bi NELEGALNO DOŠLI NA VLAST. OVE LITIJE SU POLITICKE, VEZE TO NEMA SA HRIŠCANSTVOM, TO SVI ZNAMO.
e vratilo vam se taman kako ste posteno radili
gospodine premijeru,pošto su ovi radnici katastra i uprave za nekretnine sa vase strane ispoljeni kao veoma znacajni za doprinos drzavi, i kao takvi dobili brojne privilegije ,na koje ste rekli da ste ponosni,ce im se oduzei njihovi stanovi i povoljnosti za kredite koje su dobijali i ko ce da odgovara na višem nivou, s obzirom da ste tada bili izvršnoj… Više »
Novinarka koja je radila intervju sa premijerom je vrh. Ko kaze da mi nemamo takve samo im treba pruziti priliku.
Ništa joj ne fali. Normalna žena, jasna pitanja.
Kakvih sve oni imaju, u san se ne snile.
Sve ovo što je saopštio Marković su FAKE NEWS i tužilaštvo bi odmah trebalo da reaguje, kao kad su hapsili novinare i poslanike.
Od kad ste zamutili ovo oko crkve niko ne pominje sto ce marovici da se vrate za 4 mjeseca slobodni sa 200 miliona eura.. Niko vise ne pominje kovertu dokazane lopovluke, offshore firme i transakcije.. Svaka cast reziseri, pred izbore ce povuci zakon i opet uzet mandat da jasu 5 god i sve tako.. Bravo bravo
Gubi se, žandare
Gubi se ti.
Vojvoda, njega ne možeš oćerat. To je onaj Amfilohijev pop što uzima crnogorske nickove i srbuje. Ima i svojih 7-8, tako da pola komentara on napiše. Srećom je skromnog mentalnog sklopa, pa od njega nema neke štete.
Nije trebalo sad to potecirat i to pred najvece pravoslavne praznike. To se radi u nekoj opustenijoj atmosveri, kad su ljudi ekonomski zadovoljni. Mene licno ne optetecuje… a slazem se da treba zaokruzit indetitet crne gore. Sa mitropolitom ce biti tesko razgovarat… nije to df..
Montenegro, nema tu ” teških” razgovora – SVE JE JASNO, JER NE SMIJE BITI ODSTUPANJA OD ZAKONA!
Povlaci dule zakon ili odoste s vlasti,a vi ce te ga povuc cim osjetite kraj,drugacije necete,nego da je vjecna crna gora i amfilohije
Kad će ovi iz df-a u zatvor?
Kad I Marovici.
Pekiiii, NE NADAJ SE, NIJESMO VECINSKI GLASALI ZA OVU VLADU DA BI JE TUĐA CRKVA I TUĐA POLITIKA RUŠILA. To upamti dobro. Narid to nece dozvoliti, i ne nadajte se nikakvom ” rusenju” Vlade!
Prijatelju ko vas sad napada? Neznam kako vas vise nije sramota , da se pojjavljujete, i bilo kakve izjave da dajete. Vasem postenju izgleda nema kraja…Pi, pi, pi.
E tako mi poštenja tzv. opozicije.
Dusko misli da je on Crna Gora . Dule ne damo svetinje i Crnu Goru 🇲🇪💪🇲🇪💪 dosta je bilo zavadi pa vladaj! Vidi ti sto cemo sa ekonomijom CG
Objasni kako se otimaju svetinje???
Evo vidiš, Brajo sa družinom donese Zakon o otimačini.
Ako si ti independista onda sam ja Anštajn !
Kako može neko biti za svoju državu a da želi tuđu crkvu , koja pri tom rovari i ruši temelje naše države , kako jedan independista može željeti da nema svoju autokefalnu crkvu i da mu crnogorskog Mitropolita biraju u inostranstvu i šalju po zadatku ?
CRNOGORSKA televizija prvi put da uradi nesto kako treba
da se sjedne i razgovora , mogu čitav dan sjedeti i razgovarati o bilo čemu ali popusta nema i čemu onda poziv na razgovor , mi smo eto razgovarali, jeli to cilj…..
Čini mi se da se Crna gora obračunava sama sa sobom i svojom istorijom ,sveštenstvom a narod Crne Gore se digao,pušti sSrbiju ,hibrdini atak i ostale priče za malu djecu.
iz svega stoji srpski nacionalizam, o čemu pričaš?
Dosta je bilo popovanja srpskoga u tudje crkve srbo.
Pa ti idi u tuđu crkvu to ti niko ne brani ostavi se naših popova eno imaš ove nove
Srbo dodji na Kosovo.
Obracun sa dps-om vi pretvarate u obracun sa drzavom
Potpisali ste ugovor sa Katoličkom crkvom i Islamskom zajednicom, a pravoslavnu crkvu niste udostojili ni poziva. Ovo nije protest protiv države Crne Gore, već protiv nakaradnog zakona. Suspendujte zakon, otvorite dogovor sa SPC i protesne litije će stati istog momenta.
Како си глуп томосе
Ha ha Oprem, stiga si. Bili smo ti se pope zabrinuli. Sad ste u problemu. Od Vučića i Irineja imate samo štetu. Zakon je armiran, pa treba naći način da opstanete. Amfilohije je okrenuo ploču. Sad Mitropolija nema veze sa srpskom crkvon koja je bila ukinuta. Pokušao je da objasni opoziciji na Cetinju ali ga nijesu shvatili. Davno ti napisah… Više »
Brđanine, vidi se koliko je zakon armiran, a vidjeće se i sjutra veče na litijama.
Nema popustanja . Što si ti oprao oprao si ga u Crnu Goru. Nego da te crkve dobro operete od gadluka koje ste pljuvali po Crnoj Gori sasrbijanskim popovima.
Kotor, imaš baš dobar nick, znaš li da gradu Kotoru ime dali Nemanjići.
Viđi, suspenzije Zakona NEMA pa taman kad bi litijali jos jedan vijek!!! A necete!
Tako, pope, stoje stvari. No, reci nam koliko si crnogorskih crkava prepisao na sebe?
Samo polako, vidjećemo hoće li se povući ili ne.
dobar naslov…pogodiste taman,ali zar vam to i nije bio cilj u godini izbora ?Potrebno je da se narod jos jednom zavadi i podijeli a to je teren na kojem ste kao riba u vodi.Nemojmo samo o ekonomiji u godini izbora tu ste ozbiljno tanki
Markovicu,niste vi Crna Gora! Ne izjednacavajte se sa drzavom
Ma tako je premieru,kad god vi donesete neku naopaku odluku ko god je protiv toga vi ga optuzite da napada drzavu i da je protiv drzave.Doveli ste nas blizu bankrota gospodine Markovicu.Sad ste nam crkvu podmetnuli da se oko nje svadjamo da zaboravimo druge probleme!
Tako je …najvise me nervira sto oni donose zakone u njihovom interesu a ne interesu gradjana ..daj nesto da zivimo bolje
Gospodine Markoviću i vi i mi znamo šta je krajnji cilj ovdje.Želite da napravite novog Crnogorca,sa potpunim otklonom od prošlosti.Ideja je legitimna ali ne sprovodljiva.Zanemarujete 45% gradjana koji su 2006 glasali za Ne.To su gradjani koji ne žele da se konvertuju,uz jedan dio indipendista.Tako da ste stvarno željeli dogovor uvažili bi ste drugu stranu.Vi jednostrano donosite odluke ne razmišljajući o… Više »
Kletve? U 21.vijeku?! Zar još neko vjeruje u te gluposti?
Pa daj , Premijeru, izjavi.nesto smisleno, pobogu.
Kako li se tek mi osjecamo posle vasih 30 godina ?
Predhodni događaji su pokazali da je Srbija zemlja koja se nikada neće osloboditi nacionalizma. To je razočaravajuće a zakon o slobodi vjeroispovjesti je Crnu Goru samo joß jednom upozorio na tu činjenicu.
Mileva, tvoj komentar svjedoči o opštoj nepismenosti crnogorskog naroda. Ima jedna glasovna promjena-jednačenje suglasinka po zvučnosti. Zanimljivo mi je kako preci govore iz tebe,prilično često koristiš staroslovenski glas.
CG je svaki dan sve jača,članstvo u NATOu joj garantira da neće biti vojno ugrožena,cg zakone primjenjuje na svom teritoriju,nema popuštanja,politički protesti na ulici će prestati,”zaluđeno stado” se pomalo osvješćuje.Da je vječna Crna Gora !
A oce li nato bombardovati ako krenu unitrasnji nemiri kao u francuskoj?
Možda samo Berane , ostale neće .
Ma sta nas briga za tu sacicu ljudi sto protestuju.
Demokratiji nema sta.
Jedina nelegalna religija, a najveća. Nevjerovatno šta sebi popovi dozvoljavaju. Sad im je svako drugi kriv samo nisu oni.
Nelegalna religija.
Hej Tito je mrtav
Nece danas nego jutros valjda?
Izgleda da su Srbi sa svih strana uprli da sruse Crnu Goru kao 1918. Moramo biti slozni Crnogorci i ne dozvoliti da im prodje ovo sto rade.
Hahahahaha popij koji bensedin decko velika te paranoja ufatila
Niko nista ne rusi. Opusti se malo.
Ljudi su samo nezadovoljni Sa pojedinim tackama zakona.
Nama Srbima van Crne Gore ona je uvijek bila ponos i uzdanica.
Nas gradonacelnik u Banjaluci je Crnogorac pa to nikom ne smeta
Zakon o čemu i kakvi pritisci?
Ako slabo čitaš valjda možeš da čuješ i vidiš ,pa pogledaj .
Jutarnji program RTCG je postao nešto najbolje na svim televizijama. Sve čestitke cijelom timu uživanje je početi dan sa vama a potvrda kvaliteta i gledanosti je i najavljeni intervju sa Premijerom.
Za kad ćeš sendvič da ti spremimo?
Kako si uzbudjen?
Kakav komentar, kakav samar inteligenciji odma ujutro…
Sendvic iz partije je postao nesto najljepse sto covjek moze pojesti na prazan zeludac. Sve cestitke funkcionerima koji su dosli na ideju da botovima dijele sendvic.
Tu televizju niko ne gleda. Dno dna
Bolje je čitat kurir, blic, večernje novosti… Gledat pink, milomira marićai njegove goste…
Hvala, Gorane.
Nerealno
Ivane, uzbudjen si mnogo. Smiri se. Kad porastes bices Dusko.
Mnogo mu je, neka bude Škrelja.
Neka zivi Crna Gora!