Nije Amfilohije Radović samo Crnogorskoj pravoslavnoj crkvi uputio uvrede koje normalna osoba ne može da izgovori, nego i državi Crnoj Gori i njenim građanima, i ako vlast i dalje hoće da mu oprašta to što Crnogorce naziva volovima, nakotom, izmišljenom nacijom, onda ili su slabi ili sarađuju sa njim. Mi više ćutati nećemo, već ćemo se svim demokratskim sredstvima truditi da se ovom što se radi protiv nas od Radovića i Srpske pravoslavne crkve stane na kraj, poručio je u razgovoru za Dnevne novine mitropolit Crnogorske pravoslavne crkve Mihailo.
Povod za razgovor bile su posljednje teške uvrede mitropolita crnogorsko-primorskog Amfilohija tokom božićne liturgije, kada je, između ostalog, CPC nazvao “autofekalnom crkvom”. Njegova izjava izazvala je osudu i reagovanje ombudsmana Šućka Bakovića, crkvenih odbora CPC, kao i Demokratske partije socijalista, koja je u jučerašnjem saopštenju pozvala nadležne državne organe da reaguju zbog širenja govora mržnje.
Mitropolit CPC Mihailo ističe da bi za izjave kakve Amfilohije upućuje ne samo vjernicima ove crkve, nego i pripadnicima drugih vjeroispovijesti u Crnoj Gori, u nekoj drugoj zemlji bio protjeran, pod uslovom da je psihički zdrav.
“Bilo je svakakvih komentara od Radovića i do sada, ali njegova posljednja izjava mi najviše djeluje da dolazi od osobe koja ima ozbiljan psihički poremećaj i da bi trebalo da ga pregleda psihijatar. Dakle, prvo da vidimo da li ta osoba raspolaže razumom. Ako mu se um pomutio treba ga liječiti, a ako nije tako onda treba preduzeti druge mjere. I sam Hrist je takve ljude kaznio. To su ljudi koji su skloni svemu i svačemu koji izazivaju nered, a Radović je to radio u toku ratnih dešavanja devedesetih godina prošlog vijeka i kroz čitavu poslijeratnu istoriju”, ističe Mihailo.
Mitropolit Crnogorske pravoslavne crkve ocjenjuje da je sve ovo što radi Mitropolija crnogorsko-primorska, odnosno Srpska pravoslavna crkva preko nje, posljednji trzaj i pokušaj da izazovu nered i sukobe pred usvajanje zakona o vjerskim zajednicama.
“To upravo pokušava srpski patrijarh Irinej preko filijale u Crnoj Gori da izazovu nerede i sukobe. Srpskog patrijarha, inače, odlično poznajem, jer smo zajedno predavali u Ostrogu i u Moračkoj školi. Ne mogu da govorim o njegovim intelektualnim sposobnostima, ali kao patrijarh je možda i najgori od svih koji su bili prije njega. Irinej misli da mu je sve dozvoljeno, da je on vlast i da može svašta da priča. Ovdje ne govorim o državi Srbiji, nego o srpskoj crkvi i uticaju koji preko svoje filijale ima u Crnoj Gori. Nažalost, u tome svemu dosta im pomažu i crnogorski izdajnici u državi u Crnoj Gori, ali i oni koji su u Beogradu, a ima ih i u srpskoj skupštini, koji ne smiju reći da su Crnogorci, dok njihovi sljedbenici ovdje u crnogorskom parlamentu ruše državu Crnu Goru”, upozorava mitropolit Mihailo.
Srpska pravoslavna crkva, kaže mitropolit Mihailo, osjeća da se, nakon priznanja Ukrajinske crkve, približava i priznanje CPC i to je za njih “velika muka”.
“Carigradski patrijarh je, obrazlažući odluku o priznanju Ukrajinske crkve, izjavio da je dobro proučio istoriju Ukrajine i na osnovu toga donio odluku da se da tomos, odnosno autokefalnost Ukrajinskoj pravoslavnoj crkvi. On je poručio da će proučiti i balkansku istoriju, i da države na Balkanu imaju autokefalne crkve. Ja neću da govorim o ostalima, mene zanima samo Crnogorska pravoslavna crkva, koju je i sam cargradski patrijarh priznao, kao i Sveti Ruski Sinod, odnosno Ruska pravoslavna crkva. Priznala je i Srpska pravoslavna crkva, jer je kao autokefalnu prisajedinila SPC nakon 1918. godine”, podsjeća.
Podsjeća takođe da SPC, sve do Berlinskog kongresa, nije bila autokefalna.
“To potvrđuje činjenica da nemaju tomosa do 1879. godine. Oni kažu da su ga izgubili. Činjenica je, međutim, da su prvi tomos dobili nakon Berlinskog kongresa i da su ga platili 1,5 miliona zlatnih švajcarskih franaka”, kaže mitropolit Mihailo, upozorivši na pojavu novih građevina pod okriljem SPC.
Postovani Patrijarhu Mihailo ! Stekli su se Svi Pravni Uslovi poslije Ukidanja tzv.Podgoricke skupstine,da se u Novom Zakonu
Ukine i IZBRISE Okupatorska ilegalna tzv.sPc.u Crnoj Gori !!
Sve je to lepo rekao mitropolit cpc mihailo a crnogorska vlast i dalje toleriše divljanje rista i njegove tzv mitropolije.
Blago tebi Zoki, koliko si blesav!
Pošto stalno daju prostora Nvo Miraš sa 5-6 članova. Zašto o tone ne pričaju ozbiljnije Nvo organizacije na Nvo Udruženje Frizera, ili NVO Moleri
Patrijarsi, bačite im kost!
Treba tebe u ZIKS 4 godine,pa vrijedjaj i laj na svoje vjernike a ne na tudje jadu bijedni
Kad se oglazi Patrijarh CPC srbijanci stoje mjesto APORT
Je li gospodin Dedeić ,,Patrijarh” ili ,,Mitropolit”?
Imam, priziva Alaha!
Dukljani vašeg Miraša i vas će priznati u mjesecu LIMBURGU. Ne $ekirajte se milogorci će brzo uvesti taj 13 mjesec u kalijendar (kalendar zvuči previše ekavski-ne dukljanski)
Tako je Vasa Svetosti
Blago Crnoj ojadjeloj Gori kad si joj ti Miki patriota koi negiras nase Srbstvo e sram te bilo i sve sledbenike tvoje
Kosovo je srbija hahahha 😝😝😝
I CG Srpska Sparta….trenutno okupirana
Miki i tomosaki,da mu ga se dokopat,nego problem svi vjernici stanu mu u autobus. Ustvari,nisu ni vjernici nego ima simpatizere 🤣 Di ti je Lav,Mikailo?
Koliko je 4×2 Mirasu?
Budo oli m… Tolika ti je racu ica
Ssśal😀e, zanosi pomalo!
Budo je jedan od onih sto Ristu ljube ruku kad se pojavi na kakav skup, Budo voli da je ponizan jer ima m. da kao u Vrabca
Ovo može izaći iz usta samo autofekalnom popu.
kolijevka srpske crkve je na kosovo Jeli kosovo bjese srbija, bolje da se misle svoje crkve
Kolijevka Srpske crkve je u Boki kotorskoj
neki katolicki srbi, ha ha ha
Procerati, ali ne znam ko bi ga primio? Albanija kao zemlja porijekla? Tesko; Srbija kao zemlja njegovih snova? Ne voli ga Vucic bas toliko; Rusija kao zemlja pokrovitelj? Rusi ne prastaju neuspjehe.. Ne znam, delikatan slucaj..
Generale, nije lijepo da želiš nekoga da proćeraš. Uostalom, Morača je pripala Crnoj Gori 40 godina prije tvojih Drobnjaka.
I prije no su postali CG, Drobnjaci su tezili ka CG. Zar ubistvo Smail-age to ne dokazuje? Ti znas po cijoj je zelji to uradjeno… Drobnjaci cak i nijesu imali nekog posebnog razloga za taj cin, jer objektivna istoriografija ne govori o Smail-agi kao tiraninu. Cak se tvrdi da je bio blag gospodar. Ali- Njegoseva zelja je za Drobnjake bila… Više »
Drobnjaci su težili i Srbiji, zar sa Karađorđem nisu zajedno ratovali i Gavrilo i Jovan Šibalija, Šujo Karadžić, Milutin Cerović, Milija Srdanović, Kršikape. Jovan Šibalija je mjesto Karađorđa izašao na dvoboj sa Turan-begom. Valjda znaš za dogovor Gavrila Šibalije i Karađorđa,da se zajedno sa Šumadincima oslobodi ,,stara otadžbina”.
Saradjivali su oni sa svima koji su se borili protv Turaka u njihovoj okolini. Ali naredbe su SAMO SA CETINJA PRIMALI!
Generale, Gavrilo Šibalija se dogovara sa Karađorđem o ,,oslobađanju stare otadžbine”.
A gdje ga protjerati u Gornju Moracu , ne avetaj druze Mihailo
DRŽAVU SMO IM OBNOVILI 2006 godine,CRNOGORCI,HERCEGOVCI I RUSI ,POBOLJŠALI IM NATALITET, U KVALITETU I KVANTITETU PRILIKOM OSLOBAĐANJA BEOGRADA,KOLONIZACIJOM POBOLJŠALI DIGNITET.
Kakav bizaran lik. Oko čega se jadni Crnogorci okupljaju. Raščinjen zbog bluda od vaseljenskog patrijarha I on nekog da uči!
Ko se okuplja, njih 10. Crkva Dijega Armanda Maradone ima 120.000 vjernika..
Ka’ otac Makarije..
Kao Crnogorac , od vajkada, kao potomak ljudi koji su ginuli i za kraljevinu CG , mogu samo reci da mi bas ide na zivce ovakva propaganda. Hoce od nas da pljunemo na sebe, da zaboravimo ko smo i sto smo. Da se odreknemo vjere, cirilice. Da u braci vidimo neprijatelje. Crnogorac sam i za nezavisnu CG ali Dukljani precerali… Više »
Ovo sto si rekao moze da kaze samo vjerni glasac dps-a….ni voda.ni vino….ako neko,siri mrznju onda je to amfilohije risto radovic..i bas on ne zeli da zivimo svi u CG srecno, nego kaze da smo svi srbi i nista drugo…jesi li stabio amfilohiju + ili – kad su bili izbori???
@ Pracka
Ne vrijeđaj Srbe nazivajuć ih braćom.
Mitropolit crkve srba u Crnoj Gori MCP Amfilohije je poslat od strane srpskog KOS-a da posrbljava crnogorce , što jedino i radi . Svaki napad na Crnu Goru je počinjao iz crkve srba MCP , dokle god ne riješimo pitanje Zakona o vjerskim zajednicama i vratimo svoje otete svetinje , crkva srba MCP će podrivati temelje građanske nezavisne države Crne… Više »
Crnogorski Mitropolit je Pravoslavni Mitropolit, a to što Nvo Miraš i ti pišete, nikog posebno be interesuje
Protjerati ga! Prije naznake ratova u ex YU, huškao je na rat u Hrvatskoj hrvatske Srbe sa onim Raškovićem! Epilog se zna, Srbi u Hrvatskoj su svedeni na razinu statističke greške!
Željko, drži se ti katoličke crkve i svojih vjerskih vođa.
Katolicki nadbiskup ni biskup nisi mogao biti u cg ako knjaz i posle kralj Nikola nije dao zeleno svijetlo….toliko o imovini rimske crkve u cg
Sve se svodi na rekla kazala.
Mirash je predat prokletstvu od istog tog vaseljenskog. Sta jos dodati?
reče mi jedan ćovjek da je nakon spora oko crnogorskih gusala, crnogorske nošnje i crnogorske kape srbija odlučila da promijeni ime u Severna Crna Gora…eh što sam se smijaooo… posle bogomi nijesam, što znaš više
Zemljopis Ktaljevine Crne Gore Cetinje 1911g “U Crnoj Gori živi oko 300.000 ljudi, sve pravi i čisti Srbi, većinom su Pravoslavci..” E sada ti “pa etni” reci čije su Gusle i čija je nošnja…
Tomose, ovo za nošnju i gusle je prekomplikovano za tebe. To je kao da kažemo da je Šekspir crnogorski pjesnik, jer Crnogorci u Londonu čitaju “Romea i Juliju”. Sve što je u Crnoj Gori je crnogorsko kulturno nasleđe. Tako je i u Srbiji, Bosni, Italiji, Njemačkoj… bez obzira koji ga narod ili manjina u tim državama baštini.
Ja se pozivam na Njegoša, Kralja Nikolu i svako predanje koje se kroz Gusle širili, a tebi eto Šekspir..
Oćeš da kažeš da su Njegoš i Nikola rekli, da je crnogorska nošnja ustvari srpska nošnja. Napisah ti da je ovo prekomplikovano za tebe.
Pa cg je vazda bila pokrajina Srbije…nesto ko mladja sestra npr Raska oblast
Ha ha Ljutko, koja glupost. Te tvoje “dvije sestre” nikad ništa zajedničko nijesu imale. Ni roditelje, ni dinastije, ni kraljeve, ni istoriju, ni zajedničke ratove, ni nošnju… Vi pod Turcima, mi slobodni. Duklja je inače starija od Raške. Sve si pobrka.
Danas nema CG nego montenegra a ono moze naslediti samo ono od 206g pa do danas stvoreno
-„Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno. Laž je srpski državni interes. Laž je u samom biću Srbina. U ovoj zemlji svaka laž na kraju postaje… Više »
Gluposti obične, zna se fino ko laže a zine…
Zna se, srbi.
žarko,mali žarkić ! Muči !
Vidiš da si nepismen,imena naroda se pišu veljim slovom.A neznalica maleckim.
Milo je car tog shvatanja i prezentacije
Zamisli ozbiljnost i kvalitet udzbenika koji koristi frazu “sve pravi i cisti Srbi”.. bas naucno zvuci! Je li ovo znaci da su prava stasa i da se redovno kupaju?.. Vjerovatno pisalo neko srbijansko priuceno piskaralo tipa Sime Milutinovica Sarjlije 😂
Generale, taj udžbenik su pisali Đuro Popović i Jovan Roganović. Nadam se da po prezimenima znaš, odakle su autori.
Ko god da je pisao- to je po svom stilu i sadrzaju propagandno stivo. Oprem, ti si jedan od rijetkih koji se trudi baratati cinjenicama i koji ima nesto u glavi, zato ti je jasno da se naucna djela i udzbenici tako ne pisu.. inace, ja ne sporim postojanje srpske svijesti u CG. Ali, nacije se radjaju kroz istoriju, pa… Više »
Uopšte mi ni najmanje ne smeta crnogorska nacija, naprotiv veliki broj mojih rođaka, kumova i prijatelja su nacionalno Crnogorci. Ono sto mi smeta je pokušaj ( naravno neuspješni) negiranja srpske nacije u Crnoj Gori, kao i prekrajanja istorije kakva je bila nekadašnja Crna Gora. A naravno da svako ima pravo da se nacionalno izjasni kako želi.
Ja srpsku naciju ne negiram, niti Srbe nazivam volovima, Brozovom izmisljotinom ili Djilasovom kopiladi. Ne cini mi se da bilo ko od Crnogoraca to radi- mozda sacica ekstremista. Ali, na drugoj strani, vama smeta sve s crnogorskim predznakom. Zasto? CG je dovoljno velika i za Crnogorce i za Srbe. Mi vama ne osporavamo ni naciju, ni jezik, ni crkvu; vi… Više »
Zna se kako se uspostavlja pravoslavna crkva, to ne može da bude NVO, okupi se grupa ljudi i napravi crkvu. Što se jezika tiče, ko hoće neka govori, ja znam da neću, ali i od toga ste napravili političko, a ne lingvističko pitanje. I zar nije bio dogovor da se u školama uči maternji, a sada se svuda uči crnogorski,… Više »
Bili ko da Srbima brani da budu Srbi, da svoj jezik zovu srpskim, da budu vjernici SPC- taj je fasista! Jedino sto trazimo je da se ista prava ne osporavaju nama Crnogorcima. Pogotovo ne na uvredljiv i vulgaran nacin. Time samo budite inat kod nas. Da vam je do pomirenja- to ne biste radili. Nego je vama do dominacije u… Više »
Da je vama do pomirenja ne biste prijetili otimanjem crkvene imovine, ne bi pogazili dogovor o jeziku, ne bi bilo sprečavanje da Srbi budu zaposleni u državnim institucijama, direktor bar jedne škole u Crnoj Gori bi bio Srbin, ne bi sprečavali doktora nauka da bude profesor makar u osnovnoj školi, ne bi priznali Kosovo, glasali da ono uđe u Unesko… Više »
Da bi neko bio zapošljen samo zato što je Srbin, to bi značilo da bi neko morao biti otpušten samo zato što je Crnogorac! Razmisli o tome, Oprem. To bi bilo elementarno kršenje ljudskih prava. Srbi su se postavili kao opozicija ovoj vlasti, a nešto ne znam đe to vlast šakom i kapom daje rukovodeća mjesta u državnom aparatu opoziciji.… Više »
I Fatić je crnogorsko prezime, pa je 1918-e reka : “od danas nijesmo više Crnogorci, no Srbi” Nažalost takvih ka ti Oprem, koji za lične interese rade protiv Crne Gore, vazda je bilo.
Hoćeš li to da kažeš da su Đuro Popović i Jovan Roganović bili protiv Crne Gore, kada su napisali ovaj Zemljopis. Je li i Kralj Nikola bio protiv Crne Gore, što je odobrio ovaj udžbenik?
Ali 1949 u cg je bilo 1.8 Srba…
Je li one cg kape sa 4C ili ove nove sa petokrakom i likom milovom?
Biste li malo da unovcite crkvenu imovinu?? Biste, biste zato i sve ovo radite. Treba prodati Buljaricu i ostalu imovinu , da se Diktator jos malo napuni , malo je uzeo za sve ove godine. Dako i ti Mihaile dobijes makar stan jedan , jer se neces leba najesti od posla.
Rece Risto iz novoga dzipa a?
Zaslužuje danima 10, čim vama smeta. Tako vi i Dodik “smeta” a ustvari Republika Srpska smeta. Ne smeta Crnogorski Mitropolit nego Crkve i Hramovi
Rece Diktator i druzina iz apartmana po Njujorku i Dubaiju , uz zvuke lagane muzike: Kako sisamo one ovce , jos malo cemo ih ubijedit da su Marsovci. I grohotom se nasmijase xaxaxaxaxaxaxaxaxaaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxxxaxaxaxaxa
Ajde,piči Mihaile! Imaš Tomos APN, pa dogodine Yamahu,samo se čuvaj
Samo bljesak ili oluja!
Sta je jadove,vi kopilad sa Ct talijanska bi ste nekog protjerali? Oluja? Ajde ti za Italiju kod djeda,pa tamo placipicki
Dogodine u Prizrenu, a Boka?
Oluja 2, i posle 1916. dođe 1918.
Evo ja sam autofekalni srbin. Može li mi ko što?
Moze katnic ako te zapamti odmah ce aktivirati sidju..paju ili julskog
Bez želje da ulazim u pitanje Crkve,koje je,inače,veoma komplikovano,smatram da ova priča o protjerivanju ne pije vodu. Amfilohije je iz Morače,i da je najgori na svijetu,ne može se protjerati iz svoje zemlje (šta god o njoj mislio).
Bez da ulazimo u politiku- moze! Ako se dokaze da je drzavni neprijatelj!
Vala nikad ne cuh da je neko iz Morace nesto valjao.
Od kad je Moraca cg….od kad i Boka?
Potpisujem svaku Amfilohijevu rijec. A Amfilohije nije nijednu rijec rekao protiv CG i Crnogoraca jer je i sam Crnogorac. Nije nikad nista ruzno rekao ni protiv manjinskih vjera u CG. Ovi sto se osjecaju uvrijedjenim sami su za to krivi ali im ja necu pojasnjavat zasto. Dobar dio njih zna ali ima materijalni interes, a jedan dio ne bi svatio… Više »
Budimo realni pa recimo da je Amfilohije rekao da su “Crnogorci kopilad komunizma, da su volovi ka Crnogorci, da Crnogorci govore bravljim jezikom…” Svojevremeno je zakiva za Vezirov most. Ovo zadnje da ne pominjem, pa mi nije jasno ko će ti povjerovat u gluposti koje pišeš.
Nevjerovatan tip a? Mada nije neko cudo. Evo od kako nam je dostupan internet i ostale komunikacije lako je saznat istinu o srpskoj crkvi , ali ovakvi to i dalje ignorisu! Sto ces, lakse mu je tako!
Stara Podgorice ti i Danko ste u drugoj polovini zadnje recenice mog komentara na koji ste se nakacili. Ali da ste mi zdravo bar vas nista ne boli.
Kopilad komunista su se nove nacije a ne samo crnogorci i volovi kako ti tece…iako sam cg ne mislim da sam dio te price a ko jeste eto mu ga
Ko zna dje si ti bio ili spavao dok je ovaj pricao! A mozda si i toliko zadrt da si cuo samo ono sto mislis da bi tvoj vjerski vodja trebao da kaze, a ostalo si ignorisao !
Od 2006 nazalost Crna Gora ne postoi,da ima zakona ti bi Mikajlo Miki trebao odavno bit proceran,jer odavno siris anti Srbstvo vrijedjajuc s time Njegosa,Balsice,Crnojevice i svekoliko Srbstvo slavne loze Nemanjica
Zorane zaboravio si Vojislavljeviće da ubačiš. Kod vas Srba je sve naopako. Kad je 1918-e Crna Gora nestala za vas je oslobođena, a kad je 2006-e ponovo postala samostalna država, za vas je nestala. Vi je prihvatate samo kad je okupirana od Srbije. Ipak sa vama nešto nije u redu.
Hehehhehe dobra plata u Toronto a ? A sto ne dodjes da siris cetnistvo ovdje, za 300 e?
PostOI,postOI..
Ustav knjazevine Crne Gore iz 1905. Clan 40. A posto je Ustav najvisi pravni akt svake zemlje, ja se njega drzim.
Dajte da rašistimo ovo oko čega se sporimo. Može li neko konačno da napiše, đe se pominje Srpska pravoslacna crkva u Crnoj Gori prije 1922-e godine. U Tomosu srpske crkve iz 1922-e, piše da se ukida: “Avtokefalna Crnogorska Crkva”. Tako da znamo da je bila Crnogorska, a ako neko zna za srpsku neka napiše.
Da li je tačno da je Sveti Sava bila gradska slava Cetinja u vreme kralja Nikole?
Zna se, dokumentovano, da je Sveti Sava bio školska slava u doba knjaza Danila i da je tada knjaz lično davao nagrade najboljim djacima!
Nije tačno.
I u Njegušima i u Ćeklićima postoje crkve posvećene Svetom Savi. Čak je u staroj Crnoj Gori držan i Savin post.
Ako je po Zemljopis Kraljevine Crne Gore iz 1911, Cetinje, Državna štamparija.. “U Crnoj Gori živi oko 300.000 ljudi, sve čisti i pravi Srbi većinom su Pravoslavci..” I ti se čudiš danima kako da je i Crkva Srpska, e pa čudi se…
-„Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno. Laž je srpski državni interes. Laž je u samom biću Srbina. U ovoj zemlji svaka laž na kraju postaje… Više »
Dobrica Ćosić je rekao da Srbi lažu, ali sami sebe, verujući da su im njihovi neprijatelji u stvari prijatelji ili čak braća! Vidi se da nikad nisi čitao Ćosića!
srbijanac, upravo o tome pričam…znači oni su vjerovali u nešto što nije istina, nešto poznato kao srpska bajka
Ajde iskopiraj dje to pise,pa nam posalji.
Nikad nije bila Autoćefalna…nikad nije postavljala samostalno mitropolita.
Kopor, poslaću ti viberom. ali ti to sam možeš naći. Ukucaj Tomos srpske pravoslavne crkve 1922-e. Još piše da se ukida i Avtokefalna Kakrovačka crkva i sa Pećkom Mitropolijom se pravi Srpska crkva. Crve su bile crnogorska i karlovačka a Pećka je bila samo Mitropolija. Ako te stvarno istina interesuje lako ćeš nać.
a nemoj argumentima da razgovaramo…znaš da sprska ideologija ne voli to…nego onako kako je i sam Ćosić rekao za sebe i svoj narod…laž je nasušna potreba srba
Ustav knjazevine Crne Gore iz 1905. Clan 40. A posto je Ustav najvisi pravni akt svake zemlje, ja se njega drzim.
Staropodgoričanine, Nemanjići osnovali Mitropoliju, a ti pitaš gdje se spominje
Oprem od tebe samo jeftine manipulacije. Da Mitropoliju, a ne crkvu. Onda su po svom običaju Srbi pobjegli iz Crne Gore. U Crnoj Gori je postojala samo Crnogorska pravoslavna crkva. I bila je Autokofalna jer je sama birala poglavare. I ne mlati đe je ko rukopoložen, jer to nema veze sa samostalnošću.
Staropodgoričanine, ti si prvi koji kaže da Mitropolija nije crkva, ovo se mora zapamtiti. Možeš li reći da li postoji ijedna pravoslavna crkva na svijetu, čiji se poglavari biraju u drugoj crkvi? I možeš li reći ko je bio prvi Episkop te ,,autokefalne CPC”?
Ne mlati Oprem. Crnogorsko-primorska Mitropolija je dio Srpske pravoslavne crkve. Vidiš da nije isto. No ti pokušavaš da zbuniš ove što ne čitaju. Do 1922-e godine bila je Crnogorska pravoslavna crkva a Pećka Mitropolija. Srbima su poglavare birali Turci 500 godina.
Staropodgoričanine,pa ovdje je uvijek bila Mitropolija. Većinu vremena o kome pišeš tvoji krajevi su bili dio Turske carevine. Nego, jesu li Turci izabrali Patrijarha Gavrila Rajića, koji je rukopoložen u Manastiru Morača 1648?
Opet Oprem pišeš Gluposti. U Crnoj Gori je do 1922-e bila Crnogorska pravoslavna autokefalna crkva. U Srbiji je bila Pećka Mitropolija. I što god da napišeš to ne može promijenit. A ti sad mlati o tome kad je oslobođen Beograd a kad Plužine.
Staropodgoričanine, nešto si pobrkao, Pećka Mitropolija je osnovana 1912.godine, kada je Metohija pripala Crnoj Gori i njen Mitropolit je bio tvoj moračanin Gavrilo Dožić.
Nego, zašto uporno izbjegavaš odgovor na pitanje, jesu li Turci postavili i Patrijarha Gavrila Rajića, koji je rukopoložen u manastiru Morača 1648. godine?
U Banjanima postoje dvije crkve iz doba Nemanjića, posvećene Svetom Savi. Jednoj, u Počivalima, su vjernici skinuli zvonik i prekrivali je zemljom, da je Turci ne sruše!
Ha ha, NVO. Kome to pišeš. Jedina Crkva koju su Srbi gradili je Manastir Morača. Ostalo vam je ka i sva vaša istorija, izmišljena. Ka i za “Nemanjića grad”- Tursko utvrđenje, selo “Srpska” u Zeti -Srska, crkva “Sv. Save” u Budvi- Sv.Sabe. Mijenjate i prepravljate kako vam odgovara.
Pitaj bilo koga starijeg iz Banjana!
Počivala, Prigradina, pod zaštitom je države!
Evo da se ne sporimo! Jedan Nemanjić je izgradio Manastir Moraču 1292. godine i predao ga na upravljanje Crnogorskoj pravoslavnoj crkvi. Vidiš da nije sporno.
prvo prevedite amfi pa onda -lohije sa grckog iz njihov” Викиречникa” sto vise reci???
Ćirilo je sahranjen u Crkvi Sv. Klimenta u Rimu 400 metara od Koloseuma. Njegove mošti su u betonskom sarkofagu u kripti Crkve I mjesto su hodočašća mnogih Slovena. Iznad sarkofaga su mermerne spomen-ploče na kojima su ispisane izjave zahvalnosti za njegov prosvetiteljski rad kod Slovena. Tu su zahvalnice Bugara, Rusa, Čeha, Crnogoraca, Slovenaca, Ukrajinaca, Hrvata, Makedonaca itd. Jedino još uvijek… Više »
Čudno, jer tada Makedonci nisu postojali kao narod, a Bugari su bili čisti Tatari, Ukrajinci su bili Kijevski Rusi, a Crnogorci nisu postojali pod tim imenom…
Nesretnici dopisivali, da bi ti sad lupetao gluposti.
A dje je rodjen cirilo?
U Ćićevac!
Gluposti
Jeli moguce da i dalje postoji neko ko elementarne stvari iz Istorije svoje zemlje ne zna iako zivi u njoj??? Crnogorska autokefalna pravoslavna crkva je POSTOJALA! To je potpuno jasno i nesporno svakoj normalnoj osobi koja elementarne stvari zna o svojoj drzavi! Postenije je rec ne priznajemo je vise, sad priznajemo SPC pa ma koji razlog bio, nikakav problem, zdravo… Više »
Nije problem cpc, problem je mrznja prema spc. Ali isto tako je problem dedeic a ne crkva!
Ali brate to smo mi krivi, i Risto i Miras kako ih vec svako naziva ce poc, doce drugi, koji isto iz nekog razloga nece valjat, jer mi ka narod volimo podjele medju sobom ka avetinje, svadjamo se a u istu smo vjeru jednu jedinu pred Hristom, PRAVOSLAVNU. To je grijeh! Ja recimo idemo u svaku crkvu pod kapom nebeskom,… Više »
Ako imaš kuću i živiš recimo 30g… Ali nije ucrtana, niti je dobijena dozvola. I ti kažeš ali evo kuća, kako ne vide Kuću. Vidite, tu je. Funkcionisala je jedan period samostalno, Autokefalno, ali to nije i formalno bila, to je suština
xaxaxaxa …. reče deda mraz I osta živ …. xaxaxaxa
Ako drzava i ovaj put pracuti bljuvotine Ristove onda da se zapitamo dje zivimo.
Slobodno se odmah zapitaj!!! Ili ja da ti kazem: zivis u crnu goru dje je 75% pravoslavnog naroda, i taj broj je u porasti!!!
Ristu ni hodža ne može pomoći!
Niksicanin@ ne brukaj niksicane, ‘ nijesi ti niksica vidio!
Stop fasizmu! Stop genocidu! Stop progonima i protjerivanjima! Stop Hitlerovim metodama!
Tako je! Stop SPC!
SPC je najviše stradala od nacista u Drugom svetskom ratu.Stop NVO “CPC”!
Zivjela CPC!Gubitnici na traktore.
Tako je! Vi ste za traktore!
Vas ima za jedan traktor. Lakse vam je da se micete.
Aрхиепископ цетињски, митрополит црногорско-приморски, зетско-брдски и скендеријски и егзарх свештеног трона пећког Амфилохије.
Hrvati su labaratorijski misevi nacisticke njemacke i austrije, ‘ oni su bavno pokazali svoj hriscanski jezik. U jasenovcu su ubili 2400 crnogoraca, a od toga 400 nejaci. A na dan podgoricke skupstine za vrijeme okupacije austougarske su pobili 400 crnogoraca koji su krenuli da brane svoju grudi. Sacekali su ih nedaleko od skadra i potopili…. sav jad sto su priredjivali… Više »
Aoooo, nije tebi dobro. Zamijenio si ustaše i četnike. To su radili četnici, mesaru.
Latinica@U pravu si! Izvinjavam se sto pisem istinu!
Ha ha. Ti si sve pomiješa. Prvi rat, drugi rat, Austrougare, ustaše, Vatikan, naciste… A ni geografija ti nije jača strana. Đe ih potopiše? Na Bojanu ili na Skadarsko? Ti bi Mesaru prvo treba malo sam sa sobom da porazgovaraš.
….ma gdje nadje naš okruglu brojku 400??!! zašte ne lupi 402…recimo….ovako samo postaješ jako jako jako proziran!!
Neke stvari ne mozes izguglati! Motas da citas i potrazis nesto sto te zanima!
Ja sam ovo napisao potpuno jasno i tacno, a ti citaj kako tebi odgovara!!!
Zivio sam u ceskoj 2god i radio njihovoj avio kompaniji. Kad pomenes austriju ili njemacku ili vatikan, hoce da te lincuju! A hrvate tretiraju kao zadnje smece. Ne primajte se na ove botove kao sto su duklja, lara, dirigent i … to su 1 2 lika da ne vrijedjam ljudski rod. To su placeni ljudi iz vatikana…. placeni ili po… Više »
Dogodine u Prizrenu mickey. Ideš li?
kosovo@ Pomoci cu svakog pravoslavca, a i ne samo pravoslavca, svakog canog covjeka! Imam ja u svojoj zemlji slicnih problema, tako da moramo prvo da ocistimo smece iz nase kuce, pa onda po komsiluku!
Ja sam bio u Prizrenu prije tri dana.
Terapiju sinko ne propuštati…vidiš da ti škodi….izjede te mržnja!!
Mrznja je ono sto vi radite, a ovo kod mene je prezir!
Ne mlati niko te ozbiljan ne sluša !
Toliko mržnje prema Crnogorskom narodu , da jedno svješteno lice ispoljava , pa to je nevjerovatno. U stvari on i nije svješteno lice već političar obučen u svještenu odoru. Ova osoba bi da je u mogućnosti pucala u ljude bez i malo griže savjesti. Mada ni tu nije ostao dužan, jer su oni kriminalci koje je on blagosiljao ubijali ljude… Više »
Ratnici ubijali ljude na ratištima…
Arkan – ratnik? Je li ti to ozbiljno, da te ne kunem?
Arkan je bio agent UDBE.
@H.Novi ne mozes biti iz HN, ti si iz Mojkovca najvjerovatnije. Ne znam zasto krijes odakle si.
A bokelju@ objasni mi kako mozes da poredis casnog mojkovcanima sa vama bokeljima? Cast izuzecima!
Treba se samo realno zapitati, da li bi Ristove riječi mogle proći kao komentar bilo kojeg od nas, na bilo kojem portalu?
U nacisticku hrvatskubzajedno sa vatikanom blati krst, a odje kus od naseg krsta!
Pa eto prije 2 3 dana Drasko Djuranovic izjavi da Srbi stenju,eto mu je proslo na portalu cdm
nema leka apoteka…
Amfi je zrio za ispitivanje…..
Dukljo@ Dao bih stan da znam ko si! Kako bih ti ja objsnio sve!!!!
Ti stana nemaš, nesrećo.
Horacije@Ne, u pravu si! Neces vjerovati, ‘ nije bitno sto imam odje. Ali imam i kucu u dalmaciji, svake godine se sprdam sa vasim glavama. Kunem ti se u sve, odaj mi identitet ovog laznog dukljanina i prepisacu ti kucu na 700m od mora!!!!
Pretjeroješ,prijatelju. Ođe ima svakojakih komentara (često vrlo neukusnih,na “obje” strane),ali nije ti to rešenje. Prosto ignorišeš ono što misliš da treba.
Ha ha Mesaru. Okle ti kuća u Hrvatskoj. Da si je primaka moru, bar na 200 metara, ja bi ti reka ko je ko. Ali iskreno ti si najveći duduk na ovom portalu. i najviše gluposti pišeš. I napravi pauzu par mjeseci da pročitaš ponešto. P.S. Izbjegavaj deseterac, biće ti gore od njega.
Da je sreće, ti bi odgovarao zbog lažnog predstavljanja i širenja mržnje zajedno sa onim Austrijancem iz Kotora i ostalom bratijom. Da je sreće, autori plakata koji pozivaju na pogrom bi bili kažnjeni.
Ivana, ne lozi se na rijeci 3 bota placena vatikanska!
Doce vrijeme kad ce neko morati da objasni ko finansira ovaj portal i ko su ovi nacisti!?
Zar ovome nijesu rekli da nije pop?
Zna on to, ali kad se napije, obuče kostim i ne možemo mu ništa!
Za lijecenje ili protjerivanje? Znaci ako se protjera da se ne lijeci? Pa dzukelo jedna bradata prokletnice jdan! Ti pricas sta treba nekome da se radi a tebe je crkva proklela nesreco jedna!CDM-u svaka cast sto svaki dan izbaci bar po jednu vijest kako bi promovisao ovog djeda mraza ali kao i do sada sve vam je UZALUD!!!
CRNA GORA-SPC-SRBSTVO
Otkada je počela ova crnogorska golgota sa posrbicama, trebamo mnoge Petroviće, pogotovo Rada i Nikolu, velikodušno vratiti Srbiji jer je njihovo bolesno ali finansijski vrlo unosno srbovanje više koštalo Crnu Goru nego svi ratovi do danas. Kad malo jače čovek uključi mozak, nije Kralj Nikola slučajno ili iz gluposti likvidirao Crnu Goru, nego po ruskim i srpskim naređenjima.
kako si sa glavom jutros
Dobar dio Crnogoraca i danas drži da su Crnogorci Srbi. Naučna ispitivanja govore drukčije. Na osnovu relevantnih genetskih istraživanja Srbi su najbliži Hrvatima, zatim Bosancima, pa Makedoncima i Bugarima, pa (zamislite!) Rumunima, pa tek na kraju Crnogorcima.
Tačno, ovo je zvanično naučno istraživanje…
Mozda, ali mi Bokelji nismo Crnogorci.
Sto ne spomene da ga je vaseljenski patrijarh licio cina?
Stize li Tomos? Ahahahaha
Stiže cistijernom!
Kad nama stigne tomos vama ce stici traktori braco srbi.
Jovanke@na traktor ste vozili sto ste vozili. Crnogorci nijesu srbijanci, mi ne prastamo!!!
Jovo, vama je već stigao bicikl “Tomos”.
Nema bicikl te marke,nego motorcikl,iz Slovenije (inače bio popularan kod poštara u ex Yu).
Gdje vam je narod, Mirase?
na kosovo
U austriju i hrvatsku
Nego reci ti nama, danima ste najavljivali, sto je bilo sa marsem dukljana? Je li otkazan?
Blago nama sa tobom.
Dodjite da slavimo pravoslavnu novu na trgu. Dukljana nema vise. Njegoseva CG je nikad jaca zahvaljujuci crkvi.
Hahhahahahahha samo se ti tjesi! Pa mi smo elita koja opstaje vjekovima a ne ka vi koje gazi ko stigne! I vi varvari nekome nesto da kazete!
Cujes ovoga, da ga protjera a on iZ Crne Gore.
Novljanine, i Kvisling je bio Norvežanin.
Kakve veze Kvisling ima sa ovim? Kvisling makar nije protjeran iz Norveške…
Ali su Norvežani znali šta će da urade sa takvim.
I mi smo uradili sa Macom isto što i Norvežani sa Kvislingom,sudili i strijeljali,što izdajnike i sleduje. Samo što Norvežani Kvislinga nijesu proglasili svecem. To samo kod nas može,koljač,izdajnik i svetac.
Kvisling je podržavao domaće izdajnike. Amfilohije podržava četnike. Pop Maca je Svetac, a sad će i Joanikije. I tačno je da Kvislinga nijesu proćerali. Kvislinga su strijeljali. I puštite mi komentar jer su sve činjenice.
Ime Milorada Vukojičića se ne nalazi na spisku oko 9.000 ratnih zločinaca koji je nakon rata sastavila komunistička komisija.Čak ne postoje dokazi da je uopšte bio pripadnik neke vojne formacije tokom Drugog svetskog rata! Joanikije nije sarađivao samo sa četnicima, već je veoma prisno sarađivao i sa zelenašima Krsta Popovića!
JVuO, Prazna priča dostojna Oprema. Za Vukojičića je zapisano da je ubio 57 osoba. Miša Janketić je na TV pričao da je u jednom danu zaklao njegovu majku i još 5 žena. Pravi Svetac. Joanikije je dočeka Talijane i sarađiva sa četnicima. Znači i on ima sve preporuke da bude svetac srpske crkve. Ođe si na tanki led.
Miša Janketić je tada bio mali i kako je mogao da zna ko mu je ubio majku? Milorada Vukojičića komunisti nisu označili kao zločinca! Joanikije je prisno sarađivao i sa zelenašima Krsta Popovića!
Nijesu ga označili,nego mu sudili i pogubili.
Zato je bio na spisku Pljevljaka svih nacija ko zlotvor.Ko ga podržava gori je i od tog zla.
A što su ga onda prozvali pop “Maca”? Bio je vođa četničkih trojki (ubio između ostalog i majku čuvenog glumca Miše Janketića). Poslije rata mu suđeno za zločine i strijeljan. Toliko o tome.
To je i spasilo Norvezane. Vidi ih dje su sada.
Ako ćemo o kvislinzima najveći je ovdje bio Sekula Drljević a vi se pobiste ko će ga vise veličati. I pjesmu ste mu za himnu uzeli. sramota.
Sekula je osuđen kao izdajnik,i to se ne može negirati. A himna nije njegova,pjesma je nastala mnogo ranije kao narodna pjesma. Stručnjaci treba da utvrde da li ima spornih stihova,a ako ima,ukloniti.
Onda je i Krsto Zrnov kvisling!
Samo pola.
Bio,ali nije bio protjeran,nego mu se sudilo i presudilo!
Pa vidite kako ovaj vrijedja Crnogorce ako prenosite tačnu izjavu,kako kaže izdajnici u Crnoj Gori a i u Beogradu Crnogorci koji ne smiju reći da su Crnogorci.Dje ćeš težih riječi za Crnogorca nego izdajnik.Nego ovaj će sam otići kad vidi da ga neće narod ,vidjeli smo na osnovu skupova a i potpisa za vraćanje crkava kako kaže isti .
Eto vam ideja, crnogorci! Ko ima malo para a zemlje imamo sigurno, lijepo sagradis par crkvi i prijavis preko nevladine organizacije i eyo para kolko hoces. Samo nemoj otimati i traziti da ti miras i risto ustupe njihove gradjevine, to nije hriscanski….
Misli DPS da moze da protjera i uhapsi Mitropolita Amfilohija kao sto cine sa DF. Samo sto je Amfilohije rodjeni crnogorac, jedna od najppstovanojih licnosti u pravoslavnom svijetu, jako postovan i poznat pripadnicoma drugih religija, naslednik petrovica. Koliko god para usuli u medijsko blacenje kao samar vam se vraca u lice. Narod zna dje ide kad stegne muka a to… Više »
Bas ti je velika razlika izmedju Amfija i Marovica. Mozda su malo manje cifre kod Amfija, ali radi to isto, samo sto se krije iza mantije pa ne vidite.
Goste, slaba ti je računica. Risto to radi 25-30 godina, puta 30-ak miliona koje iznese svake godine… A inače su najbolji drugovi.
sve si istinu rekao , bravo .
Npr. svaki tekst Novaka Adžića obiluje mržnjom prema SPC… Zar ne mislite da Adžić vrijeđa vjernike SPC?
A svaki Ristov tekst obiluje ljubavlju prema nezavisnoj Crnoj Gori…
Ima pravo na svoj stav. I o akk idemo u EU a tu se odluke prenose na Brisel, a vojno već nismo neutralni. Da li je to puna “nezavisnost” ona iz 2006g ili manja, ti procijeni
Vjencavam te srpsko more, sa slobodom Crne Gore. Kralj Nikola
Ha ha. Ostade li koji Ristov jurišnik da se nije jutros javio. Sve vi je jadovi džabe. Crna Gora polako ide svojim putem. A vi naravno možete da živite u Crnoj Gori. Ne morate je voljet ali ćete morat da je poštujete. Naravno, samo ste za žaljenje i za prezir.
Crkve su sekte koje pljačkaju narod. Nešto poput političkih partija. Deru sirotinju a sirotinja im kliče i vadi oči između sebe.
Ja to znam jer mi je brat u italiju.
Dzabe to pricas zaslijepljenim vjernicima moj Dragutine. Da im pop kaze da je lopta kockasta, oni bi povjerovali… Pa bio to ovaj ili Amfi.
Dragutine, potpuno se slažem sa tvojim mišljenjem da je CPC sekta.
Budi čojek, pročitaj opet pa se onda složi. I sam znaš da govorim istinu.
Do duše, ne moraš se ni složit nego produži vadit oči između sebe dok si živ. S familiom, prijateljima, komšijama… Jednom se okreneš kad, viđi vraga, prođe život u mržnji! Uživaj.
Kakvu istinu govoriš? Zahvaljujući Mitropoliji smo se održali i ostali Crna Gora , a ne Karadag, a ti je upoređuješ sa kojekakvim partijama.
A e. Srbi Risto i Milo su je sačuvali. Ajde ne mlati da te zamolim.
Dragutine pise se doduse. Osnovne stvari ne znas, a vidi o cemu ti pricas.
Ništa. Matira si me. Povlačim sve što iđe rekoh. Postajem vjernik i odoh u crkvu da zapalim svijeću i ostavim prilog, da OCI imaju makar za dopunu.
Mitropolija je sačuvala da ovi prostori budu Crna Gora, a ne Karadag. Valjda znaš razliku između Mitropolije i Mila.
Da li su hramovi u Crnoj Gori do 1916. bili u vlasništvu CPC ili države Crne Gore?
Za koga ti navijaš kad igraju Farska ostrva protiv Sao Tome i Prinsipe?
Od 1485. do 1697. godine Turci su vladali celom Crnom Gorom a od 1697. do 1912. i većim delom današnje CG isključujući Cetinje i okolinu. Po tvojoj logici i Turci imaju pravo da traže da se njima sve vrati.
A da ovog covjeka zaposlite na cdm?
A ko su to izdajnici cg predsjednice nvo….? No sto si ti radio u SPC….sto pobjeze iz nje? Da te mozda nisu iscerali ? Sto ono rece Njegos o takvima?
Ovome ni doma ne vjeruju.
Je li bio mars? Koliko ih je bilo? Shahahshaha
Protjerati ga uz obaveznu mjeru lijecenja na psihijatriji.
Vakat je da se stane na put izdajnicima,negatorima i rusiteljima Crne Gore.Svi znamo da su to SPC i njihovi popovi,a posebno oni koji su na privremenom radu u Crnoj Gori,a sto je jos vise pogubnije vlast im dozvoljava sirenje mrznje i aktivan rad na rusenje drzave Crne Gore!
Prosla je nova godina. Cime ce se sad baviti ovaj covjek?
Zavidi Amhilohiju! A Stevica Džomiću!
Dva autobusa Dukljana se grijala na CT. Nema vise lazi, gasi nvo cpc.
Gdje ti je narod Mirase?
Kakav je ovo zlocudni raspop sto je ovo… Sto ne nadjoste nekog da valja bar?
CPC treba da postoji, ali ne sa ustaskim ciljevima! Kad se ovo cudoviste skloni sa vrha cpc i dodje svestenik sto ne rusi crkve i pljuje po pravoslavcima, teko onda mozemo da pricamo! Jel tako, tako je 😆
Nema njemu lijeka
botovima koji su ultra crnogorci po zadatku je naredjeno da na temu crkve budu ultra srbi, kako bi se odrzavao privid krize i problema, da srba ima vise nego inace, da smo ugrozeni i td… bruka kakve ovce zive u ovoj zemlji.
Mislis 🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃’?
Trolovi su likovi koji se prestavljaju tudjim imenom 😉
To nijesu botovi samo, to su trolovi.
Izvinite, jeste li vi duhovni ili biološki otac?
Svaki dan na ovom mediju promovise se atak na crkvu u Crnoj Gori. Svakodnevno se spinuju lazi u nadi da ce ih Diktator nagraditi za iste. Crna Gora je izgubila sve ljudsko ako ga ikad imala. Fasisticka propaganda dostojna NDH.
sve ti je milije od sebe i svoga…kako mi je to nešto poznato
Dokle vise sa ovom budalom,pa dzaba vam sve podukljice sekta nikad nece biti prihvacena
Svaka crkva je sekta, poyyy
Koja je def. sekte?
Miraš je predsjednik NVOCPC, registrovane u stanici policije u Cetinju, i obavlja službenu dužnost! Nejasno je kako je nadležan za liječenje ili protjerivanje?
Skocili su svi na Crkvu, jer Crkva ima dosta zemlje na dobrim lokacijama. Jos to je ostalo da se rasproda.
Treba organizovat boks mec izmedju njih dvojice da se rijesi ovo jednom za vazda, da se ne prepucavaju preko naroda gladnog i novina, koji padne u nokaut jasno je da nije Boziji igrac…Ovo mi sad lici na onaj crtani Gorstak dje Quentin MacLeod stalno ponovlja:”Moze biti samo jedan!”, tako i njih dvojica:”Ja sam pravi, ja sam autokefalan, nalazite badnjak kod… Više »
I Miraš, kad zvizne tri-četiri ceklinske loze, bulazni ka ti ovo sad!
Mihailo vs Amfilohije, kakva su im umjetnicka imena jado moj, a ono obicni Miras i Risto…
Opet se slažem.
Kakva ofanziva na Mitropoliju. Artiljerijsko medijska priprema pred napad pjesadije. Medijska pomama koja je vec vidjena prije napada na Dubrovnik. Ali kao sto je Dubrovnik pobjedio agresore, tako ce ih i Mitropolija pobjediti.
Je li moguce da se u ovoj drzavi moze ovo reci bez reakcine drzavnih organa.
Stop fasizmu! Stop genocidu!
Crkva je temelj pravoslavnog naroda u pravoslavnok drzavi, a narod su stubovi crkve i njenog postojanja. Da ste mogli i smjeli krenuli biste vi, al strah je cudo!!!!
Pa za to su je i rušili 500g, sa malom pauzom eto opet
Slusaj raspopa hahahahaha e gospode boze,pa sad dje ste nalagali badnjake sve kad saberes nije vas u cijelu crnu goru bilo 500 o cemu pricas ti samo mi nije jasno
Isti si amfilohije! 😂😂😂 ali isti! 😂😂😂😂
Porasli ti rogovi, “Boba”!
submisivna osoba?
Ja znam jednog konobara, 100 puta je bolji čovjek od Nvo Miraša pa možete i njega pitat što misli i on ima stav o Crnogorskoj Mitropolijji
Sto ti to znaci “i on ima stav”, omalovazavas neciju profesiju ili sta???
Ne naprotiv, ali već kada objavljuju stav Nvo Miraša, mogu i drugih
a ako je stvarno bolji od Mirasa budi ubjedjen da ne moze biti gori od Rista
Što Nvo Za zaštitu Skadarskog Jezera misli o Crnogorskoj Mitropoliji, objavite još to, to vi je samo ostalo
submisivna osoba?
Ne, donjebrovast. Ne vrijedjaj me.
Mihailo nikad nije kasno za pokajanje. Dragi Bog je veliki i prasta
oprostiće i crnogorci, ali zaboraviti neće
A je popa i udarca
Jedan je vladika Crnogorski! Da je vječna jedina Crkva Pravoslavnih Crnogoraca CPC!
Prvo proćerati. Pa tek onda liječiti.
I kojoj si sobi, da urgiram da ti se pojaca terapija!
Tebe bi volio neđe da sretnem mesaru…
Mesar takve obradjuje svaki dan!
Ne bi marilo umjesto obojice primit kakve pripravnike ili volontere….
Kakav, uopšte, može postojati odnos Crkve i Nevladine organizacije?
gluv? slijep? submisivna osoba?
Šta kaže ogledalo?
gornja brova sa ogledalom se ne priča…pričate sa ogledalom? poremećena osoba? preskočili terapiju? amfilohije?
Ti si za svaku pohvalu čim iznosiš takve izjave kao svesteno lice
A amfilohije?
Hahaha! Kako kune i proklinje na Svete dane?!
Ali to ste vi…
Po cemu je on svesteno lice? On je projekat lscg koga je od .ika zivkovica preuteo dps po mikovom kazivanju
Uvredama i pljuvanjem po crkvenim ocima se ne može steći autokefalnost. Taktički skroz pogrešno.
Greote od ovoga mucenika,vise ne zna sta prica..Ako skines mantiju,pojavice se uniforma mup a..Tako da protjerivanje i jeste vas posao,gosn policajac u mantiji..
Pa ,,vladika kotorski CPC”, gospodin Rihard Minihofer, je prije podne službenik bečke policije, a popodne ,,vladika”.
Dusane,ok sve da je i policajac,ali reci mi i jednu stvar sto je slagao ili sto nije tacno za popa koji siri mrznju.
Na koji nacin siri mrznju?Na taj sto brani crkve i manastire da ih ne uzme rascinjeni pop,samoproglaseni?Sto kaze da smo braca,da ne treba da udaramo jedni na druge?Jel to sirenje mrznje?
Da je je on prvo isceran iz SPC..jeste…da li je bio ozenjen..jeste…..kako moze bit vladika ili mitropolit ozenjen covjek…ko ga je jos iscerao iz Italije…. da li stalno kuka za parama…DA
Dušane, ne pogani časne policajce!
Ti bi mirasu ako su tebe protjerali i raspopili da svakom rade
Ka ona lisica što je ostala bez repa. Dobro zapažanje.
Ja sam srbin autofekalni!
Autofekalni jesi, Srbin nijesi!
On je samo jedn obican 🐃
Samo su srbi autofekalni!
Srbi nikada nijesu imali Tomos jer su vazda bili prokleta vjerska sekta, ali su ga na prevaru kupili za ogromne pare.
Hahaha dobro me nasmija,sta ces,nisi ti kriv…
stvarno je to grdno…zamisli da te prokune Vaseljenski patrijarh, a ti takav onda oćeš da dijeliš pravdu…licemjerni “ka oni”
Krsto, prvo kažeš da Srbi nikada nisu imali tomos, a onda da su ga kupili. Probaj da se malo konsoliduješ, pa reci, jesu li ga imali ili ne?
Bio je on kod mene više puta i ja takav slučaj još nijesam vidio.
ali vidite doktore da ne uzima terapiju…preskače
Oplete ih Miki dobro. Kako stvari stoje, nema jačeg biznisa od prodaje Tomosa. 😎 ⛪
Pozdravio te major!
Milačić? Idol neutralnih i beznadežnih? 😁
Omiriši nick!
Ko ima imalo razuma vidi da je ave tačno sto priča Vladika Crnogorski
Ko ima imalo mozga,dace ti minus..Vladika ne moze biti covjek koji je rascinjen..Inace bi se tako svi mogli proglasavati Vladikama..
dušane, vladika može da bude jedino miritelj i čovjek Božiji kalibra riki iz morače, zar ne?
Ovaj lik je plagijator! Ja sam pravi Vladika CG! Zovu me milo mali.
a ni jedan ni drugi nemate bas neko ponasanje, samo sto je on gori milion puta. protjeran odavno….
Protjerali bi ga I odje, ali je narod na njegovoj strani.
Nije “puno” Pravoslavaca za Crnogorskog Mitropolita, negdje oko 90%, a 8% su Ateisti
Tacno tako