Predsjednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je danas da će ta zemlja preko Venecijanske komisije zamoliti da se ne usvaja Prijedlog zakona o slobodi vjeroispovijesti u Crnoj Gori jer, kako je istakao, taj akt nije dobar za srpski narod i dodao da bi njegovo usvajanje neminovno ugrozilo inače dobre odnose dvije zemlje.
<<<Vučić iznenađen reakcijom Vlade Crne Gore: Izvinjavam se svim uvrijeđenim dušama<<<
“Moja molba, a ja ne mogu da to zahtijevam kao predsjednik druge države, je da takav zahtjev ne usvoje. To je moja molba, nada i želja. Jer srpka crkva vjekovima postoji na tom tlu i ona je zaštita i utočište ne samo srpskom narodu već i mnogima koji se osjećaju kao Crnogorci. Zato je to moja molba vlastima u Crnoj Gori. Ukoliko je ne usliše – to je njihovo pravo i mogućnost i to ćemo razumjeti i umjeti da se u skladu sa tim ponašamo”, rekao je Vučić.
<<<Đukanović: Obnovićemo Crnogorsku autokefalnu crkvu<<<
<<<Beograd nervozan zbog obnove CPC, policija spremna da u subotu sačuva red i mir<<<
On je dodao da bi eventualno usvajanje tog zakona u značajnoj mjeri pokvarilo dobre odnose koji sada postoje između dvije zemlje i ocijenio da bi svako ugrožavanje imovine srpske crkve u Crnoj Gori neminovno ugrozilo odnose dvije zemlje, što on ne želi.
<<<Nezadovoljstvo Beograda: Nemoćni zbog Kosova udaraju na Crnu Goru>>>
Vučić je ocijenio da u Crnoj Gori nije u pitanju nikakva mitropolija ili patrijaršija, već da je riječ o Srpskoj pravoslavnoj crkvi.
<<<Vučić zbog Đukanovićeve poruke o CPC zove svoje ljude iz Crne Gore na sastanak<<<
“Mi poštujemo Crnu Goru kao državu i želimo dobre odnose sa Crnom Gorom i svim njenim građanima”, rekao je Vučić.
On je naveo da njegov saradnik Nikola Selaković nije govorio o sadašnjoj Crnoj Gori kada je pričao o tome da je to srpska država, već da je govorio da je to tako bilo u istoriji.
<<<Selaković: Crna Gora srpska država, Stanić: Da reaguje Ministarstvo<<<
Podsjećamo, ministar za ljudska i manjinska prava Mehmed Zenka, učestvovaće na 119. plenarnoj sjednici Venecijanske komisije, koja se od 19. do 23. juna održava u Veneciji.
koju je to crkvu izgradila SPC U CRNOJ GORI,narod je izgradio i crkve i puteve do njih,drzava je preusmjeravala narodne pare u izgradnju hramova pravoslavnih a ne srpskih.a ovaj nas narod koji nece svoju,crkvu,jezik,svoju drzavu ne treba ni da postoji.da je srece pravoslavni hramovi bi trebali da budu otvoreni za sve vjerujuce ljude bez obzira kako se izjasnjavaju i osjecaju,i… Više »
Nisam neki vernik, ali me zanima, kako zamišljate da Vaseljenski Patrijarh Vartolomej, isti onaj koji je rasčinio Miraša Dedejića, sad odjednom rukopoloži čoveka kojeg je raspopio. Izgleda da ateisti i komunisti iz DPS-a ne vode računa o tim detaljima. I ne nadajte se previše od analogije sa Ukrajinom, tamo je u pitanju politička igra vezana za ukrajinsko-ruski problem koji je… Više »
Lako je sa ovim narodom Vucicu, zavadi pa vladaj, opusteno ne dizi tenzije bice kako CRNOGORCI kazu, ipak se oni pitaju u svojoj Drzavi.
To su nase Sgetinje..Okupirali ste ih..To je Nase..Niko ne laze ka srbin..
Dukljanine ne vrijedjaj mi Crnu Goru ljudska tugo Ostavi mi Njegosa K Nikolu Sredara Vukotica i sve Srbe moje idi u Srbiju i resavaj probleme i komplekse a ocdje dok si u Crnu Goru uzdizi nase Srbstvo
Sretos.mo se jefnom na zutu gredu bio si manji od makova zrna moj radikalcicu ….
Greote koliko je ovaj čovjek nebitan. I država koju vodi…
Mehmed Zenka, sve rečeno..
Cus, nece da se mijesa a trazi javno protekciju kod Venecijanske komisije. Imali ovoga u svijetu. A zna na cijoj je strani Bozja pravda.
U spc nikako da shvate da su se turci povukli u malu aziju nakon konacnog poraza u balkanskim ratovima koje su pravoslavni narodi sa balkana, srbi, crnogorci, bugari i grci poveli protiv otomanskog carstva. Istina, danas postoji dosta izrazena otomanizcija u crnoj gori, donekle i u srbiji, ali tu nam crkva ni srpska ni crnogorska ne mogu vise bit od… Više »
U Grckoj je za vrijeme otomanske okupacije na islam preslo ispod 3% stanovnika.
Za to vrijeme je, u ovom dijelu Balkana, stanovnistvo setalo od katolicizma, pravoslavlja, bogumilstva, islama pa u krug svako 150-200g.
zao mi je sto i muzej na Cetinju nije cuvala Mitropolija jer ga nebi ovi nasi ovako pokrali
Jedini ko istinski podržava svetu srpsku stvar je Oprem.Hvala Opreme,tako se brane srpski interesi !
Ma nemoj, okupirali ste i pokrali Crnogorske crkve i sad da vas mi ne ugrozavamo. Put pod noge i za Srbiju . Sto prije do bolje za vas a i za nas.
Vrijeme je da se Spc vrati u Srbiju i da se konačno oslobodimo okupatora !
Nas pressednik i pressednik srbije su dva pressednika kojizi najubjedljivije dobijaju izbore na cijeloj zemljinoj kugli. Zbog toga mi se sve vise cini da su srbi i crnogorci stvarno isti narod, i to danas vise no ikad !!!
Slazem se !
Razvedrilo iznad mora.
Vucicu, nemoj da vices!!!
Nesto si se mnogo zacrvenio, nije od postenja no od DEBELE NEISTINE PO KOJOJ JE , NAVIDNO, SPC “VJEKOVIMA: U CG, PO KOJOJ TI TVRDIS DA SU CRKVE SRPSKE.
SRAM TE BILO!
JEDAN PTEDSJEDNIK DRZAVE MORA VODITI RACUNA DA NE LAZE!
U ustavu knjaževine CG je bila samo jedna crnogorska pravoslavna crkva, dok nisu ovi okupatori došli. Hvala Bogu da i taj taj dođe da ih išćeramo.
Molm ja majku da mi da ratu za kredit , a ona sine ti si samostalan …. Vučiću naravučenije genije papa ….
Mislis , molis da se nastavi iznosenje desetina miliona eura tebi i Dodiku iz Crne Gore i koristenje njene imovine !?
Ma ovo je nevjerovatno kaze da Selakovica smo slabo razumijeli,a on to isto ponavlja,treba sprovesti zakon jer je taj zakon za dobrobit svih gradjana Crne Gore!
Poeni Gospodaru Vučiću kod njegove kuće, poeni Gospodaru Đukanoviću u našoj kući.
A što? Da nećete opet da nas napanete?
To nije imovina Srpske pravoslavne crkve nego oteta imovina Crnogorske pravoslavne crkva. I bice vracena naravno. Eh sto bi dali Srbijanci da ne postoji dekret kralja Aleksandra o ukidanju CPC-a, pa zmure koliko mogu.
Može li se znati kada je osnovana CPC?
Prije srpske svakako. Srpska je osnovao Aleksandar ujedinitelj. Prije toga nje nema to je potvrdio i Vuk Draskovic. U ostalom tu su brojni dokumenti. Kad je Njegos bio u posjeti ruskom caru noje postojala Srpska crkva. Bila je Pecka patrijasija. Sve ziva istina.
Je li postojala Mitropolija Crnogorska tada jeste ,postoji li danas postoji, kada je osnovana, 1219 kao Zetska Eparhija kasnije uzdignuta na nivo Mitroplije .Nije nista 1920 ni ukidano ni osnivano .
To je imovina Mitropolije Crnogorsko Primorske a oce li MCP biti autonomna ili u zajednici sa ostalim Mitropolijama to odlucuje Mitropolija,kao sto je odlucivla 1920 a kralj samo primio k znanju.
…kad je 1922 bilo legalno, i sad ce biti…..zakon ce reci cija je imovina…sad srbi ocekuju da ce policija stajati ispred crkve…nema razloga za nemire koji bi pojedinima odgovarali…zatim treba vidjeti ko je na mitropoliju prepisao tolika dobra…evo primjer:Svetigora u Niksicu…stamparija…radnici su strajkovali gladju za plate…kod te mitropolije…sve je zataskano…e sad da vidimo, ko je zataskao…uveli su stecaj jer su… Više »
Ovaj covjek je zaista smijesan,a inace svi srbi su slicni.Ocekuju da je svrha naseg postojanja da slusamo sve sto kaze Bg i bespogovorno ispunjavamo njihove zelje.Cim pocnemo da gledamo svoja posla zapocne pljuvacina.
A sto se Vucko uskoprca. Ne vidim nista lose u tome da suverena drzava Crna Gora ima svoju crkvu. Valjda je i prije imala, tu valjda nema nista sporno. To sto ste vi izgradili,niti ce vam ko otet, niti ce vas ko procerat. Sve po zakonu.
Srpski diktator av bih da se mesa u crkvena pitanja crne gore.
1) Ovo je suverena drzava I ti ne mozes birati njene zakone. Da li je kad Crna Gora trazila da ne usvajate neki od vasih zakona ? 2) Da li je vas Crna Gora molila da ne ugoscujete ruske agente GRU koji su nam o glavi radili? 3) Da li si kad zamolio SPC da se ne mjesa u politiku… Više »
Ka što ste vi 1922 prisvojili Crnogorsku pravoslvnu crkvu i eto ti sad, pravda je spora ali dostižna. Znači ni vijek nije pod spc sto je jos jedna laž u moru.
Pisar, možeš li napisati kada je osnovana CPC?
Ni u kakvoj istoriji Crna Gora NIJE BILA SRPSKA DRZAVA. TO SU KONSTRUKCIJE SRBIJE, NEKA VAS JE SRAM!
ZIVJELA CPC!
SVOJE NE DAMO – TUDJE NECEMO!
Da mi nijesmo dosli u Srbiju da trazimo reviziju posrbljavanja pola miliona Crnogoraca???
Eto vam Beckovica i kvazi strucnjaka, NAS ostavite NAMA!
Svakom svoje Vučiću. Srbima srpsko, Crnogorcima crnogorsko. Šta tu ne štima??.
NEMOJ ACO, U REDU JE! NIJE BAŠ TOLIKO DRAMATIČNO. TO JA MALO NADUVAVAM.
Nije istina , Vucicu! Srpska crkva na crnogorskom prostoru postoji tek koliko jedan obicni ljudski vijek! Dosta vise sa srbijsndkim obmanama Crnogoraca! Stop srpskom hegemononizmu!
Dosta je bilo!
Zivjela Crnogirska pravoslavna crkva!
Zahtijevamo od godpodina Djukanovica da sptovede obaveze u djelo!
Zivis od falsifkovanja
Pecat, možeš li napisati kada je osnovana CPC?
Oh, izvinite, htio sam da pitam je li se napunio vijek otkako je Srpska crkva otela Crnogorcima manastire?
Mogu, Oprem, kako ne mogu, a to ti je kad niko nije pominjao da postoji neka Srbija
Toliko, pa napiši od kada je autokefalna?
Opreme,ti naprosto briljiraš.Ponosan sam na tebe,tako se brane srpski interesi !
Vjerovatno ti znaš odgovor na pitanje od kada je CPC autokefalna?
Šta Vučića briga za vlasništvo Crnogorske Države !? Bezobrazluk !
Doslo vrijeme da se poravnaju racuni komsije
Dobicete po usima izdajnici Njegosa,K Nikole,Janka Vukotica i Svete nase Mitropolije Crnogorske…Doveliste 2006 u nestanak Crnu Goru vakat je da za to odgovarate
Sacuvaj boze ko nas BRANI…! Od 1990 do 1995 Beograd ima 600 000 dezertera a nasa mala slavna ZETA 3600 dobrovoljaca sirom nesrecne SFRJ. Od pamti vijeka Karadjordja Petrovica na braniku Srbstva su bili Srbi Gore Crne sad nas brani pompidu iz Bugojna aooooooh nase nesrece
O tebi sve najgore. Pozdrav od Srbina iz Crne Gore. Srpski Milo.
Ljudi jeste li vi toliko skrenuli sa uma pa vas interesuje uopste ova tema? Politicari samo skrecu temu sa nezaposlenosti i oni se bogate dok mi nemamp ljeba da jedemo. U crkvu se ide zbog sebe a ne zbog popova Crnogorskih ili Srbijanskih. Svaki popo iz bilo koje crkve vozi kola vrijednosti mini. 6000€ 30god Milo i opozicija zive u… Više »
Ovaj CDM realan, ne slazu se lajkovi sa drugim novinama! A nevijerujem ni da cete pustit ovaj komentar!
Vucicu da nisi pobrkao loncice ovo je samostalna prelijepa Crna Gora i neces se petljati u unutrasnje stvari ove drzaave sjeti se kako su ti bivseg presjednika seselja iznjeli u dekicu iz cg u pamet vucicu
Druze imas nacionalnu manjinu, ako ne umes da postujes EU zakone, onda ima pravo matica da reaguje nadleznim EU ustanovama. Ajde se malo obrazujte.
Prvo se odlucite da li ste manjina ili konstitutivni narod u CG? Očigledno nijesi upućen u srpske marifetluke u CG. Kad im odgovara onda su manjina, a kada ne, onda su konstitutivni. Ne pratiš ti ništa i ne komentariši. Ori njivu.
Molim mitingaše da me više ne zovu jer u subotu ne vozim. Oni koji su platili karte neka se obrate simfonijskom orkestru za povrat novca.
Sad mi jasno što ovog bosanca mrze etnički Srbi ,i pored privrednog rasta ostaje licemjeran neznaven kada su u pitanju drugi narodi i države.
Nije velika razlika izmedju srbije i crne gore u kvalitetu zivota i stepenu razvoja demokratije. Nijanse su u pitanju. Gradjani obje drzave imaju mnogo razloga da budu nezadovoljni i sa jednim i sa drugim. Sa druge strane, zvanicna politika beograda je osim naravno tako losoj situaciji u srbiji, mnogo pomogla sto je crna gora danas nezavisna drzava i sto je… Više »
Nebitan Vučić.Nebitna Srbija.Usvojiti zakon i odmah ga sprovesti.Takođe,svim onim popovima koji nemaju prijavljen boravak u CG otkazati gostoprimstvo.I tačka.
Svak treba da vrati svoje što je oteto o kojiđ vjekovima ovaj priča u prošlom su oteli Crnu Goru cijelu.Još malo pa će im i turci uzeti što su im dali za vladavine na Balkanu
Sve što je vaše i neka ostane, sve što ste u prciju donjeli iz šumadije….A ostalo sikter bre!100 godina što ste koristili da platite,i da vratite u stanje kao što je bilo ,a one moderne nadogradnje sirite po Karpatima….i još nešto,to što zidate stanove i izdajete apartmane moraćete se registrivat kao svaka druga firma ,pa radite i plaćate porez!
Dobro kad ti tako kazes, izvini necemo vise!
Nema ugrožavanja ničije imovine,ako je SPC-a onda u redu ,ako nije zna se.
Inače nećete dolazit’ kod nas na more..?
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Postujete CG, a govorite da je srpska drzava? Nije ni cudo sto Srbija godinama nije biljezila napredak.
Sto ne postujes rijeci Njegoša i Kralja Nikole?
Bolje da se Srbija posveti uredjivanju svog dvorista, nego sto pokusava da nametne svoje misljenje CG koja je samostalna u donosenju odluka koje su prvenstveno u interesu gradjana.
AJDE VUCICU,NE GLUMI VISE KUMIM TE BOGOM!
SPC je uvijek tezila sirenju srpskog uticaja i ideologije, vise se bavila politickim nego crkvenim pitanjima.
Pokušaš otimačinu crkvene imovine, pa optužiš drugog da te ugrožava.
Vrhunac licemjerja.
Crna Gora nije srpska drzava, vrijeme je vise da se pomirite sa tim da je nasa drzava samostalna i nezavisna!
Ali je Srba Crnogorskih drzava ne vas LSCG i DRPSa
Maske su pale. Sad je definitivno da on stoji iza svega ovog sto se desavalo zadnjih par godina u CG. Tako ti je to Vucko kad se pravis blesav i neobavijesten i mislis da to prolazi ali sto bi rekao veliki Njegos ‘ nije vino posto pridje b’jese’..
Bolje da se Vucic pozabavi Kosovom, nego sto pokusava spominjanjem Cg i srba u njoj da skrene paznju sa aktuelnog problema koji je prisutan u Srbiji.
Doslo je vrijeme da se obnovi CPC! Tu Vucic nista ne moze da utice, niti ima pravo da se mijesa u unutrasnja pitanja nase drzave.
Pamtimo ti jos kako si nam ukrao gusle i pripisao ih kao SRPSKI instrument ,stanucemo mi vama sad malo na rep pa se vi molite po livadama okupatori
Nije Vučiću još ni jedan vijek prošao, od kada je srpska crkva došla u Crnu Goru, tako što je na silu uveo Kralj Aleksandar. Novi zakon se i ne odnosi na imovinu Srpske pravoslavne crkve. Odnosi se na imovinu Crne Gore, koju vi bespravno koristite skoro sto godina. Što bi rekao Mali Jože:”Tuđe nećemo, svoje nedamo”.
Suština poruke je dalje ruke od crkvenog buđelara, ne ugrožavajte srpstvo.
Ma je li casti ti ,pa tom logikom onda ti nisi predsjednik srbije nego irinej ,jer je kod nas vladika i mitropolit i vladar jedno te isto ,sto znaci da je tad nas njegos bio i vladar i mitropolit a tom tvojom logikom bi onda recimo irinej da bude vladar srbije
Sta Vucic se pere do izjave Selakovica od prije neki dan, jer je svjestan da je Selakovic pogrijesio kao niko!
Priznaces ti kosovo foleru,sve mi ovo mirise na to
Idi masi ljudima koji nisu prisutni,nisi pri sebi ,cus vjekovima ,koji su to vjekovi da mi je znat
Ti postujes drzavu crnu goru a oricas kako smo svi srbi i da nam treba neki velikosrpski poglavar da nam prica kako cemo kad tad da ponistimo referendum i da budemo u sklopu srbije ? Na cemu si ti ?
Boga mi Sinod je rekao da na teritoriji kraljevune crne gore postoji CRNOGORSKA crkva,znaci ne primorska srpska niti planinska nego bas CRNOGORSKA
Mitropolija CRNOGORSKA i danas je tu PRIMORSKA kasnije kad se Crkve iz Boke koje su bile pod Dalmatinsko Primorskom Eparhijom prikljucuju Crnogorskoj Mitropoliji.
Vjekovima ? Mozda jedan vijek od 1918 do 2018te ali prije toga jecrkva bila crnogorska
Ista je bila i prije 1918 i poslije nista se nije promjenilo unutar tadasnje Mitropolije.
Ne mlati
Dokle vise ce se Srbi ponasati kao da su zrtve?? Ovo je samo izigravanja zrtava i nista drugo.
za nekog ko bas dosta cita cudo jedno ne znas da ce tek za nekolike godine SPC proslaviti vijek postojanja u CG… puna kapa
Kako ce dezurni srbomrsci i sendvic patriote da se pojedu kad vlada CG uslisi Vucicevu molbu.
Ha ha pope sa mojim nickom. Dobar pokušaj. Niko okupatore ne voli. A vas Srbe, inače niko ne voli. Ne vole vas čak ni Rusi, no vas koriste. Ističe vam radni angažman u Crnoj Gori. Zove Kuršumlija da se vraćaš doma.
Srbija do Bubanj potoka
U pravu si Vucko, sad jeste Spc utočište za popove iz Bosne i Srbije i crkvenjake. Pobjesnjeli više, voze dobra auta uživaju. A da su ostali doma bili bi paori i stočari, gazili bi svinje i maline. Vazda za svetu CPC.
IMOVINU SPC???
A DJE JE TA IMOVINA STO SU JE SRBIJANCI GRADILI U CRNOJ GORI???
NE MIJESAJ SE, VUCICU!
Nisu gradili Srbijanci iz nego Srbi iz Crne Gore kojih je u knjazevini CG po popisu 1909 bilo 95%.
Vjekovima…hahaha
A ti to nama kao malo prijetiš, je li? Neka čoče, batali se demagogije.
Šta je čije,zna se!
….pri tom jos gore sto je Selakovic mislio na CG prije ove nezavisnosti….jer to tek nije tacno i veze s mozgom nema….i te manipulacije kao ko se ‘osjeca Crnogorcem’ ….ne osjecamo se nego JESMO CRNOGIRCI….nece ti to proc Vukajlo…..nismo mi juzna pruga, tu demagogiju za DF ostavi…..a usput bi mogao malo pomoc one jadne Srbe na Kosovo, kad se vec… Više »
Crnogorac Šumadinac krajisnik hercegovac to su sve regionalne odrednice moj dobri
Kao srbin sto je regionalna,misleci se na pripadnost turskog etnosa?
Srbija se na turskom jeziku kaze Srbistan ,Srpska drzava ne prevodi se kao geografski pojam Kara Dag .
Beograd je oslobodjen prije nego Podgorica od Turaka.
Kad su Turci dosli na Balkan postojala je Zeta ,kasnije je Turci nazivaju Kara Dag.Srbija je bila i prije i poslije Turaka i oni su je zvali Srbistan i nisu je nazivali po geografskom pojmu kao Kara Dag.Turski Etnos u CG 20% muslimana odnosno islmiziranih od turskog etnosa a u Srbiji 3%.
Nadjite jedan zvanični crkveni dokument, od prije 1918 g, dje se crkva u Crnoj Gori naziva Srpska Pravoslavna crkva. O kojim vjekovima vi govorite, okupirali ste nam i crkvu i državu, dekretom ukinuli autokefalnost. Sada kada oćemo da vratimo ono što su naši đedovi gradili vi prijetite. Vratićemo to braćo pa da ćemo kokotom orat.
Pa naziv srpska pravoslavna crkva samo postoji od 1920, prije toga se samo zvala pećka patrijaršija mozgu
Nadji ti jedan dokument kad ste se montenegeri bili prije mileta…
Mrki, ko je osnovao Mitropoliju? Mrki, zašto je Vladika Vasilije Petrović u Istoriji Crne Gore nabrajajući srpske Episkope Mitropolita Crnogorskog stavio na prvo mjesto, zašto je nosio titulu Egzarha Pećkog trona, zašto crnogorski glavari u pismu iz 1779.god. austrijskoj carici Mariji Terezi traže da Mitropolit crnogorski zavisi od Pećkog Patrijarha. A crkve i hramove ćemo braniti
Egzarh je sluga, znaci, po potrebi, znaci, tamo dje ima porodica koja pripada Srpskoj crkvi. To ce reci, dje ne moze doci srpski pop. No, ti bi to malo da uvelicas, i izokrenes po obicaju.
Ajde?
Milena, vidiš i sama, srpski Episkop mijenja srpskog Patrijarha.
Samo bijednik koji zeli rat bi da napadne i otima imovinu nase drevne crkve koja postoji u Crnoj Gori 800 godina.
Sa kim vi imate dobre odnose od kakako si ti na celo srbije odnosi su se drasticno pokvarile
Hahahha sto ne zatrazis istragu sta je u stvari imovina SPC i kako je i ko prepisao na njih 90tih godina ovo sto danas posjeduju.. vama je smetalo da i makedonci imaju svoju makedonsku crkvu.. vama je smetalo i sto ukrainci dobinaju svoju crkvu.. cama smeta sve sto nije vase.. pih.. no vidi ti sto ces sa kosovom.. 5 dana… Više »
A ti oces sve nase da prisvojis
Nikad Crna Gora nije bila srpska drzava, niti ce bit, to prvo morate da shvatite. Na prevaru i bez imalo obraza ste je okupirali, pokusali da izmjenite istoriju, unistite crnogorski jezik i crkvu ali vam nije uspjelo. Da obraza imate izvinjavali bi ste se zbog toga i pokrili usima, no obraza nemate. Vodite racuna o svojoj zemlji a nas ostavite… Više »
Ma ko te okupirao usao si u savez! Kakva je to logika, evo sad cu ja da kazem, Crna Gora je okupirala Srbiju tada, i bio bi u pravu vise nego ti. I dan danas ne mozemo da se otarasimo Crngoraca koji su zauzeli sve rukovodece pozicije…. Kralj vam dao Boku i dobar deo Hrvatske, sto im to ne vratite… Više »
Koji savez nesrećo jedna. Onda je sva Evropa ušla u savez sa trećim rajhom, nego se pobiše u sve 16. Ne mlatinja, ti si Novosađanin kao što je Sandokan Novosađanin.
Vi nas okupirali. Izdali. Noz u ledja. Sve lijecenje u skolovanje debelo placamo. A te crnigorce sto su se prodali vama, slobodno seli dje ‘oces. Novosadjaninu pazi ti Vojvodinu da ti ne ode dje je bila.
Novosađanine, ori njivu mađarsku dok je ne vratite vlasnicima. Volio bih da znam da li si Bosanac, Ličanin ili Crnogorac “poreklom” koji je postao autohtoni Srbin-Vojvođanin😊
Clanovi Podgoricke skupstine nijesu predstavljali narod Crne Gore, jer ih taj narod nije izabrao, okupator – kome su isti ti crnogorci koje je godinama kasnije progonio po njihovoj zemlji i ubijao spasio zivot na Mojkovcu – je fingirao ulazak u savez. Sto se tice crnogoraca u srbiji potpuno se slazem sa tobom, tamo im nije mjesto, ali ne zaboravi da… Više »
Novosađani su mađari
Crna Gora je prisilom “usla” u savez, predstavnike podgoricke skupstine nije birao narod CG vec okupator. Sto se tice crnogoraca po srbiji slazem se u potpunosti sa tobom, tamo im nije mjesto, ali ni 2% njih nijesu ostali crnogorci vec imaju srpski pasos i rade za interese srbije. Koji kralj nam je dao te teritorije, cijela zemlje je bila slobodna… Više »
Nijesi ti Novosađanine dobro pročitao. Srbija je prvo anektirala Crnu Goru pa onda napravila državzu SHS. Pročitaj malo što srpski novinari pišu 1922-e. Više od 5 hiljada popaljenih domova, hiljade ubijenih (žene i đeca), hiljade prognanih, bolesti i glad… To su tad vaši pisali. Vi danas sve znate bolje. Dok se ne suočite sa istinom, dešavaće vam se ovo što… Više »
Da, da nama da se izvines….jer da svi Crnogorci odozgo dodju u CG, ostali bi samo vi nepismeni i Vucic s ekipom poslusnika koji je naucio neke skole, procitao 3 knjige pa se sepuri ko kokot. Ne bi vas imao ni ko lijecit ni ko ucit, potpisivali biste se prstom ko’ po Srbije. Ajde ne mlati.
DA DOŠLI SU U SRBIJU CRNOGORCI ALI LOJALNO ŽIVE U SRBIJI.ALI NE TRAŽE CRKVE I NE PREIMENUJU IH U CRNOGORSKE
VIDIM DA PRIČAŠ GLUPOSTI OKO BOKE.UBIĆE VAS PROKLETTSVO OTIMANJA TUĐEG,SVE STE MANJI IMANJI. MI NEMAMO MANDAT SVOJIH STARIH NIKOM DATI NI PEDLJA SVETE CRNOGORSKE ZEMLJE,NOVOSAĐANINU
Brko, je li moglo da 300 srbijanskih vojnika okupira Crnu Goru?
Da objasnim jos jednom, usli ste u savez, jer da niste usli bili bi austrijska kolonija, danas verovatno deo Hrvatske i sigurno bez Boke a i sire. To sto su neki u CG to zeleli i nisu dobili je legitimno. Imala je i Srbija neke koji se hteli da budu deo Nemacke pa partizani pobedise. Zale ti i dan danas.… Više »
Austrougarska je uputila dekret kraljevini Crnoj Gori da ne ulazi u rat. Zbog srba je Crna Gora usla u rat I na Mojkovcu nadljudskom snagom spasila srbe, a izgubila 2/3 vojske I sposobnost da odbrani zemlju. Srbija se tom cinu zahvalila okupacijom. Pametnome dosta
Uau, jeli realno da kaze ovo precjednik jedne drzave…Kaze Vucic i ne trepnu, da je CG bila srpska drzava…I umjesto da nam se izvinu za otimacinu crkvene imovine, koju su koristili 100 god, on prica iste price sto i njegovi saradnici i ministri…Potvrdilo se da sve sto oni iznose, da je to ustvari iz njegove glave
Isti su korisnici prije 1918 i poslije isto svestenstvo isti vjernici ,ko je koristio prije 1918 a ko poslije pojasni detelje.
molimo AV da se manje śekira, može se oznojiti pa da ga promaja probije…
KAKO SI KULTURAN,DA OZAKONIŠ PRISVOJENU IMOVINU I OKUPACIJU CRNOGORSKOG NARODA,CPC I CRNOGORSKE DRŽAVE 1918
Imovina spc je u srbijU, u CG je spc okupirala imovinu CPC.
Jednako onoliko koliko Katolička ne pripada Rimskom Papi.Nemoj se brukati.
Ma šta imaš ti da nas moliš koji vrag.Molimo li mi tebe za šta.Naša Država naša pravila,zaboravite da ce te više moci biti začin u svaku čorbu.