NASA objavila nevjerovatne fotografije sa površine Jupitera

Posljednjih sedmica i na sopstvenoj planeti imamo dovoljno briga, ali ove nevjerovatne fotografije s Jupitera mogle bi vam bar malo skrenuti pažnju sa tmurne svakodnevice.

NASA je nedavno objavila nove fotografije s ove misteriozne planete. Fotografije su snimljene iz njihove letjelice Juno kojoj je ovo prvo blisko preletavanje pored Jupitera još od 2016.

Bitno je napomenuti da Jupiter nema jasno definisanu krutu površinu poput Zemlje, već spada među takozvane gasovite divove, planeta kojima većina mase otpada na vodonik i helijum.

Jupiter ima masu 318 puta veću od Zemljine, ali mu je gustoća približno jednu četvrtinu zemljine gustoće.

Prema astronomskim ispitivanjima, naučnici pretpostavljaju da se Jupiter sastoji od razmjerno malene silikatne jezgre, okružene sa dva sloja tekućeg vodonika. Iznad površine nalazi se atmosfera debljine oko 1.000 km.

Jupiter ima oko 10 puta veće magnetsko polje od Zemlje. U njegovoj su atmosferi primjetne meteorološke i magnetske pojave slične onima na Zemlji, ali mnogo veće raširenosti i trajanja (na primjer oluje slične tropskim ciklonima).

5

avatar
1000
4
1
0

5
RisbomrkelaNarcis ZgubidanSo & TEKILApici zavrsavaj
mrkela
mrkela

Naša crkva je prije 100 god . priznala da je zemlja okrugla .

Narcis Zgubidan