Ministarstvo kulture će podnijeti prijavu protiv organizatora humanitarnog koncerta “Za naše Kosovo i Metohiju” u Herceg Novom zbog isticanje simbola drugih država, skrnavljenja zvanične himne Crne Gore uz političke i nacionalističke poruke.
Jedan od organizatora koncerta je i Mitropolija crnogorsko primorska, a njemu su između ostalih prisustvovali i jedan od lidera DF-a Andrija Mandić, prvi čovjek Budve Marko Carević i lider Prave Crne Gore Marko Milačić.
Pjevač Vlado Georgiev je tokom koncerta pjevao “Tamo daleko”, a događaj, koji je trebao da bude humanitarnog karaktera, poprimio je obrise političkog skupa.
<<<U Novom Georgiev pjevao Tamo daleko, orilo se Crna Gora i Srbija to je jedna familija<<<
Iz resora Aleksandra Bogdanovića navode da je crnogorska javnost tokom jučerašnjeg dana svjedočila raznorodnom multimedijalnom materijalu sa koncerta koji je održan u Herceg Novom.
<<<DPS Herceg Novi: Koncertom Srbija pokazala da je sve dalje i dalje<<<
“Samim tim, cjelokupan auditorijum bio je u prilici da vidi na koji se način krši čitav skup zakonskih odredbi, i to na manifestaciji javnog karaktera. Isticanje simbola drugih država, skrnavljenje zvanične himne Crne Gore uz, u takvim prilikama, gotovo nezaobilazne političke i nacionalističke poruke, samo su neki od elemenata zbog kojih će Ministarstvo kulture protiv organizatora koncerta podnijeti prijavu pred nadležnim organima”, poručuju u Ministarstvu.
<<<SPC međaši prostor velikosrpskim interesima u Boki<<<
Sigurni su da postoji mnogo boljih načina za promociju domaćeg, regionalnog i šireg muzičkog stvaralaštva tokom sezone.
“Dovoljno je vidjeti, zapravo, ostale festivale na crnogorskom primorju. U tom duhu, ujedno, pozdravljamo i odluku Opštine Budva da, nakon oštrih reakcija crnogorske javnosti, odstupi od ideje organizacije koncerta trubača iz Guče u tom gradu”, ističu u ovom resoru.
No, kako su naglasili, na programe nalik preksinoćnjem, Ministarstvo kulture i Država Crna Gora neće ćutati – naprotiv.
“Od sada, svako kome koncept ‘manifestacija kulture’ bude paravan za nacionalističke poruke i kršenje zakona, odgovaraće na način kako je to regulisano propisima ove države”, navode oni.
Poručuju da smotre kulture ne smiju biti izgovor za organizaciju nacionalističkih skupova, a posebno kada se – kao u slučaju Herceg Novog – njima negira crnogorski identitet.
“Žalimo što je Herceg Novi bio domaćin ovog programa, tim prije jer smo nedavno na istom mjestu mogli da ispratimo festival sasvim drugačijeg tipa – koji u mnogo ljepšem svjetlu promoviše i taj grad i Crnu Goru”, zaključuju u Ministarstvu.
S.Đ.
Zamisli neko zapjeva nekunTompsonovu pjesmu u Zemunu ili na petrovaradinskoj tvrđavi i i pjesmom kaže da je to Hrvatska…
Ako dokazes da vladari Srbije ili vojvodine su se izjašnjavali kao Hrvati onda nema problema.
i konacno da vec jednom rascistimo da svi u Crnoj Gori treba da su Crnogorci, i zvanican jezik Crnogorski, sve manjine u Crnoj Gori treba da imaju ista prava, i bošnjaci, i albanci i hrvati i srbi i romi, , ali kao prava manjina, ja kao izvorni autohtoni crnogorac – pravoslavac, ciji su se svi preci odvajkada borili za Crnu… Više »
Problem je sto crnogorci i crnogorski jezik nemaju vecinu u cg kao ni cpc
Imaju, Nenade, no se krije. Srpska crkva placa , na zalost. Mi ne placamo, ali kroz narod kad prodjete vidite koliko su ljudi bijesni na SPC i na ove mrcne izdajnike.
backo….ogromnih problema imas s malim mozgom,konsoliduj Doktora uvezi medju mozga…Albani ostaju Albanci i nikad necemo odustat da budemo bilo sta trece
to bi bilo u redu, osim činjenice da su srbi većina u crnoj gori, a jezik kojim se većinski govori je srpske. a slažem se da sve manjine, uključujući i crnogorce treba da imaju ista prava 🙂
Svi oni koji nisu u DPS OKG su gradjani v reda
backo@nijesu u pravu,po tvom austrijanci ne bi smjeli govoriti njemacki,argentinci ne bi mjeli govoriti spanjolski ,amerikanci ne bi smjeli goivoriti engleski,meksikanci ne bi smjeli govoritispanjoplski i tdl kao ni crnogorci ne bi smjeli govoriti srpsko-hrvatski.ali mi odgovori na kojem sam jeziku ovajkomentar napisao?
himna se mora postovati, i grb, ali sve nacionalnosti treba da je postuju, i jedina zastava koja treba biti istaknuta u Crnoj Gori je zastava Crne Gore, onda ako vec Ministarstvo hoće da pokrene krivicnu prijavu, zbog H. Novog, onda neka jer pokrenu i protiv albanskih zastava u tuzima, ulcinju, bosnjackih u Petnjici, gusinju, rožaju… isti zakon za sve.
Koja HIMNA ? Ova djeste izbacili tekst Oj svijetla majska zoro majko nasa Crna Goro jedina si Srbskom rodu ti ostala za slobodu…Pa sve ste izbacili Srbsko iz nje….Dje transparen u svaki grad Njegosevih rijeci…SVAKI SRBIN KOI SE PREVJERI…ovo treba stajat na ulaz u Cetinje Rozaje B Polje itd
Uvijek sam zavidio hrvatima na časnoj i veličanstvenoj Oluji.
Sram te bilo
Tugo ja ne vidim po Hrvatskoj ikakvih problema ili povika za veliku srbiju za razliku od Crne Gore. U pravu je covjek.
Hrvati sa olujom su dobili isto sto i ukrajna sa cernobilom ,tacno je u krajnu nema srba ali nema ni hrvata .Bukvalno su nasilno izvrsili progon srba sa njihovih vjekovnih ognjista i dobili teritoriju na kojoj niko ne zivi ,gola pustos .Ja se kao Crnogorac ponosim nasim crnogorskim bitkama za oslobodjenje od turskog okupatora tipa bitkom na fundini dje je… Više »
Budimo realni, ako Crnogorci nisu Srbi po Srbima šta bi oni učili iz istorije od 1389 do 1804. Lol
MINISTARSRVO vi ste ludi oko cega se bahcete 🙂
Iz BD tacnije Grblja posao je pun autobus i par kola,platili su autobuse iz PG i sa sjevera i plus iz HN ko je dosao
Eto kolika saka je ostala velikih SRBIjanaca u Crnu Goru 🙂 A njih ce DPS ubrzo trgovat 😉
Niko više ne vjeruje dps…izdali su narod i državu….
Gledala sam u mojkovcu, dje dvojica muzu ovcu…..
😅😅😅😅 top
Ponestaje polako tema kojima bagra bača dimne zavjese oko krađe i uništenja državnih resursa. Jednoga dana moraće da vrate oteto građanima sa kamatom. Nego neka gledaju polako okle nema izručenja.
buzz, tako je- sve su nam hramove uzurpirali, kulturu obescastili, ime prekrojili…sve. Ali, stacemo tome na kraj!
Zamisli zapjevas u srbiji ivanova korita, mostovi na moraci, leti golube ili ne daj boze o lovcenu ..uhapsise te..mada sve ove pjesme ne mogu ni uporediti sa tamo daleko..nemaju kompleks ni rusi ni francuzi da je pjevaju ali mi sa kompleksom zvanim pekinezer imamo
Te pesme se i pjevaju u srbiji, i nikakav problem.
@Nenad: Sve pomenute pjesme se vrte redovno na RTS, druže :))
Niste me razumjeli, rekao sam zamisli da te uhapse ako zapjevas to:)
Ja sam bio na jednoj svadbi u Subotici dje ni mlada ni mladozenja nemaju veze sa Cg, imao sam osjecaj po pjesmama kao da sam u sred CT. I svi su ih pjevali bez ikakvog kompleksa
Gigg, a sto to mene briha sto se vrte ma nekoj RTS, to je strana stanica, a OVO JE CRNA GORA i Crnogorci, gigasu!
Videcete u kolikom cemo broju se pojaviti u Petrovcu, gradu kralja Petra, pa cete videti ko smo i sta smo! Zivela velika Srbija! CCCC
A da pođeš malo do Kosova? Ne smiješ? Frka, a?
Te noći zamalo nije nestala Crna Gora…Zamalo se nismo u Srbiju probudili, ali biće kako Gospar Milo odredi, sad za sad smo u Crnu Goru a trubače, pjevače i ostalu zabavu ćemo najoštrije osudit. Ovđe i muzika može bit podobna i nepodobna.
Vrijeme je vise da država reaguje!
Pjesma “Tamo daleko”. Ову песму, као своју , прихватају и остали учесници рата. На различитим језицима има различите преводе:[4] „ Far way over there “ на енгелском „ Au loin, au loin sur Corfu “ на француском Tam v dali “ на чешком и словачком Познато је да је Никола Тесла израдио жељу да са овога света буде испраћен овом… Više »
Ako kome smeta što nema turskog, smeta srbima. 500 godina vam je to bio službeni jezik.
A dje je zapisano da je Tesla ZELIO? Nidje, no su to Kosanovici izrezirali da bude tako. Vasa poznata rezija svuda.
Pa zar nijesu Himnu oskrnavili 2006 DPS i LSCG Kad su izbacili iz teksta orginala…Crna Goro majko mila jedina si za slobodu ti ostala Srbskom rodu….
A kad šaljete predstavnike na proslavu Oluje uz Tompsona I ustaške pjesme to su vam “mediteranske melodije”.
Mario, Oluja je nešto najčasnije što je moglo da se uradi protiv okupatora.
@ Crna Goro (ne zovi se tako) Ahaaaaaaaa nijeste ni na Dubrovnik smjeli junaci iz Katuna i CT a ne sa nasih ognjista da nas cerate
opet mi nijeste objavili komentar ko je autor pjesme ,,tamio daleko” zašto skrivate od javnosti ime pravog autora….
Sve je ovo ok i drzava mora da se postuje ali dje je tuzba za isticanje Albanske zastave i Albanske himne u Tuzima nakon izbora? Srpsko ne smije a Albansko moze?
Eto, srpsko ne smije…i nece, svi drugi mogu. Eto. A ti razmisli zasto.
Jer Srbi su jedini otpor protiv američke imperije
Da se ministru dade stan …po povoljnim uslovima…zaposve
Kompleksi su cudo …
Sjašite više!!!!
Dabogda ovo bio najveci problem u Crnoj Gori.
Krediti za 2-3-4-5 i vise stan za funkcionere cija rata ide od 30 eura do nula – to nije problem, nego je ovaj “koncert”. Avetluci
Ako su i stanovi dati dati su Crnogorcima, sto je problem? Oni ne nose crnogorske badnjake u Vucicevu kucu, ni ostroske pare u beigradski hram. Sto je problem?
Zemlja Guče,Farmi,Zadruga,Menjam ženu,DNK…..primitivizma.
Ne širite te gadosti .
Eee glupi narode
E da vidimo i te krivične prijave. države sa manje volje da se štiti od ovakvih nasrtaja od Crne Gore nema u bijeli svijet.
Opet mi ne dajete komentare? Auu sto se plasi rijeci vasa demokratija separatizma i servilnosti zapadu
Evo sada jedan sluša Šaka, čiji je on, zna li ko. Da li da zovemo policiju ili da se izljubiml sa ovim iz auta
Vjerovali ili ne – da su pjevali hrvati/albanci itd. ne bi se pricalo o tome kao u tuze sto je bilo..Ali posto je Srpsko odma to pogodi.Boli istina. 😉 #manjina
Pa sto, Hrvati Albanci postuju ovu zemlju, sto ih poredis sa Srbima koji se ne daju snositi, koji su placeni da rade ovo sto rade? Ajde. Ko god je fer, bice mu fer, a ko nece, morace. Cao.
Interesanto da je 1948 godine u Crnoj Gori bilo vise Hrvata: 6,808 (1.8%) nego Srba: 6,707 (1.78%)
1911g 300.000 Srba u CG. Valjda ćeš zaključiti ono što svako inače zna, da se radi pistom narodu i pisali se kao Srbi ili Crnogorvi ništa u Crnoj Gori nije mjenjano
1911. nije bilo popisa stanovništva po nacionalnosti, nemoj da izmišljaš! Čak ni u Kraljevini Jugoslaviji (SHS) ga nije bilo, osim po vjerskoj pripadnosti. Prvi popis stanovništva koji uključuje nacionalno opredjeljenje je popis iz 1948.
Bilo je bilo
Znači 1911 i a 300.000 Srba u CG, pa onda 300. 000 Crnogoraca pa onda opet Srba. Suština je da je to jedan isti narod koji se tako tada pisao. D be postoje dva Pravoslavna naroda u CG, već su se nekad pisali kso Srbi a nekad kso Crnogorci, a i jedno i drugo nije pogrešno sem što je pisanje… Više »
I Albanaca.
Da da .. bila je to I godina golog otoka. Takva im je demokratija bila pa I ta sa popisom. Znalo se od starta da je crnogorska nacija promovisana u Drezdenu na komunističkoj internacionali….
zašto mi ne objavite komentar u kojem objašnjavam porijeklo pjesme ,,tamo daleko” , kad je sve tačno što sam napisao čak je i Bogdan Tanjević to prvi iznio u javnost. Da možda ne čuvate plagiranje i plagijatora po kojem se prepoznaje politička scena u Crnoj Gori.
E nece da objave >>>> suverena drzava je bila Kraljevina Cg. a <<<tamo dalleko <<rat i problemi kasnije nestaje i Srbija i Cg. stvaara se YU. <<<< pa raspad <<<< Sacuvaj me Boze ove demokratske vlasti CG.
Ja sam čuo jednog iz auta mu ide muzika “Moj Beograde” na koji tel. da ga prijavim
Hahahahaha
rijalitija nikad dosta
PJEVAJTE KOLIKO HOCETE .ALI NEMA EVROVIZIJE…….JADNO!
Kako je oskrnavljena himna nije mi jasno..kako neko ne zabrani dane crnogorske kulture u lovcencu, cg zasstave, pjesme..jeste li vi ljidi polidkeli koji vam je djavo..pa niko nike pkevao nista uvredljivo..jos malo cete zabraniti da sa pjeva visegradu beogradu sarajevu..samo pokazujemo koliki smo kompleksasi
Odavno bolji komentar nijesam pročitao. Koliko ovog otrova sipaju sa režimskih medija to je strašno.
Fašizam
Hehe kako vas naložiše više komentara nego o dodeli stanova po povoljnim uslovima za funkcionere.
Trebali su klicati velikoj albaniji
Stanovi od 120 kvadrata za 20.000 eura, plate po 2000, dodaci na plate, dnevnice, putni troškovi, računi za mobilne, ramade, to su patriote
Bravo Mujice, patriotski nas gule sa svake strane, ljeba nemamo da jedemo, ali to je nebitno, ovo je važno, da vidimo ko šta pjeva po Crnoj Gori.
Zna li ko od ovih ” ugrozenih” sto sve i svakoga mrze,zasto grupa ” Perper” nikad nije mogla da napravi koncert u Srbiji ili da svira bar u nekoj kafani,zasto joj nikad niti jedna pjesma nije pustena na radio stanicama,isto tako i ” Makadam” a bili su medju vodece rok grupe bivse Jugoslavije…a ovdje tuto bugarin a ima ih jos… Više »
N Perper a pogotovu ne Makadam nikad nisu bili među vodećim grupama bivše Jugoslavije. Na radio stanicima su im puštane pjesme a koncerata nije bilo jer za koncert treba imati zainteresovanih. Taj isti Perper van Cetinja nije imao koncert, osim ako nije bio doček Nove godine, pa su pored ustalih izvođača nastupali i oni.
Tako je, a i ovo što ih država zove, zove ih her nemamo druge grupe. Vidiš i po Evroviziji, ko se god prijavi ide, nena konkurencje
Perper ne može puniti kafić u Bijelom Polju kamo li u Srbiji
Алоинформер Можда Перпер није свирао у Србији али сам сигуран да то није што им је забрањено. Нису никад свирал ни у ХН, а ту им тек нико не брани. Не знам какве су игре у питању али ја још не бијах на концерт Перпера у свом граду. И замјерам им то вјеруј ми.
Popaj je to objasnio u jednoj emisiji. Jedna srbijanska izdavacka kuca zeljela je da im izda abum ali su trazili da se izbaci pjesma Goro Moja. Oni su to odbili i na tome se zavrsilo. Mrze sve Crnogorsko a glume zrtve. Inace grupa Perper su hvalitetniji nego vecina muzicara tamo.
Goro moja je sad neka crnogorska nacionalisticka pjesma? 😂😂😂 Većinu crnogorskih hitova pjevali sami Srbijanci: Goca Lazarevic, Lepa Lukić itd
Država trebala da uvede red 2006.Niđe nema da se vrijeđa i ponižava jedna država kao CRNA GORA.Vlast za sve kriva.
Zabraniti Vladu i pajtašima nastupe po Crnoj Gori pa neka pjevaju i tancuju po Kosovu ako im basta.Sve bi te patriote Haradinaj sa Vladom Kosova, bez pomoći policije proćera preko granice.Polovini bi bilo neophodno kupanje čim bi ga ugledali.
ahaaaaaa sta ces ti kome zabranit vama treba zabranit da kazete da ste Crnogorci dok prvo ne kazete da ste cisti Srbi…Okunuliste obraz Crnoj Gori zastide bez srama
Tako je bre! Zabraniti i skolovanje i lecenje u Beogradu. Procitaj vest pored o Andjeli koja je donirala kozu povredjenom radniku i vidi da li se poveedjeni radnik uspesno leci u Pristini ili Beogradu.
Srbija svakodnevni pokazuje koliko je spremna za EU
Nikada neće biti EU članica sa takvim primitivnim stavovima
Ovo je bilo u Crnoj Gori, čisto da znaš
Da, ali su ovi dosli iz srbije!
Ko? Vlado?? 😂
Tako je dok ne stave Šakiru za himnu
bravo tako je. Poceli su drzavni organi da se bude. Dosta je bilo cutanja. Treba da je svakome jasno da je ovo nezavisna drzava Crna Gora i da se mora kao takva postovat.
Oćeš u oplakdu da je ovo samo priča za budale poput tebe, od koje neće biti ništa ?
haha Pitanje za botove. Koliko vas placaju da spamujete. Jel dovoljno za kiflu ili burek? Posle sledecih izbora ce biti bezkonacni aparati iako nikada nisam glasao DPS a dako se u medjuvremenu pojavi neka nacionalna crnogorska stranka.
Braco Crnogorci, …Vi ste svojom krvlju u borbi protiv izroda postavili kamen temeljac buducoj Crnoj Gori!” – Krsto Zrnov Popovic 1919. godine.
Inace ovo je nisa sta se desava na jednom drugom crnogorskom sajtu. 10 minuta nema ni lajkova ni dislajkova a onda odjednom 90 dislajkova u roku od 30 sekundi haha LMAO
Krsto je 1919. strkao za Italiju. Pitanje za tebe: Ko je izjavio “U Crnoj Gori se održala iskra slobode Srbinove” ?
Braćo Srbi, ne važi se više ono od 1919. Ja uzeh penziju srpsku i sad sam Srbin i biću vjeran kralju Aleksandru. Krsto Zrnov Popovic
Krsto Zrnov je izjašnjavao kao Srbin i borio se za veliku Srbiju
Hahahahahahahaha……i Nikola Tesla se izjasnjavao kao Crnogorac….
Možda i jeste, ali sigurno ne kao etnicki crnogorac jer nije postojao
Kako smo mi bolesni cus skrnavljenja crnogorske himne komedija
Bog >> dobro si to reka <<..>> eto oni c se brane kriv. prijavama…. bolje bi bilo da razmisle ….. Oj Lovcene sto si zamagijo zar ne vidis…..
Ево да се пријавим ако ће ова несрећа да прошири оптужницу. Био сам на концерт и пјевао па ако је заинтересован нека тражи админима и редакцији ЦДМ-а мој мејл и нек ме контактира. Врло радо ћу се судит с њима.
Коју сте то заставу друге државе видјели и којим стихом је оскрнављена химна? Ако је застава Краља Николе застава друге државе онда се једном јавно одреците Петровића.
Pjevalo se citiram” …tamo je HN…tamo je Srbija” e sad vajni branioci svega Srpskog zamislite da Mađari u Novi Sad zapjevaju …tamo je NS ,tamo je Mađarska ,,,od kurira ,alo,telegrafa informera novosti raznih agencija ,popova se nebi moglo živjeti zbog agresivnih aspiracija Mađarske…pa recite mi koja je razlika
Lijepo je znati da si bio na koncertu
Ali Mađari su manjina u NS a Srbi većina u HN. Opa Đurđooo!
У праву си за тај спорни стих али морам ти рећи да није отпјеван с претензијом да Нови припоје Србији него је на погрешан начин покушано приказати да је ХН Српски град што заиста и јесте. Једнако гријеше ови што Нови везују за Србију и ови што се Српства одричу мислећи да су тако већи Црногорци.
Novi je bosanski grad,stjeciste izbjeglica sa koca i konopca koji sa lokalnim sovinistima kreiraju kulturni,politicki,ekonomski i svaki drugi zivot u skladu sa “svojim idejama”. Jednu od njih smo imali prilike da vidimo neku noc.
Pozdrav od Bosanke😉
Ko ce da se kladi, da Vlado nece pjevat na Petrovacku noc?
U PETROVAC pjevace Baja Mali Knindza cuo sam
petrovac je opstina budva zato je i ovo odradio u dogovoru sa df i popovims a da uzme pare i u petrovac
Nažalost, i ja se toga pribojavam, da mu u ovoj neopravdanoj i povrh svega nepotrebnoj i nezamislivo besmislenoj histeriji ne otkažu koncert bez ikakvog razloga.Na koncertu nije bilo ni traga bilo kakvog animoziteta prema Crnoj Gori, niti ijednog znaka bilo kakve mržnje, zlobe ili perfidnosti, naprotiv, slavilo se i veličalo večno i neraskidivo prijateljstvo Srbije i Crne Gore, pevale su… Više »
Ne pribojavam se ja, nego se nadam da hoce 😂😂😂😂
Osvescen? 😀 😀 😀
Ako je srece nece…pa u guču će sl god
Vlado je puko,ostalo mu je da samo da “srbuje” po politickim skupovima u CG nebi li uzeo neki “evro”
Vlado je Srbovao godinama i pjevao Tamo daleko u herceg novom svake godine ali o tome CDM nije pisao pa ne znaš
Treba primjeniti zakone koji vaze i u drugim državama kada su te stvari u pitanju. Sve iskopirati iz zakona koji vaze u Srbiji i Rusiji pa ih tako pokaznjavati.
Kako je oskrnavljena CG himna?
Živjela SCG ona živi u srcima 80%pravoslavnog naroda u Cg to nikakvi zakoni ne mogu izbrisati
Ja vazda sam bio po geografskoj odrednici Crnogorac a po vjeri teski SRBIN veci od ijednog Srbijanca
Veci si srbin od ijednog srbijanca? Je li moguce da ovakvu misao sastavis 🙂
Srbijanac je onaj koji zivi u srbiji a crnogorac sto zivi u crnoj gori a srbin moze biti i jedan i drugi i treci koji zivi u americi!!!postoji razlika izmedju srbijanac i srbin….pozz
Po vjeri SRBIN? Evo i to doživjeh, da čujem da postoji srpska vjera. Znači, u Rusiji – ruska vjera, Grčkoj – grčka vjera, Bugarskoj – bugarska vjera… Po tebi ispade u Crnoj Gori – crnogorska vjera. Vidiš, nikad nije kasno da se nauči nešto novo…
Briga me bozo, radi mene mozes biti tunizanin, isto mi je… za mene si onaj koji ima potrebu da pise stvari koje su ne bitne u zivotu…
Pjesma koja je nastala i pjeva o Srpskom vojniku na obali u Grčkoj koji se nada povratku u Srbiju. Nikakve veze sa Crnom Gorom nema i nama smeta, sminurija
Dali znas ko je autor pjesme. Procitaj mali i bices razocaran. A sto se tice same pjesme, VRH.
Autor pjesme je Marinković!
Pjevaju o kosovu pa sto ne podju tamo onda..nece jer su ga odavno prodali…kum mi je sa kosova i pricao mi je da su ga siptari silom izbacili iz kuce i sve srbe tamo..zalosno je al tada su oni kosovo izgubili, i prodali ovi sto su na vlasti…Vucic bi ga najradije sad priznao da moze nego ce glasove izgubit…narod se… Više »
Kazes kum, mogu ti reci da sam bio svedok kada srbinu iz Prizrena, preko puta hotela Taverna 1993 god placeno 400.000 maraka za oko ne vise 300 kvadrata. Plata u Srbiji 3 marke. Pa ti vidi ko je prodao Kosovo.
Albanci su crnogorska braća. Ne smeta nam zastava Skenderbega u tuzima ni njegov spomenik. Ali ne znam šta će ova sultanova trobojka? Pa oslobodili smo se prije 150 god vakat je više
Tu trobojku su nosili i Njegoš i Kralj Nikola
Većina građana Cg je za jedinstvo Srbije i Crne Gore, možda se ponovo uspostavi zajednička država nama je tu mjesto
Nada posljefnja umire!
To zaboravi ,kao i svi koji tako misle.Mozemo biti komšije ,dobri prijatelji i sa dobrim odnosima .Ali ovo je CG i tu vise nema priče.
Treba da završiš na robiji zbog te izjave
Uhapsite ga pod hitno i zabraniti stalni ulazak u Crnu Goru!!!
Bolje bi im bilo da poprave ekonomiju ako toliko vole Cg, po podacima Eu prošle godine 3000državljana Cg je dobilo prebivalište u EU a koliko je na crno tek, po podacima CIA posle Moldavije smo drugi u Evropi po iseljavanju na 1000stanovnika
Oće silom da naprave od većine Crnogorce
Eno na Konik su od Roma napravili Crnogorce! Kakvi Katunjani?
Bolje od njih nego od Srba.
Al ti mozak niko ne moze ugradit
A što ne podnesete zbog isticanja zastave druge i treće države,kad se seiri po Tuzima,Rožaju i Bijelom Polju nekim potpuno tuđim zastavama?
Podnosilo se i kaznjeni su. Skoro je to bilo. Eh ta srpska memorija od dva dana.
posalji link da procitamo to..
POSTUPIT PO ZAKONU C.G. PA KOGA STO ZAHVATI
Vladu Georgijevu ne bi trebalo dozvoliti na nastupa u CG, svaka čast Opštini Nikšić koja je ranije otkazala njegov nastup. Ako nastavi da nastupa, onda nema nikakvih prepreka ni da Thompson nastupa u CG. Barem u njegovom repertoaru nema ničeg uvredljivog za CG.
Vodi ga kuci
Nijedan ni drugi nam ne trebaju. Tompson je bar Hrvat ,pa pjeva o svojima,ali me čudi što ovaj Srbin bugarskog porijekla ne ode u zemlju porijekla,da tamo malo pjeva!
Ima dosta Srba koji slušaju Tompsona, samo neće da priznaju.
Jeste ovo slobodna zemlja nesretnici,ALI ne možete se sprdati sa himnom,zastavom,ustavom itd,itd
Ajte tamo dje to možete,cetnikujte i radujte protiv cijelog svijeta!
A manjina od 44% Milogoraca možete da nameće svoje mišljenje? Ti si manjina u državi.
@T48 – A da te prijavimo pa da malo objasnis tuziocu te procente i dokazes?!!!!!! Sram te bilo! U zatvor te treba pod hitno! Ti ces meni da kazes da sam manjina????!!! E dobices priliku da sve i dokazes i te kako!!! I da odgovaras za to!
Gorim od želje!
Po popisu iz 2011.godine(izvor Monstad CG) ima vas tačno 44,98%.
E sad ti meni objadni kako ste većina u državi?
“Monstad” kazes? Hahahah!
Odgovaraces Odgovaraces i te kako, dzaba ti izvlacenje na nepismenost 😉
Nacionalni sastav Crne Gore, prema službenim rezultatima popisa 2011.:
Crnogorci 44,98%
Srbi 28,73%
Bošnjaci 8,65
Albanci 4,91%
Muslimani 3,31%
Romi 1,01%
Hrvati 0,97%
neizjašnjeni 4,87%, itd.
Ahaaaaa Bosnjaka 8.65% a Muslimana 3.31 % ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nije jadan T48 nego T84 ako si na Dubrovnik bio
@Momo, T48(Titograd1948) a tebi je do tenkova opet bi na Dubrovnik? To vam familijarno?
Nisu ni 44 %mnogi Crnogorci su prosrpski nastrojeni
Velimire1966 ti si puka ko tromblon…Ova himna veze nema s Crnom gorom i njenim Srbstvom ona je nametnuta na silu ko i zastava .
1966 Znasli jadan da je Crna Gora dala najvece CETNICKE junake Srbstvu jesil ti krsten? I sad ti mene saljes da Cetnikujem u Srbiju e izdajnice roda svoga,ta nas je SRBIJA prva izdala 2006 i priznala za drzavu suzbina bez korijena
Odlično!
Neka vide gradjani Crne Gore kako bi izgledao život i kako je izgledao život devedesetih!
Kod ovih nesretnika se svijest nije promijeniš nimalo-bili i ostali mrzitelji svega Crnogorskoga!
Ko je bio na vlasti devedesetih ?
U slavlju poslije pobjede albanskih aprtiaj u Tuzi, nije bilo ni jedne CG zastave, pjevale se pjesme o OVK i isticale svuda albanske zstave. Kako ti to ne smeta? Lazni Velimire…
Velimire1966 da nijesi ti nedje u dijasporu pa nijesi upucen u nestanak Gore Crne ?
@Velimir1966 Mala ispravka, trebali ste napisati kako je izgledao “život” Albanaca, Bošnjaka i Hrvata u Crnoj Gori devedesetih prošlog stoljeća! Šikaniranje Albanaca na najvišem stadijumu je bilo, otimanje Bošnjaka, ubojstva Bošnjaka, prijetnje svakodnevne Hrvatima posebno u Boki, u ostatku Crne Gore smo se i mogli izvući jer su nam imena i prezimena slična sa crnogorskim, itd.!!
Željko, tako ti zdravo bio.
Ostavite vi na mir Tuzi i albance.Albanci su vazda bili rame uz rame sa crnogorcima.
U to ne sumnjaj,uskoro će te preći na viši nivo prijateljstva sa ” Rame uz rame” na “Pod Albansko rame”
Kako ne
Vazda vala!
E, nista li ne znaš ,osim što Pobjeda objavi.
Koncert je bio fenomenalan, pun emocija. Svaka cast organizatorima i ucesnicima.
A kuku tebi i tvojima kad te takvog imaju u dom!
Ajde objasni zasto
Е наши модерни и моји традиционални црногорци. Што се ово збори,понашате се ко курјаци у гори. Што и коме смета тробојка и пјесма наших ђедова. Па концерт је и био хуманитаран,отмјен и српски обојен јер је Косово српска земља. Не очекујете да ставе некакву албанску заставу. Све што прође у срећи и весељу, неким јадима смета.
A dani albanskih alpi 🤔
Meni je CDM vrh sa ovim širenjem mržnje
O pope stiga si. Istina ti je ka što je nick tvoj. Nije ovo širenje mržnje, nego velikosrpskom šovinizmu treba stati za vrat. A čudilo me što smeta pjesma “Tamo daleko”, dok nijesam čuo kako pjevaju: “daleko kraj mora, tamo je selo moje tamo je Srbija…” Neće moći “braćo” Srbi.
A da nisu pjevali daleko preko mora i samo si ti lazov i pozivas na mrznju laznim komentarima?
Marv, stihovi nijesu preko mora, bez ako su tvoji Srbi Talijani, no od mora. A ti odslušaj prvo što su pjevali, pa komentariši. No vi posrbice, morate jače branit Srbiju no “braća” Srbi.
Srbija je ovde metaforički pojam, Vlado peva namerno tako iz ljubavi prema sveukupnom našem narodu, ali dabome, lakše je učitavati neke nepostojeće loše namere, nego odati priznanje svojoj vekovnoj zaostavštini.
Pošto Vlado inače tu pesmu peva sa Tamo je Herceg Novi, tamo je Srbija, mislim da loše namere nisu izmišljene nego humanitarnost ovoga koncerta kao i svih ovih godina… Nažalost Srbi na Kosovu neće ni centa videti, već samo služi da u špicu sezone Delije prave bakljadu i viču da je HN Srbija…. Tužno..
Bravo.Zivjela Crna Gora.
Vladu Georgijevu više ne bi trebalo biti dozvoljeno da nastupa u CG, svaka čast Opštini Nikšić koja je ranije otkazala njegov nastup. Ako on nastavi da nastupa u CG, nema nikakvih prepreka ni da Thompson nastupa. Barem u njegovom repertoaru nema ničega uvredljivog za CG.
Ne vidim ništa sporno na ovom skupu,čak štaviše sviđa mi se.
Neispravno je reći čak štaviše. Moraš da izabereš ili čak ili štaviše.
Čakštaviše – indijska boginja nepismenosti😂
Kakvu će podnijeti prijavu, kome, ništa nije jasno? Kako je skrnavljena himna Crne Gore?
Nije li ovo slobodna zemlja?
Nije.
Није па зар је то земљаче непознато?
Naravno da nije slobodna za neprijatelja
Kako Crnogorci da budu neprijatelji svoje zemlje????
A ko je ,po tvome,neprijatelj,mozgu?
Nepismeni i neznaveni ljudi poput tebe i tebi sličnih.
Na dan drzavnosti sam posao na Adu bojanu, od tunela do ade nidje CG zastave nije bilo .Sada Vam smeta Georgijev Sjedite dolje i pozabavite se svojim problemima , Od ovakvih manifestacija nikome nec biti lose !!
Lazes…..
Ne laže, prolazim tuda svaki dan.
Svaki dan sam tamo poslom CG zastavu necete naci pa da platite … Ali tamo se ne smije nista rec, zna se ko vlada sa CG.
Zivo me interesuje što mu tast Svetozar beogradski misli o ovome?
A sto vi Srbija ispi mozak ljudiiii?????Sto je pomama za Srbijom???Zivite u Crnoj Gori,radite,spavate,j….e,primate plate,trosite novac u Cg ne znam sto mrzite ovo svoje,a tudje volite tj pozivate se na Srbiju samo Srbija,ma daj bre ljudi otvorite oci,ovo je vasa zemlja,ovdje ste rodjeni ejjj ovo je vase sto ga se odricete tako,umjesto da ga sebicno branite vi bi Srbiju samo… Više »
Pa djeca su nam u Srbiji… i marovici troše ukradene milione u CG …..ima li ko od uže prve porodice stan ili kucu u BG…?
Zato sto je priznala kosovo, zato sto se odrekla nhegosa, sv.petra, m.miljanova…, zato sto izmislja novu azbuku, zato sto su im hrvati i albanci bluzi,…..
Brate briga me za hrvate,kosovare,albance svaka njima cast treba ih postovati nikako vrijedjati.Voli te svoje,branite svoje a ne tudjeeeee!Nije Srbija nasa ima nju ko da pazi i stiti,mi nase treba da pazimo.
Crna Gora je Srbija , polako aĺi sigurno..
Ko je na celu ministarstva kulture 😀 😀 😀 😀
LGBT gospodin
Neka ricu i Guču po srbiji
Zaista ovo sto rade Srbi kojima je na zalost CG domovina su provokacije najteze i jednom drzava mora reagirati na to!!! Ja na zalost imam u porodici takve koji se deklariraju Srbi i koji mrze sve Crnogorsko, a nikad nisu izasli iz CG!! Dosta je bilo drzava mora da stiti gradjane Crne Gore , a pogotovo same Crnogorce jer su… Više »
“Reagirati”
“deklariraju”
… i deklariraju “jer su oni ugrozeni sa ovim sto Srbi rade.”
Novogovor , reagirati ,uopće…
Molim te ne brani CG od nas rodjenih Crnogoraca, ko Boga te molim !!
Jednu ujutro pola pred spavanje i sto vise tecnosti
Tebi pomaže?
Provokacije najteze jer i svi vi ste bili Srbi nekada
Bravo Fiume potpuno se slazem sa tobom.Da oce vise voljeti i postovati ovo svoje nego tudje drugacije bi sve bilo,ali dzaba to je ludilo za Srbijom koju pola njih ni vidjelo nije ali jbg Srbija Srbija,ja mislim da im se oni pravi Srbi u Srbiji smiju jer oni odavde vise vole njihovo no ovo svoje,tj vise nih no sebe.E pa… Više »
Može li gos’n ministar i njegovo ministarstvo da navedu konkretno sta se to desilo, kako je himna skrnavljena, koja su prekrsajna ili eventualno krivična djela učinjena i da to dokumentuje…iz njihovog saopštenja kao i iz dps saopštenja se ne vidi da je bilo koji prekršaj učinjen…
U Rozajama se slavio dan drzavnosti Albanije..8sticale se zastave pjevale pjesme,Albanski premijer dolazio..nikom nista..kako dozvoljavate u Tuzima barjacenje albanskim zastavama???
A to su im braća po krvi i mržnji…
Pušti to sad. Srbi su na tapetu.
A dje su noge od kokošaka?
Ubačili su ih u jedan od stanova, imaju viška!
Na Mne zastavu u donjem dijelu.
Koliko je Crna Gora i Crnogorska kultura unistena posle 1918. godine i nesrecnog prihvatanja Srbijanstine, govore zapisi stranih putopisaca, bukvalno na hiljade njih koji velicaju Crnu Goru, Crnogorce i Crnogorstvo dok o Srbiji na primjer govore kao o bilo kom drugom narodu, a ponekad cak i veoma negativno. Mucno je citati ove komentare od ljudi koji su prihvatili nesto sto… Više »
1918 prihvatanje srbijanstine , a popis 1909 u nezavisnoj knjazevini CG 95% Srba a to kaze i Zemljopis iz 1905 stampan na Cetinju.
Knjazevina Crna Gora realizovala je popis 1909.godine , ali je popis stanovnistva obavljen JEDINO PO RELIGIJSKOJ PRIPADNOSTI.. Rezultat popisa je bio: pravoslavni hrišćani- 94,38% a ostatak su cinjeli Sunitski Muslimani! Tvrdnja da se 1909. g. na popisu u Crnoj Gori niko nije izjasnio kao Crnogorac, a da se 95 odsto izjasnilo kao Srbi jeste jedna od mnoštva laži koje se… Više »
Jesi li ti, WEKND, bio popisivač ili kontrolor?
Aaa jes 😅
Ajde daj nešto da čujemo…
Ministarsvo za primjenu Ustava Crne Gore,zbog krsenja njegovog clana koji propisuje jednakost svih gradjana pred zakonom,podnijeli je krivicnu prijavu protiv organizatora vlade ,zbog davanja nasih para ,pivlascenim i istaknutim clanovima DPS.Kad procitam ovakav naslov,priznacu da je Crna Gora demokratska zemlja.Bogdanovic ce da nam cuva identitet crnogorski,a tast i sura pibjegose iz Crne Gore i utociste nadjose u cetnickoj Srbiji.Ne sprdajte… Više »
Vidi se da ti je Srbistan u srcu a CG u zubima……
Владо и његова породица су чисти Срби. Отац му се зове Драгољуб, мајка Борка и брат Саша. То нијесу бугарска имена него српска. Даље поријекло му је бугарско, али са територије Србије. Ско ћемо тако, и краљ Никола пише ра је њихово поријекло из Босне, од Травника, и да су се доселили у Ц. Гору нскон пада Босне под Турке,… Više »
Kakav kralj Nikola , to će Adnan Čigrić da objasni čim Crnogorce nauči da govore.
Rule Petrovići su u Crnoj Gori pola hiljade godina, a pola hiljade godina(500 godina) prije početka dinastije Petrovića Duklja je vladala sa pola BiH. Druhom polovinom BiH je vladala Hrvatska. Oko 1000e godine. Imali smo mi i Vojislavljeviće Crnojeviće i Balšiće. Mnogo smo stariji mi od Petrovića. Od 700 i neke i osnivanja Duklje imamo državnost. Balša muško ime je… Više »
A pušti Rimljane, Hune, Avare, Ilire… 2000 godina, svakakvih đavola, mi smo priznati kao država Crna Gora tek od 1878. pa do kapitulacije 1916. Ponovo od 2006 do 2019, sve zajedno oko 51 godinu.
VI I DALJE KUKATE I CUDITE SE,NISTA NEPREDUZIMATE I VAGATE,REKLI STE ZAKON O VJERAMA KRAJEM JULA PA NISTA,VASU NEODLUCNOST CE OKUPATOR OBJERUCKE PRIHVATITI I ISKORISTITI NARAVNO…
@vukomita Kako to mislis da izvedes a 45% imamo Srba ovdje? Da nam nije Hrvata s Cetinja,Albanasa,Bosnjaka i Roma nebi imali ni 200 000 dusa no i ove sto nabroja stite svoju nacionalnos i nece Montenegrinsku
Božo po popisu Srba u CG ima 28%. I to popis iz 2011. Niko ne zna kakav je % 2019. Jer, Crnogorac dok je siromašan on je Srbin, a kad se za životno situira i postane imućan onda naprasno postaje ponosan Crnogorac. Što je slučaj i sa džemperašima iz ranih 90-ih, Milom i saradnicima, koji su svi do jednog bili… Više »
Nije bitno, pa sve si time rekao hahaha
Dok je para sa državnih jasli crnogorcite! Nije valjda da su parasi posteniji od sirotinje ahhaha
Ja sam samo rekao koliko smo nakaradan narod uvrnutog mentalnog sklopa! Zato nam se i desila 1918. I zato gledamo ovakve skupove! Imaš sirotinje kolko oćeš koja BOBA NE VALJA, baš kao i bogatih. Inače ja sam Crnogorac od kad znam za sebe i simpatizer LSCG praktično i sa 10,11 godina. Inače ovoga ima i po Srbiji. Vučić radikal se… Više »
Nije Bitno ima puno vise Srba koji znaju ko su im preci i koje bio veliki Njegos,K Nikola,SV Petar CT no im DPS daje hljeba da sute pa su nacija bez vjere i korijena
Ne lupetaj Bozo tetke ti…..u Srbistanu onda nema ni 10% srbijanaca….sve Crnogorci, Madjari, Bugari, Makedonci, Bosanci, Hrvati, Makedonci, Albanci……..
POSTOVANJE BOZO,NEMOJTE BITI NA KRAJ SRCA IMA NAS CRNOGORACA U DIJASPORI TAMAN KOLIKO I U CRNOJ GORI,A ZNATE KAD MAJKA ZOVNE DJECA KUCI DOLAZE,POZDRAV !
Ko će nas ovakve nikakve da okupira?Kome mi trebamo kukala mu majka!
Trebaš, trebaš, moraju nekoga da muzu. Odakle bi imali stanove i pare…
Evo ja kao Crnogorac da pitam nekog od ljudi koji vole himnu da mi objasne pa cu ukoliko dobijem pravi odgovor mozda i ja zavoljeti himnu a drzavu volim mnogo. Ako njegujemo antifasizam i gradjansku drzavu zasto je morao ici dio teksta Sekule Drljevica? Minuse cu shvatiti kao odraz primitivizma, zelim samo odgovor, mozda moje misljenje nije na mjestu.
Brate, ti si ođe zalutao. Kao, uostalom i ja.
Nikakve kr.prijave to im jaca popularnost kod neznavenih. Organizatore debelo po džepu personalno i iz Općine i iz spc ..ne favati im veći znsčaj od prekršajca. Pa neka arlauču opet.
Kad zabranite izbor za mis države Albanije u Ulcinju, na kome je 99% učesnika iz Albanije i sa Kosova, onda dođite da zaranite koncert u H.Novi na kome je 99% prisutnih žitelja HN i ostalih građana CG. Kad zabranite ulazak stranim državljanima- ratnom zločincu Haradinaju, Veseljiju i Iljiru Meti, na “albanske Alpe”, koji vas i ne pitaju za dozvolu da… Više »
Svi pjevaju aplaudiraju na koncertu samo vlast bi da ih pohapsi je li to ta demokratija?
Ipak su albanci krivi, njima Cg ne valja, oni su pravi krivci. Evo ti nacionalšovinizam. A to crnogorci i srbi su dva brata. Ko to negira nije dobro u glavu.
Jedan nacionalizam jača drugi.
Da je vječna Crna Gora!
Тачно тако, свако понављање “да је вјечна” изазива понављање “Српска Спарта”. Оладите мало, па да видимо за оне коверте и подјелу станова, покрадоше и нас и вас.
Tako je. Jedna bolest hrani drugu. Kamo sreće da i jednu i drugu pozdravimo i shvatimo da je Crna Gora građanska država svih naroda (po Ustavu), a ne nacionalna tvorevina.
Ono o čemu bi se moglo govoriti jeste da li je ovom bugarskom pop pjevaču trebalo dopustiti koncert u CG uopšte. Nakon što je prije par godina zapjevao “tamo je Herceg Novi/ tamo je Srbija”, pitam se da li je njegov koncert trebao biti zabranjen. Slovenci su zabranili Thompsonov koncert, iako imenovani nije vrijeđao Slovence i Sloveniju. Mi, međutim, dopuštamo… Više »
Vlado je Novljanin, odrastao u Herceg Novom, osnovnu od 1-8 razreda završio u Zelenici, đe će pjevati nego u svom gradu….
Samim tim je njegovo ponašanje još žalosnije, prijatelju 😞
A đe su Albanski Alpi? Ajde zabrani Haradinaju ulazak u Gusinje. A đe je Zaljev hrvatskih svetaca? Ajde zabrani Kolindici ulazak u Bokokotorski zaliv.
Niti je Haradinaj proglasio Gusinje Albanijom, niti je Kolindica Boku proglasila Hrvatskom. Uključi mozak i uočićeš razliku. Ako ne ide- pregorio ti je neki osgurač ili imaš izliv srpstva u mozak😎
“Podsjetimo, počasni gost manifestacije „Dobrodošli u albanske Alpe“, koja se održava u Crnoj Gori, prošle godine je bio albanski predsjednik Ilir Meta. On je tada u okviru posjete obišao Plav i Rožaje.”
Zašto da mu se zabrani, pjevao je u svom gradu, u Boki Kotorskoj, neće valjda dukljanii da određuju ko će u Boki pjevati…
Poredis Georgieva i Thompsona, pa da li si ti normalan?? Vi Albanci ste sebi malo i previse dali ovdje u CG. Haradinaj koji je ubijao ljude ulazi u CG slobodno a treba zabranit covjeku koj je rodjen u HN da tu pjeva? Jeli se ti zezas? Ovaj DPS je stvarno doveo CG do dna u svojoj istoriji. Sramno sta rade.
Izvinjavam se zbog poređenja s Thompsonom, neumjesno je. Thompson nikad nije uvrijedio Crnu Goru😁😁😁 Thompsone, izvini!😎
Miran hrvat
E sto to pricate? A sto ne podnesoste krivicne prijave po Tuzima, ne smije niko zucnuti. U Ulcinj pred predsjednikom Filipom V. promovisali veliku Albaniju…
Jes bre, sve su albanci krivi.
Bozo , samo da te pozdravim iz antifašističke Zete , malo si pobrkao lončiće , neceš ti četničke pjesme ni čut više no put pod noge i pravac Topola , ako misliš ti i tebi slični da ćeš pljuvat po našim đedovima što nisu ni sekunundu razmišljali dat život za Slobodu , ne služeć ka tvoji , grdno si se… Više »
Ahaaaaa Zeco anti fasista…! Vi ste cirkus bez cerade.Eno na Cetinje Titov grad heroj slave Krsta zrnova a ubise ga Partizani (Mugosa) i o kakvom ti anti fasizmu pricas sreceti?
De ne sprdajte se…kakav crnogorski…to je dukljansko latinski nepostojeci identitet
Ja ni na jedno veselje ne idem a da ne narucim Djurisuc mlad majore i ide vojska od Niksica
Hahaahhahw.bravo👍
Neznaven si ti ! Samo si željan izazivanja i mlađanog suprotstavljanja! Da su četnici i ini “đurišići” bili rodoljubi i patriote, ne bi se povlačili skupa sa Njemcima! E moj mlađani Nikšićanine! Da si kojim slučajem u mornarici, bio bi KONTRAadmiral! $edi jedan, zaključno!
Kamo sršce da su Njemci ostali
Ne, nego su ti partizani oslobodili sjever CG. Mozda su Jug, ah nisu ni to! Dje su se pokazali sem Sutjeske?
tooooooooooooooooooooooooooooooooooo Srbija!!!
Hapsi milicijoo
Ko to sinoc ko to sinoc kroz Cetinje prodje cinimise cinimise Vozd Karadjordje…
Trt……
Ha ha ha. Čini ti se Bajo, da je bio Vožd Karađorđe. I to baš kroz Cetinje. Da nije prasiće doćera da Cetinjani pršute suše? E sva vam je istorija takva.
Ваша историја почиње од заседања авноја у другом светском рату. Не знате ви дукљани за друго јер од тада постоји ваш лажни идентитет.
Dodji druze na Cetinje zapjevaj ako ti basta..lako je tipkat
Basta? Izvorna crnogorska rjec od docekivanja okupatora raširenih ruku?
ahaaaaaa junacina sa Cetinja ahaaaaaaaaaaa ajde malo o junackoj ulicnoj borbi Cetinjana iz 1916 prozbori pa me eto da zapjevam odma
Niz ostroške grede dvije
Bajova se čapra vije
Milogorci uspeli da se slavno crnogorsko ime uprlja…
U Crnoj Gori po sadašnjem stanju stvari, Srbi su nacionalna manjina ili etnicka zajednica, koja po svim propisima EU kojoj bezrezervno tezite, ima pravo na okupljanje i promociju svojih nacionalnih vrednosti. Ukoliko su i jednim svojim gestom uvredili Crnu Goru i oglusili se o njene zakone organizatorima odmah prijave. A to, da cete zabraniti okupljanje, okacite macku o rep. EU… Više »
Srbi u Crnoj Gori nisu niti će ikad biti nacionalna manjina
pa nisu.. ali se laze da jesu.. pa posto “jesu” kao “manjina” imamo svoja prava
Srbi ne mogu da budu nacionalna manjima u crnoj gori jer svi crnogorci su Srbi
Koncert Vlada Georgijeva,fina priča da se skrene sa teme o stanovima funkcionera. 👏
Ooooooooooooooooooooooooo Montenegrinci jesteli platili clanarinu kiriju za ovaj mjesec NATO paktu…?
Koliki ti je bio porez za prošli mjesec? To se i tebi skida jado.
ja sam iz Herceg Novoga i smatram da ih treba kazniti. Bilo je u najmanju ruku neukusno navijački skup
Izvini elito sa ukusom! Iduće sedmice za tebe Becka filharmonija.
Ko to kaze ko to laze SRBIA je mala nije mala nije mala TRI put ratovala i opet ce i opet ce ne imao srece…i opece i opet ce NATOu robovati nece
Ko to kaže, ko to laže, Srbija je mala
Nije mala, nije mala, Kosovo je dala
Oči mile, oči mile, Spartu izgubile
I opet će, i opet će, ako Bog da sreće
Dogodine, dogodine, nema Vojvodine 🎶
Jadan je onaj ko se nasladjuje tudjom mukom…
Ha ha, još se sa slovom “J” nijesi izborio. Kad su Srbi ratovali tri puta. U prvom ratu ste pobjegli i vratili se poslije 4 godine. U drugom ste ubijali svoje i narod druge vjere u okruženju. U ovim zadnjim su vas svi isprašili. Od šumara iz Slovenije, preko Hrvata i fijasko na Kosovu.
ST PG djesu to Montenegrini ratovali sreceti? Kako rece Vezir pasa zbog nepristupacnog terena Crnogorci ispadose najveci junaci
Junastvo im je priznao cio svijet.Zato se i Tesla dičio i govorio da je crnogorac.
NURKO ja gledam na YouTube-u video o Balkanskim Ratovima 1912-14. i Amerikanac mi PO PRVI PUT U ŽIVOTU,(jer u nesretnim medijima i udžbenicima Crne Gore to nisam mogao nikad da saznam) otkriva podatak da je Crnogorska vojska imala 40000 vojnika. Recimo jedna Grčka je imala oko 100 000. Crna Gora je tada imala stanovnika možda ko danas Island. Oko 300… Više »
Kako sad u I ratu pobjegli a 1918 okupirali CG, a kakva je to onda bila CG kad su je bjegunci okupirali,tu se nesto ne uklapa .
Ratovala ratovala i svaki put bila manja.Samo udrite.
Malo je bilo CETNICKIH pjesama to me najvise obeshrabrilo.Moramo organizovat sirom Gore Crne koncerte Lepog Mice i Baje malog Knindze,nema veselja bez Srbovanja,zivjeli braco Srbi Gore Crne
Živjeli ali ne dugo
Baja mala mindža i ružni Mića? Hahahah
Ajde junače u Knin pa zapjevaj
Nema vecih promasenih filozofa od crnogoraca,a sad da ih stavim na razmisljanje do utakmice,ako mi srbi masemo trobojkama,muslimani zelenijama,a albanci albanskim ispada li da je vecina za cg zastavu ili obratno?
Ajde vise jednom pocnite sprivoditi zakon kada je SPC u pitanju i srpski nacionalisti.
Ne prijetite praznom puskom a oni sve gori !
Rozaje….Tuzi , moj Bogdanovicu, ima si vremena…. ovako samo na Srpstvo udarati je bijedno I providno….
Rajano mamino, zove te Srbija
Glupost, ovim im se samo daje na značaju. Treba ih ignorisati. Sad će tek da kmeknu ristogorci kako su ugroženi; oni su ovi i priželjkivali. Pjevati Tamo daleko nije krivično djelo. Ako je “skrnavljena himna”, bilo bi lijepo da nam iz Ministarstva kulture kažu na koji način je to učinjeno. To bi moglo biti krivično djelo.
Tacno ,sto pridajete znacaju jedan bezazlen i lijep koncert. Da Bog da da se cijelo ljeto odrzavaju ovakvi koncerti sve do sukobina !!
Mogu da složim, da je ovo guranje df-au prvi plan…
Ajde da i ti das jednom realan komentar!
Meni kao Bošnjaku ne smeta Tamo Daleko jer je pjesma posvećena srpskim vojnicima koji su sa savezničkim trupama probili solunski front i oslobodili Srbiju! Zašto bi nekom smetala pjesma jedne savezničke vojske.Ok, da se pjevaju pjesme koje propagiraju mržnju i potpiruju nacionalne vatre. Dalje , niko nije skrnavio himnu CG, ovdje je u pitanju samo pjevanje izvorne himne iz 1863.… Više »
Milose BA, Bosnjace!!! Ne pricaj gole gluposti…
Bio je i Kotor prosle god domacin isto ovoga pa niko nista ne progovori
neki vele do godine u Prizren.. a ja im velim dogodine bez VOJVODINE!!
Pravi Kralj Nikola je pisao
,,Onamo,,’namo da viđu Prizren,
Ta to je m
A ja tebi velim: dogodine bez stanova, goljo. A mi po deset. Niđe nebo nije plavo kao iz stana broj 3!
A ko će da nam uzme Vojvodinu? Ko je zainteresovan da nas uzme? Vi sa brda bolje vidite nego mi u ravnici.Čisto pitam?
Ko će nas uzeti? Dogodine mi mala kreće u prvi razred pa da znam na kom jeziku knjige da kupim.Ajde javi,hvala.
Misliš da će 65 posto nas Srba iz Vojvodine da se otcepi? O čemu ti pričaš. Bolje vodi računa o tvojoj avliji jer vidim da vas u CG nema ni 35 posto haha
Njih 45% daje sebi za pravo da većini određuje šta će da radi.Ovo nema na svetu,da manjina ima državu i teroriše većinu.
Ma kakvi 45 posto. Sve se to odselilo. Videces na najnoviji popis .
Kralj Nikola je napisao:
Onamo namo da viđu Prizren,
pa to je moje, doma ću doć,
starina mila tamo me zove,
tu jednom moram oružan poć.
“Tamo daleko” je pjesma uz koju je Nikola Tesla tražio da bude sahranjen. Razumljivo je da nije za svakoga…
Od goluba?
Smeta ovima sto im je prosjecan IQ 86
Aooooo, a ne lazi vise za Teslu, jadan ne bio!
Bleferu ne laže. Imaš autentične snimke na YT. Bolje nemoj da gledas, možda zaplaces kad vidiš trobojku uz ispraćaj.
Treba bre mi njih da tužimo zbog diskriminacije i ukidanje sloboda i prava, kadsmo već “manjina” imamo valjda ista prava kao i ostale manjine?!? Ajmo, advokati… angažujte se malo.. na ovoliko afera da im se pridoda još koja..
Samo mi nije jasno zasto samo srpska zastava smeta ,podjite do tuzi pa ce te na 50%kuca u kojima zive albanci vidjet zastave albanije .Svi smo svjedoci pjevanja nacionalistickih pjesama i slavlja izborne pobjede u tuzima uz zastave velike albanije koja ima okupatorski karakter bez ikakvih posledica.
Pitam se pjevaju li Sveto i Miloš u BG Tamo daleko? Ono kad ih uhvati nostalgija!
Dapace
Treba uvesti POLICIJU ZA KONCERTE, koja će ići u gledati ko pjeva “iz duše” a ko se folira…
Potpuno su u pravu, i pjevali su često “u glas” a to nije pošteno i za to neku kaznu izmisliti, gluposti
Sto cine domaci izrodi. Svaki skup sluzi da se istakne srpstvo. Dovode ih ovi sto se bore za narod na ulice a u skupstinu ga ne mrce. Oni samo znaju jezik ulice a plate poslanika bogme ne odbijaju.
U pamet se mladi crnogorce
Kao i sve manjine što rade, ali ti samo Srpstvo smeta. Jadan li si.
Klerofašističke izjave iz HN-a. Rekao bi čovjek ništa novo.
Jako ministarstvo,ne zna ni kako izgleda Srpska zastava.Ovu prijavu će vam advokatski pripravnik oboriti na prvom ročištu.
Da je sramota čovjeka gdje živi i ko mu vodi državu,iz dana u dan sve vise se brujanju ovi milogorci.
Sramne države,to jeste banana drzave i njenih krivičnih prijava.
Pametna braca hrvati…ko ne voli Hrvatsku, slusace Oluju…
Ministarsvo otkazalo Barbi nastup na Bedem festu, sad mu prave marketing , i krivo im je. Veci je Georgijev mangup od Bogdanovic.
Vala cete svi vi, na celu sa popom Ristom, htjeli ne htjeli, nauciti da je ovo Crna Gora. I da treba da je postujete, i njene simbole, i njenu istoriju (ne srpske falsifikate), i njenu tradiciju (ne srpske falsifikate). A eto kakvi ste, kada dovodite svakakve budale da vam dizu moral…hahaha…
Ne prepadaj nas, sav se najezih !
Ne može oko 40% gradjana koji se pišu Crnogorci ostalim 60% gradjana nametati podlovćensku istoriju, podlovćensku tradiciju, podlovćenske simbole…htjeli ne htjeli?
Kad bi CPC imala ovoliko vjernika kolko se okupi naroda na ovom koncertu mozda bi nesto i bilo od ove drzave,ovako mrka kapa
Zar ti nista nije Svetoc
Samo nek se pjeva to je bitno,realno Mars na Drinu je prelijepa pjesma i kao takva nikog ne treba da iritira.
Ja samo znam da 85 % ovih sto je kritikuju
prije 20 godina su je prvi pjevali
Preponosan na svoj grad nosioc ordena Svetog Save i svoje sugradjane! Koncert je bio fenomenalan i predstavlja odraz onoga sto Novljani misle o ovoj kvazi drzavi u kojoj te tjeraju da budes nesto sto nisi pod izgovorom da manje volis svoju zemlju ako nisi ono sto su i oni preko noci postali.Dok se god cuje pjesma cuvamo svoj identitet a… Više »
Sve ti je tacno kao ovo ” dogodine u Prizrenu”.
Izbjeglice kojima je pruzen dom i garaza za traktor…blago nama s njima…
Ne mlati obraza ti
Greska ovo je odgovor pgcgpg
Kvazidrzavljanin si ti, kad tako govoris i razmisljas. Dodjos si ti koga smo primili zs grehotu.
Sta zelite,sa ovom Bogdanovicevom papazjaniom UKRIJETE.
Vjerovatno da skrenete paznju sa nezakonitim rasturanjem miliona Evra,ministrima,i institucijama,od kojih zavisi njihov opstanak na vlasti.
Dovoljno je smao da vidim imena nasih gradova na tudjim zastavama, ako to nije krivicno djelo ne znam sta je, svojati i prisvajati djelove druge drazave????? Konacno da neko reaguje na ovo zastidje.
Crna gora je građanska, demokratska država. Kome je volja, neka pjeva albanske, srpske, bošnjačke, hrvatske ili crnogorske pjesme. Normalnom čovjeku to ne bi trebalo da smeta. Problem sa tim imaju samo bitange svih vjera i nacija.
Hapsi redom a njemu zabraniti pjevanje u Crnu Goru imali su Niksicani pravo sto su mu otkazali nastup pa neka pjeva u grockoj
Kako će manjina da uhapsi većinu?
Ko će to da zabrani državljaninu Crne Gore da pjeva u Crnoj Gori?
Milo brat moj
DPS I DF JEDNA DUŠA A DVA TIJELA.PONOVO SKRETANJA SA ŽIVOTNIH TEMA IDE JESEN.
Ovo je bitna stvar . To sto se nekolimo milijardi opralo sto kroz povracaj PDV sto kroz fiktivne fakture,sto kroz zakonje o neplacanju PDV na Izgradnju4+ hotela,sto kroz neplacanje PDV na opremanje istih hotela. Sto kroz neplacanje komunalija,sto kroz otimanje priobalnog pojasa na 30 godina,otimanje privatnih imanja za potrebe neimenovanih tajkuna kojo se kriju iza offshore firmi,,sto za probijanje rokova… Više »
Ono nije zastava nijedne države. A pjevala se stara himna iz doba kraljevine, šta smeta? Onam’ onamo upravo odražava pravi crnogorski identitet.
Bilo je i Crnogorskih pjesama ja sam cuo onu ….NA LOVCENU NJEGOS SPAVA NAJMUDRIJA SRBSKA GLAVA…..! Non stop lazete…
Ako je Milo Đukanović Crnogorac..moramo li svi biti.Isto važi i za Njegoša.
Vlado Georgijev , bugarsko-srpski Tompson
Ako vam se pjesma Mars na Drinu ne svidja,pustite onu djurisicu mlad Majore….
ko ne voli pjesmu slusace Oluju
Pa da postoji drzava i vlasti, ka sto ne postoji, ovi bi bili svi pohapseni
Aludiraš na 96 stanova za dvije godine, ili…?
Hahahahahajja. Nasmija me neobavijesteni !!!
Ahaaaaaaa nacija po geografskoj konfiguraciji terena,bogomi da nijesmo Crna no ravna gora izmislili bi ravnogorsku naciju ahaaaaaaaa
Nacija su ljudi koji dijele zajednički identitet odnosno nacionalnu svijest, jezik, religiju, kulturu i istoriju, odnosno zajedničko porijeklo. Ti si Ljuka Crnogorac no nećeš da priznaš
“po geografskoj konfiguraciji terena”… Ljubo, je li ti išta jasno. Geografski pojam je nešto što ima nepromjenjivu granicu, bez obzira ko na toj teritoriji ima vlast. Država je drugo. Nekad manja, nekad veća i isa svoje organe, narod, vojsku, škole… Imaš desetine država sličnih imena. Ako imaš više od 10 godina, onda si u problemu.
Crna gora je samo 4 nahije oko cetinja, do 1878 se država zvala Crna Gora i Brda.
Stvarno, ni pored najbolje namjere, ne mogu da razumijem ambiciju da se Vladu Georgijevu uređuje repertoar? Šta je sporno u Tamo daleko? Pjesma opjevava stradanja u Prvom svjetskom ratu. Šta je sporno? Hoće li me Aleksandar Bogdanović, inače veliki stručnjak u oblasti kulture, nagrditi ako javno budem čitao “Plavu grobnicu” Milutina Bojića? Ovom zemljom ne vlada DPS, nego idiotizam.
Zašto se predstavljaš Cetinje lažno,ti si demokrata četnik iz Bogdanova kraja,jesi li još uvijek Sandokan sa krpom oko glave,a da te “čuje”pokojni djed,u grob bi se obrnuo,trebao si uzeti taja(propalog biznismena)pa u H.Novi na koncert,ali jednako imate obraza,znaju to Cetinjani.
Gaga, ako si u mogućnosti, polemiši sa argumentima, pušti da li se ja predstavljam lažno ili ne… Nego, kad se tanko s argumentima, onda se najlakše baviti lijevim i nebitnim stvarima…
Богдановићу ти причаш о култури? А оћете да икону Богородице Филермосе утамничите у пећини код Цетињског Манастира. Врло сте културни монтенегро партијаши. Али добро никад није касно. Следеће године после избора просветићемо вас да научите и ви ко су вам били преци и какве су ставове имали.
Mladene,odmaraj malo to prazno srbijansko ulište.
Ово ти већина Црногораца правих мисли. А и ти ћеш не брини.
Kulturni Cetinjani opeljesili Narodni Muzej a slucaj zastario a ukradeni eksponati sto stariji to vrijedniji.
Malo ste zakasnili i u HN i u BA. Slobodno ih mozemo otpisat.
Otpisaćete sve, pa ili braći, kumovima, rođacima ili Albancima. Ja se slažem sa vašim izborom, pa koji god da je, čak i po cijenu da se 250.000 Srba iseli iz Crne Gore. Onda ostajete Albaniji. Ako je to Vaš izbor, neka je srećno
mi i albanci smo bratski narod nikad nismo imali grke, a viste nam svaki put zaboli noz u ledja to i sad radite i pokusavate opet oteti vraceno!! iskijat ce vam to na’nos.. a od sada ako treba da biramo ubvijek prije sa albancima protiv vas cak i vojno!!
A što se ljutite kad vam kažemo da ste braća sa Albancima?
Ja sam cuo zvali su me telefonom da Milo Djukanovic i ogromna vecina DPSa prezalit ne moze sto nijesu prisustvovali ovom velicanstvenom skupu
A ti si velika ličnost,beu tebe se ništa ne moze.
imaš ti narode mnogo prečih problema, pazite da vam pažnju ne skreću na nacionalizam dok vam kradu iz dźepa
Ma, bolje da pjevaju,OBIČNO KUKAJU,samo mi nije jasno ,kako se zvao onaj što pripuca na tamo njihovoga kralja. A ovaj BUGARIN/zna se česa Paštrovići tako nazivaju/,što će,frajer nekada,alko-narko-srbo patriota sada… Nemojte mi ovo brisati,molim moderatori,ništa lično
Ok ministre, ali onda smotre kulture koje ti organizuješ ne smiju biti ni skup crnogorskog nacionalizma. Sve dok vi budete nametali na silu crnogorstvo širiće se i srpstvo. Kad popusti pritisak Dukljana, opustiće se i pritisak Srba. To je kao klatno, vi kad pritiskate i srpstvo se širi, vi kad vratite klatno, popustiće i Srbi.
Druze, ovo je Cg i odrzavace se sta se god oce, i sa koliko god nacioalizma ,pa pici u srbiju , e tamo se niko ne buni.
aj ne mlati častiti
Kakva nakaradna izjava. Zamisli Crnogorstvo u zemlji Crnoj Gori!!! Ej Raskane to nije Srpstvo u Crnoj Groi to je Srbijanstina jer je Srpstvo nestalo 1918.
Danasnja crna gora nastala 1946
Bravo!
Sta ima u abanskim alpima? Ima li crnih orljova?
Kao prvo u pravu su Srbi kada kažu da samo smetaju srpske zastave i pjesme.Da se ne lažemo , nekada su smetale bošnjačke i albanske a sada srpske.Lagao bih kad bi rekao da se to ne primjećuje. Interesantno je što su i tada i sada ISTI LJUDI NA VLASTI. Meni kao Bošnjaku odgovara da imamo više mogućnosti za zaposlenje u… Više »
Zaboravljamo da je i crnogorska zastava trobojka?
Feride pa i Zanzibar ima trobojku.
Istorijska crnogorska zastava koja ima trajanje od Crnojevica (ta zastava je sacuvana) je crvena za bijelim ili zlatnim orlom. Za vrijeme Petra I je dodat lav guvernadurske porodice Radonjic. Naredbom kralja Nikole uvodi se trobojka koja prije toga u Crnoj Gori nikada nije postojala. Postoji dopis Uprave grada Cetinje u kojem se službenicima varoši naredjuje da se Cetinje okiti „crnogorskim… Više »
Ne postoji nikakav dokaz kakva je bila zastava Crnojevića. Postoji crtež dvoglavog orla, koji je drugačiji od sadašnjeg, ali u crnobijeloj tehnici tako da se ne zna da li je bila crvena, plava, kafena. A u doba Petrovića zastava sa orlom je bio isključivo ratni barjak i nosio se samo u boj, dok je državna zastava bila trobojka, u bojama… Više »
U crtežu mavra orbinija iz 16og vijeka grb crnojevića je bijeli orao.
Sve postujem, ali sta bi 25-35% Crnogoraca najradije uradilo sa 30-35% Srba u CG? Da ih procerate, sta, ne razumijem? CDM bas forsira ovu pricu, znamo svi kome ona odgovara, ali bas nema potrebe… ‘Ajmo malo o stanovima, o Lakicu, Knezevicu, Mugosi, Djukanovicima, Barovicu, etc.. Moze i o Becku, Vojvodi, imate materijala koliko zelite. Sve go kriminalac.
Dobri su ti ovi procenti poserbice.Vi ste ove doveli na vlast,vi ih i odrzavate.Crna Gora je doživljela sunovrat sa vama takvima,primitivcima nekulturnim,bez pameti,znanja i morala.Samo jedno piii
Pa dobro 15-25% Crnogoraca, izvini! Ako cemo realno LSCG je isao najvise 13-15%
Malo mi glupo da odgovaram frustriranim osobama koje su kulturne, pametne, neprimitivne, moralne,ne vrijedjaju odmah ali ‘ajde…
Ko je taj koji određuje koji su skupovi nacionaliatički? Ko ima to diskreciono pravo? Ja mislim da su mnogi skupovi koje DPS organizuje nacionalistički, ali se niko nije sjetio da primjenjuje zakon i poziva ne odgovornost.
Cist fasizam primitivizam a DRZAVA cuti
Koja država?
Sprdasli se to Ljubo obrazati.Koja drzava 200 000 kolonijalno potlacenih gradjana ti drzava ,ahaaaaaaaa
Jesi li iz Markovine
Znaci vise ne smije se ni pjevati po CG naravno ako su u pitanju Srbi a smije vam covjek reci da u sred CG dodju na Albanske Alpe
Eeee Crna Goro sta doceka da ti je neko preci od rodjenog brata
Tamo daleko, daleko od mora, tamo je selo moje, tamo je Srbija. Tamo gdje tiha putuje Morava…
Srbija je uvijek bila tamo daleko od mora, tamo gdje tiha putuje Morava. Tako je bilo i tako ce ostati. Nista sporno u pjesmi.
Tamo daleko, daleko od Morave, tamo je Kosovo moje, pasoš ne pomaže…
Samo polako pjevaces ti sa one strane Bosfora
Bolest nebira!
Jedino sto je sporno je to sto je pjesma cist plagijat. Ukradena stara turska ljubavna pjesma.
Nedamo Boku u ruke vampira, dok smo zivi mi!
A sta ce biti sa Gusinjskim.Alpima, zastavama Albanije, privatnim.posjetama kosovskih i albanskih drzavnika…albanskim povicima i pjesmama.. ovo je gore vrijeme nego uza vrijeme NDH-a
Ajde sjašite kovertaši Drpsovski, nećete nam vi određivati šta da pjevamo. Da ne biste možda stihove osuđenog ratnog zločinca Sekula?
Zabraniti te mitinge i huškanje opozicije, to bi i Putin zabranio.
Pa vama haraf8naj taci i ostala bagra ulaze u Mne kao komunalna policija , Vi se uhvatili H Novog a po Lakicu MILIJARDE SU OPRALI . MILIONE OD DRZAVE OTUDJILI , I VAMA SMETA VLADO. . PA MI SMO BOLESNICI !
Пјевала се нормална и права пјесма О јунаштва свијетла зоро и Тамо Далеко и друге пјесме које су дио идентитета српског народа и нормалне Црне Горе која овом манифестацијом чува образ овој нашој напаћеној земљи. Ми се боримо против идентитета лажи и мржње коју намеће ДПС гарнитура. А ви монтенегро ДПС лопови сте ти који сте умислили да сте држава… Više »
Mladene nema veceg zla od nacionalizma.. ovo sto vi radite ili pokusavate da radite je nacionalizam koji srbijanci ispoljavaju vjekovno. A nemojte se cuditi sto vam nidje nema mjesta Hrvatska Kosovo Makedonija Crna Gora.. veliki dio Bosne.. svi vas mrze ZASTOOO????
Мрзите ви сами себе јер не можете да поднесете да сте из српског идентитета изникли. Идентитет се огледа кроз језик и писмо. Све најзначајније што је написано на просторима екс yu
написано је на ћирилици и српском језику. Е сад некоме се то не свиђа па би хтио некако да истисне то. Па нуди лажне идентитете и језике.
Herceg Novi i nije u CG. To su sve bosančerosi. Treba ih pripojiti Bosni i Hercegovini pa neka se sa njima natežu.
kakva diktatura nacionalni manjina i milogoraca nad pravim srbima crnogorcima sram vas bilo pogani izrodi prodaliste se donu za saku srebrenjaka jude
Trebamo imati strpljenja sa njima prolaze “Ljudi” kroz krizu identiteta.
Bas sam nesto razmisljao da vas pitam . U Tuzi i Gusinje vam svira albanska muzika ,puca jo dje stigne i ne pada vam na pamet da ih kaznite. Vi se uhvatili za koncert u H Novom. Ne iritorajte nas jer ce te svaki dan imati ovakve skupove ako nas bude volja . Rijesite probleme u Tuzi ,,,Gusinje,Plav i ostalo… Više »
Brzo ce izbori pa cute
Optuzujete Albance a vi radite sto kao i oni. Ako ćemo realno i vi i oni ste isti problem i treba ga rijesiti!!!
Bravo pametnjakovicu. Samo glupanu neobavijestenom moze biti isto,. Dat be Bog da te posaljemo u rezervu, brzo , da malo postis na SDO tamo na Visotor .
Mene ovo pojanje Vladovo ni malo ne cudi ,iskren da budem . Vise me cude ove kritike iz ministarstva, jer kad su po Budvi osvitali bilbordi koji su slavili nestanak Crne Gore ka drzave,kad su davani parastosi ratnim zlikovcima,kad se zidaju crkveni objekti bez dozvila, niko za to odgovara nije, i niti ce.
@ marius Problem su lazi Novak Adzic vas istoricar pise da je Crna Gora ulaskom Austrougara nazalost prestala da postoji,kako je onda Kralj Mason Cvikeras kojeg smislit ne mogu okupira nesto 1918 sto ne postoji ?
Đe su vam rekacije za albanske Alpe, dan zastave Albanije i slično? Sramite se… No, svi ćemo mi gore na raport jednoga dana, pa ko šta ponese…
Fala bogu da se neko od nadleznih oglasi, postalo je uvredljivo to koliko svi cute na ovo
Ovo sto se dešava u H.Novom je čisti fašizam
Ti li si ovaj što pušiš u zatvorenim prostorijama?
Mojsilovicu, ajde kod Kačavende, to je tvoj idol
Mojsilovicu idi brani kosovo, kukala ti majka, požuri na kosovo braaaaani ga
Hocemo, ali prvo Nezavisnu Boku.
Ti si dosao iz Bosne kao izbjeglica, CRNA GORA MOJA DOMOVINA te prihvatila i uzivaš, a sad traziš nezavisnu boku.E ovako, samo jos malo sačekaj pa ces i ti polako put svog ognjista pa tamo srbuj, pusti nas na miru
Фашизам је ваша мржња према Србима.
Svako ima pravo da se krece i da bude kreten !
Jel smete to da kažete za “Izbor za mis Albanije u Ulcinju,Albanske Alpe,Tuzi…..” Odgovor je: NE!!!
tako je
Pa sma kazi,jel to gotovonista stvar,zar nije za osudu i jedno i drugo.ili je j pitanju,ne rade to samo srbi u cg.
Napiši još jednom,može i “Crnogorskim” ovaj jezik ne razumem.
Ekavičar ajd pali polako. Vrijedja sluh ta ženskasta ekavica. A dobićete u paketu i vi i Albatrosi. Što se tiče nepoštovanja zastave i himne Crne Gore. Samo polako. Kad krene primjena zakona. Pa ćete biti mirni i jedni drugi. Albanaca 4,5% u Crnoj Gori. 20000 ljudi. Ne “smemo” im ništa kao. Hahaha, a smirili bi ih za pola sata. Ove… Više »
Veličastven skup.Kome se ne sviđa može na manifestaciju Albanski Alpi.
To ti je posljednji takav skup u Crnoj Gori, naravno, ako ima ove drzave! Dobro upamti taj skup i prouci poruku Ministarstva.
S druge strane, tim bizarnim skupom osvjedocili ste vase namjere KOJE CE VAM OSTAT PUSTA ZELJA ZA VIJEK VJEKOVA.
Bicete i padacete, taman onako kako je Njegos rekao za Nemanju!
Komentar u skladu sa imenom,prava harmonija
Ovaj skup su organizovali Crnogorski građani.Baš me zanima kako će manjina da zabrani većini u HN da peva pesme.A sto se tvog obećanja tiče,bože zdravlja pa će mo videti.
Veruj da cete videti,pa kad ste takvi mu..si pevajte na kosovu nego ovde nasli pevati o kosovu a tamo ne smete privireti.vevina ste u novom od kad su dosli ljudi iz hercegovine i lepo su nam vratili,ne zaboravi da ste manjina u drzavi,brcicu od cetnika.
Gorim od želje da vidim.
Pomoli se kod Miraša u NVO da ti se želje ispune.
Da li ima države i ministarstva trebalo ti je biti jadno posle manifestacije”Albanski Alpi”,Demarkacije….
ne mogu bez rijalitija..posljednji recidiv veljeg klerofašizma
Na Putevima Arbena džaferija
Toliko velicanstven da je mucno biti crnogorac ili hrvat u hn.ako ri se ne svidja u cg sto ne ides na kosovo i metohiju,nego biste kosovo da ovdje dovedete kao i ekstremni albanski nacionalisti.
KOSOVO JE CG